سری4 کروک نیز همچون برادر کوپه‌اش از اواخر 2014 در ایران عرضه شد. نسخه کانورتیبل سری4 به لحاظ تجهیزات، هیچ تفاوتی با نسخه کوپه‌اش ندارد اما در قسمت فنی، اضافه‌شدن مکانیزم جمع‌شونده سقف در کنار تقویت بدنه، وزن خودرو را به طور محسوسی (حدود 300 کیلوگرم) بیشتر از مدل کوپه کرده است. بعد از بازشدن سقف فلزی آن، که حدود 20 ثانیه طول می‌کشد، یک منحرف ‌کننده هوا در بالای شیشه جلو قرار می‌گیرد که وظیفه در امان نگهداشتن سرنشینان از برخورد جریان هوا را برعهده دارد. البته این ویژگی برای سرنشینان جلو بیشتر کاربرد دارد تا برای سرنشینان عقب. سری 4 کانورتیبل تنها در مدل 428i به بازار کشورمان آمد از این‌رو تنها در قدرت، نسبت به سری4 کوپه برتری دارد اما اضافه وزنش، همچنان بزرگترین ایراد آن در مقایسه با سری4 کوپه است. نسخه‌های فول این آلمانی در بازار ایران به «سه‌کلید» معروفند که یعنی به سه آپشن سنسور نقطه کور، تغییرلاین و همچنین رادار جلو (شامل ترمز اضطراری و کروز هوشمند) مجهزند. استقبال مشتریان از این روباز آلمانی باعث شده تا بازار دست‌دوم آن به‌مراتب بهتر و پرفروش‌تر از سری4 کوپه باشد.

ادامه...
  • رانندگی و عملکرد فنی
  • طراحی ظاهری
  • کابین و امکانات
  • ارزش در مقابل قیمت
  • کیفیت
  • نقاط قوت
    • کیفیت ساخت بالا
    • تعویض دقیق دنده‌ها
    • کابین کم‌صدا (با سقف بسته)
    • امکانات رفاهی
    • بازار قوی‌تر از سری4 کوپه
  • نقاط ضعف
    • فرمان‌پذیری ضعیف‌تر از سری4 کوپه
    • اغتشاش هوا در ردیف عقب (با سقف باز)
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 2014 تا 2016
مشخصات فنی
  • محور محرک دیفرانسیل عقب
  • گیربکس 8 دنده اتومات
  • پیشرانه 4 سیلندر توربوشارژ
  • حجم موتور 2 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 252 اسب‌بخار
  • گشتاور 350 نیوتن‌متر
  • شتاب 6.3 ثانیه
  • سرعت 250 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 6.3 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه کانورتیبل لوکس
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول (F32)
  • طول 4640 میلی‌متر
  • عرض 1825 میلی‌متر
  • ارتفاع 1384 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2810 میلی‌متر
  • وزن 1810 کیلوگرم
  • حجم باک 60 لیتر
  • چرخ جلو 225/45R19
  • چرخ عقب 255/40R19
  • سایر ویژگی‌ها
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی 4 حالته (اکو - کامفورت - اسپرت - اسپرت پلاس)
  • سایر ویژگی‌ها

21 دیدگاه

Mbbi(78 روز پیش)

بنظر شما بین 428 i کروک ومازراتی و پورشه باکستر ۷۱۸ اس برای کسی که i8 داره کدوم بهتره از همه لحاظ؟

Shayn (52 روز پیش)

همه این ماشین ها تو رنج حداکثر ۳میلیارد هست. اما آی۸ تقریبا ۹ میلیارد

VahidReza (40 روز پیش)

صد در صد باکستر اس رقیب i8 هست با اینا قابل مقایسه نیست

Reza.k(852 روز پیش)

بی نظیرترین و وحشی ترین کروکی ک توی عمرم روندم

Tsetmc (833 روز پیش)

عاااااااااااااالیییییییییییه

Mohammadgs460 (108 روز پیش)

به ام ۶ پاور که نمی رسد برادر من.

Shayn (52 روز پیش)

جواب محمد: آخه چه ارتباطی داشت؟

.cfalireza(644 روز پیش)

کسی میدونه تفاوت 2015 و 2016 چیه ؟ لطفا راهنمایی کنین

H24 (91 روز پیش)

سال ساختش:))) نميدونم چرا اما تو همه مدل هاي موجود احتمال اينكه موتور مدل ٢٨ سال ٢٠١٥ تو تعميرگاه باشه بيشتر از موتور هاي مدل ٢٨ سال ٢٠١٦ هست

کوروش بزرگ(825 روز پیش)

من ۲ سال یه مدل ۲۰۱۵ کروک رو دارم ، ایرادی نمیشه ازش گرفت بجز اینکه اگر شتابش یه مقدار بیشتر بود واقعا جایی واسه حرف زدن نمیگذاشت . ولی شتاب ۶.۳ ثانیه ای هم راضی کننده هست .

Mohammadgs460 (108 روز پیش)

من ۲۰۱۶ را دارم تنها ایرادش این است که اسپرت پلاس را سخت می شود تنظیم کرد.

2020Amir(322 روز پیش)

خیلی عالی بنظرم فقط خرجش چه جوریه؟

Mahan84 (109 روز پیش)

کلا ب ام و خرجش نسبت به بقیه بیشتره

2020reza(219 روز پیش)

دوستان bmw 428 یا benz sl500 یا slk350 ؟ لطفا با معایب و مزایا بگید

Akbar360 (151 روز پیش)

دو تا بنزها دو نفره هستن ولی 428 چهار نفره ولی از نظر فنی و تو چشم بودن و صدا و لذت رانندگی شک نکن Sl500 اگر‌ تمیز باشه البته

3748(463 روز پیش)

به نظر شما z4 با bmw 428 بهتره

Hhhhhhhhhhhhhhhh (412 روز پیش)

هر دو ماشین های بسیار بسیار عالی هستند و سلیقه‌ای هست اما سری ۴ بزرگتره و ردیف پشت داره مدل هاشم جدید غرامت تو خرید این برند شک نکن

نوید محمد زاده(462 روز پیش)

من ۳ ساله این ماشینو دارم تعمیر گاش نبردم من که هر خودرویی رو تست کردم عالی ترین خودروی کروکه من توصیه می کنم امتحانش کنید

farrshid (433 روز پیش)

چند تا باهاش رفتید؟حساسیت به بنزین هم نداشته؟

Narbeh(701 روز پیش)

الان ۲ سال سوارش میشم لذت بخش، کاملترین ماشینی توی این سبک و فوق العاده است. ولی نگهداریش هم هزینه بر بوده و هم خیلی سخته چون ب ام و پر اصطحلاک هست. راضیم ازش در کل . و توی این سبک با چیزی قابل تعویض نیست در حال حاضر مخصوصا که هم برای نفرات پشت جای مناسبی داره و هم شما سوار یه ماشین کروک هستین که هاد تاپ هم هست یعنی لذت کامل موقع رانندگی.

پرستوحسینی (483 روز پیش)

👌👌👌👌

Show More