• مشخصات فنی 6seriesconvertible630i
  • مشخصات فنی 6seriesconvertible630i
  • مشخصات فنی 6seriesconvertible630i
  • مشخصات فنی 6seriesconvertible630i
  • مشخصات فنی 6seriesconvertible630i
  • مشخصات فنی 6seriesconvertible630i
  • مشخصات فنی 6seriesconvertible630i

مشخصات فنی ب ام و سری 6 کروک 630i سال 2005 - 2010

14 دیدگاه
سال
مشکل اصلی تمام خودروهای روباز، فضای اندک کابین‌شان بوده و هست؛ حداقل آن‌هایی که در بازار ایران بودند چنین مشکلی داشتند. اما داستان سری6 اتاق E64 فرق دارد چراکه مانند ویرایش مسقف آن، کاملا جادار و خانوادگی بود هرچند که در عقب، شما را مجبور می‌کند تا فقط دو نفر را سوار کنید. این وجه تمایز را بگذارید به حساب
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

کیفیت ساخت بالا
شتاب و عملکرد
پایداری در سرعت‌های بالا

نقاط ضعف

هزینه نگهداری
ردیف عقب دو نفره

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

2005 تا 2010

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل عقب

گیربکس

6 دنده اتومات

پیشرانه

6 سیلندر

حجم موتور

3 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

272 اسب‌بخار

گشتاور

320 نیوتن‌متر

شتاب

7 ثانیه

سرعت

250 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

8.1 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

کانورتیبل لوکس

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل دوم (E64)

طول

4820 میلی‌متر

عرض

2060 میلی‌متر

ارتفاع

1374 میلی‌متر

فاصله محوری

2780 میلی‌متر

وزن

1825 کیلوگرم

حجم باک

70 لیتر

چرخ جلو

245/40R19

چرخ عقب

275/35R19

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

سفارشی

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

تعلیق ام اسپرت (سفارشی) - تعلیق هوشمند (DDC) با دکمه اسپرت

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

بای زنون

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ خوش‌آمدگویی - چراغ بدرقه

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

فرمان ام اسپرت (سفارشی)

مالتی مدیا

سیستم صوتی

هندزفری - چنجر 6 تایی (سفارشی)

مانیتور

6.5 اینچی با کنترلر (8.8 اینچی سفارشی)

نویگیشن

سفارشی

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - CD/DVD - MP3/MP4 - iPod - MirrorLink -SD card - AUX - Wifi Hotspot

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

6

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات دوگانه

کول باکس

صندلی‌ راننده

8 حالته برقی - تنظیم برقی گودی کمر - مموری

صندلی سرنشین جلو

8 حالته برقی - تنظیم برقی گودی کمر

ویژگی صندلی عقب

گرمکن صندلی

جلو

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم مشکی یا قهوه‌ای یا سفید عاجی

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

تریم چوب (سفارشی) - دسترسی به صندوق - وکیوم درب‌ها

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

سقف سافت‌تاپ جمع شونده برقی
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
saeiddd 1400/5/22
سلام. تنها ایرادش اینه واقعا خیلی پرخرجه کمرم آدمو میشکونه بخصوص موقعی که مکانیک ناشی باشه تک به تک سنسورای سالمم برات عوضش میکنند
پاسخ
0
0
1
hjvb 1400/5/18
هزینه نگهداری سالیانه چه قدر میشود؟
پاسخ
0
0
0
Masodkolahdozi64 1400/4/4
من یک سال ۲۰۱۰ این نوع را داشتم در مورد هندلینگ که رو دست هنوز هم نداره و از لحاظ گردن کلفت بودن زیر بندی و قطعات واقعا مثل خودرو های امریکاییه فقط بدلیل جوان پسند بودن این نوع حتما باید نسخه سالم خریداری بسه والا هیچ لذتی در نسخه های خراب و ضعیف برای راننده ندارد اگه سالمش پیدا بشه و شما هم مقداری در فشار اوردن مراعات کنید واقعا خرابی ندارد چون ماشین مدلش پایینه نباید انتظار خودرو صفر بی ام و را داشته باشید وزن زیاد خودرو واقعا حس چسبندگی در جاده را به شما میدهد و اصلا اگه بخوایین هم نمیتونین این ماشینو منحرف کنین بر عکس جنسیس کوپه که منتظر یک ناشی بازی از طرف راننده میباشد که دوره خودش به حالت منحرف شدن بچرخه شتاب جنسیس را ندارد اصلا ولی نرمی و لذت رانندگی از جنسیس خیلی بالاتره باید از سقف نگهداری بشه و تو حرکت بازو بسته نشه و از سوخت مناسب استفاده بشه اینها رو رعایت کنین و نسخه سالم بخرید حتما به حرف من میرسین
پاسخ
2
1
5
Arvin70 1400/9/23
سلام هزینه نگه داریش حدودا چقدر بود؟ بعد بیشتر خرجش برای کدوم قسمتش بود
0
0
Mrreza 1400/5/14
جنسیس شتابی نداره... بعد در مورد جنسیس درست گفتی تقریبا!
2
3
Masodkolahdozi64 1400/4/4
من یک سال ۲۰۱۰ این نوع را داشتم در مورد هندلینگ که رو دست هنوز هم نداره و از لحاظ گردن کلفت بودن زیر بندی و قطعات واقعا مثل خودرو های امریکاییه فقط بدلیل جوان پسند بودن این نوع حتما باید نسخه سالم خریداری بسه والا هیچ لذتی در نسخه های خراب و ضعیف برای راننده ندارد اگه سالمش پیدا بشه و شما هم مقداری در فشار اوردن مراعات کنید واقعا خرابی ندارد چون ماشین مدلش پایینه نباید انتظار خودرو صفر بی ام و را داشته باشید وزن زیاد خودرو واقعا حس چسبندگی در جاده را به شما میدهد و اصلا اگه بخوایین هم نمیتونین این ماشینو منحرف کنین بر عکس جنسیس کوپه که منتظر یک ناشی بازی از طرف راننده میباشد که دوره خودش به حالت منحرف شدن بچرخه شتاب جنسیس را ندارد اصلا ولی نرمی و لذت رانندگی از جنسیس خیلی بالاتره باید از سقف نگهداری بشه و تو حرکت بازو بسته نشه و از سوخت مناسب استفاده بشه اینها رو رعایت کنین و نسخه سالم بخرید حتما به حرف من میرسین
پاسخ
0
0
2
Farokh 1399/7/6
سلام دوستان،مدتی مدل ۲۰۰۷ شو داشتم تجربمو خدمتتون عرض میکنم. مزایایی که این ماشین داره بسییییییار زیاده! من قدم ۱۸۴ اگر یکی هم قدو قواره خودم پشت سرم بشینه ی خورده باید صندلیمو بدم جلو اما به مشکل نمیخوره پس ب نظرم سایزش معقوله! نسبت به نوع اتاق و ارتفاع بسیار نرمه! نرمی این ماشین از خیلی سدان ها بیشتره، فرمان پذیری فوقالعاده داره من رو پیچ های جاده ای سرعت های بالای ۱۵۰-۱۶۰ میرفتم، نهایت سرعتی که باهاش رفتم حدود ۲۵۰ بود البته این مسئله مطرحی نیست چون جاده ای دیگ توی ایران وجود نداره، وقتی سقف این ماشین رو باز میکنید جدای اینکه خودتون خیلی لذت میبرید تمام افراد توی خیابون هم لذت میبرن و منتظر باشید که هرکسی چه مرد چه زن چه بزرگ یا کوچیک به شما تیکه بندازن ( اکثرا با شوخی دل میبرن ) سیستم صوتی به شدت قابل قبولی داره، فرمان نیم دور خیلی کار آمده! گیربکس بسیار دقیق و نرم!! صندلی های ردیف جلو به شدت نرم اما عقب خشکه! طراحی داخلی آن چنانی نداره البته به نظرم بی ام و های آخرین مدل هم مالی نیست طراحیشون! ماشین من که پورت یو اس بی نداشت! بلوتوث هم فقط واسه تماس بود که این خیلی ناراحتم میکرد! وقتی ۴ نفر سوار ماشین بودیم واقعا سنگینی رو تو شتابگیری حس میکردم، بدلیل سقف پارچه ای فضای صندوق عقب کاملا قابل قبول بود! ماشین فاقد لاستیک زاپاس هست لاستیک هاش ران فلت بود یعنی وقتی پنچر کنید با سرعت ۸۰ کیلومتر برساعت رانندگی میکنید! فاق کوتاه لاستیک ها میتونه دردسر ساز باشه، رخ بیرون ماشین خیلی جذابه، و اما مهم ترین بخش هوشمند بودن این ماشینه که از ب بسم الله تا و والسلام سنسور داره! یعنی روزی نیست که شما رو از ارور یا فالت هاش بی نصیب کنه! اما خداییش ارور دادن خیلی چیز خوبیه ( واسه کسی که پول داره خرجش کنه) چون نمیذاره شما ماشینتون خراب باشه دائما رو پا و سرحال میمونه! در کل تجربه ای فراموش نشدنی بود :) منکه دوست داشتم امیدوارم مفید بوده باشه
پاسخ
1
1
13
حسین وریانی 1402/7/15
دمت گرم
0
0