ب ام و ‏X4

دیدگاه

موفقیت X6 در سطح جهان، که بیش از هرچیزی مدیون ظاهر رادیکالی‌اش بود، باعث شد تا ب‌ام‌و به فکر ساخت برادر کوچک‌تر این خودرو با نام X4 باشد؛ فکری که سرانجام در سال 2014 به واقعیت مبدل شد. نسل اول X4 (اتاق F26) با همان پلتفرم نسل دوم X3 (اتاق F26) ساخته شد و ب‌ام‌و تمامی پیشرانه‌هایش را هم از X3 قرض گرفت. از سال 2015 شاهد استقبال گرم مشتریان ایرانی از این مدل تازه‌نفس در خیابان‌های کشورمان بودیم اما از میانه سال 2016 و با تغییر در قوانین واردات خودروهای ساخت آمریکا، عرضه X4 به کشورمان با فراز نشیب‌های زیادی همراه شد و سرانجام در سال 2017 نیز به پایان رسید. در این روزها نیز X4 به‌جز لکسوس NX رقیب لوکس دیگری در کشورمان ندارد و حتی نسبت به X3 نیز به مراتب موفق‌تر در بازار فروش ایران ظاهر شده است. X4 نیز مانند تمام برادرانش، با انبوهی از آپشن های مختلف به کشورمان آمده اما نسخه های فولش حتما باید این 10 آپشن مهم را داشته باشند: 1- هفت رادار (جلو+عقب+کروز کنترل هوشمند+تشخیص عابر+نقطه کور+تغییرلاین+تابلوخوان)، 2- چهار گرمکن (جلو+عقب)، 3- هوک برقی عقب، 4- کیت بدنه M با فرمان M جدید، 5- سیستم صوتی هارمن کاردن، 6- رینگ 20 اینچ، 7- صندلی برقی جلو با مموری، 8- صندوق برقی هوشمند، 9- هدآپ، 10- اتوپارک.

ادامه...