• مشخصات فنی bx7ultimate
  • مشخصات فنی bx7ultimate
  • مشخصات فنی bx7ultimate

مشخصات فنی بورگوارد BX7 آلتیمیت سال 2018 - 2018

145 دیدگاه
سال
مقایسه کنید
بعد از دوقلوهای سانتافه و سورنتو، مدت‌ها بود که در بازار کراس‌اورها خبری از مدل‌های هفت سرنشین نمی‌شد و این کره‌ای‌های گران‌قیمت نیز علی‌رغم فروش بسیار خوب‌شان در ایران، اما برای علاقه‌مندان این سگمنت، خودروهایی تکراری محسوب می‌شدند. سرانجام طلسم شکست و در بهمن‌ماه 96، رامک خودرو با آغاز فروش رکستون G4 جان تازه‌ای به بازار کراس‌‌اورها داد. اما در
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 6
امتیازهای پنج‌گانه
7/10 رانندگی و فنی
6/10 طراحی ظاهری
6/10 کابین و امکانات
5/10 ارزش در مقابل قیمت
6/10 کیفیت

نقاط قوت

کیفیت ساخت بالا
تهویه چهارگانه
ترمزها مطمئن
عایق‌بندی کابین
عملکرد فنی
امکانات رفاهی
ردیف سوم صندلی‌ها

نقاط ضعف

واردات بسیار محدود
خدمات پس از فروش

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

2018

مشخصات فنی

محور محرک

دو دیفرانسیل هوشمند با قفل الکترونیکی (EDL) و محدودکننده لغزش (ELSD)

گیربکس

6 دنده اتومات

پیشرانه

4 سیلندر توربوشارژ

حجم موتور

2 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

224 اسب‌بخار

گشتاور

300 نیوتن‌متر

شتاب

9.8 ثانیه

سرعت

206 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

9 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

شاسی بلند متوسط لوکس

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول

طول

4715 میلی‌متر

عرض

1911 میلی‌متر

ارتفاع

1690 میلی‌متر

فاصله محوری

2760 میلی‌متر

وزن

1740 کیلوگرم

حجم باک

60 لیتر

چرخ جلو

235/60R18

چرخ عقب

235/60R18

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور پارک جلو

سنسور پارک عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

اتوهلد - کنترل ترمزها در پیچ (CBC)

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

زنون

سایر ویژگی‌ روشنایی

نورپردازی داخلی

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

9 اسپیکر HiFi - تشخیص صدا - هندزفری

مانیتور

12.3 اینچی لمسی با کنترلر

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - MP3/MP4 - MirrorLink - AUX - Wifi Hotspot - B-Link

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

نمایشگر 4.2 اینچی صفحه کیلومتر - دوربین جلو با قابلیت ذخیره‌سازی

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

6

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات چهارگانه - دریچه تهویه عقب

کول باکس

صندلی‌ راننده

12 حالته برقی - تنظیم برقی گودی کمر

صندلی سرنشین جلو

8 حالته برقی

ویژگی صندلی عقب

تاشو عقب دوتکه - صندلی ردیف سوم

گرمکن صندلی

جلو - عقب

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

جلو

روکش صندلی

تارتان قهوه‌ای یا مشکی یا بژ

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

تریم چوب

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه دودی عقب - شیشه بالابر آنتی‌ترپ - مموری آینه
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.

رقبای بورگوارد BX7 آلتیمیت در بازار

هیوندای سانتافه 4 سیلندر دو دیفرانسیل

هیوندای سانتافه 4 سیلندر دو دیفرانسیل

مقایسه
کیا سورنتو 4 سیلندر GT لاین

کیا سورنتو 4 سیلندر GT لاین

مقایسه
نیسان ایکس تریل

نیسان ایکس تریل

مقایسه
دیدگاه کاربران
ناشناس 1404/8/26
سلام من حدود یک ماه این ماشین دارم البته BX7 ش به نظر من یک سر و گردن از سانتافه و سورنتو بالاتر بسیار نرم و راحت مخصوصا حالات AWD بودنش خیلی جالبه تنها مشکل من با این ماشین مصرف زیاد بنزین که میانگین مصرفش 9 8 و شاید هم بیشتر ولی شتاب خوب و سواری نرم و جادار بودن ارزش خرید را داره
پاسخ
0
0
1
user_7283 1404/5/14
انقدر این ماشین رو شرکت سازنده محکم و با کیفیت ساخت که براش نصرفید قیمتش و ورشکست شد😂. دوستانی که این ماشین رو دارید سوار شید و لذتشو ببرید که شما یکی از خاصترین خودروهای جهان رو سوارید💎. (سال ۱۹۸۰ شرکت آلمانی Elu آن‌قدر دریل‌های بادوام و بی‌نقص ساخت که دیگه حاشیه سودی برای خودش نموند و مشتری‌ها سال‌ها نیازی به خرید دوباره نداشتند و در نهایت بازارش کوچک شد و ورشکست شد.)
پاسخ
0
0
4
چراغآزاد 1404/4/27
این ماشین داخل ایران خوبه یا نه یعنی چه ، ایران جزئ کره زمین نیست ، یا این ماشین درد کهکشان راه شیری می‌خورد ما بلد نبودیم ، بنده حدود ۵ ساله در یکی از شهرستانهای دورافتاده استان کرمانشاه در غرب ایران این اتومبیل را خودمون ثبت نام کردیم حالا هم حدود ۵ سال به بالا دست پدرم هست حدود ۱۹۸ هزار کیلومتر هم راه رفته ، هیچ مشکلی نداره و تا حالا هم هرچه ماشینهایی مثل دنا و شاهین و غیره مصرف کرده بوده و صددرصد هم هم هز سانتافه هم سورنتو و هم این چینی های بازار برای ما بهتر بوده ، این هم بگم ما حدود ۷۰۰ کیلومتر از مرکز یعنی تهران دوریم و منطقه ای بشدت کوهستانی و برف گیر و جاده هایی بصورت گردنه و بلند و بالا و پایین هستیم که مثل شهر های تهران و امسال صاف و اتوبان نیست ، پس برادر عزیز مگر دستت را توی روغن داغ گذاشتن دروغ تحویل ملت میدی ، بعدش تمام این کامنت های شب ها میخونم ، فقط یک عده ایی تا حالا حتی ماشین هایی ایرانی هم فقط توی خیابان و تلویزیون دیده اند حالا شده اند کارشناس و در مورد ماشینهای خارجی نظر میده اند ، اکثر ماشیها حتی چینی های بد بازار هم از ماشینهای ایران‌خودرو و سایپا با فاصله خوب هستند پس بی خودی جو الکی ندید وقتی تا حالا حتی ماشین ایرانی هم سوار نشده اید
پاسخ
0
1
2
parsa444 1404/3/19
بنظرتون می ارزه اپتیما ۲۰۱۰ رو بدم بورگوارد بگیرم؟؟
پاسخ
1
0
2
علیسلامـــــــتی 1404/3/21
بورگوارد ماشین خیلی خوبی هست ولی توی ایران نه
2
0
محمدرضارضائیان 1404/3/15
شتاب این خودرو طبق اطلاعات ثبت شده در سایت مرجع ۹.۴ و میتونید با آپدیت ecu به آخرین ورژن موجود (برای کشور آلمان) شتاب رو به ۸.۹ ثانیه برسونید . البته کمی به بنزین حساستر میشه.
پاسخ
0
1
2