مشخصات فنی چری آریزو 5T IE سال 1400 - 1402
سال
در پنج سال اولی که چری آریزو به ایران آمد، بیش از 22 هزار نفر در کشورمان، رانندگی با این محصول مدیران خودرو را تجربه کردند. این آمار نشان میدهد که هرچند آریزو، محصول پرفروشی برای مدیران خودرو نبوده اما هنوز هم مشتریان خاص خودش را حفظ کرده است. برهمین اساس، مدیران خودرو در اواسط سال 1400 و برای آنکه
0%
0%
0%
0%
0%
نقاط قوت
فضای کابین
مصرف سوخت
شتاب و عملکرد موتور
فرمان برقی نسبت به TE
بهبود گیربکس نسبت به TE
بهبود آپشنها نسبت به TE
نقاط ضعف
عملکرد گیربکس
تهویه دیجیتال
ساختار ساده سیستم فنربندی
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
1400 تا 1402مشخصات فنی
محور محرک
دیفرانسیل جلوگیربکس
CVT با 9 دنده مصنوعیپیشرانه
4 سیلندر توربوشارژحجم موتور
1.5 لیترعملکرد فنی
قدرت
147 اسببخارگشتاور
210 نیوتنمترشتاب
10.1 ثانیهسرعت
190 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
6.9 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
سدان جمع و جورنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل اول - فیس لیفت اولطول
4532 میلیمترعرض
1814 میلیمترارتفاع
1487 میلیمترفاصله محوری
2650 میلیمتروزن
1410 کیلوگرمحجم باک
48 لیترچرخ جلو
205/50R17چرخ عقب
205/50R17سایر ویژگیها
سیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند
کنترل ایستایی در سربالایی
کنترل سرعت در سرازیری
کنترل کشش
کنترل پایداری
ضد واژگونی
اتو پارک
حالت رانندگی
2 حالته (اکو - اسپرت)سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور
رادار تغییرلاین
رادار تصادف جلو
رادار تصادف عقب
رادار تابلوخوان
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز
ترمز ضدقفل
ترمز با نیروی کمکی
ترمز پارک برقی
ترمز اضطراری هوشمند
سایر ویژگی ترمز
اتوهلدسیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
هالوژنسایر ویژگی روشنایی
چراغ بدرقهفرمان
نیروی کمکی
برقیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
مالتی مدیا
سیستم صوتی
6 اسپیکرمانیتور
8 اینچی لمسینویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
USB - MP3 - iPod - MirrorLink - SD cardسایر ویژگی مالتی مدیا
نمایشگر صفحه کیلومتر - نمایش خطوط کمکی پارک با حرکت فرمانایمنی کابین
مجموع ایربگها
6ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
ریموت کنترل یدکیرفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
دیجیتالکول باکس
صندلی راننده
6 حالته دستیصندلی سرنشین جلو
4 حالته دستیویژگی صندلی عقب
تاشو یکتکه - دسترسی به صندوق عقبگرمکن صندلی
سردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
چرمایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
آینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
شیشه بالابر آنتیترپ درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
ناشناس 1403/1/17
سلام وقت بخیر. ضمن تشکر از زحمات شما عزیزان و سایت خیلی خوب باما، قبلا در سایت باما، یه موردی بود به نام مقایسه، که میشد همزمان چند ماشین رو در سایت باما باهم مقایسه کرد که مدتی است متاسفانه حذف شده و مورد بسیار خوب و کاربردی بود.ممنون میشم دوباره امکان مقایسه خودرو ها رو در سایت باما فعال کنید. با تشکر و سپاس
پاسخ
0
0
1
Gcfyucxthxu 1402/12/13
سلام دنا اتومات آپشنال بهتره یا این ماشین؟
یکی از نزدیکان قراره بخره کلی تحقیق کردیم ولی هنوز شک داریم
این ماشین در کابین بزرگ تر ، ترمز پارک برقی و اتو هلد و کابین بی صدا برتری داره
دنا هم خدمات بهتره ، دوام بهتره فنی چون گیربکس AT داره ، لذت رانندگی بیشتر به خاطر گیربکس ، شتاب بهتر ، صندلی های راحت تر و ۸ جهت برقی که خیلی خوبه ، کیفیت رنگ بهتر و سواری خیلی نرم تر
پاسخ
2
0
1
علی12345 1403/1/6
این مقایسه ی پلنگ با گربه است! شما باید مرجع تحقیقتون رو عوض کنید و با این دوتا ماشین رانندگی کنید؛دوتا سرنشین سوار کنید ،یه سربالایی باهاشون برید بعد نظر قطعیتون آریزو میشه.موفق باشید
0
1
ناشناس 1402/12/21
یکسال دنا اتومات داشتم الانم ۷ ماهه آریزو ۵ توربواتومات دارم دنا مصرفش بیشتره گیربکسش خنگه همش مرده میره کولرمیگیری قدرتش افت میکنه داخل کابین تنگتر و زشت تره آپشناشم کمتره موفق باشید
0
2
محسننی 1402/12/6
اینکه میگن بعد ۷۰ تا ۸۰ هزارتا گیربکس اینارو باید تعمیر کرد درسته ؟
پاسخ
1
0
0
سیاوشم 1402/12/7
بسستگی به رسیدگی مالک قبلی داره، اما در کل با مراجعه به سرویس های دوره ای گیربکس این ماشین اعداد160 هزار هم بدون مشکل دیده
0
0
ناشنا 1402/11/8
سلام، می خواستم ببینم با این وضعیت بنزین که سوپر گیر نمیاد و معمولی هم در شهرستانها با کیفیت پایین تر ارائه میشه، توربو بودن این ماشین مشکل ساز نیست و به خرج موتور منتهی نمیشه. در ضمن بین آریزو 5 و جک جی 4 کدوم یکی بهتره؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.
پاسخ
2
1
0
ناشناس 1402/11/21
با سلام ... اولا با جك j4 اصلا مقايسه نكنيد كه اريزو خيلي سرتره ...در ضمن يه نسخه آپديت براي ecu آريزو اومده كه خيلي مشكل سازگاري توربو و ناك زدنو برطرف كرده...
0
0
Hossini123 1402/11/16
دوست عزیز بله درست مشکل بنزین داریم ولی خوب دوست داریم ماشین توربو شارژ استفاده کنیم تنها راهکارش اینه که از بوستر های مرغوب بنزین استفاده کنیم
0
0
ناشناس 1402/11/2
سلام وعرض ادب.. بنده حدود يكسال خودرو اريزو 5 توربو دارم ..مزايا:شتاب عالي-اتاق جا دار-صندوق جادار-سواري به نسبت خوب-ظاهر زيبا - و در مقايسه با سراتو به نظر من سراتو از لحاظ فضاي كابين خيلي كوچيكه-زير ماشين با سرعتگير خيلي برخورد داره -و با اين قيمت سراتو تميز و گيرتون نمياد-و در آخر بنظر بنده به دور از در نظر گرفتن برند، اريزو از هر لحاظ برتري داره
پاسخ
0
0
2