• مشخصات فنی arrizo5tie
  • مشخصات فنی arrizo5tie
  • مشخصات فنی arrizo5tie
  • مشخصات فنی arrizo5tie
  • مشخصات فنی arrizo5tie
  • مشخصات فنی arrizo5tie
  • مشخصات فنی arrizo5tie
  • مشخصات فنی arrizo5tie

مشخصات فنی چری آریزو 5T IE سال 1400 - 1402

107 دیدگاه
سال
در پنج سال اولی که چری آریزو به ایران آمد، بیش از 22 هزار نفر در کشورمان، رانندگی با این محصول مدیران خودرو را تجربه کردند. این آمار نشان می‌دهد که هرچند آریزو، محصول پرفروشی برای مدیران خودرو نبوده اما هنوز هم مشتریان خاص خودش را حفظ کرده است. برهمین اساس، مدیران خودرو در اواسط سال 1400 و برای آنکه
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

فضای کابین
مصرف سوخت
شتاب‌ و عملکرد موتور
فرمان برقی نسبت به TE
بهبود گیربکس نسبت به TE
بهبود آپشن‌ها نسبت به TE

نقاط ضعف

عملکرد گیربکس
تهویه دیجیتال
ساختار ساده سیستم فنربندی

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1400 تا 1402

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

CVT با 9 دنده مصنوعی

پیشرانه

4 سیلندر توربوشارژ

حجم موتور

1.5 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

147 اسب‌بخار

گشتاور

210 نیوتن‌متر

شتاب

10.1 ثانیه

سرعت

190 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

6.9 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

سدان جمع و جور

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول - فیس لیفت اول

طول

4532 میلی‌متر

عرض

1814 میلی‌متر

ارتفاع

1487 میلی‌متر

فاصله محوری

2650 میلی‌متر

وزن

1410 کیلوگرم

حجم باک

48 لیتر

چرخ جلو

205/50R17

چرخ عقب

205/50R17

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند

کنترل ایستایی در سربالایی

کنترل سرعت در سرازیری

کنترل کشش

کنترل پایداری

ضد واژگونی

اتو پارک

حالت رانندگی

2 حالته (اکو - اسپرت)

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور

رادار تغییرلاین

رادار تصادف جلو

رادار تصادف عقب

رادار تابلوخوان

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز

ترمز ضدقفل

ترمز با نیروی کمکی

ترمز پارک برقی

ترمز اضطراری هوشمند

سایر ویژگی‌ ترمز

اتوهلد

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

هالوژن

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ بدرقه

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

6 اسپیکر

مانیتور

8 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

USB - MP3 - iPod - MirrorLink - SD card

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

نمایشگر صفحه کیلومتر - نمایش خطوط کمکی پارک با حرکت فرمان

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

6

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

ریموت کنترل یدکی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

دیجیتال

کول باکس

صندلی‌ راننده

6 حالته دستی

صندلی سرنشین جلو

4 حالته دستی

ویژگی صندلی عقب

تاشو یک‌تکه - دسترسی به صندوق عقب

گرمکن صندلی

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه بالابر آنتی‌ترپ
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
ناشناس 1403/1/17
سلام وقت بخیر. ضمن تشکر از زحمات شما عزیزان و سایت خیلی خوب باما، قبلا در سایت باما، یه موردی بود به نام مقایسه، که میشد همزمان چند ماشین رو در سایت باما باهم مقایسه کرد که مدتی است متاسفانه حذف شده و مورد بسیار خوب و کاربردی بود.ممنون میشم دوباره امکان مقایسه خودرو ها رو در سایت باما فعال کنید. با تشکر و سپاس
پاسخ
0
0
1
Gcfyucxthxu 1402/12/13
سلام دنا اتومات آپشنال بهتره یا این ماشین؟ یکی از نزدیکان قراره بخره کلی تحقیق کردیم ولی هنوز شک داریم این ماشین در کابین بزرگ تر ، ترمز پارک برقی و اتو هلد و کابین بی صدا برتری داره دنا هم خدمات بهتره ، دوام بهتره فنی چون گیربکس AT داره ، لذت رانندگی بیشتر به خاطر گیربکس ، شتاب بهتر ، صندلی های راحت تر و ۸ جهت برقی که خیلی خوبه ، کیفیت رنگ بهتر و سواری خیلی نرم تر
پاسخ
2
0
1
علی12345 1403/1/6
این مقایسه ی پلنگ با گربه است! شما باید مرجع تحقیقتون رو عوض کنید و با این دوتا ماشین رانندگی کنید؛دوتا سرنشین سوار کنید ،یه سربالایی باهاشون برید بعد نظر قطعیتون آریزو میشه.موفق باشید
0
1
ناشناس 1402/12/21
یکسال دنا اتومات داشتم الانم ۷ ماهه آریزو ۵ توربواتومات دارم دنا مصرفش بیشتره گیربکسش خنگه همش مرده میره کولرمیگیری قدرتش افت میکنه داخل کابین تنگتر و زشت تره آپشناشم کمتره موفق باشید
0
2
محسننی 1402/12/6
اینکه میگن بعد ۷۰ تا ۸۰ هزارتا گیربکس اینارو باید تعمیر کرد درسته ؟
پاسخ
1
0
0
سیاوشم 1402/12/7
بسستگی به رسیدگی مالک قبلی داره، اما در کل با مراجعه به سرویس های دوره ای گیربکس این ماشین اعداد160 هزار هم بدون مشکل دیده
0
0
ناشنا 1402/11/8
سلام، می خواستم ببینم با این وضعیت بنزین که سوپر گیر نمیاد و معمولی هم در شهرستانها با کیفیت پایین تر ارائه میشه، توربو بودن این ماشین مشکل ساز نیست و به خرج موتور منتهی نمیشه. در ضمن بین آریزو 5 و جک جی 4 کدوم یکی بهتره؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.
پاسخ
2
1
0
ناشناس 1402/11/21
با سلام ... اولا با جك j4 اصلا مقايسه نكنيد كه اريزو خيلي سرتره ...در ضمن يه نسخه آپديت براي ecu آريزو اومده كه خيلي مشكل سازگاري توربو و ناك زدنو برطرف كرده...
0
0
Hossini123 1402/11/16
دوست عزیز بله درست مشکل بنزین داریم ولی خوب دوست داریم ماشین توربو شارژ استفاده کنیم تنها راهکارش اینه که از بوستر های مرغوب بنزین استفاده کنیم
0
0
ناشناس 1402/11/2
سلام وعرض ادب.. بنده حدود يكسال خودرو اريزو 5 توربو دارم ..مزايا:شتاب عالي-اتاق جا دار-صندوق جادار-سواري به نسبت خوب-ظاهر زيبا - و در مقايسه با سراتو به نظر من سراتو از لحاظ فضاي كابين خيلي كوچيكه-زير ماشين با سرعتگير خيلي برخورد داره -و با اين قيمت سراتو تميز و گيرتون نمياد-و در آخر بنظر بنده به دور از در نظر گرفتن برند، اريزو از هر لحاظ برتري داره
پاسخ
0
0
2