مشخصات فنی چری آریزو 5T TE سال 1396 - 1400
سال
حدود یکسال پس از معرفی نسخه اولیه چری آریزو5 در بازار ایران، مدیران خودرو تصمیم به عرضه مدل توربو در نسخه اتوماتیک گرفت. پیشرانه این مدل با کراساور پرچمدار چری، یعنی تیگو7، کاملا یکسان است و به همین دلیل نیز از مشخصات فنی قابل توجهی بهره میبرد. البته برخلاف تیگو7، چری آریزو5 توربو از جعبهدنده CVT برای انتقال قدرت به
0%
0%
0%
0%
0%
نقاط قوت
فضای کابین
مصرف سوخت
شتاب و عملکرد موتور
نقاط ضعف
عملکرد گیربکس
تهویه دیجیتال
ساختار ساده سیستم فنربندی
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
1396 تا 1400مشخصات فنی
محور محرک
دیفرانسیل جلوگیربکس
CVT با 7 دنده مصنوعیپیشرانه
4 سیلندر توربوشارژحجم موتور
1.5 لیترعملکرد فنی
قدرت
147 اسببخارگشتاور
210 نیوتنمترشتاب
9.8 ثانیهسرعت
190 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
6.9 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
سدان جمع و جورنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل اولطول
4532 میلیمترعرض
1814 میلیمترارتفاع
1487 میلیمترفاصله محوری
2650 میلیمتروزن
1387 کیلوگرمحجم باک
48 لیترچرخ جلو
205/50R17چرخ عقب
205/50R17سایر ویژگیها
سیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند
کنترل ایستایی در سربالایی
کنترل سرعت در سرازیری
کنترل کشش
کنترل پایداری
ضد واژگونی
اتو پارک
حالت رانندگی
2 حالته (اکو - اسپرت)سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور
رادار تغییرلاین
رادار تصادف جلو
رادار تصادف عقب
رادار تابلوخوان
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز
ترمز ضدقفل
ترمز با نیروی کمکی
ترمز پارک برقی
ترمز اضطراری هوشمند
سایر ویژگی ترمز
سیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
هالوژنسایر ویژگی روشنایی
چراغ بدرقهفرمان
نیروی کمکی
هیدرولیکیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
مالتی مدیا
سیستم صوتی
اسپیکرهای جلو و عقبمانیتور
7 اینچی لمسینویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
USB - MP3 - iPod - MirrorLink - SD cardسایر ویژگی مالتی مدیا
نمایشگر صفحه کیلومتر - نمایش خطوط کمکی پارک با حرکت فرمانایمنی کابین
مجموع ایربگها
6ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
ریموت کنترل یدکیرفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
دیجیتالکول باکس
صندلی راننده
6 حالته دستیصندلی سرنشین جلو
4 حالته دستیویژگی صندلی عقب
تاشو یکتکه - دسترسی به صندوق عقبگرمکن صندلی
سردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
چرمایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
آینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
آینه جانبی با گرمکن
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
شیشه بالابر آنتیترپ درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
RHA 1402/8/17
سلام بین آریزو5توربو100هزارکار وتارا اتومات صفر کیلومتر کدوم پیشنهاد میکنید
پاسخ
2
0
0
preclass1.bama@gmail.com 1402/8/20
2 مورد اینجا میشه بهش اشاره کرد اول ایکنه شما ترجیح میدید ماشین صفر داشته باشید یا کار کرده سوال دوم ایا شما با ماشین توربو مشکلی ندارید و میتونید اکثر مواقع از بنزین سوپر و یا بوستر بنزین استفاده کنید اگر جواب این سوال ها بود بهتر میشد راهنماینون کرد و هم چنان بازار دست دوم این خودروها هم ملاک هست براتون یا خیر
0
0
Siava5h 1402/8/17
اساسا به خاطر اینکه نگهداری ماشین توربو مسائل خودش رو داره خرید ماشین دست دوم چینی توربو خیلی کار بی خطری حساب نمیشه! اما تارا تو حوزه ی گارانتی بهتون سواری بی دردسری رو میده.
0
0
Sadegh615s 1402/6/5
سلام دوستان قصد خرید ۵ te ضعف یا موردی بین مدل ها ۹۶تا۹۹ که نیست؟
پاسخ
0
0
0
Airbender 1401/6/29
سلام دوستان . بین این ماشین و ام وی ام x33 at کدوم رو پیشنهاد میکنید ؟ ملاک هام استهلاک کم و ایمنی و فضای جادار سرنشینان عقب و مصرف سوخت پایین و طول عمر بیشتر هست
پاسخ
0
0
0
ayoob26 1401/6/10
با سلام. ببخشید من یه سوال دارم اگر راهنمایی کنید ممنون میشم. بنده تا بحال ماشین اتوماتیک نداشتم. در مورد گیربکسهای cvt اینطور شنیدم که نباید تو سربالایی دنده عقب گرفت و فشار زیادی میاد و احتمال پاره شدن تسمه داره. با توجه به اینکه بنده میخوام از ماشین به صورت معمولا پر و خانوادگی در جاهایی استفاده کنم مثل شیب های کوچه های قدیمی یا گاها آدم میخواد پارک دوبل کنه تو شیب باید دنده عقب بگیره آیا برای گیربکس موردی پیش نمیاد؟؟ خیلی نگران این مورد هستم.
پاسخ
0
0
0
rasool5 1401/1/24
سلام به نظر من تنها مشکل که به اسپرت بودن اون برمیگرده خشکی فنربندی هست.ولی قدرت موتور جاداری داخل و صندوق امکانات و ظاهر عالی هست.توی جاده هم مطمِِئن و بی سروصدا و خیلی کم مصرف هست.توی سر بالایی هم به هیچ عنوان کم نمیاره و هر وقت گاز رو فشار بدی با شتاب عمل میکنه.فراموش نشه موتور اون رو روی تیگو 7 گذاشتن
پاسخ
0
0
1