• مشخصات فنی c3ir
  • مشخصات فنی c3ir
  • مشخصات فنی c3ir

مشخصات فنی سیتروئن C3 (مونتاژ) سال 1397 - 1398

280 دیدگاه
سال
مقایسه کنید
C3 می‌توانست یکی از پدیده‌های بازار شود. هاچ‌بکی کامپکت و باکیفیت، که به‌راحتی می‌توانست سبک و سیاق مشتریان را دستخوش تغییر کند؛ اما سی3 در بدترین زمان ممکن به بازار کشورمان عرضه شد و با بدشانسی، کارش را شروع کرد. این فرانسوی نیز در ادامه علاقه نوظهور مشتریان ایرانی به محصولات جدید فرانسوی، آمده بود تا ضرب شصتی به هم‌قطاران
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 6
امتیازهای پنج‌گانه
6/10 رانندگی و فنی
6/10 طراحی ظاهری
6/10 کابین و امکانات
6/10 ارزش در مقابل قیمت
6/10 کیفیت

نقاط قوت

کیفیت ساخت
شتاب و عملکرد فنی
پیشرانه مشترک با پژو 2008

نقاط ضعف

عرضه محدود
سفارشی شدن گرمکن و رینگ فرانسوی

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1397 تا 1398

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

6 دنده اتومات با حالت اسپرت

پیشرانه

4 سیلندر توربوشارژ THP165

حجم موتور

1.6 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

163 اسب‌بخار

گشتاور

243 نیوتن‌متر

شتاب

8.2 ثانیه

سرعت

190 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

6.7 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

هاچ بک کوچک

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل سوم

طول

3996 میلی‌متر

عرض

1749 میلی‌متر

ارتفاع

1474 میلی‌متر

فاصله محوری

2539 میلی‌متر

وزن

1250 کیلوگرم

حجم باک

45 لیتر

چرخ جلو

205/55R16

چرخ عقب

205/55R16

سایر ویژگی‌ها

رینگ مشکی یا ایرانی (استاندارد) - رینگ نقره‌ای یا فرانسوی (سفارشی)

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور پارک جلو

سنسور پارک عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

زنون

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ خوش‌آمدگویی - چراغ بدرقه - نورپردازی داخلی

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

فرمان اسپرت

مالتی مدیا

سیستم صوتی

6 اسپیکر - هندزفری

مانیتور

7 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - CD - MP3/MP4 - MirrorLink - Apple CarPlay - AUX

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

6

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

هشدار دهنده زمان استراحت

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات

کول باکس

صندلی‌ راننده

6 حالته دستی

صندلی سرنشین جلو

4 حالته دستی

ویژگی صندلی عقب

تاشو دوتکه

گرمکن صندلی

جلو (سفارشی)

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

پارچه

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

تریم قرمز

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه بالابر آنتی‌ترپ - سقف قرمز - محافظ ضدخراش بدنه (ایربامپ)
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.

رقبای سیتروئن C3 (مونتاژ) در بازار

رنو کپچر

رنو کپچر

مقایسه
هیوندای i20 (مونتاژ)

هیوندای i20 (مونتاژ)

مقایسه
پژو 2008

پژو 2008

مقایسه
دیدگاه کاربران
Amircar44 1404/8/16
سلام مبارک باشه، انشالاه چرخش بخوشی بچرخه مقایسه با BMW خیلی اغراق‌آمیز هستش، شما هاچ‌بک سوار نشدید احتمالا که میگی خودرو خوب وارد نشده!!!BMW I20 یا فولکس تیراک سوار نشدید ، البته مبارک باشه ،
پاسخ
0
0
0
MohammadEkrami 1404/7/22
من امروز ماشینو خریدم مدل ۹۷ بدون گرم کنه با رینگ مشکی واقعا نمیتونم با چیزی مقایسش کنم چون اونایی که میتونن با c3 مقایسه بشن و من سوار شدم قیمتشون بالای ۴-۵ تومانه واقعا کیفیت متریال داخلش استثناییه و بسیار شیک و زیباست و موتوری اصلا نمیشه چیزی گفت چون موتور بی ام و هستش و یه کله گاز میخوره و خیلی ماشینه شیطون و قدرتمندیه و تا تعویض پلاک نذاشت آروم بریم و با یه اشاره به گاز میکنه میره که احساس میکنم برای گیربکسش هست که بسیار چابکه چون ۲ کلاژه و بسیار چابکه و با یه اشاره از دنده ۵ میکشه ۳ و در جا ماشینی که ردت میکنه رو میگیره و عینه ماشین مسابقست من قدیم جولیتا داشتم که عمرشو کرد و وارد نشد و ماشین خوبی بود اما برای ۲-۳ سال نه بیشتر و بعد اون این سبک نداشتم تا از ماموت ،فولکس واگن gti خریدم و اونم از صفر دستم بود و ۳ سالی داشتمش اما بخاطر گرونی قطعه و عدم پشتیبانی گارانتی و بیمه بدنه که پول نداد برای تصادف چون قیمت لوازمش بسیار گرونه و بیمه قیمت دولتی میده ما آزاد باید بخریم چون شرکت نمیاره لوازمشو و ...فروختم البته چشم انتظار بودم که یه ماشین مثله اونا بیاد که نیاوردن و ماشینای جدید وارداتی هیچ کدوم گاز خور و هاچ بک تو شهری نیستن و عمومن سدان و شاسی وارد شد و همیشه جای یه هاچ بک تند و تیز و قوی خالیه و به اجبار باید دست دوم خرید که بهترین گزینه همین بود که تمیز و مدل بالا و خوش قیمت و با راندمان بالا و استحلاک پایین باشه و قطعاتش ارزون باشد و زیاد کسانی که دنبال سواری تند و تیز و امکانات زیاد و اتاق شیک و بی صدا هستن لحظه ای درنگ نکنن و بخرن چون به نظرم ۳ میلیارد رو رد میکنه چون بی رقیبه تو بازار و مشابه نداره به امید برگشت شرکت های خوب و قدرتمند خودرو سازی به ایران
پاسخ
0
0
6
AmirPedram 1404/7/20
خوبه c3 جدید سایپا-سیتروئن اومد تو بازار و در ادامه ۲ مدل سیتروئن دیگم سایپا میاره برای فروش که دیگه نیاین الکی بگین قطعه نداره ما تو گروه سیتروئن c3 واسه یه پیچ تا درب و گلگیرم رفتیم نمایندگی سایپا-سیتروئن تهران همه چیو داشتن و تو کمترین زمان بهترین خدمات رو دادن و نمیدونم کسانی که اطلاع ندارن چطوری نظر میدن الانم که ۳ مدل سیتروئن وارد شده و اولیش پیش فروش شد و میاد تو بازار یکی نظر داده قطعاطش با لکسوس ال ایکس هم قیمته نه عزیز این ماشین نه با اون هم قیمته نه با پراید قیمت قطعاطش با ۲۰۰۸ و رنو کپچر و هیوندای آی۳۰ یکیه و بدون اغراق میتونین قیمت بگیرین و به وفور هست هم اینالیایی هم آلمانی هم فرانسوی تو بحث فنی و بدنه هم که خود نمایندگی و ۲ تا مرکز قطعات تهران همه چیشو دارن حتی ایر بامپ درب هاش و ... تا ۳ میلیاردم نمیتونین پول بدین و سواری اینو بگیرین و این واسه منی که ماشین زیاد داشتم ثابت شده و بدون هیچ نیتی میگم که واقعا ماشین خاصیه البته برای خاص پسندان نه قشر عادی ،قشر خانواده دار یا عادی ۲۰۰۸ بگیرن بهتره این ماشین ،خودرو سوم کسانیه که یه لندکروز و بنز-بی ام و دارن و منطقه ۱ و ۳ و ۲ نشین تهرانن و خاص میپسندن کارمند و ... که نباید ماشین مسابقه ای پر شتاب با گیبربکس بی ام و که دابل کلاژه بگیرن با اولین گاز دادن وحشت میکنن یا حالشون بد میشه یا دنبال صندوق جادارن برای وسایل بچه و زندگی و... سر همین از اونایی که دارن و سوار شدن و داشتن بپرسین با چی میشه مقایس کرد و چطوره و الکی نظر ندیم حتی اگه میخوایم یه چیزی رو خراب کنیم یا بالا ببریم که من الان از ۲۰۰۸ که رقیبشه تعریف کردم و این واقعیت زندگی‌و جامعه ماست که هر کی یر اساس نیاز و کلاس و پوزیشن زندگی خودرو میخره و استفاده میکنه عرض ادب و در پناه خدا باشید.💫
پاسخ
1
0
6
لبافنژادی 1404/7/22
بله ،دقیقا درست میفرمایید،من رشتم و برای قطعات مشکلی نداریم اینجا اما قطعات بدنه تهران خیلی ارزون تر و زیاد تر بود و از تهران خرید کردم و فرستادن برام
0
6
حدادیمنش 1404/7/9
خدارو شکر که سیتروئن جدید c3 سایپا-سیتروئن هم اومد تو‌بازار و شنیدم ۲ مدل دیگه داره وارد میکنه جهت علاقه مندان و عاشقان سیتروئن 😁♥️
پاسخ
0
0
6
MXvdvfcb 1404/7/2
سلام. من سیتروئن دارم و عالیه ولی ماشین خیلی نرم و راحت داشتم مانند. مازارانی گرند کیبریو و فولکس گلف GTI. ولی در خارج که من به دوبی خیلی رفتو امد دارم توی دوبی خیلی ها تویوتا CHR رو دوست دارن.
پاسخ
0
0
4