• مشخصات فنی c5
  • مشخصات فنی c5
  • مشخصات فنی c5
  • مشخصات فنی c5
  • مشخصات فنی c5

مشخصات فنی سیتروئن C5 سال 2009 - 2012

45 دیدگاه
سال
مقایسه کنید
نسل دوم سیتروئن C5 اکثر نکات منفی نسل اولش را پوشش داد؛ حالا با یک سدان چشم‌نواز و مثال‌زدنی روبه‌رو بودیم که اصلی‌ترین رقیب هم‌وطن خود یعنی پژو 407 را هدف گرفته بود. البته همه می‌دانستند که این دو فرانسوی با یک پلتفرم ساخته شده بودند با این تفاوت که فرزند سیتروئن، اندکی اشرافی‌تر و تجملی‌تر از 407 به نظر
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 5.4
امتیازهای پنج‌گانه
6/10 رانندگی و فنی
5/10 طراحی ظاهری
6/10 کابین و امکانات
4/10 ارزش در مقابل قیمت
6/10 کیفیت

نقاط قوت

کیفیت ساخت
ایمنی بالای بدنه
سواری نرم و راحت
امکانات رفاهی (نسبت به رقبا)

نقاط ضعف

عرضه محدود
بازار فروش

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

2009 تا 2012

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

4 دنده اتومات 3 حالته (اسپرت - برفی - اکو)

پیشرانه

4 سیلندر

حجم موتور

2 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

140 اسب‌بخار

گشتاور

200 نیوتن‌متر

شتاب

10.1 ثانیه

سرعت

210 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

8 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

سدان لیفت‌بک متوسط

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل دوم (RD)

طول

4779 میلی‌متر

عرض

1860 میلی‌متر

ارتفاع

1458 میلی‌متر

فاصله محوری

2815 میلی‌متر

وزن

1694 کیلوگرم

حجم باک

71 لیتر

چرخ جلو

215/55R16

چرخ عقب

215/55R16

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

تنظیم ارتفاع اتومات

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور پارک جلو

سنسور پارک عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

اتوهلد

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

بای زنون

سایر ویژگی‌ روشنایی

نورپردازی داخلی

فرمان

نیروی کمکی

هیدرولیکی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

6 اسپیکر - سی دی چنجر

مانیتور

سفارشی

نویگیشن

سفارشی

هدآپ

دوربین عقب

سفارشی

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - CD

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

نمایشگر صفحه کیلومتر

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

7

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات دوگانه

کول باکس

صندلی‌ راننده

6 حالته برقی - تنظیم برقی گودی کمر

صندلی سرنشین جلو

6 حالته برقی - تنظیم برقی گودی کمر

ویژگی صندلی عقب

تاشو دوتکه

گرمکن صندلی

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم مشکی

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه بالابر آنتی‌ترپ - تنظیم آینه در دنده عقب - پرده جانبی عقب
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.

رقبای سیتروئن C5 در بازار

رنو مگان (مونتاژ) 2000

رنو مگان (مونتاژ) 2000

مقایسه
سوزوکی کیزاشی فول

سوزوکی کیزاشی فول

مقایسه
دیدگاه کاربران
Mshmsh 1404/8/27
👌👌👍👍👌👌👍👍👌👍👍👌👌
پاسخ
0
0
0
Mshmsh 1404/8/26
من این ماشین رو چند ماهه دارم سواری نرم و کم نظیر و امکانات رفاهی مناسب نسبت به دوره تولید خودش فقط شتاب اولیه به لحاظ وزن زیاد کمی ضعیفه اگر این مورد رو فاکتور بگیریم با یک خودرو خانوادگی وسواری راحت و امکانات رفاهی خوب طرف هستیم.
پاسخ
0
0
0
C5new 1404/8/12
سیتروئن C5 با این موتور V6 جدید، نمایانگر تلاشی جاه‌طلبانه از سوی سیتروئن برای بازی در سطح اول بخش سدان‌های لوکس است. موتور 3.0 لیتری دیزل با 237 اسب بخار، یک دستاورد مهندسی از نظر قدرت و کارایی است؛ این میزان نیرو و گشتاور، عملکردی را ارائه می‌دهد که از بسیاری از رقبا در رده خود پیشی می‌گیرد. نکته قوت غیرقابل انکار C5، آسایش آن است. ترکیب کابین فوق‌العاده مجلل و سیستم تعلیق هیدروپنوماتیک، یک تجربه رفاهی در سطح مرسدس E-Class خلق می‌کند؛ این سطح از راحتی برای مسیرهای طولانی، عاملی کلیدی برای خریداران جدی خودروهای پرچم‌دار است. همچنین، تجهیزات استاندارد آن در تیپ Exclusive، ارزش خرید اولیه‌ای فوق‌العاده‌ای را در برابر قیمت‌گذاری آلمانی‌ها ایجاد می‌کند. با این حال، جایی که این خودرو از نظر عملکردی (که برای من اهمیت دارد) فاصله می‌گیرد، در پویایی رانندگی است. فقدان هندلینگ شارپ و فرمان‌پذیری مبهم نشان می‌دهد که مهندسان سیتروئن در این مدل، بر "آرامش مطلق" تمرکز کرده‌اند تا "درگیری راننده با جاده"؛ این یک تضاد آشکار با فلسفه شاسی‌سازان آلمانی است. در نهایت، بزرگترین ریسک، مانند گذشته، حفظ ارزش است. اگرچه معاملات جذاب نمایشگاهی می‌تواند خرید اولیه را توجیه‌پذیر کند، افت قیمت طولانی‌مدت یک فاکتور منفی بنیادین است. اگر تمرکز شما بر روی نهایت راحتی، تجهیزات فراوان و پیشرانه قدرتمند با مصرف بهینه است و دغدغه کمتری نسبت به بازفروش دارید، این C5 گزینه‌ای منحصربه‌فرد و جذاب است. اما برای کسی که دقت فرمان را هم‌تراز با قدرت موتور می‌خواهد، این خودرو کاملاً رضایت‌بخش نخواهد بود. ☢️البته گفتم نسخه اش رو که در ایران نیست.
پاسخ
0
0
0
C5new 1404/8/12
ماشین خیلی خوبیه اصلا با کره ای ها قابل مقایسه نیست . چطور میشه ماشینی که تنظیم ارتفاع داره رو با چینی یا کره ای ها مقایسه میکنن سایت های خارجی می‌نويسن نرمی در حد یا بیشتر از بنز ای کلاس بعد اینجا فقط ازش ایراد میگیرید .بعد ماشین مسابقه که نیستش قوی ترین موتورش تو خارح هم 240 اسی هست که نشون میده ماشین Family car هست بعد یکم لطف میکردین آپشن های نسخه های فول آپشن هم میگفتن .
پاسخ
1
0
0
Mshmsh 1404/8/26
👍👍👌👌👍👍👌👌👍👍👌👌
0
0
arminakbari 1404/7/18
ماشین خیلی خوبیه من تو ترافیک حواسم نبود به ماشین جلوی با سرعت ۵۰ تا زدم ماشین من هیچیش نشد واقعا راضیم
پاسخ
0
0
1