• مشخصات فنی cielo
  • مشخصات فنی cielo
  • مشخصات فنی cielo
  • مشخصات فنی cielo
  • مشخصات فنی cielo
  • مشخصات فنی cielo

مشخصات فنی دوو سیلو سال 1375 - 1384

69 دیدگاه
سال
دهه 70 در بازار خودروی ایران، شاهد رژه پیکان، پژو 405 تازه‌وارد، رنو 21 و رنو 5 فرانسوی، میتسوبیشی گالانت، هوندا آکورد و تویوتا کرونای ژاپنی و هم‌چنین مرسدس‌بنز 230 و ب‌ام‌و 518 بودیم. در چنین بازار پرترافیکی بود که ناگهان دوو با سدانی زیبا به اسم Cielo‌ اعلام وجود کرد. این خودرو درواقع ادامه‌دهنده مسیری بود که کره‌ای‌ها از
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

مصرف سوخت
سواری نرم و راحت
صندوق جادار
فرمان بسیار نرم

نقاط ضعف

ایمنی بدنه
نداشتن ایربگ
نرمی فرمان در سرعت بالا
فضای محدود ردیف عقب
ترمزگیری ضعیف (بهبود با تعویض سیلندر جلو)

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1375 تا 1384

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

5 دنده دستی

پیشرانه

4 سیلندر MPFI

حجم موتور

1.5 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

75 اسب‌بخار

گشتاور

124 نیوتن‌متر

شتاب

12.5 ثانیه

سرعت

165 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

6.3 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

سدان جمع و جور

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل دوم دوو لمانز

طول

4482 میلی‌متر

عرض

1662 میلی‌متر

ارتفاع

1393 میلی‌متر

فاصله محوری

2520 میلی‌متر

وزن

1120 کیلوگرم

حجم باک

43 لیتر

چرخ جلو

175/70R13

چرخ عقب

175/70R13

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

ترمز عقب کاسه‌ای

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

هالوژن

سایر ویژگی‌ روشنایی

فرمان

نیروی کمکی

هیدرولیکی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

4 اسپیکر - کاست پلیر

مانیتور

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

دستی

کول باکس

صندلی‌ راننده

تنظیم دستی

صندلی سرنشین جلو

تنظیم دستی

ویژگی صندلی عقب

گرمکن صندلی

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

پارچه

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
ناشناس 1403/1/5
درجواب به تمام دوستان بگم ک دوو سیلو درسته ماشین خوبیه ولی هیچوقت با ۴۰۵ مقایسه نکنید پژو یدونه رام داره که به کل دوو سیلو میرزه ماشینی که میل موجگیرش به سرشاسی وصل میشه همیشه ی ردیف عقبتر از ماشینیه که جلوبندیش روی رام سواره! و اینکه xu۷واشر میزنه دلیلش بی کیفیتی جنس سیلندرای ایرانخودرو وگرنه سیلندرای فرانسوی مثل پژو۲۰۰۰هیچوقت واشر نمیزنن ضعف طراحی نداره ضعف کیفیت سیلندره
پاسخ
1
2
0
ناشناس 1403/2/21
در جواب شما بنده عرض کنم ۴ سال پژو 2000 سوار شدم و هر سال واشر زده با بلوک و سر سیلندره فابریک و یه خواهشی دارم از دوستان در مورد ماشینی ک همه ملت مشکلشو یقینن تجربه کردن دفاع بیخود نکنن بعضی چیزا زاتی هست ک با هیچ چیزی قابل حل نیست
0
2
ناشناس 1402/11/27
چند وقت پیش با همین دوو سیلویی که شما ادعای نداشتن امنیت و بی کیفیت بودنشو میکنید،زدم به پشت پراید ۳۰۰ میلیونی،تا ۱ ماه فقط داشتن در باک بنزین ماشینو از تو ستون فقرات راننده در میاوردن
پاسخ
0
1
2
Saas 1402/10/6
قابل توجه کسایی که می گن ترمزش ضعیفه سی لو سیستمی داری اول ترمزهای عقب می گیره که این و تو هیچ ماشینی ندیدم و درخصوص،ترمز های جلو اگه ماتیزی باشه حرف نداره بدنه و سپرهای خیلی محکمی داره خودم ۲۰۰ تا رو باهاش پر کردم و با ۱۶۵ تا از تاکستان تا هشتگرد یه کله اومدم کل ماشینای اتوبان و سوسک کرده بودم تابستان و زمستان آمپر آب یه جا میخ وایمیسته جعبه فرمان و طبق و گیربکس و خیلی چیزای دیگه ۱۰ ساله دست نخورده ماشینم ۵۰۰ هزار تا کار کرده و خیلی چیزای دیگه خواهشا کارشناسی درست کنید
پاسخ
0
0
0
دوو 1402/6/19
اولا سیلو نه و سی یلو دوما سی یلو از مدل 75 تا 83 تولید شده سوما سی یلو از ابتدای تولید تا اخر به صورت انژکتور به بازار وارد شده بعدش هم ایمنی چینی رو 70 درصد زدید بعد ایمنی دوو سی یلو 40 درصد ؟ اگه راست میگید یکی از این چینی ها مثل لاماری و... رو بیارید تا با سپر سی یلو ی بوسش کنم ببینید تا کجا جمع میشه
پاسخ
2
1
1
محسن طالبی 1402/12/16
سی یلو ۸۴ هم داره مهندس
0
0
ناشناس 1402/9/4
من با سیلو زدم به لاماری تا در جلو جمع شد
1
0
siawash 1402/5/28
نکته میخوام بگم گوناگون بودن سواری دوو سیلو با دوو ریسر gti سفارشی که داشتیم. ریسر 20 25 کیلومتر سرعت بیشتری داشت و نزدیک به 20 کیلومتر حدد عدد کیلومتر شمار رد میکرد و دومین نکنه هیچ جا زده نشده به جزجاهایی کمی ازش گفته شده ردیف سواری عفب ریسر خیلی خیلی بزرگتر و جادار و راحت هست از دوو سیلو بود شما در ریسر میتونید دراز بکشید در ردیف دوم جاده بدون اینکه پا و سر به در بخورد ولی در سیلو کوچک تر هست
پاسخ
1
0
0
ناشناس 1402/9/9
داداش حداکثر سیلو ۲۰۰تا هست اون حداکثر فشارو زده۱۶۵ یعنی اگه تا تهران با ۱۶۵ بری مشکلی پیش نمیاد و روی ماشین فشار نمیاد وگر نه پارس رو زده ۱۹۰ تا که توی ۳کیلومتر اول یاتاقان میزنه😂😂
1
1