مشخصات فنی دوو سیلو سال 1375 - 1384
سال
دهه 70 در بازار خودروی ایران، شاهد رژه پیکان، پژو 405 تازهوارد، رنو 21 و رنو 5 فرانسوی، میتسوبیشی گالانت، هوندا آکورد و تویوتا کرونای ژاپنی و همچنین مرسدسبنز 230 و بامو 518 بودیم. در چنین بازار پرترافیکی بود که ناگهان دوو با سدانی زیبا به اسم Cielo اعلام وجود کرد. این خودرو درواقع ادامهدهنده مسیری بود که کرهایها از
0%
0%
0%
0%
0%
نقاط قوت
مصرف سوخت
سواری نرم و راحت
صندوق جادار
فرمان بسیار نرم
نقاط ضعف
ایمنی بدنه
نداشتن ایربگ
نرمی فرمان در سرعت بالا
فضای محدود ردیف عقب
ترمزگیری ضعیف (بهبود با تعویض سیلندر جلو)
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
1375 تا 1384مشخصات فنی
محور محرک
دیفرانسیل جلوگیربکس
5 دنده دستیپیشرانه
4 سیلندر MPFIحجم موتور
1.5 لیترعملکرد فنی
قدرت
75 اسببخارگشتاور
124 نیوتنمترشتاب
12.5 ثانیهسرعت
165 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
6.3 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
سدان جمع و جورنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل دوم دوو لمانزطول
4482 میلیمترعرض
1662 میلیمترارتفاع
1393 میلیمترفاصله محوری
2520 میلیمتروزن
1120 کیلوگرمحجم باک
43 لیترچرخ جلو
175/70R13چرخ عقب
175/70R13سایر ویژگیها
سیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند (ACC)
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
کنترل سرعت در سرازیری (HDA)
کنترل کشش (TCS)
کنترل پایداری (ESC)
ضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
حالت رانندگی
سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور (BSD)
رادار تغییرلاین (LDW)
رادار تصادف جلو (FCW)
رادار تصادف عقب (RCTA)
رادار تابلوخوان (TSR)
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سایر ویژگی ترمز
ترمز عقب کاسهایسیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
هالوژنسایر ویژگی روشنایی
فرمان
نیروی کمکی
هیدرولیکیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
مالتی مدیا
سیستم صوتی
4 اسپیکر - کاست پلیرمانیتور
نویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
سایر ویژگی مالتی مدیا
ایمنی کابین
مجموع ایربگها
ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
دستیکول باکس
صندلی راننده
تنظیم دستیصندلی سرنشین جلو
تنظیم دستیویژگی صندلی عقب
گرمکن صندلی
سردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
پارچهایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
آینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
ناشناس 1403/1/5
درجواب به تمام دوستان بگم ک
دوو سیلو درسته ماشین خوبیه ولی هیچوقت با ۴۰۵ مقایسه نکنید پژو یدونه رام داره که به کل دوو سیلو میرزه ماشینی که میل موجگیرش به سرشاسی وصل میشه همیشه ی ردیف عقبتر از ماشینیه که جلوبندیش روی رام سواره! و اینکه xu۷واشر میزنه دلیلش بی کیفیتی جنس سیلندرای ایرانخودرو وگرنه سیلندرای فرانسوی مثل پژو۲۰۰۰هیچوقت واشر نمیزنن ضعف طراحی نداره ضعف کیفیت سیلندره
پاسخ
1
2
0
ناشناس 1403/2/21
در جواب شما بنده عرض کنم ۴ سال پژو 2000 سوار شدم و هر سال واشر زده با بلوک و سر سیلندره فابریک و یه خواهشی دارم از دوستان در مورد ماشینی ک همه ملت مشکلشو یقینن تجربه کردن دفاع بیخود نکنن بعضی چیزا زاتی هست ک با هیچ چیزی قابل حل نیست
0
2
ناشناس 1402/11/27
چند وقت پیش با همین دوو سیلویی که شما ادعای نداشتن امنیت و بی کیفیت بودنشو میکنید،زدم به پشت پراید ۳۰۰ میلیونی،تا ۱ ماه فقط داشتن در باک بنزین ماشینو از تو ستون فقرات راننده در میاوردن
پاسخ
0
1
2
Saas 1402/10/6
قابل توجه کسایی که می گن ترمزش ضعیفه سی لو سیستمی داری اول ترمزهای عقب می گیره که این و تو هیچ ماشینی ندیدم و درخصوص،ترمز های جلو اگه ماتیزی باشه حرف نداره بدنه و سپرهای خیلی محکمی داره خودم ۲۰۰ تا رو باهاش پر کردم و با ۱۶۵ تا از تاکستان تا هشتگرد یه کله اومدم کل ماشینای اتوبان و سوسک کرده بودم تابستان و زمستان آمپر آب یه جا میخ وایمیسته جعبه فرمان و طبق و گیربکس و خیلی چیزای دیگه ۱۰ ساله دست نخورده ماشینم ۵۰۰ هزار تا کار کرده و خیلی چیزای دیگه خواهشا کارشناسی درست کنید
پاسخ
0
0
0
دوو 1402/6/19
اولا سیلو نه و سی یلو دوما سی یلو از مدل 75 تا 83 تولید شده سوما سی یلو از ابتدای تولید تا اخر به صورت انژکتور به بازار وارد شده بعدش هم ایمنی چینی رو 70 درصد زدید بعد ایمنی دوو سی یلو 40 درصد ؟ اگه راست میگید یکی از این چینی ها مثل لاماری و... رو بیارید تا با سپر سی یلو ی بوسش کنم ببینید تا کجا جمع میشه
پاسخ
2
1
1
محسن طالبی 1402/12/16
سی یلو ۸۴ هم داره مهندس
0
0
ناشناس 1402/9/4
من با سیلو زدم به لاماری تا در جلو جمع شد
1
0
siawash 1402/5/28
نکته میخوام بگم گوناگون بودن سواری دوو سیلو با دوو ریسر gti سفارشی که داشتیم. ریسر 20 25 کیلومتر سرعت بیشتری داشت و نزدیک به 20 کیلومتر حدد عدد کیلومتر شمار رد میکرد و دومین نکنه هیچ جا زده نشده به جزجاهایی کمی ازش گفته شده ردیف سواری عفب ریسر خیلی خیلی بزرگتر و جادار و راحت هست از دوو سیلو بود شما در ریسر میتونید دراز بکشید در ردیف دوم جاده بدون اینکه پا و سر به در بخورد ولی در سیلو کوچک تر هست
پاسخ
1
0
0
ناشناس 1402/9/9
داداش حداکثر سیلو ۲۰۰تا هست اون حداکثر فشارو زده۱۶۵ یعنی اگه تا تهران با ۱۶۵ بری مشکلی پیش نمیاد و روی ماشین فشار نمیاد وگر نه پارس رو زده ۱۹۰ تا که توی ۳کیلومتر اول یاتاقان میزنه😂😂
1
1