• مشخصات فنی plusef7p6mt
  • مشخصات فنی plusef7p6mt
  • مشخصات فنی plusef7p6mt
  • مشخصات فنی plusef7p6mt

مشخصات فنی دنا پلاس EF7P 6 دنده سال 1403 - 1404

113 دیدگاه
سال
مقایسه کنید
تولید دنا پلاس، از سال 1396 در شرکت ایران خودرو آغاز شد. این محصول، حدود شش سال با موتور EF7 و گیربکس 5 دنده عرضه شد اما در سال 1403 و به منظور رعایت استانداردهای ایمنی 85گانه، شرکت ایران خودرو نیز نسخه بهبودیافته آنرا با موتور جدید EF7P به همراه گیربکس 6 دنده جدید، به بازار کشورمان آورد. پیشرانه جدید
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 5.4
امتیازهای پنج‌گانه
5/10 رانندگی و فنی
5/10 طراحی ظاهری
5/10 کابین و امکانات
7/10 ارزش در مقابل قیمت
5/10 کیفیت

نقاط قوت

بهبود عملکرد موتور
بهبود مصرف سوخت
گیربکس جدید 6 سرعته
اضافه‌شدن آپشن‌های ایمنی

نقاط ضعف

عایق بندی کابین
عدم بهبود کیفی نسبت به مدل EF7

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1403 تا 1404

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

6 دنده دستی

پیشرانه

4 سیلندر EF7P

حجم موتور

1.7 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

113 اسب‌بخار

گشتاور

155 نیوتن‌متر

شتاب

12 ثانیه

سرعت

190 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

6.9 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

سدان جمع و جور

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

اول

طول

4559 میلی‌متر

عرض

1720 میلی‌متر

ارتفاع

1460 میلی‌متر

فاصله محوری

2671 میلی‌متر

وزن

1258 کیلوگرم

حجم باک

60 لیتر

چرخ جلو

195/60R15

چرخ عقب

195/60R15

سایر ویژگی‌ها

رینگ آلومینیومی

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور پارک جلو

سنسور پارک عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار ماندن در لاین (LKA)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

رادار حرکت در ترافیک (TJA)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

هالوژن با نئون

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ بدرقه - نورپردازی داخلی

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

فرمان دی‌کات

مالتی مدیا

سیستم صوتی

6 اسپیکر - هندزفری

مانیتور

7 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - MirrorLink

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

نشانگر تعویض دنده (GSI)

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

2

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات - دریچه تهویه عقب

کول باکس

صندلی‌ راننده

8 حالته برقی

صندلی سرنشین جلو

8 حالته برقی

ویژگی صندلی عقب

گرمکن صندلی

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

پارچه مخملی

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.

رقبای دنا پلاس EF7P 6 دنده در بازار

شاهین G دنده ای

شاهین G دنده ای

مقایسه
تارا دنده ای V1 پلاس 6 سرعته

تارا دنده ای V1 پلاس 6 سرعته

مقایسه
فردا 511

فردا 511

مقایسه
جک جی 4

جک جی 4

مقایسه
دیدگاه کاربران
Sinamardi 2 روز پیش
سلام من بین دنا پلاس شش دنده و تارا V1p موندم مصرفم بیشتر شهریه شاید یک یا دو مسافرت در سال داشته باشم ممنون میشم دوستانی که تجربشو دارن راهنمایی بکنن که کدوم بهتره یا اگه پیشنهاد بهتری دارن بگن
پاسخ
0
0
0
فریادکرمی 4 روز پیش
کدام کد کلاس دنا پلاس سانروف دارد بجر آبشنال وتوربو
پاسخ
0
0
0
امیرعلی‌هوشمند 1404/8/9
سلام. دو سه روزی هست تحویل گرفتم. شب اول توو اتوبان که کولر هم گرفته بودم یه ماشین اومد بغلم گفت ماشینت داره دود میکنه. زدم بغل دیدم کلی دود آبی میده. ولی کشش و جون ماشین اصلا مشکل نداشت و صدای موتور هم کاملا عادی. همه چی عادی. با خودرو بر بردیم یه نمایندگی توو فتح، صبحش گفتن که مشکل سوزن سنسوره، سوزن انژکتور. گفتن درستش کردن و بنظر مشکل برنامه ecu بوده. گفتن ۱۰۰تا، ۲۰۰ تا باهاش برو این روغن سوختن تموم میشه. دوباره بردم نمایندگی تا بگن چیکار کنم، دود کمتر شد ولی قطع نشد و بوی سوختن روغن میده. رو کولر بیشتره. کسی همچین مشکلی روی دنا ۶ دنده داره؟
پاسخ
0
1
0
behradG66 1404/8/9
نخر داداش من خریدم پشیمونم از بس خرجش کردم هرروز تعمیرگاه. ی گیربکس نو انداختم زیرش از بس تقه میزد دندش بهتر از اتوماته بنظرم
پاسخ
0
0
0
taha_77 1404/8/5
دوستان من پول دار نیستم درآمدم هم هروز ۵۰۰تومان هست من توش موندم چطوری ۱ملیارد تومان پول جمع کنم وماشین آرزوهام یعنی دنا ef7p ۶دنده توربو اتوماتیک بخرم؟
پاسخ
1
0
0
Mehran_R 1404/8/19
میخری یه روز ایشالا به لطف خدا داش
0
0