شرکت بهمن موتور در پاییز 1401 و در حالیکه حدود دو سال از عرضه تیپ پرایم میگذشت، دومین نسخه دیگنیتی را با نام تیپ «پرستیژ» به بازار کشورمان آورد. در دیگنیتی پرستیژ، شاهد چهار تغییر بسیار خوب هستیم. اولین و شاید مهمترین تغییر، در قسمت فنی این خودرو رخ داده است. حتما میدانید که تیپ پرایم با موتور 1.5 لیتری
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 6.2
امتیازهای پنجگانه
نقاط قوت
امکانات رفاهی متعدد
پایداری و مانورپذیری
فضای جادار ردیف عقب
اولین کراساور مونتاژی با 5 ستاره کیفی
فضای بزرگ صندوق عقب (780 لیتر)
بهبود موتور و گیربکس (نسبت به پرایم)
بهبود تجهیزات خودرو (نسبت به پرایم)
نقاط ضعف
تعلیق اسپرت
تک دیفرانسیل (نسبت به قیمت)
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
1401 تا 1404مشخصات فنی
محور محرک
دیفرانسیل جلوگیربکس
6 دنده اتوماتیک با حالت اسپرتپیشرانه
4 سیلندر توربوشارژحجم موتور
2.0 لیترعملکرد فنی
قدرت
228 اسببخارگشتاور
355 نیوتنمترشتاب
10.5 ثانیهسرعت
180 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
8.3 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
کراساور جمع و جورنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل اولطول
4760 میلیمترعرض
1875 میلیمترارتفاع
1655 میلیمترفاصله محوری
2830 میلیمتروزن
1800 کیلوگرمحجم باک
70 لیترچرخ جلو
245/45R20چرخ عقب
245/45R20سایر ویژگیها
سیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند (ACC)
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
کنترل سرعت در سرازیری (HDA)
کنترل کشش (TCS)
کنترل پایداری (ESC)
ضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
حالت رانندگی
3 حالته (استاندارد - اسپرت - اکو)سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور (BSD)
رادار تغییرلاین (LDW)
رادار ماندن در لاین (LKA)
رادار تصادف جلو (FCW)
رادار تصادف عقب (RCTA)
رادار تابلوخوان (TSR)
رادار حرکت در ترافیک (TJA)
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سایر ویژگی ترمز
اتوهلدسیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
LEDسایر ویژگی روشنایی
چراغ خوشآمدگویی - چراغ بدرقه - نورپردازی داخلی 7 رنگفرمان
نیروی کمکی
برقیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
فرمان دیکات 3 حالته (کامفورت - نرمال - اسپرت)مالتی مدیا
سیستم صوتی
8 اسپیکر - سیستم پخش پایونیر با آمپلیفایر 150 واتمانیتور
10.25 اینچی لمسینویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
قابلیت پشتیبانی
Bluetooth - USB - MP3 - MirrorLink - AUXسایر ویژگی مالتی مدیا
دوربین فیلمبرداری جلو با ضبط صدا - صفحه کیلومتر دیجیتالایمنی کابین
مجموع ایربگها
6ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
اتومات - دریچه تهویه عقبکول باکس
صندلی راننده
10 حالته برقیصندلی سرنشین جلو
4 حالته برقیویژگی صندلی عقب
تاشو دوتکه - کنسول تاشوگرمکن صندلی
جلوسردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
چرمایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
شارژر وایرلسآینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
شیشه دودی عقب - سانروف و شیشه بالابر آنتیترپ درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
pouyatehrani 2 روز پیش
سلام من سال ۱۴۰۱ صفر خریدم الانم ۴۰ هزارتا باهاش رفتم.شتاب بی نظیر.اتفاقا اصلا طراحی ژاپنی نیست المانیه.از چراغ ها گرفته تا داخل نحوه باز شدن درب الارم ها و...بسیار گیربکس و موتور هماهنگ هستن.هندلینگ بی نظیره.باید سوار شید و ماشین رو برونید تا متوجه بشید مثلا تو گردنه های لشگرک یا فشم.خدمات هم که بی نظیر-ایرادش به نظرم اینه که میتونست سیستم صوتیه بهتری داشته باشه-متریال داشبورد و چرم صندلی ها واقعا عالیه.در ضمن من از چینی ها کی ام سی k۷ -تیگو ۷ پرو-تیگو ۸ پرومکس رو چند روزی باهاشون رانندگی کردم-باز ترجیح من دیگنیتی بوده-چون واقعا گیربکس at رو به cvt وdual ترجیح میدم-واقعا به جز لنت و روغن کار دیگه ای انجام ندادم-امیدوارم ازین به بعدم مشکلی پیش نیاد-از نمایندگی مرکزیشونم واقعا راضیم -خیلی ادم حسابین-نمایندگی های دیگشون رو نرفتم-خیلی دوس دارم فیدلیتی پرستیژ رو هم بتونم تجربه کنم
پاسخ
0
0
2
Nedaesq 3 روز پیش
سلام. من دارام دیگنیتی پرستیج ۱۴۰۴ میخرم. ولی ترسم از اینه که سال دیگه مدله بدنه عوض بشه چون از ۱۴۰۱ تا الان عوض نشده. گسی اطلاعات داره؟؟؟
پاسخ
0
0
0
ناشناس 1404/2/13
الان ماشین کره ایی زیر مدل 2017 و ژاپنی زیر مدل 2015 خریدار نداره پس ماشینی مثل دیگنیتی پرستیژ و تیگو 8 پرومکس با فنی قوی بهترین گزینه هستند
پاسخ
1
0
2
69sheydaa 1404/2/15
حداقل 50 درصد همه ماشین ها پلاستیکی هست و پلاستیک هم عمر مفید داره بنابراین ماشینی که ده ساله باشه هیچ قابلیت اطمینانی نداره حتی اگر بنز یا ماشین های ژاپنی باشه
1
2
69sheydaa 1404/2/13
لطفاً نظر خودتان را بنویسید
به نظر من پرایم خیلی بهتره چون
1. قیمت رقابتیتر: دیگنیتی پرایم بهطور کلی قیمت مناسبتری نسبت به دیگنیتی پرستیژ دارد، بنابراین برای کسانی که به دنبال امکانات و کیفیت بالا با هزینه کمتر هستند، گزینه بهتری محسوب میشود.
2. عملکرد بهینهتر در مصرف سوخت: دیگنیتی پرایم دارای موتور و سیستمهای فنی بهینهتری است که مصرف سوخت کمتری نسبت به پرستیژ دارد. این ویژگی نهتنها بهصرفهتر است بلکه برای کسانی که به محیطزیست اهمیت میدهند، مزیت بزرگی است و کل فنی ها هم می گویند که پرایم بسیار بسیار با دوام تر است.
3. تجربه رانندگی نرمتر و راحتتر: دیگنیتی پرایم با سیستم رینگ کوچکتر و ارتفاع لاستیک بیشتر ضمن حفظ ارتفاع، تجربه رانندگی نرمتر و راحتتری را ارائه میدهد. این ویژگی برای رانندگان شهری و مسافرتهای طولانی مدت از اهمیت بالایی برخوردار است.
پاسخ
0
0
1
amrmohammad 1404/2/5
دیگنیتی=شاسی مزدا۳ - از نظر ظاهری و کیفیت شباهت زیادی با مزدا۳ داره
بهمن موتور بعد از واردات موفق مزدا۳ به ایران دیگنیتی رو هم با موفقیت به ایران وارد کرد و دست مریزاد به کروز و بهمن موتور
ثبت نام این خودرو خیلی سخته و باید تو قرعه کشی سامانه ذینفان برنده بشید
پاسخ
0
0
1