• مشخصات فنی prestige

مشخصات فنی دیگنیتی پرستیژ سال 1401 - 1402

23 دیدگاه
سال
شرکت بهمن موتور در پاییز 1401 و در حالیکه حدود دو سال از عرضه تیپ پرایم می‌گذشت، دومین نسخه دیگنیتی را با نام تیپ «پرستیژ» به بازار کشورمان آورد. در دیگنیتی پرستیژ، شاهد چهار تغییر بسیار خوب هستیم. اولین و شاید مهم‌ترین تغییر، در قسمت فنی این خودرو رخ داده است. حتما می‌دانید که تیپ پرایم با موتور 1.5 لیتری
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

امکانات رفاهی متعدد
پایداری و مانورپذیری
فضای جادار ردیف عقب
اولین کراس‌اور مونتاژی با 5 ستاره کیفی
فضای بزرگ صندوق عقب (780 لیتر)
بهبود موتور و گیربکس (نسبت به پرایم)
بهبود تجهیزات خودرو (نسبت به پرایم)

نقاط ضعف

تعلیق اسپرت
تک دیفرانسیل (نسبت به قیمت)

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1401 تا 1402

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

6 دنده اتوماتیک با حالت اسپرت

پیشرانه

4 سیلندر توربوشارژ

حجم موتور

2.0 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

228 اسب‌بخار

گشتاور

355 نیوتن‌متر

شتاب

10.5 ثانیه

سرعت

180 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

8.3 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

شاسی بلند متوسط

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول

طول

4760 میلی‌متر

عرض

1875 میلی‌متر

ارتفاع

1655 میلی‌متر

فاصله محوری

2830 میلی‌متر

وزن

1800 کیلوگرم

حجم باک

70 لیتر

چرخ جلو

245/45R20

چرخ عقب

245/45R20

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند

کنترل ایستایی در سربالایی

کنترل سرعت در سرازیری

کنترل کشش

کنترل پایداری

ضد واژگونی

اتو پارک

حالت رانندگی

3 حالته (استاندارد - اسپرت - اکو)

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور

رادار تغییرلاین

رادار تصادف جلو

رادار تصادف عقب

رادار تابلوخوان

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز

ترمز ضدقفل

ترمز با نیروی کمکی

ترمز پارک برقی

ترمز اضطراری هوشمند

سایر ویژگی‌ ترمز

اتوهلد

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

LED

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ خوش‌آمدگویی - چراغ بدرقه - نورپردازی داخلی 7 رنگ

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

فرمان دی‌کات 3 حالته (کامفورت - نرمال - اسپرت)

مالتی مدیا

سیستم صوتی

8 اسپیکر - سیستم پخش پایونیر با آمپلی‌فایر 150 وات

مانیتور

10.25 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - MP3 - MirrorLink - AUX

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

دوربین فیلمبرداری جلو با ضبط صدا - صفحه کیلومتر دیجیتال

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

6

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات - دریچه تهویه عقب

کول باکس

صندلی‌ راننده

10 حالته برقی

صندلی سرنشین جلو

4 حالته برقی

ویژگی صندلی عقب

تاشو دوتکه - کنسول تاشو

گرمکن صندلی

جلو

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

شارژر وایرلس

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

آینه جانبی با گرمکن

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه دودی عقب - سانروف و شیشه بالابر آنتی‌ترپ
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
naserPC 4 روز پیش
سلام اولین ماشین من دنا اتوماتیک بوده تصمیم دارم بفروشیم این مدل بگیرم و اینم اولین تجربه من از شاسی بلند است نظر دوستان چیست رو این خودرو بگیرم یا کره ای کارکرده بگیرم ؟
پاسخ
0
0
0
tony 1402/9/1
سلام ازدوستانی که دیگنیتی پرستیژ دارند وسوار شدن خواهشمندم نظر خود را دررابطه با دیگنیتی پرستیژ بیان بفرمایند هم کیفین خودرو هم خدمات وگارانی من 2 ماه از طریق سامانه خریدم نمی دونم نگه دارم یا بفروشم خودم شخصا دوماه دورش میگردم ولی دلم با هاش صاف نمیشه سوارش بشم النته اول به نیت سوار شدن خریدم با توجه به پولم وگزینه های سامانه یک پارچه ولی الان دو دلم از اشخاصی که این ماشینو سوار شدن خواهشمندم من را راهنمای بفرمایند با تشکر
پاسخ
0
0
0
maleki00 1402/8/27
دوستان من هنوز این ماشین و نخریدم اما چند تا نکته فنی بگم این ماشین در مقایسه با تیگو ۸ پرو قرار میگیره و نسبت به کیفیتی که داره با هیچ کدوم از چینی ها قابل قیاس نیست اما این ماشین گیربکس اتوماتیک ای تی داره که به شدت با بنزین ایران و ترافیک ها سازگاری بیشتری نسبت به سی وی تی و دو کلاچه داره حتی و فناوری پاورتک کره داره البته بعضی جاها هم گفته شده ایسین ژاپن در نهایت هرکدوم از این دو برند قابل اعتمادن به نظر من واسه کسی که میخواد با خیال راحت سوار شه و نگران بنزین نباشه و خرابی این به مراتب گزینه بهتری هست از تیگو ۸ پرو اما کسی اگه میتونه هزینه کنه و اختلاف قیمت ۳۰ ۴۰ درصدی این ماشین با پرو مکس رو پرداخت کنه خب قطعا پرو مکس بخره اما به نظر من این ماشین با این موتور و اطمینان بهتر از گیربکس و حساسیت کمتر به بنزین با توجه به اینکه بنزین ما هنوز یورو ۴ میگن هست که به نظر من یورو ۲ باشه نهایتا خرید این خودرو منطقی تر میدونم
پاسخ
0
0
2
20004 1402/8/19
عزیزانی که تجربه رانندگی با دیگنتی پرستیژ دارند را به اشتراک بگذارند. چون من میخوام بخرم ولی از چینی بودنش نگرانم
پاسخ
0
0
0
S_ 1402/8/5
سلام دوستان من حدود دو ماهه این ماشین رو خریدم حدود ۵۰۰۰ کیلومتر رانندگی کردم ماشین بسیار خوب و خوش استایلی هست شتاب خوب، صندلی راحت ،فرمون خوش دست و در کل نسبت به پولی که پرداخت میکنی جزء بهترین گزینه هاست ضمنا خدمات خوبی داره سرویس‌های دوره ای رایگان و خدمات پس از فروش خوب با ۱۵۰ هزار کیلومتر گارانتی ۵ ساله فکر کنم کافی باشه برای یک انتخاب تو این قیمت
پاسخ
1
0
2
فرهادی 4 روز پیش
خدمات بعد از فروش فقط تعویض روغن و فیلتر نیست...توی تعمیرات همه به مشکل می‌خورند.. نمایندگی و خدمات پس از فروش در ایران هیچ نظارتی روش نیست
0
0