مشخصات فنی دیگنیتی پرستیژ سال 1401 - 1403
سال
شرکت بهمن موتور در پاییز 1401 و در حالیکه حدود دو سال از عرضه تیپ پرایم میگذشت، دومین نسخه دیگنیتی را با نام تیپ «پرستیژ» به بازار کشورمان آورد. در دیگنیتی پرستیژ، شاهد چهار تغییر بسیار خوب هستیم. اولین و شاید مهمترین تغییر، در قسمت فنی این خودرو رخ داده است. حتما میدانید که تیپ پرایم با موتور 1.5 لیتری
0%
0%
0%
0%
0%
نقاط قوت
امکانات رفاهی متعدد
پایداری و مانورپذیری
فضای جادار ردیف عقب
اولین کراساور مونتاژی با 5 ستاره کیفی
فضای بزرگ صندوق عقب (780 لیتر)
بهبود موتور و گیربکس (نسبت به پرایم)
بهبود تجهیزات خودرو (نسبت به پرایم)
نقاط ضعف
تعلیق اسپرت
تک دیفرانسیل (نسبت به قیمت)
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
1401 تا 1403مشخصات فنی
محور محرک
دیفرانسیل جلوگیربکس
6 دنده اتوماتیک با حالت اسپرتپیشرانه
4 سیلندر توربوشارژحجم موتور
2.0 لیترعملکرد فنی
قدرت
228 اسببخارگشتاور
355 نیوتنمترشتاب
10.5 ثانیهسرعت
180 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
8.3 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
شاسی بلند متوسطنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل اولطول
4760 میلیمترعرض
1875 میلیمترارتفاع
1655 میلیمترفاصله محوری
2830 میلیمتروزن
1800 کیلوگرمحجم باک
70 لیترچرخ جلو
245/45R20چرخ عقب
245/45R20سایر ویژگیها
سیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند (ACC)
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
کنترل سرعت در سرازیری (HDA)
کنترل کشش (TCS)
کنترل پایداری (ESC)
ضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
حالت رانندگی
3 حالته (استاندارد - اسپرت - اکو)سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور (BSD)
رادار تغییرلاین (LDW)
رادار تصادف جلو (FCW)
رادار تصادف عقب (RCTA)
رادار تابلوخوان (TSR)
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سایر ویژگی ترمز
اتوهلدسیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
LEDسایر ویژگی روشنایی
چراغ خوشآمدگویی - چراغ بدرقه - نورپردازی داخلی 7 رنگفرمان
نیروی کمکی
برقیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
فرمان دیکات 3 حالته (کامفورت - نرمال - اسپرت)مالتی مدیا
سیستم صوتی
8 اسپیکر - سیستم پخش پایونیر با آمپلیفایر 150 واتمانیتور
10.25 اینچی لمسینویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
قابلیت پشتیبانی
Bluetooth - USB - MP3 - MirrorLink - AUXسایر ویژگی مالتی مدیا
دوربین فیلمبرداری جلو با ضبط صدا - صفحه کیلومتر دیجیتالایمنی کابین
مجموع ایربگها
6ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
اتومات - دریچه تهویه عقبکول باکس
صندلی راننده
10 حالته برقیصندلی سرنشین جلو
4 حالته برقیویژگی صندلی عقب
تاشو دوتکه - کنسول تاشوگرمکن صندلی
جلوسردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
چرمایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
شارژر وایرلسآینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
شیشه دودی عقب - سانروف و شیشه بالابر آنتیترپ درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
ناشناس 1403/6/12
سلام و عرض ادب
تقریبا شش ماهی میشه که
دیگنیتی پرستیژ گرفتم
از همون روز اول بعضی وقتا از حالت پارک خارج نمیشه هرچی هم میبرم نمایندگی ایرادشو برطرف نمیکنن
و خیلی این مشکل بزرگیه
پاسخ
0
0
1
ناشناس 1403/5/20
سلام
دوستان من یک ماه هست دیگنیتی پرستیژ گرفتم قبلش توسان ۲۰۱۷ فول داشتم ببینید ماشین صفر خوب خیلی بهتره و توربو از قدرت موتور و رنندگی رازی هستم به خاطر شغلم شمال زیاد میرم تمام نظر هایی که داده میشه بستگی به سلیقه و نوع استفاده شما دارد من توسان داشتم دو دف بودن برای من اصلا استفاده نداشت و (درضمن خود نمایندگی هیوندا به من توسبه تا میتونی از دکمه ۲ دف استفاده نکن این درحد یه آپشن غیر کاربردی و امکان ایجاد مشکل در ماشین هست ) بخدا هزینه های سرویس دوره ای بالا و قیمت فطعات بالا فقط یه چیزی حدود ۹۰میلیون بون دست مزد هزینه کاتالیزور کردم لعد از کلی وسواس و تحقیق دیگنیتی پرستیژ گرفتم نسبت به قیمت و اینکه از نظر من این همه پول مثلا ۴ ۵میلیارد بدیم سانتافه ۲۰۱۶ که به گفته خود نمایندگی ها همشون حتی صفر یاتاقان میزنه و هزینه اش ۵۰۰میلیون تعمیر میشه تو این شرایط و با این بودجه آیا ماشین صفر بهتر نیست بخدا اگه فقط به برند توجه نکنید و تعصب الکی نداشته باشیم همه ماشین های چینی هم بد نیستند به عنوان مثال محصولات بهمن از مدیران و فونیکس از نظر من بهتره البته اینها نظرات سخصی من هست
پاسخ
0
2
2
افشین 1403/5/8
سلام عرض ارادت من الان توسان مدل ۲۰۱۴ دارم به نظرتون ارزش داره بفروشم از این بگیرم یا ن ؟؟؟؟؟
پاسخ
1
0
1
Hossini123 1403/5/8
یله میتونه گزینه خوبی باشه ولی نسبت به ماشین خودتون شامل افت قیمت در طولانی مدت میشوید
0
2
اسیرفلک 1403/4/22
سلام یک کلام ختم کلام بدرد نخور
مصرف روی ۱۴ لیتر تو حالت ترکیبی
خشک
گیج
و.....
یه ال نود ۸۸ هم دارم لاستیکش به هیکل این میارزه از صفرش دست خودم بوده کاپتاژش کردم چندتا کشورم رفتم اون کجا و این کجا یه ۲۰۰۸ هم داشتم اون که واقعا حیف که ناچارشدم بفروشم سایه اش به این می ارزید
پاسخ
1
3
2
yasin 1403/5/20
اگر بدرد بخور بود كشور سازنده خيابان هاشون پر ميشد
0
1
ناشناس 1403/4/17
ماشین بسیار خوبیه مخصوصا موتور و گیربکس عالی داره و طراحی بسیار جذاب، فقط سه تا ایراد اساسی داره، وزن بسیار زیاد که نسبت به مدل پرایم دویست و سی کیلو سنگین تر شده و همین موضوع باعث میشه شتاب اولیه به نسبت موتور و گیربکس خوب نباشه، فنربندی ضعیف خصوصا فنرهای ردیف پشت و رینگهای بسیار بزرگ که هرچند خیلی زیبا هستن برای رانندگی تو جاده های پردست انداز ایران سواری خشکی ایجاد می کنن، مورد سوم هم اینه که تو چنین کلاسی آپشنهای کمی داره، مثلاً اتوپارک، کول باکس، سردکن صندلی ها که در خودروهای ارزان تر مثل هایما وجود داره تو این خودرو وجود نداره
پاسخ
0
0
2