مشخصات فنی دیگنیتی پرستیژ سال 1401 - 1403
سال
شرکت بهمن موتور در پاییز 1401 و در حالیکه حدود دو سال از عرضه تیپ پرایم میگذشت، دومین نسخه دیگنیتی را با نام تیپ «پرستیژ» به بازار کشورمان آورد. در دیگنیتی پرستیژ، شاهد چهار تغییر بسیار خوب هستیم. اولین و شاید مهمترین تغییر، در قسمت فنی این خودرو رخ داده است. حتما میدانید که تیپ پرایم با موتور 1.5 لیتری
0%
0%
0%
0%
0%
نقاط قوت
امکانات رفاهی متعدد
پایداری و مانورپذیری
فضای جادار ردیف عقب
اولین کراساور مونتاژی با 5 ستاره کیفی
فضای بزرگ صندوق عقب (780 لیتر)
بهبود موتور و گیربکس (نسبت به پرایم)
بهبود تجهیزات خودرو (نسبت به پرایم)
نقاط ضعف
تعلیق اسپرت
تک دیفرانسیل (نسبت به قیمت)
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
1401 تا 1403مشخصات فنی
محور محرک
دیفرانسیل جلوگیربکس
6 دنده اتوماتیک با حالت اسپرتپیشرانه
4 سیلندر توربوشارژحجم موتور
2.0 لیترعملکرد فنی
قدرت
228 اسببخارگشتاور
355 نیوتنمترشتاب
10.5 ثانیهسرعت
180 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
8.3 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
شاسی بلند متوسطنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل اولطول
4760 میلیمترعرض
1875 میلیمترارتفاع
1655 میلیمترفاصله محوری
2830 میلیمتروزن
1800 کیلوگرمحجم باک
70 لیترچرخ جلو
245/45R20چرخ عقب
245/45R20سایر ویژگیها
سیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند (ACC)
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
کنترل سرعت در سرازیری (HDA)
کنترل کشش (TCS)
کنترل پایداری (ESC)
ضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
حالت رانندگی
3 حالته (استاندارد - اسپرت - اکو)سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور (BSD)
رادار تغییرلاین (LDW)
رادار تصادف جلو (FCW)
رادار تصادف عقب (RCTA)
رادار تابلوخوان (TSR)
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سایر ویژگی ترمز
اتوهلدسیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
LEDسایر ویژگی روشنایی
چراغ خوشآمدگویی - چراغ بدرقه - نورپردازی داخلی 7 رنگفرمان
نیروی کمکی
برقیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
فرمان دیکات 3 حالته (کامفورت - نرمال - اسپرت)مالتی مدیا
سیستم صوتی
8 اسپیکر - سیستم پخش پایونیر با آمپلیفایر 150 واتمانیتور
10.25 اینچی لمسینویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
قابلیت پشتیبانی
Bluetooth - USB - MP3 - MirrorLink - AUXسایر ویژگی مالتی مدیا
دوربین فیلمبرداری جلو با ضبط صدا - صفحه کیلومتر دیجیتالایمنی کابین
مجموع ایربگها
6ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
اتومات - دریچه تهویه عقبکول باکس
صندلی راننده
10 حالته برقیصندلی سرنشین جلو
4 حالته برقیویژگی صندلی عقب
تاشو دوتکه - کنسول تاشوگرمکن صندلی
جلوسردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
چرمایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
شارژر وایرلسآینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
شیشه دودی عقب - سانروف و شیشه بالابر آنتیترپ درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
ناشناس 1403/8/24
سلام دوستان لطفا راهنمایی کنید موندم دیگینیتی پرستیژ بردارم یا توسان ۲۰۱۵ کدوم ارز خرید داره
پاسخ
2
0
0
amrmohammad 3 روز پیش
توسان خرجش خیلی بالاست و لوازمش رو باید بدی از دوبی بیارن نخر ماشینی که تو ایران نمایندگی نداره رو نخر
0
0
Hossini123 5 روز پیش
توسان اگر واقعا ماشین سالمی باشه با یه اورحال 150 میلیون تا 5-7 سال دیگه ماشین سرحال براتون و لذت میبرید اگر تازه اورحال نیاز داشته باشه
0
0
ناشناس 1403/8/18
النترا ۲۰۱۴ بفروشم دیگنیتی پرستیژ بگیرم
لطفا بدون تعصب جواب بدید
ممنونم
پاسخ
3
0
0
amrmohammad 3 روز پیش
منم النترا رو فروختم دیگنیتی خریدم ، النترا بدرد نمیخورد
0
0
ناشناس 1403/8/21
بنده چندروزیه دیگنیتی پرستیژ گرفتم خیلی از ماشینای چینی هم داشتم هم تست کردم این واقعا از لحاظ کیفیت و سواری خوبه فقط دوتا مشکل داره یکی خشک بودن نسبی ماشین اونم فقط تو چاله چوله ها سرعتگیر و موج خوبه و دوم سیستم صوتی متوسط
0
0
ناشناس 1403/8/20
النترا واقعا سواری نرمی داره و بازار دست دوم خوبی ولی اگر میخواهید یه ماشین با امکانات رافاهی کمی بیشتر و ماشین جدید تر بخرید بد نیست
0
0
کیارش1376 1403/7/25
سلام خدمت دوستان من قبلا بسترن داشتم که واقعا ماشین عالی بود نمایندگی هم که میرفتی واقعا حس خوبی به مشتریان می دادند ولی بهمن خودرو تو زمینه گیربکس ماشینها چه مدل خشکش و بعد هم مدل ترش زیاد نتونست خوب عمل کند و به قول معروف موتور و گیربکس زیاد با هم مچ نیستند در ماشینهای اتومات واقعا این موضوع خیلی مهم میباشد. من طی تحقیقی که کردم تو رنج پایینتر. از دیگنتی تو رنج ۱۹۰۰ هایما ۸ واقعا ماشین خوبی از آب در اومده از نظر موتور و گیربکس و هندلینگ وقتی سوار هایما بشید و سوار دیگنتی بشوید واقعا متوجه میشوید از نظر آپشن هم هایما آپشن کروز کنترل تطبیقی و رادار بین خطوط که خوب هم عمل میکنه تو جادها و اتو هلدش تو ترافیک واقعا بدرد بخور هست فقط،ایرانخودرو نتونسته تبلیغ این ماشین رو بکنه چون دولتی هست و نیاز نداره به این ماشین کم لطفی شده .دیگنتی هم ماشین خوب و با کیفیتی هست و خدمات پس از فروشش تو تهران بهتر از هایما هست ولی،انتخاب من هایما ۸ میباشد
پاسخ
0
2
0
ناشناس 1403/7/25
میگن تولیدش میخاد متوقف بشه به دلیل استقبال کمی که دیگنیتی پرستیژ شده ولی نسخه پرایم تولید خواهد شد...
پاسخ
1
2
1
رضا 1403/7/30
نفرمایید دوست عزیز😆.محصولات بهمن تا ۱ سال آینده پیش فروش شده و صفه واسه خریدش.اعلام رسمی نشده مبنی بر عدم تولید پرستیژ که اگرم بشه دلیلش قیمت تمام شده بالاشه در مقابل نسخه پرایم.
2
2
علیرضا 1403/6/30
هایما 8s یا دیگنیتی پرستیژ؟
پاسخ
3
0
0
کیارش1376 1403/7/25
هایما گیربکس۶ سرعته اتومات داره و نسبت به قیمت واقعا ارزش خرید بالاتری دارد. پرستیژ هم به خاطر نمایندگی بهمن خودرو ماشین خوبی هست آپشنهای هایما و هندلینگ هایما از پرستیژ بهتره
2
1
علی 1403/7/3
مسلما پرستیژ
1
2
Hossini123 1403/7/2
دیگنیتی نیز با پیشرانه ۲ لیتری توربو که در حال حاضر قوی ترین پیشرانه توربوشارژ در بین کراس اوورهای چینی محسوب می شود ولی از لحاظ قیمتی باهم اختلاف نسبتا زیادی دارند اگر میتونید اونقدر هزینه کنید پرستیژ گزینه ی خوبیه
1
2