مشخصات فنی دیگنیتی پرستیژ سال 1401 - 1404

135 دیدگاه
سال
مقایسه کنید
شرکت بهمن موتور در پاییز 1401 و در حالیکه حدود دو سال از عرضه تیپ پرایم می‌گذشت، دومین نسخه دیگنیتی را با نام تیپ «پرستیژ» به بازار کشورمان آورد. در دیگنیتی پرستیژ، شاهد چهار تغییر بسیار خوب هستیم. اولین و شاید مهم‌ترین تغییر، در قسمت فنی این خودرو رخ داده است. حتما می‌دانید که تیپ پرایم با موتور 1.5 لیتری
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 6.2
امتیازهای پنج‌گانه
6/10 رانندگی و فنی
6/10 طراحی ظاهری
6/10 کابین و امکانات
7/10 ارزش در مقابل قیمت
6/10 کیفیت

نقاط قوت

امکانات رفاهی متعدد
پایداری و مانورپذیری
فضای جادار ردیف عقب
اولین کراس‌اور مونتاژی با 5 ستاره کیفی
فضای بزرگ صندوق عقب (780 لیتر)
بهبود موتور و گیربکس (نسبت به پرایم)
بهبود تجهیزات خودرو (نسبت به پرایم)

نقاط ضعف

تعلیق اسپرت
تک دیفرانسیل (نسبت به قیمت)

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1401 تا 1404

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

6 دنده اتوماتیک با حالت اسپرت

پیشرانه

4 سیلندر توربوشارژ

حجم موتور

2.0 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

228 اسب‌بخار

گشتاور

355 نیوتن‌متر

شتاب

10.5 ثانیه

سرعت

180 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

8.3 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

کراس‌اور جمع و جور

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول

طول

4760 میلی‌متر

عرض

1875 میلی‌متر

ارتفاع

1655 میلی‌متر

فاصله محوری

2830 میلی‌متر

وزن

1800 کیلوگرم

حجم باک

70 لیتر

چرخ جلو

245/45R20

چرخ عقب

245/45R20

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

3 حالته (استاندارد - اسپرت - اکو)

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار ماندن در لاین (LKA)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

رادار حرکت در ترافیک (TJA)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

اتوهلد

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

LED

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ خوش‌آمدگویی - چراغ بدرقه - نورپردازی داخلی 7 رنگ

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

فرمان دی‌کات 3 حالته (کامفورت - نرمال - اسپرت)

مالتی مدیا

سیستم صوتی

8 اسپیکر - سیستم پخش پایونیر با آمپلی‌فایر 150 وات

مانیتور

10.25 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - MP3 - MirrorLink - AUX

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

دوربین فیلمبرداری جلو با ضبط صدا - صفحه کیلومتر دیجیتال

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

6

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات - دریچه تهویه عقب

کول باکس

صندلی‌ راننده

10 حالته برقی

صندلی سرنشین جلو

4 حالته برقی

ویژگی صندلی عقب

تاشو دوتکه - کنسول تاشو

گرمکن صندلی

جلو

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

شارژر وایرلس

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه دودی عقب - سانروف و شیشه بالابر آنتی‌ترپ
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.

رقبای دیگنیتی پرستیژ در بازار

کی ام سی K7

کی ام سی K7

مقایسه
فردا T5

فردا T5

مقایسه
فونیکس تیگو 7 پرو اکسلنت

فونیکس تیگو 7 پرو اکسلنت

مقایسه
دیدگاه کاربران
pouyatehrani 2 روز پیش
سلام من سال ۱۴۰۱ صفر خریدم الانم ۴۰ هزارتا باهاش رفتم.شتاب بی نظیر.اتفاقا اصلا طراحی ژاپنی نیست المانیه.از چراغ ها گرفته تا داخل نحوه باز شدن درب الارم ها و...بسیار گیربکس و موتور هماهنگ هستن.هندلینگ بی نظیره.باید سوار شید و ماشین رو برونید تا متوجه بشید مثلا تو گردنه های لشگرک یا فشم.خدمات هم که بی نظیر-ایرادش به نظرم اینه که میتونست سیستم صوتیه بهتری داشته باشه-متریال داشبورد و چرم صندلی ها واقعا عالیه.در ضمن من از چینی ها کی ام سی k۷ -تیگو ۷ پرو-تیگو ۸ پرومکس رو چند روزی باهاشون رانندگی کردم-باز ترجیح من دیگنیتی بوده-چون واقعا گیربکس at رو به cvt وdual ترجیح میدم-واقعا به جز لنت و روغن کار دیگه ای انجام ندادم-امیدوارم ازین به بعدم مشکلی پیش نیاد-از نمایندگی مرکزیشونم واقعا راضیم -خیلی ادم حسابین-نمایندگی های دیگشون رو نرفتم-خیلی دوس دارم فیدلیتی پرستیژ رو هم بتونم تجربه کنم
پاسخ
0
0
2
Nedaesq 3 روز پیش
سلام. من دارام دیگنیتی پرستیج ۱۴۰۴ میخرم. ولی ترسم از اینه که سال دیگه مدله بدنه عوض بشه چون از ۱۴۰۱ تا الان عوض نشده. گسی اطلاعات داره؟؟؟
پاسخ
0
0
0
ناشناس 1404/2/13
الان ماشین کره ایی زیر مدل 2017 و ژاپنی زیر مدل 2015 خریدار نداره پس ماشینی مثل دیگنیتی پرستیژ و تیگو 8 پرومکس با فنی قوی بهترین گزینه هستند
پاسخ
1
0
2
69sheydaa 1404/2/15
حداقل 50 درصد همه ماشین ها پلاستیکی هست و پلاستیک هم عمر مفید داره بنابراین ماشینی که ده ساله باشه هیچ قابلیت اطمینانی نداره حتی اگر بنز یا ماشین های ژاپنی باشه
1
2
69sheydaa 1404/2/13
لطفاً نظر خودتان را بنویسید به نظر من پرایم خیلی بهتره چون 1. قیمت رقابتی‌تر: دیگنیتی پرایم به‌طور کلی قیمت مناسب‌تری نسبت به دیگنیتی پرستیژ دارد، بنابراین برای کسانی که به دنبال امکانات و کیفیت بالا با هزینه کمتر هستند، گزینه بهتری محسوب می‌شود. 2. عملکرد بهینه‌تر در مصرف سوخت: دیگنیتی پرایم دارای موتور و سیستم‌های فنی بهینه‌تری است که مصرف سوخت کمتری نسبت به پرستیژ دارد. این ویژگی نه‌تنها به‌صرفه‌تر است بلکه برای کسانی که به محیط‌زیست اهمیت می‌دهند، مزیت بزرگی است و کل فنی ها هم می گویند که پرایم بسیار بسیار با دوام تر است. 3. تجربه رانندگی نرم‌تر و راحت‌تر: دیگنیتی پرایم با سیستم رینگ کوچکتر و ارتفاع لاستیک بیشتر ضمن حفظ ارتفاع، تجربه رانندگی نرم‌تر و راحت‌تری را ارائه می‌دهد. این ویژگی برای رانندگان شهری و مسافرت‌های طولانی مدت از اهمیت بالایی برخوردار است.
پاسخ
0
0
1
amrmohammad 1404/2/5
دیگنیتی=شاسی مزدا۳ - از نظر ظاهری و کیفیت شباهت زیادی با مزدا۳ داره بهمن موتور بعد از واردات موفق مزدا۳ به ایران دیگنیتی رو هم با موفقیت به ایران وارد کرد و دست مریزاد به کروز و بهمن موتور ثبت نام این خودرو خیلی سخته و باید تو قرعه کشی سامانه ذینفان برنده بشید
پاسخ
0
0
1