• مشخصات فنی h30cross
  • مشخصات فنی h30cross
  • مشخصات فنی h30cross

مشخصات فنی دانگ فنگ H30 کراس سال 1395 - 1399

407 دیدگاه
سال
مقایسه کنید
اواخر زمستان 1394 ایران‌خودرو پیش‌فروش دانگ‌فنگ H30 Cross را به‌عنوان ارزان‌ترین کراس‌اورش آغاز کرد که با استقبال گسترده مشتریان همراه شد اما پس از تاخیر طولانی، نخستین سری آن در پاییز 1395 تحویل مشتریان شد. H30 درست مانند استپ‌وی، یک هاچ‌بک قدبلند است. این خودرو برپایه پلتفرم قدیمی یکی از محصولات سیتروئن ساخته شده و قدرتش را از پیشرانه ایرانیزه‌
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 5.4
امتیازهای پنج‌گانه
5/10 رانندگی و فنی
5/10 طراحی ظاهری
5/10 کابین و امکانات
7/10 ارزش در مقابل قیمت
5/10 کیفیت

نقاط قوت

تعلیق نرم
موتور TU5
فضای جادار کابین
امکاناتی بیشتر از استپ‌وی
هماهنگی پیشرانه و جعبه‌دنده
اشتراک برخی قطعات فنی با خانواده پژو و رانا

نقاط ضعف

فرمان‌پذیری
کیفیت ساخت کابین
مصرف 10 تا 13 لیتری در شهر
سیستم عامل ضعیف برای مولتی مدیا
رینگ‌های اورجینال نامرغوب (در برخی مدل‌ها)
گیرکردن دنده در حالت P (در برخی مدل‌ها)

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1395 تا 1399

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

4 دنده اتومات

پیشرانه

4 سیلندر TU5

حجم موتور

1.6 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

105 اسب‌بخار

گشتاور

142 نیوتن‌متر

شتاب

12.5 ثانیه

سرعت

183 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

7.7 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

شاسی بلند کوچک

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول - فیس لیفت

طول

4351 میلی‌متر

عرض

1760 میلی‌متر

ارتفاع

1528 میلی‌متر

فاصله محوری

2610 میلی‌متر

وزن

1230 کیلوگرم

حجم باک

51 لیتر

چرخ جلو

205/50R16

چرخ عقب

205/50R16

سایر ویژگی‌ها

رینگ آلومینیومی سفارشی

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور پارک جلو

سنسور پارک عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

هالوژن

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ بدرقه

فرمان

نیروی کمکی

هیدرولیکی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

6 اسپیکر - هندزفری

مانیتور

6.5 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - MP3/MP4

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

4

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات

کول باکس

صندلی‌ راننده

6 حالته دستی

صندلی سرنشین جلو

4 حالته دستی

ویژگی صندلی عقب

تاشو

گرمکن صندلی

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

پارچه

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.

رقبای دانگ فنگ H30 کراس در بازار

کوییک اتوماتیک پلاس

کوییک اتوماتیک پلاس

مقایسه
لیفان X50 اتوماتیک

لیفان X50 اتوماتیک

مقایسه
برلیانس کراس 1.65 لیتر

برلیانس کراس 1.65 لیتر

مقایسه
پژو 206 تیپ 5

پژو 206 تیپ 5

مقایسه
دیدگاه کاربران
Karami60 4 روز پیش
ماشین من بعضی وقتا گاز نمیخوره ،هر جا بردم نتونستم عیبش رو پیدا کنن ،کسی می تونه راهنمایی کنه؟
پاسخ
0
0
0
Kambiz1348 1404/8/18
با سلام .ایکاش اچسی کراس رو هنوز هم میزدن .۸ ساله دارم هیچ خرجی نداشته .فقط مصرفی .حتی حلوبندی فابریک هست فقط دسته موتورها تعویض شده .نه موتوری نه گیربکس هیچ خرجی هم نداره و دقیق مثل روز اول هست .به خیلی ها سفارش کردم بخرن و همه راضی هستن و هیچکدام حاضر نیستن بفروشن .مهمتر از فنی نرمی خوب ماشین هست بالخص اگه لاستیک خارجی با فاق ۵۵ بندازی .کابین بشدت جا دار با اینکه ابعاد خود ماشین بزرگ نیست .اگه تمیزش و تصادف نکرده کسی پیدا کنه خیلی خیلی بهتر از ماشین های امروزی ایران خودرو هست .گیربکس کم خرج از نو ATکه این روزها تو محصولات ایرانی وجود نداره و همه cvt هستن و پرخرج ..گیربکس نو تو پالت ۶۰ میلیون .در صورتیکه گیربکس دنا اتومات باید ۱۰۰ فقط خرج تعمیرش کنی .
پاسخ
0
0
0
hoomaann 1404/7/22
ماشین خوبیه. باید بدونی باهاش چطور رانندگی کنی. توی سربالایی طولانی اگر کم بیاری باید بزاری روی حالت s دنده که دور موتور بالاتر دنده عوض کنه. سیستم اور درایو هم داره که برای شتاب لحظه‌ای مناسب هست. همه مدلهای اچ سی گیربکس یکسانی دارند و تغییری توی ساخت اون ایجاد نشده که بخواد بهتر باشه. گیربکسش AT چهار دنده آیسن ژاپن هست که کیفیت خوبی داره. ماشین فوق‌العاده جا داری هست ( نسبت به هم رده‌های خودش) قیمت قطعات بدنه بالا هست ولی موتوری مثل ۲۰۷ هست قطعاتش با رانا و ۲۰۷ یکی هست. در مجموع ماشین خوبیه فقط بازار دست دوم ضعیفی داره.
پاسخ
0
0
0
hoomaann 1404/7/22
همه مدلهای اچ سی گیربکس یکسانی دارند و تغییری توی اون ایجاد نشده که بخواد بهتر باشه. گیربکسش AT چهار دنده آیسن ژاپن هست که کیفیت خوبی داره. ماشین فوق‌العاده جا داری هست ( نسبت به هم رده‌های خودش) قیمت قطعات بدنه بالا هست ولی موتوری مثل ۲۰۷ هست قطعاتش با رانا و ۲۰۷ یکی هست. در مجموع ماشین خوبیه فقط بازار دست دوم ضعیفی داره.
پاسخ
0
0
0
Aftab666 1404/7/22
تعلیق نرم خخخخ
پاسخ
0
0
0