• مشخصات فنی h30cross
  • مشخصات فنی h30cross
  • مشخصات فنی h30cross

مشخصات فنی دانگ فنگ H30 کراس سال 1395 - 1399

353 دیدگاه
سال
اواخر زمستان 1394 ایران‌خودرو پیش‌فروش دانگ‌فنگ H30 Cross را به‌عنوان ارزان‌ترین کراس‌اورش آغاز کرد که با استقبال گسترده مشتریان همراه شد اما پس از تاخیر طولانی، نخستین سری آن در پاییز 1395 تحویل مشتریان شد. H30 درست مانند استپ‌وی، یک هاچ‌بک قدبلند است. این خودرو برپایه پلتفرم قدیمی یکی از محصولات سیتروئن ساخته شده و قدرتش را از پیشرانه ایرانیزه‌
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

تعلیق نرم
موتور TU5
فضای جادار کابین
امکاناتی بیشتر از استپ‌وی
هماهنگی پیشرانه و جعبه‌دنده
اشتراک برخی قطعات فنی با خانواده پژو و رانا

نقاط ضعف

فرمان‌پذیری
کیفیت ساخت کابین
مصرف 10 تا 13 لیتری در شهر
سیستم عامل ضعیف برای مولتی مدیا
رینگ‌های اورجینال نامرغوب (در برخی مدل‌ها)
گیرکردن دنده در حالت P (در برخی مدل‌ها)

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1395 تا 1399

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

4 دنده اتومات

پیشرانه

4 سیلندر TU5

حجم موتور

1.6 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

105 اسب‌بخار

گشتاور

142 نیوتن‌متر

شتاب

12.5 ثانیه

سرعت

183 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

7.7 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

شاسی بلند کوچک

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول - فیس لیفت

طول

4351 میلی‌متر

عرض

1760 میلی‌متر

ارتفاع

1528 میلی‌متر

فاصله محوری

2610 میلی‌متر

وزن

1230 کیلوگرم

حجم باک

51 لیتر

چرخ جلو

205/50R16

چرخ عقب

205/50R16

سایر ویژگی‌ها

رینگ آلومینیومی سفارشی

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

هالوژن

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ بدرقه

فرمان

نیروی کمکی

هیدرولیکی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

6 اسپیکر - هندزفری

مانیتور

6.5 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - MP3/MP4

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

4

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات

کول باکس

صندلی‌ راننده

6 حالته دستی

صندلی سرنشین جلو

4 حالته دستی

ویژگی صندلی عقب

تاشو

گرمکن صندلی

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

پارچه

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
رضاداش 1403/9/20
دوستان با تجربه این ماشین بهتره یا سابرینا؟ تو این رنج قیمتی حوالی 500 تومن چه ماشینی بهتره از لحاظ سواری و کیفیت؟ بازار فروشش برام مهم نیست .. دنبال سواری با کیفیت و امکانات و مسافرت خانوادگی و لذت اتومات و... هستم ممنونم
پاسخ
1
0
0
alisalamati 1403/9/21
اچ سی کراس از سال 1395 تا سال 1397 کیفیت مونتاژ بسیار عالی دارند و بعد از سال 1397 اون کیفیت خودرو از دست دادن بین سابرینا و این خودر اگر میتونید اچ سی کراس سال 97 بخرید انتخاب معقول تری هست
0
0
morteza 1403/7/29
از لحاظ فنی شاید خوب باشه به واسطه موتور tu50و گیربکس خوب،ولی هیچ وقت نتونستم با شکل ظاهریش کنار بیام. در کل به خاطر تولید نشدنش خریدش رو توصیه میکنم
پاسخ
0
0
0
جواد 1403/7/8
سلام خدمت دوستان یه راهنمایی میخواستم بیگرم لطفا دوستانی که اطلاعات کامل دارند راهنمایی کنند ممنون میشم بنده یه ماشین تو رنج 800 میخواستم بگیرم که خانومم بیشتر استفاده کنه بین 207 دنده پاناروما ارتفاء یافته و اچ سی کراس و برلیانس 320h موندم. برام بازار مهم نیست بیشتر دوام و کیفیت و سواری و امنیت ماشین مهم تره در مورد اچ سی کراس شنیدم که اکثرا تو p قفل میکنن و رینگ های کیفیت پایینی داره و به راحتی تو دست انداز تاب بر میداره . ممنون میشم به صورت کلی راهنمایی کنید
پاسخ
1
0
0
alisalamati 1403/7/10
سلام وقت بخیر ، بله متاسفانه ولی توی این گزینه ها میتونید جک جی 4 هم اضافه کنید هم اتومات هم کم استهلاک ولی گزینه های خودتون هم گزینه هایی خوبیه
1
0
رضا 1403/6/31
از زمستان نود و شش این ماشینو دارم بجز قطعات مصرفی و سرویس بموقع کاری نکردم نسبت به پولی که دادم قطعا بیرقیب است بزرگترین نکته قوت این ماشین استحکام شاسی و بدنه است با توجه به اینکه جان و سلامت مهمترین گزینه و با پول جبران نمیشه در کنار ارامش گیربکس خوب و امکانات سال 2016و لوازم در دسترس و قیمت بدون حباب خرید نمونه های سلامتش توصیه میشه
پاسخ
1
0
0
ناشناس 1403/7/30
من ۶ ، ۷ سال این ماشین را سوار شدم از صفر بشدت کم استهلاک و عالی تا اینکه چند روز پیش باهاش یه تصادف وحشتناک کردم که ماشین چندتا معلق زد ولی خدا را شکر ماشین بدنه محکمی داشت واقعا ماشین خوبیه .
0
1
ناشناس 1403/6/11
بین h30cross و ساندرو کدوم رو پیشنهاد میدن دوستان؟
پاسخ
1
0
0
alisalamati 1403/6/13
اصلا مقایسه منطقی نیستن این دو ماشین با اختلاف خیلی زیاد رنو ساندرو
1
1