اواخر زمستان 1394 ایران‌خودرو پیش‌فروش دانگ‌فنگ H30 Cross را به‌عنوان ارزان‌ترین کراس‌اورش آغاز کرد که با استقبال گسترده مشتریان همراه شد اما پس از تاخیر طولانی، نخستین سری آن در پاییز 1395 تحویل مشتریان شد. H30 درست مانند استپ‌وی، یک هاچ‌بک قدبلند است. این خودرو برپایه پلتفرم قدیمی یکی از محصولات سیتروئن ساخته شده و قدرتش را از پیشرانه ایرانیزه‌ شده 206 تیپ5 می‌گیرد. خوشبختانه مشکلات کیفی اولیه این خودرو (نظیر خاموش شدن ناگهانی پیشرانه) به‌تدریج توسط ایران‌خودرو حل ‌و فصل شد و این روزها نیز تقاضای بالایی برای خریداری H30 وجود دارد. از پاییز 97، رینگ آلومینیومی از تجهیزات استاندارد H30 حذف شد.

ادامه...
  • رانندگی و عملکرد فنی
  • طراحی ظاهری
  • کابین و امکانات
  • ارزش در مقابل قیمت
  • کیفیت
  • نقاط قوت
    • تعلیق نرم
    • موتور TU5
    • فضای جادار کابین
    • امکاناتی بیشتر از استپ‌وی
    • هماهنگی پیشرانه و جعبه‌دنده
    • اشتراک برخی قطعات فنی با خانواده پژو و رانا
  • نقاط ضعف
    • فرمان‌پذیری
    • کیفیت ساخت کابین
    • مصرف 10 تا 13 لیتری در شهر
    • سیستم عامل ضعیف برای مولتی مدیا
    • رینگ‌های اورجینال نامرغوب (در برخی مدل‌ها)
    • گیرکردن دنده در حالت P (در برخی مدل‌ها)
قیمت
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 1395 تا 1399
مشخصات فنی
  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 4 دنده اتومات
  • پیشرانه 4 سیلندر TU5
  • حجم موتور 1.6 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 105 اسب‌بخار
  • گشتاور 142 نیوتن‌متر
  • شتاب 12.5 ثانیه
  • سرعت 183 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 7.7 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه شاسی بلند کوچک
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول - فیس لیفت
  • طول 4351 میلی‌متر
  • عرض 1760 میلی‌متر
  • ارتفاع 1528 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2610 میلی‌متر
  • وزن 1230 کیلوگرم
  • حجم باک 51 لیتر
  • چرخ جلو 205/50R16
  • چرخ عقب 205/50R16
  • سایر ویژگی‌ها رینگ آلومینیومی سفارشی
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها
245 دیدگاه

Immortal(139 روز پیش)

سلام و عرض ادب مي خواستم تجربه خودمو بعد از كلي بررسي و خريد اچ سي كراس بنويسم شايد بدرد دوستان بخوره تا بتونن انتخاب راحتتري داشته باشن . من انواع ماشينهاي ايراني رو داشتم 207 پرشيا TU5 ال نود 206 ولي اچ سي كراس از همشون بهتر و راضي كننده تر بود درسته در حد ماشينهاي ژاپني و كره اي نيست ولي قطعا از ايراني ها بهتره البته قيمت رو هم در نظر بگيريد ماشين خارجي بااين قيمت تو بازار نداريم . خودم هميشه ميگفتم اخه ماشين چينيم شد ماشين ولي وقتي نشستم پشت فرمونش نظرم كاملا عوض شد سواري نرم كابين جا دار اپشن هاي كاربردي داخل اتاق اصلا مثل ماشيناي ايراني كسل كننده نيست قطعات يدكي قابل دسترس فقط تنها عيبش شتاب پايينش هست كه اونم از نظر من قابل چشم پوشيه و شايد ظاهر ماشين براي خيليا دل چسب نباشه ولي وقتي به عنوان خريدار نگاه كني اونقدر هم بد نيست

Drhesam (100 روز پیش)

اخه این ماشین تا اروپا موتور نیسان روشه باکو طرف میگفت قطعه تسمه تایم میخواست گفت بابا مال ما زنجیر میخوره موتورش نیسانه اون تازه ۱۸۵ میره TU5 اخه معلومه قدرت این ماشین نداره

hamedsobayi (23 روز پیش)

شما توی سایت خود دانگ فنگ هم ببینی 4 مدل از اچ سی زده که دوتاش موتورش تی یو فایو هست و دوتای دیگه موتور نیسان که مدل با موتور تی یو فایو در ایران هست. علاوه بر اون چون شرکت دانگ فنگ زیرمجموعه پژو حساب میشه انتخاب موتور تی یو فایو رو خود مهندسای شرکت انجام دادن

1357Saman(25 روز پیش)

سلام اچ سی کراس مدل ۹۸ خریداری کردم بین سرعت ۲۰ الی ۴۰ زیر پام میلرزید مخصوصا تو سربالایی ها رینگ هام ۱۵ آهنی بود با رینگ ۱۶ فابریک نی ریز عوض کردم لاستیک ها رو هم کومهو کردم ۲تا پلوس بلند و کوتاه رو هم عوض کردم همراه با تعویض طبق ها و میزان فرمان و اچار کشی جلو بندی و تعویض توپی ها ی جلو ۱۰ بار تا الان بالانس درجا کردم نه مشکلم حل شده کماکان هم در سرعت ۱۰۰ تا ۱۲۰ فرمون میزنه موندم دیگه چیکارش کنم لطفا راهنمایی بفرمایید. یک سری میگن رینگ های فابریک الومینیومی هم اشغاله یک سری مکانیک هم میکن لرزش بین ۲۰ تا ۴۰ بهتر میشه ولی ۱۰۰ تا ۱۲۰ واقعا رو مخه

mohsen1829(28 روز پیش)

سلام ، من واقعا بین اچ سی کراس و برلیانس 320 اتومات موتور جدید ، ممنون میشم با دلیل راهنماییم کنین🙏🌹

Arshiazz(229 روز پیش)

باسلام تجربه رانندگی ۲۰۶تیپ ۲ از سال ۸۵ ساندرو اتومات ۹۵ بعدش ۲۰۷ سال ۹۶وسال ۹۸ hcکراس گرفتم را خدمت تون میدم. اولین اولویت من در انتخاب خودرو فضای خودرو هست اچ سی کراس دارای بیشترین فضای پا تو ردیف جلو و عقب خودرو رو دارد و این بخاطر اینکه از پلتفرم پژو ۳۰۸ استفاده کرده است.(خودروهای207, سراتو،اریزو ۵,اریزو۶،جیلیgc6,بسترن b30,ساندرو،سیمبل,mvm315,جکj4 هیچکدام فضای پای راحتی برای سرنشینان عقب برخلاف اچ سی کراس ندارند.) اولویت بعدی من اتومات بودن خودرو بدلیل تعویض دنده راحت و عدم استفاده از کلاچ به خصوص در ترافیک های داخل شهر و همچنین در مسافرت ها و شتاب اولیه که بعد از خارج شدن از ترافیک نسبت به سایر خودرو ها دارد. و مصرف عالی آن در جاده صدی ۵,۶(کامپیوتر سفری روی خودرو اچ سی کراس که مسافت سفر و مصرف سوخت بهمراه میانگین سرعت به شما میدهد نه گفتن رو هوا ) ،البته من کروز شرکت آپکو ایران خودرو نصب کردم.مصرف توی شهر مانند خیلی از خودرو ها صدی۹.۵ هست. قدرت موتور به مانند خودرو ۲۰۶تیپ ۵ ،۲۰۷ موتور tu5 هست و یکسان.درخصوص خودرو ساندرو قدرت موتور همان البته با جای پای بسیار کم و اذیت کننده و هیچ امکانات دیگه ای هم نداره(نه سانروف نه سیستم تهویه اتوماتیک که جزو آپشن محسوب نمیشه و روی هر خودرویی هست ) و انگار سوار ۲۰۶ تیپ ۲ شدی و نسبت به قیمت اش اصلا نمی ارزه.البته از حق نگذریم که کیفیت قطعات بهتری داره ولی قطعات ساندرو در بازار قیمت بسیار بالایی دارد و نسبت به اچ سی که قطعات tu5 ارزونتری دارد صرف با اچ سی کراس هست. مورد بعدی عرض خودرو هست که نسبت به ۲۰۶ و ۲۰۷ و ساندرو بیشتر هست و ۳ نفر راحت روی صندلی های عقب می‌توانند بشینندو قرارگیری کنسول جلو . خیلی ها در مورد گیربکس ۴ سرعته این ماشین میپرسند.گیربکس ایسین ژاپن هست.تعویض دنده بسیار نرمی داره و بدون خطا .نسبت به گیربکس ۲۰۷ بسیار بهتر هست چون گیربکس ۲۰۷ که من داشتم یک مشکلی با سنسور دریچه گاز داشت که دایما چراغ عیب یابی موتور روشن میکرد و چندین بار به نمایندگی مراجعه کردم که نتوانستند به صورت کامل عیب رو برطرف کنند.گیربکس اچ سی دارای سه مود برفی،اسپرت و o/d برای سربالایی و سرپاییینی هست و این تو رانندگی خیلی کمک تون می‌کنه.یک نکته ای که گیربکس داره تو سربالایی ها و ترافیک یا رمپ پارکینگ اگر گاز ندهید با اینکه خودرو تو شیب باشد به عقب حرکت نمیکند و نیازی به گرفتن ترمز نیست که امکان بسیار خوبی هست. نکته منفی اش در خصوص شتاب موتور هست که تو سربالایی کوه و کمر خیلی کم میاره که این مختص همه ماشین های چینی با موتور تنفس طبیعی هست . وقتی اونو با مزدا ۳ مدل ۸۸ یا سراتو برادرم مقایسه میکنم شتاب خودرو کمتر هست خوب این کاملا مشخصه که قدرت ۱۰۵ اسب بخاری و گشتاور و وزن خودرو اچ سی با قدرت ۱۴۷ اسب بخاری اون خودرو ها و هر خودروی دیگه ای قابل مقایسه نیست و هر چقدر پول بدی آش میخوری ,پس این دو باهم قابل قیاس نیستند و بهتر هست اگر مقایسه ای انجام میشه ۲فاکتور قیمت یکسان و حجم موتور و قدرت موتور هم در نظر گرفته شود . مورد بعدی امکاناتی نظیر سانروف وسیستم تهویه هوا اتوماتیک ،سیستم مولتی مدیا،نویگیشن و رینگ آلومینیومی و کامپیوتر سفری و ..... هست که با قیمتی که برای خودرو پرداخت میکنید تو این قیمت رقیبی ندارد. نکته بعدی تفاوت قیمت بسیار زیاد قطعات سایر خودروها مانند mvm315 اتومات و ساندرو و ... با اچ سی کراس هست که میتونید تو بازار قیمت بگیرید قطعات حداقل دو برابر قیمت دارند. با توجه به تبلیغات منفی که روی برند دانگ فنگ تو بازار شده است قیمت پایین‌تری دارد و ارزش خرید بسیار بالایی دارد . درضمن شاسی بلند دانگ فنگ ix5 با نام دیگنیتی از پارسال در گروه خودروسازی بهمن موتور در حال تولید می باشد و دیگنیتی نام دارد. امیدوارم نظراتم براتون مفید باشد.

Drhesam (100 روز پیش)

تموم ماشین های اتومات سریالایی پارکینگ عقب نمیرن

Efs(742 روز پیش)

من ۴ ماهه ۹۸ صفرشو گرفتم اول این که هندلینگش یه شدت بده جوری که فرمونو بچرخونی باید چشمت به آینه باشه که بغل ماشینو نمالی جایی ۲: فرمونش به دلیل داشتن لاستیک ۲۰۵ روان نیست و سفته ۳چون جلوی ماشین سنگینه جلو بندیش صدای مرگ میده. ۴: تو جوب که بیوفتی تلق تلق صدا میده و‌صدای موتور به شدت میاد تو اتاق و داشبورد و کنسول وسط خیلی زود به صدا میافته ۵: توی اتاق تمام پشت سریا شل هستن و صدا میده ۶: صندلیاش سفته و مثل نیمکت پارک‌ میمونه ۷: ارتفاع سقف واسه راننده کوتاهه دلیلشم صندلیه رانندس که خیلی بالاعه و از یه جایی پایین تر نمیاد ۸: دید بسیار ضعیف راننده هم از عقب هم ستون های عقب هم ستون های جلو ۹ شتاب بسیار ضعیف که تو نت بری ببینی میفهمی. دلیلشم گیرباکس ۴ دنده ی خنگشه ۱۰: آیینه ماشین از ارتفاع کوچکه موقع پارک دوبل خیلی اذیت میکنه از همه مهم تر مصرف بسیار زیادشه واسه من ۱۳ تا ۱۴/۵ میسوزونه و گازم بهش نمیدم دور موتور همیشه رو ۳-۳/۵ هست ولی مصرف بالاست. در کل ماشینه جالبی نیست. ۱۶۰ میلیونم شده اصلا ارزش خرید نداره کسی که میتونه ۲۰۰ یا ۲۲۰ هزینه کنه بره جک شاسی یا سراتو سایپا کار کرده بخره در کل من راضی نیستم مزایای این ‌ماشین زیبایی اتاق و بدنه و آپشن مناسب با این قیمت

سلیمی (738 روز پیش)

خب برو ماشینت رو بفروش سراتو یا جک شاسی بخر، مجبور که نیستی تحمل کنی

1483 (736 روز پیش)

با سلام امکان نداره تو اصلا اچ سی کراس رو از نزدیک هم دیده باشی چون اینا که میگی هیچ اچ سی سواری تاحالا ندیده. عادت دارن بعضی ها به دروغ گویی.. که ریشه در کجا داره نمیدونم.اچ سی کراس تورنج خودروهای زیر180 تومن حرف اولو میزنه بو بخر لذت ببر

r.ali.r (735 روز پیش)

دوست بزرگوار [...] صد درصد فرمایشهاتون کذب محض هست و اطلاعاته غلط دادن به مردم. من به عنوان مثال فقط یک مورد رو میگم خدمت دوستان، قد من 192 هست و وقتی داخل ماشین میشینم حداقل 10 سانت سرم با سقف فاصله داره، دوست عزیز اون اهرمی که کنار صندلی گذاشتن برای خوشگلی که نیست برای تنظیمه ندلیه و همینطور بقیه ی موارد من روزی حدودا 3 ساعت توی ترافیک سنگین میمونم مصرف ماشینم 9.5 هست. شتابش هم عالی نیست ولی در حد خودش موتور 1600 کم مصرف عالیه

msd.tbmc (728 روز پیش)

درود عرفان جان. کاملا با نظرتون و مواردی که عنوان کردین موافقم.

r.ali.r (726 روز پیش)

msd جان بزرگوار آرزوی داشتن این ماشین انگار کاری باهاتون کرده که سخت درگیرش شدین. تو هم میخری ایشالا و بعدش میفهمی که حرفای عرفان همش [...] !

Armi (725 روز پیش)

مثل اینکه ایرانخودرو به شخص شما یکی از اون اتاق تعویضیهای صفر که از رو تریلی افتادن فروخته !!! خخخخخخ منم سراتو 2000 سری اول سایپا خریده بودم 89.900 تمام این اشکالاتی که در اچ 30 اشاره کردید را داشت ...وای به حال سراتوهای الان .

1483 (587 روز پیش)

حالا برو بفروش یه 207 اتومات بخر بعدش میفهمی که کاش اچ سی رو نفروخته بودم

Mojtaba64 (575 روز پیش)

متاسفانه شما متوجه نیستین که یه عده مردم بخاطر نداشتن زمان کافی برای سنجش ماشینها مجبورن به اینترنت و فضای مجازی بیان تا اطلاعات کافی رو از ماشینی که میخان بدست بیارن .اونوقت میان و این نظریات من درآوردی شما رو میخونن شما حتی یکبار هم پشت فرمون این ماشین ننشستین و کاملا مغرضانه نظر میدین . ضمنا من ماشینی که خوب نباشه رو چهار سال سوار نمیشم

4272AmiR AbbaS (574 روز پیش)

من مدل 96 دارم و واقعا این چیزایی که شما میگی رو قبول ندارم بجز تنبل بودن ماشین که باید باهاش کنار اومد. قبلش ساندرو صفر داشتم و واقعا ازش ناراضی بودم و به نظر من ساندرو واقعا مزخرفه.ولی از اچ سی راضیترم.فقط تنبلتره

amir-es (574 روز پیش)

سلام دوست عزیز متاسفانه اینا که گفتی اصلا صحت نداره و نمیدونم هدفت چیه شاید ...من این ماشینو سال 96 خریدم ماشین عالی هستش هم گریبکس خوبی داره و اصلا هم مشکل هندلینگ تو رانندگی نداره و اگرم نمیتونی پارک دوبل کنی مشکل از رانندگی شماست .تعویض دنده نرم و خوب بدون صدا .آپشنهای فوق العاده .خدمات پس از فروش خوب توسط ایرانخودرو/امنیت عالی در سرعتهای بالا در اتوبان

majedk (552 روز پیش)

سلام فکر میکنم از روی تعداد وتعصب دارندگان ماشین میشه فهمید چقدر بیراه میگی

Meysi (540 روز پیش)

داداش گلم اگه انقد دقیق اطلاعات داری چه جوری اینو خریدی ما یه جوراب میخریم ۱۰۰ جاشو نگاه میکنیم این همه اطلاعات داشتی و بعد بازم... تراکتورم بیفته تو جوب صداش که هیچی همه جاش در میاد

22500bashar (434 روز پیش)

من آولنته دارم که خدای کیفیت و سواری هست ، تجربه ی سواری بسیاری از ماشینهای بروز و عالی رو هم دارم با اچ سی کراس هم روندم البته بنز و تویوتا نمیشه و لی واقعا در حد خودش خوبه و این موارد رو اصلا ندیدم

Nhy (373 روز پیش)

چرا باید ماشینت رو تو جوب بندازی که صدا بده

1483 (366 روز پیش)

یه نگاه تو خیابون بکن ببین چقد اچ سی میبینی الان؟! همه اونا که خریدن و میخرن راضی هستن

Amirreza1382 (337 روز پیش)

به نظر من ایشون رو سوار پیکان ۴۷ کردن با اسم اچ سی کراس

ARSHAK (321 روز پیش)

خب برو ساندرو استپ وی بگیر خیلی عالی

244taheri (287 روز پیش)

مصرف سوختت اگه 14.5 هست احتمالا مدل چپ کرده و موتور ترکیده خریدی و اینکه من مدل 95 دارم هنوز خدا رو شکر به صدا نیفتاده ولی خوب جلوبندی رو قبول دارم که صدا میده و در کل بعد 4 سال فوق العاده راضی ام از ماشین

1483 (268 روز پیش)

این ایرادایی که میگی کلا برای پراید و ماشین های ایرانیه-ماهم خندیدیم واقعا توخیابون نگاه کن ببین چقدر اچ سی کراس میبینی اگه این ایراد هایی که میگی واقعا وجود داشت تو اچ سی کراس الان همه میفروختن -بین برلیانس و اچ سی که همه چیز برابر هست ولی خب برلیانس سیستم کی ال اس استارت داره و ورود بدون کلید وگرنه کیفیتش دو خودرو عالی هست ولی اچ سی بازارش نسبتا بهتری داره و افت قیمت نسبتا پایین تری

SHERI53 (108 روز پیش)

داداش شما قدت چنده که میگی ارتفاع سقف کوتاهه؟ من با قد 195 واسه راحتی بالش زیرم میزارم. بازم قدم به سقف نمیرسه.

SHERI53 (108 روز پیش)

گیربکس خنگش؟ دیگه گیربکس اچ سی رو که به همه ثابت شده کیفیت و هوشمندیش.

Ebrahim13(318 روز پیش)

من یک سال این ماشینو داشتم این ماشین یه سری ایرادات داره. معایب این ماشین مصرف سوخت بسیار بالا تو شهر البته بعضی مدلها ادعا دارن مصرف ماشینشون پایینه ولی بیشتر همونه که گفتم .صدای باد و موتور شدید توی کابین میاد و اذیتت میکنه جلوبندی ماشین مشگل داره تو دست انداز میفتی صدا ناهنجار میده . فرمونشو میچرخونی صدا میده. تاخیر گاز داره البته با یک ریمپ تا حدی درست میشه . ستونها دید راننده رو کم کردن و نقطه کور داره باید خیلی حواست باشه . مزایای ماشین هم آپشن قابل قبول و مصرف کم تو جاده به نظر من کسی که اینو میخواد بخره ام وی ام ایکس ۲۲ بخره خیلی بهتره قیمت مدل دنده ای ایکس ۲۲ با این ماشین تقریبا یکیه من فروختم ایکس ۲۲ اتومات خریدم خیلی بهتر از اینه درضمن یادم رفت بگم شبیه نعش کش هم هست و تمام مزایا و معایب دیگه ای هم که سایت محترم نوشته درسته در کل اون دسته از دوستانی که این ماشینو خریدن خیلی مهمه قبلا چی داشتن که این ماشینو انتخاب کردن بعضی دوستان پراید سوار شدن بعد اومدن اچ سی سوار شدن این ماشینو تایید میکنن یه سری هم مثلا ساندرو داشتن اونها آپشن اتاق اچ سی چشمشون رو گرفته ولی کدوم آدمی میاد ماشین رنو رو بده چینی بیکیفیت بخره وگرنه کسی که ماشینهای مختلف داشته و سوار شده کمتر پیش میاد این ماشینو انتخاب بکنه . تو خیابون هم که میبینی زیاد شده دلیلش همونه که اول گفتم

Omidturbo (202 روز پیش)

من این ماشین رو مدل 97 بیست هزار کیلومتر خریدم پارسال فروردین و الان بعد از گذشت یکسال: راضی هستم در کل نسبت به این قیمت،اگه کسی ماشین جادار اتومات بی دردسر کم خرج با یه سری آپشن کاربردی میخواد اچ سی کراس میتونه یکی از اصلی ترین انتخاب هاش باشه تو این رنج قیمت که رقبا برلیانس، 207 اتوماتیک و ساندرو...هستند. از نظر مصرف سوخت هم تو جاده حدودا صدی 6 میسوزونه و حتی کمتر. تو شهر هم بسته به ترافیک سبک تا سنگین و کولر...بین 8 الی 11. شتابش هم با 5 سرنشین بزرگسال و صندوق پر، تو سربالایی های جاده های شمال،راحت 80 و بالاتر رو پر میکنه اما دور موتور به دلیل چهار دنده بودن میره بالا حدودا 4 الی 5 و صدای موتور داخل کابین میاد وقتی بخواید برا سربالایی ها شتاب بگیرید واگرنه که حالت عادی دور موتور بین دو الی سه و نیمه و صدای موتور هم نرماله. من یکسال دیگه نگهش میدارم و بعد برای ارتقا به ماشین قیمت بالاتر میفروشمش.

King88 (120 روز پیش)

دوست گرامی شما قبل این چی داشتی ک میگی این نعش کش عه؟ چی داشتی ک ایکس۲۲ برات بهتر از این ماشینه؟ با ایکس۲۲ سر پیچ و با سرعت بالا بپیچ بعد بیا تعریف کن ک از این ماشین بهتره! باز میگفتی ۳۱۵ میشد در مقام مقایسه قرارش داد... ایکس۲۲ همون ۳۱۵ عه ک کفش پاشنه بلند پوشیده و آرایش کرده... اگه میگفتی از ایکس۲۲ خوشت میاد ک خریدی حرفت قشنگتر بود... این ماشین مناسبه واسه کسی ک میخواد ازش استفاده مناسب کنه هم واسه جاده خوبه هم واسه شهر مثل باقی ماشینا خوبی و بدی خودش رو هم داره ی سری از ایراداتش هم رفع شده مثل لقی اهرم تعویض دنده و خاموش شدن توی دور زدن لوازم گرونی هم داره

Tycjg(147 روز پیش)

دوستان میشه بگن که این ماشین از لحاظ کمک چطوره؟؟چون تو نوشته خیلی کمه ومن میترسم سابیده بشه یا خیلی سفت باشه و بکوبه میشه بگین مرسی

Efs(153 روز پیش)

سلام بنده دوساله دارم. ۲۸ تا کار کرده. کاملا راضیم ازش. سواری عالیه. ماشین نرمه اصلا نمیکوبه. سر پیچ کاملا محکمه و گیج‌نمیزنه. واسه من رینگ آلومینیومیه. قدرت موتورش متوسطه. بنزین سوپر یا اکتان باید بزنید. در این صورت‌ شتابش بهتر میشه. داخلش کاملا جادارو پهن و بزرگه. آپشنای نسبت به قیمت خوبی داره. خلاصه من راضیم. گیرباکسشم عالیه. منو اصلا اذیت نکرده. تو راهم نذاشته منو. ولی مصرفش زیاده چون سنگینه و اتوماته. واسه من تو شهر بین ۱۰ تا ۱۳/۵ میسوزونه. تو جاده ۸/۵. بازارشم عالیه. از ساندرو و برلیانس خیلی بهتره.

Amra(165 روز پیش)

بازار فروش خوبی داره ؟؟؟

Alirezako(180 روز پیش)

چرا مصرف ۷ لیتر؟ اونم ترکیبی،این عدد از کجا اومده؟خود کار شناس این سایت (مرتضی هستم!) میگه که تو شهر ۱۰تا۱۱ میسوزونه پس باید توی جاده ۳ لیتر مصرف کنه تا درست دربیاد؟!

مرتضی هستم! (177 روز پیش)

علیرضاجان ارادت. ترکیبی 7.7 هست. تویه جاده 6 و تویه شهر هم 10.7 لیتره. همه اینها اعداد رسمی ایران خودرو هستن. میتونید چک کنید. البته چیزی که در واقعیت تجربه میکنیم معمولا با اعداد رسمی، همخوانی ندارن

Show More