• مشخصات فنی sx5
  • مشخصات فنی sx5
  • مشخصات فنی sx5
  • مشخصات فنی sx5
  • مشخصات فنی sx5
  • مشخصات فنی sx5
  • مشخصات فنی sx5
  • مشخصات فنی sx5
  • مشخصات فنی sx5
  • مشخصات فنی sx5
  • مشخصات فنی sx5
  • مشخصات فنی sx5
  • مشخصات فنی sx5
  • مشخصات فنی sx5
  • مشخصات فنی sx5

مشخصات فنی فردا SX5 سال 1400 - 1403

260 دیدگاه
سال
خودروسازی فردا از زمستان 99، فروش دومین محصولش را با لوگوی اختصاصی فردا موتور (Farda) آغاز کرد. فردا SX5 در واقع همان دانگ‌فنگ SX5 است که در بازار چین، با نام دانگ‌فنگ X5 فروخته می‌شود. البته اگر کمی بیشتر در بازار چین جست‌وجو کنیم، متوجه می‌شویم که دانگ‌فنگ، این خودرو را تحت برند Fengxing در بازار چین می‌فروشد؛ برندی که خودش زیرمجموعه جوینت‌ونچر
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

طراحی فضای داخلی
کابین جادار و بزرگ
عرضه نسخه ارتقایافته از زمستان 1401

نقاط ضعف

موتور تنفس طبیعی (نسبت به رقبا)

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1400 تا 1402

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

CVT با 6 دنده مصنوعی

پیشرانه

4 سیلندر یورو 5 (4A92)

حجم موتور

1.6 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

121 اسب‌بخار

گشتاور

151 نیوتن‌متر

شتاب

15.5 ثانیه

سرعت

180 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

7.3 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

شاسی بلند جمع و جور

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل دوم

طول

4515 میلی‌متر

عرض

1812 میلی‌متر

ارتفاع

1725 میلی‌متر

فاصله محوری

2720 میلی‌متر

وزن

1350 کیلوگرم

حجم باک

45 لیتر

چرخ جلو

215/65R17

چرخ عقب

215/65R17

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند

کنترل ایستایی در سربالایی

کنترل سرعت در سرازیری

کنترل کشش

کنترل پایداری

ضد واژگونی

اتو پارک

حالت رانندگی

2 حالته (اسپرت - برفی)

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور

رادار تغییرلاین

رادار تصادف جلو

رادار تصادف عقب

رادار تابلوخوان

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز

ترمز ضدقفل

ترمز با نیروی کمکی

ترمز پارک برقی

ترمز اضطراری هوشمند

سایر ویژگی‌ ترمز

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

LED

سایر ویژگی‌ روشنایی

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

فرمان دی کات

مالتی مدیا

سیستم صوتی

6 اسپیکر

مانیتور

8 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB- MirrorLink

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

نمایشگر 4.2 اینچی صفحه کیلومتر - نمایش خطوط کمکی پارک با حرکت فرمان

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

2

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

دیجیتال

کول باکس

صندلی‌ راننده

4 حالته دستی

صندلی سرنشین جلو

4 حالته دستی

ویژگی صندلی عقب

گرمکن صندلی

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم دو رنگ

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

تریم طرح کربن

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
امیر001 1403/1/17
من قبل از این خودرو دنا پلاس اتومات داشتم فقط در یک کلام بگم که یه چرخ این ماشین رو با کارخونه ایرانخودرو عوض نمیکنم...
پاسخ
0
4
1
محداد 1403/1/15
ماشین مقرون بصرفه ، کاربردی و جا دار و کم مصرف طبیعتا موتور ۱۶۰۰ سیسی موتور ضعیفی برای این ماشین است ، راحت و جادار و اروم بی سرصدا . توقع بعضیا در حد اسپورتج هست ولی این ماشین یک ماشین مقرون بصرفه خوب هستش . واسه سرمایه گزاری و قیافه گرفتن و کلاس به درد نمیخوره . برای مصرف کننده درست و حسابی خوبه . گیربکسش در مقایسه با دیگر چینی های ۲ کلاچه البته که قدیمی تره ولی در عوضش نرم تره و صدای اضافه گیربکس ۲ کلاچه رو تو ترافیک نداره ! کسی پولشو داشته باشه بدش نمیاد لندکروز سوار شه ولی خب با این قیمت این ماشین حتی با موتور ضعیف مناسبه . در ضمن موتور های توربو gdi که بسیار بهتر از موتور این ماشینه، خب ولی به دلیل اینکه به بنزین حساسه ازیت میکنه .
پاسخ
0
1
3
محمد قاسمی 1403/1/9
به اعتماد نظرات اینجا رفتم خریدم، در یک کلام آشغال به تمام معنا کلمه،ضمنا همه هم کلاس این خودرو میدونن ،یه چیزی در حد لیفان x60مایه آبروریزی هست.الکی نرید مثل من نخرید دوماه به زیر قیمت خرید میخوام ردش کنم .نمیره ،اقا نمایندگی هم اصلا حتی برای ایراد های ساده پاسخگو نیست ‌،چه برسه ایراد های فنی ضمناً مصرفش هم در بهترین شرایط ۱۱ تا ۱۲ هست
پاسخ
1
6
5
ناشناس 1403/1/14
دوست عزیز با توجه به حجم موتور و گشتاور و وزن خودرو کاملا میشه فهمید که ماشین ضعیفی هست. خیلی از تبلیغات چی ها از طرف خود نمایندگی‌ها هستن تا مشتری رو جذب کنن. همسایه ما هم مثل شما فریب خورده .
4
5
اتومات 1402/12/26
سلام . بین این خودرو و تیگو 5 مدل 97 کدوم رو پیشنهاد میکنید؟
پاسخ
3
1
1
Alireza1976a 1403/1/16
من ۳ ساله که تیگو ۵ دارم و کارکرد ماشین ۱۸۰ هزارتا هست. تو این مدت ، یه بار با گارانتی گیریبکس تعمیر شده و بجز اون تا حالا رنگ تعمیرگاه رو ندیدم. توی این مدت حدود ۲۰ بار باهاش از کرج رفتم شمال. مصرفش صدی ۹ تا ، توی شهر و جاده و صدی ۷.۵ توی اتوبانه. قبلش ۲۰۷داتومات داشتم و در مقایسه با اون ، هم نرمتره هم بهتر راه می‌ره هم بیصدا تره و هم ابرومندتره. خرید و فروشش مثل بقیه ماشینهای مدیران خودرو هست، نه رو دستت میمونه ، نه رو هوا میبرنش، من تیگو رو پیشنهاد میکنم
1
0
ناشناس 1402/12/28
هیچ کدوم هر دوش لنگ هستن راه نمیرن بخاطر اینکه توربو ندارن
2
2
123behrad 1402/12/27
هردو گیربکسشون cvt هست. اما این صفر کیلومتره. تو ماشینهای چینی ماشین کارکرده که بیشتر از 5 سال کار کرده باشه رو توصیه نمی کنم.آپشن تیگو 5 یه مقدار بیشتره.هر دو هم یه جور راه میرن
0
0
ناشناس 1402/12/5
واقعا نسبت به قیمت و ابعاد و شرایط فروش و هندلینگ عالی.منکر آپشن نیستم که بگم بد هست.اما خب نگهداری آپشن خودش تو کشور ما خودش یه هزینه بزرگ هست.از توربو گرفته تا رادار و ورود بدون کلید و کیلس و دوربین ۳۶۰ درجه و بعضی ها که در جزئیات عالی هست .خب .نداره که قیمت پایین هست .تو همین شرکت فول امکانات t5.اما بخوای خودرویی بدون دردسر و کم هزینه و بقول قدیمی ها کن خرج بالا نشین اون اول گفتم.نسبت به قیمت و شرایط و امکانات عالی یعتی از تارا اتومات یا دنا پلاس توربو اتومات بد هست . شما جواب بدین
پاسخ
1
0
5
محداد 1402/12/8
خودرو مقرون بصرفه ای است ، ظاهر مناسبی هم داره .
0
2