• مشخصات فنی tunlandg7gas
  • مشخصات فنی tunlandg7gas
  • مشخصات فنی tunlandg7gas
  • مشخصات فنی tunlandg7gas
  • مشخصات فنی tunlandg7gas
  • مشخصات فنی tunlandg7gas
  • مشخصات فنی tunlandg7gas

مشخصات فنی فوتون تونلند G7 بنزینی سال 1401 - 1403

60 دیدگاه
سال
در هشتمین سال حضور تونلند در بازار کشورمان، شرکت ایران خودرو، نسل دوم این پیکاپ چینی را در پاییز 1401 رونمایی کرد. تونلند G7 با اینکه محصول سال 2020 میلادی است اما اولین سری آن، از اواخر زمستان 1401 به خیابان‌های ایران آمد. نسل جدید پیکاپ فوتون، هرچند ظاهری جذاب‌ و مدرن‌تر از همیشه دارد اما واقعیت اینجاست که این
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

زنجیر تایم
گیربکس جدید اتومات
زاویه شیب‌روی 60 درصد
بهبود کیفیت ساخت (نسبت به نسل اول)
بهبود عملکرد موتور (نسبت به نسل اول)
قابلیت تنظیم اتومات برای سیستم محرکه

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1401 تا 1403

مشخصات فنی

محور محرک

دو دیفرانسیل 4 حالته (2H - 4H - 4L - AUTO) با قفل هوشمند

گیربکس

8 دنده اتومات

پیشرانه

4 سیلندر توربوشارژ (4G20T15)

حجم موتور

2 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

238 اسب‌بخار

گشتاور

360 نیوتن‌متر

سرعت

170 کیلومتر برساعت

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

پیکاپ بزرگ

نوع شاسی

مستقل

نسل (کد اتاق)

نسل دوم

طول

5340 میلی‌متر

عرض

1940 میلی‌متر

ارتفاع

1880 میلی‌متر

فاصله محوری

3110 میلی‌متر

وزن

1955 کیلوگرم

حجم باک

76 لیتر

چرخ جلو

265/60R18

چرخ عقب

265/60R18

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند

کنترل ایستایی در سربالایی

کنترل سرعت در سرازیری

کنترل کشش

کنترل پایداری

ضد واژگونی

اتو پارک

حالت رانندگی

2 حالته (اکو - اسپرت)

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور

رادار تغییرلاین

رادار تصادف جلو

رادار تصادف عقب

رادار تابلوخوان

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز

ترمز ضدقفل

ترمز با نیروی کمکی

ترمز پارک برقی

ترمز اضطراری هوشمند

سایر ویژگی‌ ترمز

اتوهلد

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

LED

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ خوش‌آمدگویی - چراغ بدرقه

فرمان

نیروی کمکی

هیدرولیکی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

4 اسپیکر

مانیتور

10.25 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

دوربین ثبت وقایع - نمایشگر 7 اینچی صفحه کیلومتر

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

6

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات - دریچه تهویه عقب

کول باکس

صندلی‌ راننده

6 حالته برقی

صندلی سرنشین جلو

4 حالته دستی

ویژگی صندلی عقب

کنسول تاشو عقب

گرمکن صندلی

جلو

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
ناشناس 4 روز پیش
سلام دوستان کسی هست آبان رنگ مشکی ثبت نام کرده باشه و موعد تحویل هفته اخر اسفند باشه و تحویل گرفته باشه
پاسخ
0
0
0
ياسوري 1403/1/22
سلام بزرگواران از بين كلوت اتومات و فوتون اتومات كداميك انتخاب معقول تري است
پاسخ
3
0
0
ناشناس 4 روز پیش
کلوت شنیدم خیلی شاکی داره
0
0
ناشناس 1403/2/6
بررسی ها نشون میده فوتون بهتره هم از نظر شاسی و گیربکس هم تولید
0
0
sajad1984 1403/2/5
سلام از همه نظر g7 ماشین بهتری به نظر می‌رسه و اینکه کلوت گیربکس و موتور ما هماهنگ هستن ولی g7 گیربکس zf هشت سرعته داره که تکنولوژیش مال آلمانه
0
0
محمد 1403/1/8
سلام فوتون g7 بسیار پیکاپ درجه یکی هست و هرکس بخره مطمئن باشه که از خریدش پشیمان نمیشه
پاسخ
0
1
1
محمد 1403/1/8
سلام من این ماشین رو سه ماه هست که دارم اگر بخوام مقایسه داشته باشم با هایلوکس 2016 اتومات موجود در ایران که خودم تجربه سواریشو دارم باید بگم هم از لحاظ سواری نرم و هندلینگ از هایلوکس سرتره و هم از نظر قدرت موتور و هماهنگی فوق‌العاده گیربکس و موتور و تعویض دنده عالی گیربکس ابشنها هم کامل هستش م مشکل رادیات فقط مختص سری اول بود که اون هم با تعویق مرتفع شده حالا اگر کسی پول داره و میتونه هایلوکس صفر 2023در ایران سوار بشه با موتور شش سیلندر قطعا فوتون گزینه مناسبی واسه اون نیست ولی در غیر این صورت بهتری پیکاپ همین فوتون هستش بی چون و چرا تنها ایرادی که من در این خودرو دیدم کیفیت رنگشه که من همون اول بدنه رو سرامیک کردم حلا دوستانی که تا اسم ماشینهای چینی میاد جبهه میگیرند امیدوارم بتونم تو قرعه کشی خودرو سازهای داخلی اسمشون در بیاد و خودروی با کیفیت ایرانی سوار بشن
پاسخ
0
1
2
Rezanino 1402/12/27
سلام،من این خودرو را یکماه قبل با ترس و دلهره خریدم البته همزمان جوک اسپرت فوق العاده تمیز داشتم وتا هفته پیش هم جوک را نگه داشتم که اگر از سواری فوتون ناراضی بودم نیسان جوک را رد نکنم ،شاید باور نکنید دو مسافرت به قزوین و شمال داشتم باورم نمیشد از قدرت و راحتی و نرمی و بی صدایی این ماشین‌ گیربکس بی نظیری داره و لذت رانندگی فوق العاده بعد از برگشت از مسافرت نیسان را آگهی کردم‌ و فروختم باور کنید بمراتب از نیسان جوک اسپرت نرم‌تر بخصوص قسمت عقب و بمراتب پرقدرتتر و واقعا ایمن فقط امیدوارم زود خراب نشه در مدت ۸سالی که نیسان را داشتم بجز تعویض روغن هرگز برای موردی به تعمیرگاه نرفتم، به عزیزانی که قصد خرید این خودرو را دارم توصیه میکنم در خریدش شک نکنند،
پاسخ
1
2
1
shahrambmw 1403/2/14
من نمیدونم چرا اطلاعات غلط در مورد ماشینها میدن چون من خودم g7 دارم بسیار ماشین خشکه به خصوص ردیف عقب و قسمت عقب ماشین هم کوبش داری هم پرش دوستانی که ماشین نرم میخوان به هیچ عنوان سوار وانت و پیکاپ نرن به خصوص اونایی که عقبشون فنر شمش دارن
0
1