همانطور که آریزو 6 پرو در بازار چین با نام آریزو 5 پلاس فروخته میشود، آریزو 6 جیتی نیز با نام آریزو 5 جیتی تحویل خریداران چینی میشود اما به دلایل بازاریابی، شرکت مدیران خودرو تصمیم به تغییر نحوه نامگذاری این خودروها گرفته است.
آریزو 6 جیتی، حدود دو سال پس از آریزو 6 پرو و بصورت دقیقتر، از اواخر زمستان
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 6.2
امتیازهای پنجگانه
نقاط قوت
ظاهر جذاب و جوانپسند
صندوق عقب 482 لیتری
امکانات و تجهیزاتی بیشتر از 6PRO
بهبود موتور و گیربکس نسبت به 6PRO
نقاط ضعف
تغییرات ظاهری اندک در نمای عقب
حساسیت پیشرانه به کیفیت بنزین
ساختار ساده تعلیق عقب (تورشن بیم)
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
1402 تا 1404مشخصات فنی
محور محرک
دیفرانسیل جلوگیربکس
7 دنده اتومات دوکلاچه ترپیشرانه
4 سیلندر توربوشارژ (4J16)حجم موتور
1.6 لیترعملکرد فنی
قدرت
197 اسببخارگشتاور
290 نیوتنمترشتاب
7.6 ثانیهسرعت
220 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
6.6 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
سدان جمع و جورنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل دومطول
4680 میلیمترعرض
1825 میلیمترارتفاع
1490 میلیمترفاصله محوری
2670 میلیمتروزن
1344 کیلوگرمحجم باک
48 لیترچرخ جلو
205/50R17چرخ عقب
205/50R17سایر ویژگیها
رینگ آلومینیومیسیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند (ACC)
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
کنترل سرعت در سرازیری (HDA)
کنترل کشش (TCS)
کنترل پایداری (ESC)
ضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
حالت رانندگی
3 حالته (اکو - نرمال - اسپرت)سایر ویژگیها
ریموت استارتر - استاپ/استارت پیشرانهسیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور (BSD)
رادار تغییرلاین (LDW)
رادار ماندن در لاین (LKA)
رادار تصادف جلو (FCW)
رادار تصادف عقب (RCTA)
رادار تابلوخوان (TSR)
رادار حرکت در ترافیک (TJA)
سایر ویژگیها
سنسور هشدار بازشدن دربها (DOW)سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سایر ویژگی ترمز
سیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
LEDسایر ویژگی روشنایی
چراغ بدرقه - نورپردازی داخلی 64 رنگ - کرنر لایتفرمان
نیروی کمکی
برقیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
فرمان دیکاتمالتی مدیا
سیستم صوتی
6 اسپیکر - فرمان صوتیمانیتور
10 اینچی لمسی یکپارچهنویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
Bluetooth - USB - Android Auto - CarPlayسایر ویژگی مالتی مدیا
صفحه کیلومتر دیجیتال 10 اینچی - نمایش خطوط کمکی پارکایمنی کابین
مجموع ایربگها
6ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
اتومات با فیلتر N95 - دریچه تهویه عقبکول باکس
صندلی راننده
6 حالته برقیصندلی سرنشین جلو
4 حالته برقیویژگی صندلی عقب
گرمکن صندلی
جلوسردکن صندلی
جلوماساژور صندلی
روکش صندلی
چرم قرمزایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
شارژر وایرلسآینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
شیشه بالابر آنتیترپ - پاور ویندوز درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
حسیننننن 2 روز پیش
در کل
به نظرتون
اریزو ۶ جی تی بهتره
یا کی ام سی جی سون؟
پاسخ
0
0
0
رضاجلوه 1404/2/4
سلام،دوستان من ثبت نام کردم و اول بهمن ۴۰۳ با نرخ جدید۱۶۹۶میلیازد واریز کزدم طرح۹۰ روز کاری ولی به نمایندگی که مراجعه کردم زمان تحویل را ۲۴ تیر ۴۰۴ اعلام کرد.نمیدونم علت چیه؟کسی هست،راهنمایی کنه؟ وآیا ماشین خوبی است ؟
پاسخ
0
0
0
ناشناس 1404/1/24
بعد ۷۵۰۰ کیلومتر توی شهر و جاده طی ۴ ماه با بنزین معمولی و روی مود نرمال اوکی بوده . فقط لاستیک کره ای بندازین خیلی بهتر میشه . مناسب خانواده ، جا دار ، با سرنشین و بار تو گردنه هرچی گاز بدی باز هم میل به سرعت رفتن داره . انشالله نصیب هرکی دوست داره بشه .
پاسخ
0
0
2
علیرضاعلیرضا 1404/1/19
سلام دوستان بینمزدا ۳ نیو تیپ ۳ و آریزو ۶ جیتی کدومو بگیرم؟
پاسخ
0
0
0
Kianikllllfdh 1404/1/15
سلام خدمت همگی
من اول با بودجه ۲۰۰۰ میلیارد میخواستم کی ام سی j7 بخرم حتی آشناهامون هم اون ماشینم داشت و از سواری کی ام سی خوشم اومد و الان که اریزو ۶ جی تی خریپم
متوجه برتری اریزو ۶ جی تی شدم ظاهری قشنگ تر داره
داشبرد بهتری داره
شتاب بهتری داره
این ماشین موتور تیگو ۸ روشه که خیلی رو اریزو جواب داد
و شتابش حرف نداره من پرشتاب ترین ماشینی که روندم
بی ام و ۵۲۸ بود حالا مقایسه با بی ام و نمیکنم ولی خداییش تو بازه قیمتی که داره ماشین خوبی بهتون میدم فقط تنها عیبی که داره تعلیق عقبشه سر پیچ سر میخوره
که این مورد خیلی بد هست انگار خشک هس عقبش
ولی اگه تعلیق مولتی لینک رو داشت خیلی اوضاع بهتر میشد
خلاصه تو خریدش شک نکنین نسبت به کره ای های پکیده ده سال پیش هم خیلی بهتره
…..
پاسخ
0
0
4