• مشخصات فنی tiggo7prohybrideplus
  • مشخصات فنی tiggo7prohybrideplus
  • مشخصات فنی tiggo7prohybrideplus
  • مشخصات فنی tiggo7prohybrideplus
  • مشخصات فنی tiggo7prohybrideplus
  • مشخصات فنی tiggo7prohybrideplus
  • مشخصات فنی tiggo7prohybrideplus
  • مشخصات فنی tiggo7prohybrideplus
  • مشخصات فنی tiggo7prohybrideplus

مشخصات فنی فونیکس تیگو 7 پرو هیبرید (F7 PRO PHEV) e پلاس سال 1403 - 1404

73 دیدگاه
سال
مقایسه کنید
فونیکس تیگو 7 پرو هیبرید، با هدف انطباق با صنعت جهانی خودرو، مصرف سوخت بهینه و فناوری‌های جدید، از سوی چری و توسط مدیران خودرو، در تابستان 1403 روانه بازار ایران شد. این خودرو که با نام +e نیز شناخته می‌شود، نسخه‌ ارتقا‌یافته‌ای از مدل بنزینی خود به شمار می‌آید و در واقع پاسخ چری، به نیاز روزافزون مشتریان برای
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 6.4
امتیازهای پنج‌گانه
6/10 رانندگی و فنی
6/10 طراحی ظاهری
7/10 کابین و امکانات
7/10 ارزش در مقابل قیمت
6/10 کیفیت

نقاط قوت

صندوق عقب 475 لیتری
رانندگی خودران سطح 2.5
مصرف 1.8 لیتری (حالت هیبرید)
پیمایش 1000 کیلومتری (حالت هیبرید)

نقاط ضعف

ساختار تک دیفرانسیل
بیرون‌زدگی پک باتری‌ها از کفی

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1403 تا 1404

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

اتومات DHT

پیشرانه

4 سیلندر توربوشارژ پلاگین با 2 موتور الکتریکی (4T15C)

حجم موتور

1.5 لیتر

ظرفیت باتری

19.2 کیلووات ساعت

شارژ عادی

3 ساعت

عملکرد فنی

قدرت

326 اسب‌بخار

گشتاور

510 نیوتن‌متر

شتاب

7.5 ثانیه

سرعت

180 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

5.9 لیتر در صد کیلومتر

پیمایش برقی

80 کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

کراس اور متوسط

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل دوم - فیس لیفت

طول

4513 میلی‌متر

عرض

1862 میلی‌متر

ارتفاع

1696 میلی‌متر

فاصله محوری

2670 میلی‌متر

وزن

1696 کیلوگرم

حجم باک

60 لیتر

چرخ جلو

R18

چرخ عقب

R18

سایر ویژگی‌ها

رینگ آلومینیومی

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

3 حالته (نرمال - اکو - اسپرت - برقی - هیبرید)

سایر ویژگی‌ها

ریموت استارت

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور پارک جلو

سنسور پارک عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار ماندن در لاین (LKA)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

رادار حرکت در ترافیک (TJA)

سایر ویژگی‌ها

سنسور هشدار بازشدن درها (DOW)

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

اتوهلد

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

LED

سایر ویژگی‌ روشنایی

نورپردازی کابین 64 رنگ - چراغ خوش‌آمدگویی - چراغ بدرقه - تنظیم دستی ارتفاع نور چراغ جلو

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

فرمان دی‌کات

مالتی مدیا

سیستم صوتی

سیستم پخش SONY با 8 اسپیکر - دستیار صوتی (انگلیسی)

مانیتور

12.3 اینچی لمسی یکپارچه

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - CarPlay - Android Auto

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

دوربین ثبت وقایع - صفحه کیلومتر دیجیتال با نمایشگر 12.3 اینچ - نمایش خطوط کمکی پارک با حرکت فرمان - نمایشگر 8 اینچ تهویه مطبوع

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

6

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتوماتیک دوگانه با پنل لمسی و فیلتر N95 - تنظیم مجزا برای ردیف دوم - دریچه تهویه عقب

کول باکس

صندلی‌ راننده

8 حالته برقی - تنظیم گودی کمر - مموری 2 حالته

صندلی سرنشین جلو

6 حالته برقی

ویژگی صندلی عقب

تنظیم دستی زاویه پشتی - تاشو دوتکه

گرمکن صندلی

جلو - عقب

سردکن صندلی

جلو

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

شارژر وایرلس - شارژر قابل حمل

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه عایق صدا - آنتی‌ترپ شیشه‌ها، سانروف و صندوق - رکاب برقی
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.

رقبای فونیکس تیگو 7 پرو هیبرید (F7 PRO PHEV) e پلاس در بازار

هاوال H6 HEV 1.5 لیتر توربو

هاوال H6 HEV 1.5 لیتر توربو

مقایسه
ونوسیا وی آنلاین DDi 1.5 لیتر توربو

ونوسیا وی آنلاین DDi 1.5 لیتر توربو

مقایسه
جیلی آزکارا هیبرید 1.5 لیتر توربو

جیلی آزکارا هیبرید 1.5 لیتر توربو

مقایسه
لاماری ایما HEV 1.5 لیتر توربو

لاماری ایما HEV 1.5 لیتر توربو

مقایسه
دیدگاه کاربران
اااااااااااا دیروز
چند نفر به من گفتن گیر بکس این ماشین زیاد خوب نیست اگه میشه راهنمایی کنید بین این ماشین و آریزو ۸ آیا تعمیر گیر بکس این ماشین هزینه ی زیادی داره؟
پاسخ
0
0
0
اااااااااااا 5 روز پیش
گیر بکس چطور هست
پاسخ
1
0
1
علیسلامـــــــتی 2 روز پیش
اگر من قرار بود انتخاب کنم، و زندگی‌ام ترکیبی از شهر و جاده با مسیرهای متوسط بود، تیگو 7 پرو e+ با گیربکس DHT را به‌عنوان یک گزینه «به‌روز، قدرتمند، اقتصادی-تر در مصرف» قبول می‌کردم. این گیربکس به همراه موتور هیبریدی با توان بالا، برای خیلی از کاربردهای روزمره و خانوادگی منطقی است. اما اگر اولویت من «سادگی، ارزان‌تر بودن نگهداری، ریسک کمتر» بود — مثلاً برای مسیرهای سخت یا شرایط ناهموار — احتمالاً سمتش نمی‌رفتم.
0
0
اااااااااااا 5 روز پیش
سلام بین این ماشین و چانگان سی اس ۵۵ کدام لطفاً راه نمایی کنید گیربکس و موتور خیلی برام مهم آیا گیربکس کار خودش را خوب انجام می دهد
پاسخ
0
0
0
سعید62 1404/9/5
سلام خدمت همگی بنده این ماشین رو برای سرمایه گذاری خریده بودم. وقتی ماشین رو تحویل گرفتم . کلا نظرم در موردش عوض شد و تصمیم گرفتم نگهش دارم. فوق العاده ماشین نرم، راحت و بی صدایی هستش. شیشه های ماشین عایق صدا داره و به خوبی جلوی صدا رو می گیره. تصفیه هوای ماشین تو هوای آلوده تهران به خوبی کار می کنه. شتاب فوق العاده و سیستم کروز کنترل تطبقی اش به خوبی کار می کنه. من که خیلی ازش خوشم اومده. ولی مصرف بنزینش با توجه به اینکه هیبرید هستش کم نیست تو این یک ماهی که من سوارش شدم و باهاش میام و میرم میانگین روی ۶.۷ هستش. تو ایستگاه های شارژ هم می توانید باطریش رو شارژ کنید. من رفتم کریم خان به سمت میدان ولیعصر شارژ کردم. با موتور بنزینی هم خودش باطری ها رو شارژ می کنه.
پاسخ
0
0
1
mohamad66778 1404/9/4
بین این ماشین و تویوتا کرولا کراس هیبریدی کدوم؟
پاسخ
2
0
0
علیسلامـــــــتی 5 روز پیش
اگر شخصی هستی که قدرت، شتاب و آپشن برات مهم‌تره — تیگو 7 پرو PHEV انتخاب جذابی‌ست. اما اگر دنبال اقتصاد سوخت، هزینه نگهداری کمتر و آرامش در رانندگی روزمره هستی — کرولا کراس هیبرید منطقی‌تره. در دنیای واقعی، خیلی بستگی دارد تو چه شهری سوار میشی، روزانه چقدر رانندگی می‌کنی، و چی برات اولویت است: صرفه‌جویی یا لذت رانندگی یا اگه فرض کنی شارژ برات دردسر نیست و دوست داری یه کراس‌-اوور با شتاب و قدرت قابل‌توجه — Tiggo 7 Pro e+ ارزش بررسی داره. شتاب، قدرت و هیجانش برات ملموس‌تره. اگه دنبال یه خودرو «هوشمند، مطمئن، راحت و کم‌دردسر» برای زندگی روزمره هستی — Corolla Cross Hybrid منطقی‌تره: مصرف سوخت منطقی، برند خوشنام، نگهداری ساده‌تر. بستگی داره «دنبال چی هستی». هیچکدوم «کامل» نیست ولی هرکدوم بسته به نیازت انتخاب منطقی‌اند.
0
0
309ilao 1404/9/5
تویوتا 1ملیاد گرون تر هست و آپشن کم تری و هم چنین همون چنتا هم سفارشی هست
0
0