• مشخصات فنی tiggo8prohybrideplus
  • مشخصات فنی tiggo8prohybrideplus
  • مشخصات فنی tiggo8prohybrideplus
  • مشخصات فنی tiggo8prohybrideplus
  • مشخصات فنی tiggo8prohybrideplus
  • مشخصات فنی tiggo8prohybrideplus
  • مشخصات فنی tiggo8prohybrideplus
  • مشخصات فنی tiggo8prohybrideplus
  • مشخصات فنی tiggo8prohybrideplus
  • مشخصات فنی tiggo8prohybrideplus
  • مشخصات فنی tiggo8prohybrideplus
  • مشخصات فنی tiggo8prohybrideplus

مشخصات فنی فونیکس تیگو 8 پرو هیبرید e پلاس سال 1402 - 1404

48 دیدگاه
سال
دو سال پس از آمدن تیگو 8 پرو به کشورمان، شرکت مدیران خودرو سرانجام در زمستان 1402 نسخه هیبریدی این محصول را با پسوند e PLUS یا اختصارا e+ به بازار ایران فرستاد. البته بهتر است به جای واژه «هیبرید» از عبارت «پلاگین هیبرید» استفاده کنیم چراکه تیگو 8 پرو e+ را می‌توان با کابل شارژ، به برق زد و
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

شتابگیری ثانویه
مصرف سوخت
هماهنگی پیشرانه و گیربکس

نقاط ضعف

کم‌فرمانی در پیچ‌ها بدلیل وزن زیاد
بیرون‌زدگی پک باتری‌ها از کفی
نداشتن حالت شارژ سریع (پورت DC)

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1402 تا 1404

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

3 دنده الکترونیکی DHT

پیشرانه

4 سیلندر توربوشارژ (4T15C) با 2 موتور الکتریکی

حجم موتور

1.5 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

326 اسب‌بخار

گشتاور

510 نیوتن‌متر

شتاب

7.6 ثانیه

سرعت

180 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

1.55 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

کراس اور متوسط

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل دوم - فیس لیفت

طول

4722 میلی‌متر

عرض

1860 میلی‌متر

ارتفاع

1745 میلی‌متر

فاصله محوری

2710 میلی‌متر

وزن

1769 کیلوگرم

حجم باک

45 لیتر

چرخ جلو

235/55R18

چرخ عقب

235/55R18

سایر ویژگی‌ها

رینگ آلومینیومی

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

5 حالته (نرمال-اکو-اسپرت-برقی-هیبرید)

سایر ویژگی‌ها

ریموت انجین

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار ماندن در لاین (LKA)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

رادار حرکت در ترافیک (TJA)

سایر ویژگی‌ها

سنسور هشدار بازشدن درب‌ها (DOW)

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

اتوهلد

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

LED

سایر ویژگی‌ روشنایی

نورپردازی کابین - چراغ خوش‌آمدگویی - چراغ بدرقه

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

فرمان دی‌کات

مالتی مدیا

سیستم صوتی

8 اسپیکر - سیستم پخش سونی - تشخیص صدای انگلیسی

مانیتور

12.3 اینچی لمسی یکپارچه

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - Apple CarPlay - Android Auto

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

نمایش خطوط کمکی پارک با حرکت فرمان - نمایشگر 12.3 اینچی صفحه کیلومتر

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

6

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

دوگانه اتومات با پنل لمسی - تنظیم مجزا برای ردیف دوم - تنظیم شدت باد برای ردیف سوم

کول باکس

صندلی‌ راننده

6 حالته برقی - تنظیم برقی گودی کمر 4 حالته - مموری 3 حالته

صندلی سرنشین جلو

4 حالته برقی - امکان تنظیم صندلی از ردیف دوم

ویژگی صندلی عقب

تاشو دو تکه - صندلی ردیف سوم

گرمکن صندلی

جلو - عقب

سردکن صندلی

جلو

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم دو رنگ (قهوه‌ای و مشکی)

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

شارژر وایرلس

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه دودی عقب - آنتی ترپ شیشه‌ها و سانروف و درب صندوق
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
یزدگرد 1403/10/18
سلام باطری هیبریدی عمر مفیدش چند ساله؟ و قیمت باطریش چنده؟
پاسخ
1
0
0
alisalamati 4 روز پیش
عمر مفید باتری فونیکس تیگو 8 پرو هیبرید (PHEV) به طور متوسط بین 2 تا 3 سال یا حدود 40,000 کیلومتر است. این مدت زمان ممکن است بسته به شرایط نگهداری و نوع استفاده باتری متفاوت باشد.
0
0
مرتضی علیزاده 1403/10/13
جالب اینجاس هرکی داره راضیه ، هرکی نداره ناراضی 😳😂
پاسخ
0
0
0
حمیدتهرانی 1403/10/10
با سلام به نظر میرسه برخی از دیدگاهها جانب دارانه ابراز میشود بهتره فقط افرادی که حداقل این خودرو دارند و مدتی از آن استفاده کرده اند بیشتر اطلاع رسانی کنند، آیا این خودور را باید با خودوروهای چون بنز ، بی ام دبلیو، لکسوس، لندکروز و ..... مقایسه کرد؟ قیمت این خودرو قابل مقایسه با این خودروها نیست لذا آن را باید به خودروهای هم رده قیاس کرد، من بیش از شش ماه هست که سوار این خودرو هستم هیچ مشکل عمده ای در آن ندیده ام بسیار از انتخاب و خرید این خودرو راضی هستم تنها توصیه من به خریداران بعدی این است که از سیستم رانندگی هوشمند ان با توجه به مهندسی جاده های شهری ایران و همچنین فرهنگ نامناسب رانندگی رایج استفاده نکنند.
پاسخ
0
0
1
مرتضی علیزاده 1403/10/9
با سلام ، منم برای خرید خیلی تحقیق میکنم ، کمی هم از نظر فنی سرم میشه ، اولا که تو توضیحات بالا نوشته رکاب حذف شده که نشده و رکاب هست، متاسفانه به دلیل کیفیت پایین بعضی از محصولاتی که قبلا چینی ها داشتن با ترس میریم سمت محصولات چینی ، ولی اونا که این ماشین رو دارن ازش راضی هستن ، شتاب خوب سواری نرم امکانات قابل قبول ، با این قیمت اگر بخواهیم ماشین کره ای یا ژاپنی بخریم که باید مدل پایین بخریم که هر چقدر هم با کیفیت باشه بازم قدیمی شده و باید خرجش کنیم ، من خودم الان سراتو سایپا دارم که همه میگن کم استحلاکه ، ولی بازم اگه برای اینکه سالم بمونه باید ی سری از قطعات تعویض بشه ، منظورم اینه که ی عمری داره ، جز اینکه به روز هم نیست ، حتی مشکل قطعات ماشن های چینی مخصوصا تیگو و محصولات مدیران خودرو داره زیاد میشه ، ی سر اگه‌به خیابون ملت بزنید میبینید همه چیش داره میاد ، دلیلش هم اینکه نسبت به ماشین های چینی دیگه خواهان زیاد داشته و قطعه فروش ها یواش یواش دارن میرن سمت فروش و تامین‌این ماشین ، من خودم دوست داشتم خودرو ساز ها میرفتن سمت ماشینهای ژاپنی ،الانم که نگاه میندازیم‌ به ماشینهای وارداتی میبینم یا تو چین مونتاژ شده یا لو اپشن وارد شده یا قیمت منطقی نداره ، فکر نکنم با این تعداد کمی هم که وارد میشه خدمات پس از فروش گسترده ای داشته باشن ، و حتی معلوم نیست به راحتی بشه از بازار آزاد یا حتی نمایندگی ها کمی که برای این وارداتی ها هست بشه خدمات پس از فروش خوبی گرفت
پاسخ
0
0
0
omidbm89 1403/9/21
باعرض سلام واحترام به تمامی دوستان ودوستانی که میفرمایند قبل از داشتن این ماشین بنزو.. داشته اند،بنده حدود دوماه این ماشین رو دارم وقبل از اون از سال2008تا اردیبهشت سال403خودروهایی که داشتم به تذتیب دوو ماتیز،هیوندا ورنا هیوندا کوپه هیوندا سانتافه مزدا3نیو،بنزslk350,وراکروز ودرنهایت که بنزc350بوده بعنوان کسی که عشق سرعت وراحتیه از وقتی پشت رول این ماشین نشستم عیب وایرادات ومزایایی که در این ماشین دیدم رو خدمتتون عرض میکنم ودقت فرمایید که فقط نظر بنده اینه وقصد جسارت وبی احترامی به کسی رو ندارم،اولا کمک فنرهای خیلی نرم که باعث نرمی خودرو میشه ولی در عین حال در شگتاب ناگهانی یا سرعت بالا توازن خودرو رو بهم میزنه ومتاسفانه سیستم کنترل کشش خودرو عملکرده جالبی در این مورد نداره وباتاخیر وضعف بسیاری به زور میتونه کشش رو جمعش کنه که نرمی کمک غنر برای کسایی که عشق سرعت وشتاب هستند تو این خودرو توصیه نمیکنم وفقط بدرد مسافرت با سرعت معمولی مناسبه،ایراد دومی که من تو این ماشین دیدم توازن قدرت وهندلینگه این ماشینه که به شما اجازه کنترل راحت خودرو رو نمیده وممکنه تو حرکت های ناگهانی کنترل خودرو رو از دست بدیدبه اصطلاح حس قدرت اختیار ندارید وحتی تو شتاب ناگهانی ممکنه ماشین از دستتون در بره،ایراد دیگه هم که دوستان بنز سوارمون تو نظراتسون گفتن راحتی برا مسافرت متاسفانه باید عرض کنم که چرم صندلی این خودرو و ارگونومی صندلی این خودرو در حد بنز که نیست حتی در حد هیوندا کوپه هم نیست ودر رانندگی طولانی مدت باسن آدم کباب میشه چون چرم طبیعی نیست وچرم بازیافتی از کاغذ هست واگر هشت ساعت با بنز رانندگی کنید وهشت ساعت با این ماشین قشنگ متوجه سفتی وسختی چرم صندلی میشید،در مورد مصرف خودرو که واقعا کم مصرفه وباید با پمپ بنزین خداحافظی کید ،سایز ماشین واقعا بزرگه ودید آینه ها وپارک و... خیلی راحت وعالیه وبجز فرمان شما میتونید رو همه جای ماشین نظارت داشته باشید البته که با دوربین360این کار خیلی راحتتر شده ولی نیازی به دوربین360نیست،سرعت وشتاب خودرو عالیه بجز یه لگ خیلی کوچیک بین سرعت40-50که شاید فقط تو ماشین من این باشه دیگر مدلها این لگ رو نداشته باشن.
پاسخ
0
0
0