• مشخصات فنی tiggo8prohybrideplus
  • مشخصات فنی tiggo8prohybrideplus
  • مشخصات فنی tiggo8prohybrideplus
  • مشخصات فنی tiggo8prohybrideplus
  • مشخصات فنی tiggo8prohybrideplus
  • مشخصات فنی tiggo8prohybrideplus
  • مشخصات فنی tiggo8prohybrideplus
  • مشخصات فنی tiggo8prohybrideplus
  • مشخصات فنی tiggo8prohybrideplus
  • مشخصات فنی tiggo8prohybrideplus
  • مشخصات فنی tiggo8prohybrideplus
  • مشخصات فنی tiggo8prohybrideplus

مشخصات فنی فونیکس تیگو 8 پرو هیبرید e پلاس سال 1402 - 1403

15 دیدگاه
سال
دو سال پس از آمدن تیگو 8 پرو به کشورمان، شرکت مدیران خودرو سرانجام در زمستان 1402 نسخه هیبریدی این محصول را با پسوند e PLUS یا اختصارا e+ به بازار ایران فرستاد. البته بهتر است به جای واژه «هیبرید» از عبارت «پلاگین هیبرید» استفاده کنیم چراکه تیگو 8 پرو e+ را می‌توان با کابل شارژ، به برق زد و
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

شتابگیری ثانویه
مصرف سوخت
هماهنگی پیشرانه و گیربکس

نقاط ضعف

کم‌فرمانی در پیچ‌ها بدلیل وزن زیاد
بیرون‌زدگی پک باتری‌ها از کفی
نداشتن حالت شارژ سریع (پورت DC)

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1402 تا 1403

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

3 دنده الکترونیکی DHT

پیشرانه

4 سیلندر توربوشارژ (4T15C) با 2 موتور الکتریکی

حجم موتور

1.5 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

326 اسب‌بخار

گشتاور

510 نیوتن‌متر

شتاب

7.6 ثانیه

سرعت

180 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

1.55 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

کراس اور متوسط

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل دوم - فیس لیفت

طول

4722 میلی‌متر

عرض

1860 میلی‌متر

ارتفاع

1745 میلی‌متر

فاصله محوری

2710 میلی‌متر

وزن

1769 کیلوگرم

حجم باک

45 لیتر

چرخ جلو

235/55R18

چرخ عقب

235/55R18

سایر ویژگی‌ها

رینگ آلومینیومی

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند

کنترل ایستایی در سربالایی

کنترل سرعت در سرازیری

کنترل کشش

کنترل پایداری

ضد واژگونی

اتو پارک

حالت رانندگی

5 حالته (نرمال-اکو-اسپرت-برقی-هیبرید)

سایر ویژگی‌ها

کمکی حرکت در ترافیک (TJA) - کمکی ماندن در لاین (LKA) -ریموت انجین

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور

رادار تغییرلاین

رادار تصادف جلو

رادار تصادف عقب

رادار تابلوخوان

سایر ویژگی‌ها

سنسور هشدار بازشدن درب‌ها (DOW)

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز

ترمز ضدقفل

ترمز با نیروی کمکی

ترمز پارک برقی

ترمز اضطراری هوشمند

سایر ویژگی‌ ترمز

اتوهلد

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

LED

سایر ویژگی‌ روشنایی

نورپردازی کابین - چراغ خوش‌آمدگویی - چراغ بدرقه

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

فرمان دی‌کات

مالتی مدیا

سیستم صوتی

8 اسپیکر - سیستم پخش سونی - تشخیص صدای انگلیسی

مانیتور

12.3 اینچی لمسی یکپارچه

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - Apple CarPlay - Android Auto

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

نمایش خطوط کمکی پارک با حرکت فرمان - نمایشگر 12.3 اینچی صفحه کیلومتر

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

6

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

دوگانه اتومات با پنل لمسی - تنظیم مجزا برای ردیف دوم - تنظیم شدت باد برای ردیف سوم

کول باکس

صندلی‌ راننده

6 حالته برقی - تنظیم برقی گودی کمر 4 حالته - مموری 3 حالته

صندلی سرنشین جلو

4 حالته برقی - امکان تنظیم صندلی از ردیف دوم

ویژگی صندلی عقب

تاشو دو تکه - صندلی ردیف سوم

گرمکن صندلی

جلو - عقب

سردکن صندلی

جلو

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم دو رنگ (قهوه‌ای و مشکی)

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

شارژر وایرلس

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه دودی عقب - آنتی ترپ شیشه‌ها و سانروف و درب صندوق
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
Reza5700 4 روز پیش
مشخصات فنی قدرت ۳۲۶ اسب بخار و گشتاور ۵۱۰ نیوتن متر خیلی بالاست یعنی واقعا ماشینی مثل جنسیس یا حداقل ماکسیما رو میگیره ؟
پاسخ
0
0
0
MARTIA 1403/3/25
سلام ماشین خوبیه اپشن و امکانت خیلی خوبی داره راحتی بینظیر ولی برای افرادی که مثل من جاهایی میرن که پیچ دار خوب نیست ماشین تو جاده کفی هم منحرف میشه من رفتم تست درایو و دیدم بنظرم تیگو 8 پرو مکس بگیرید و لذت ببرید
پاسخ
0
0
0
ناشناس 1403/3/19
من دوهفته است تحویل گرفتم.ماشین فوق العاده ای هست. حس لوکس بودن و قدرت رو باهم داره‌.خیلی جا داره.غول خونه آخره واسه کسایی که واقعا میخوان تو سفر آرامش رو احساس کنند.با این پول یک قراضه ژاپنی و کره ای هم نمیدن فقط به آیت خاطر که تحریم هستیم هم از داخل هم از خارج.اگر قبلا لکسوس سوار شده باشید همون حس نرمی و راحتی رو تو این ماشین دارید.اصلا صدای روشن بودن موتور رو آدم متوجه نمیشه. خیلی خوبه واقعا البته تو بازار و قیمت‌های الان.
پاسخ
0
0
1
ناشناس 1403/3/18
مصرف سوخت این خودرو 5.6 هست که نسبت به نسل جدید هیبرید ها که 2.9 هست زیاد هست... اما نیاز کشور به خودروهای تمام برقی بسیار ضروری هست که نیازمند همکاری خودروسازان مونتاز کاران با خودروسازان مثل بی وای دی هست.. دولت هم می‌تواند با توجه به رابطه خوب با چین تاثیر گذار باشد... فقط باید این الویت را درک کنند
پاسخ
0
1
0
هاشم 1403/2/23
بنظرم فوق العاده هست. قابل که میگن برای شارژش باید برقکار بیاریم: جدا از اینکه یک کابل شارژ بهتون میدن که هر پریز برقی دیدین میشه شارژ کردش ، حتی اونم که نباشه قابلیت شارژ خودکار داره. یعنی توی جاده وقتی شارژ خالی شد اوتومات می‌ره روی بنزین و جالب تر از همه با هم.ن بنزینی که داری ادامه مسیر رو میری باز موتور برقی شارژ میشه و تبه محض فول شارژ شدن مجدد اتومات می‌ره روی حالت برقی. بخاطر همین قابلیت جالب هست که صدی یک لیتر میسوزونه و با یک باک حدود ۹۰۰ و خورده ای کیلومتر رو میشه طی کرد . ( اینم بگم من فقط اطلاعاتشون رو مرور میکنم و کاش میشد بخرمش 😔)
پاسخ
1
0
0
ناشناس 1403/2/31
اگه صدی یک لیتر مصرف کنه اونموقع با یه باک ۵۰ لیتری باید ۵ هزار کیلومتر راه بره، خیلی از ماشین های تک سوز بنزینی با یه باک ۹۰۰ تا میرن
1
0