• مشخصات فنی gc6elite
  • مشخصات فنی gc6elite
  • مشخصات فنی gc6elite

مشخصات فنی جیلی GC6 الیت سال 1396 - 1397

6 دیدگاه
سال
بعد از شکست «جیلران» در واردات محصولات جیلی به ایران، وضعیت حضور این برند خوش‌نام چینی در بازار ایران با ابهاماتی روبه‌رو شد تا اینکه در اواخر سال 95 خبر رسید که متولی عرضه نسخه‌های وارداتی این برند چینی «آرین خودرو پارس» و بانی تولید آن نیز شرکت «خودروسازان بم» از زیرمجموعه‌های کرمان خودروست؛ همان شرکتی که مونتاژ «فولکس‌واگن گل»
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

تعلیقی نرم‌تر از تندر90

نقاط ضعف

عرضه محدود
نداشتن تیپ‌ترونیک
عایق‌بندی کابین (در دورهای بالا)
تجهیزاتی کمتر از رقبای چینی

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1396 تا 1397

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

4 دنده اتومات JATCO

پیشرانه

4 سیلندر

حجم موتور

1.5 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

105 اسب‌بخار

گشتاور

141 نیوتن‌متر

شتاب

13.5 ثانیه

سرعت

160 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

6.1 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

سدان جمع و جور

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول

طول

4342 میلی‌متر

عرض

1692 میلی‌متر

ارتفاع

1435 میلی‌متر

فاصله محوری

2502 میلی‌متر

وزن

1132 کیلوگرم

حجم باک

45 لیتر

چرخ جلو

185/60R15

چرخ عقب

185/60R15

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

ترمز عقب کاسه‌ای

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

هالوژن

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ بدرقه

فرمان

نیروی کمکی

هیدرولیکی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

6 اسپیکر - هندزفری

مانیتور

7 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - MP3

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

2

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

دستی

کول باکس

صندلی‌ راننده

4 حالته دستی

صندلی سرنشین جلو

4 حالته دستی

ویژگی صندلی عقب

گرمکن صندلی

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم مشکی

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

تریم خاکستری و کرم

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
Hadimsr 1400/11/13
سلام خدمت همه دوستان من این ماشین جیلی اکسلنت gc6 رو بعد از گذشت یکسال که برای یکی از بستگان خریدم و انجام کلی تحقیق فنی عملکردی روی این ماشین خریداری کردم و ضمنا بعد از خودم برای یکی از دوستان صمیمی نیز همین ماشین رو خریداری کردیم. در حالت خلاصه بخوام بگم ماشین عالی هست و از تمام ماشین های تا 500 تومن در داخل ایران بهتره (امروز تاریخ 1400/11/11). مزیت های کلیش شامل: موتور گیربکس فوق العاده، عایق بندی خوب کابین، سیستم تعلیق نرم، ارگونومی مناسب رانندگی چه از نظر صندلی ها چه از نظر موقعیت دسترسی راننده به پدال ها، فرمان و کلیدها، تعویض مناسب دنده و دقت فوق العاده گیربکس، دید مناسب به اطراف، ترمز های فوق العاده که شاید ماشین های تا یک میلیارد تومن هم همچینن ترمزی ندارند، واقعا ماشین کم اصطحلاکی هست، ضمنا این ماشین بدنه و بویژه کاپوت قوی داره که با بازکردن درب کاپوت و بلند کردنش متوجه چندلایه بودن و طراحی جالب زیر کاپوت میشین، داشتن استاندارد آلایندگی Euro5. در حالت کلی جیلی GC6 اکسلنت ارزش خرید بالایی داره و با استفاده از اون حس داشتن یک ماشین استاندارد و مطمئن به شما دست میده. مزیت های جزئی شامل: دی لایت واقعا زیبا و پرنور، پاور ویندوی سانروف، سیستم مالتی مدیای بزرگ اندروید به همراه دوربین با کیفیت عقب، سنسور دنده عقب فابریک، امکان نصب بی دردسر کروز کنترل و اسپیدلیمیتر که در ماشین ملزوماتش پیش بینی شده (فابریک روی ماشین های داخلی نیست ولی طبق تحقیقات من این ماشین در امارات با کروزکنترل و مدیاکنترل کامل فروخته میشه)، کنترل تهویه مطبوع برقی، صندوق عقب جادار (در این کلاس ماشین خوبه)، دزدگیر فابریک، صندوق پران فابریک، اینفوتیمنت خوب که وقتی هر کدام از درها بازه به تفکیک نشون میده، طراحی داخلی و داشبورد زیبا، سیستم بدرقه یا مشایعت که با فشاردن دو بار دکمه قفل ریموت چراغ های بزرگ ماشین به مدت 30 ثانیه روشن میشن تا اگر جای تاریکی هستین نور کافی داشته باشین. معایب کلی و جزئی: شتاب ماشین متوسط هست و ماشین پرشتابی محسوب نمیشه اما قدرتش جایی در سربالایی یا شرایط دیگه کم نمیاره، تعویض دنده مستقیم کمی زود انجام میشه که بنظر من اگر در سیستم ecu ماشین جوری تنظیم میکردن که هنگام تخت گاز دور موتور بالای 6 دنده عوض میشد بهتر بود که الان روی بالای 5 عوض میشه که البته شاید بخاطر عمر بیشتر گیربکس و موتور و کاهش اصطحلاک اینکارو کردن. یک سری ایراد جزئی هم داره مثل صدایی که هنگام سرد و گرم شدن اگزوز میاد که با تحقیقات من متوجه شدم بخاطر مزیت استفاده از جنس استنلس استیل برای اگزوز هست که معمولا ماشین های هم رده ندارن.
پاسخ
0
0
3
hamed1234500 1400/11/7
سلام من مدل نیو فیس را دوساله دارم و واقعا راضی و خودرو عالی هست از نظر مصرف سوخت ، کیفیت قطعات و ترمز گیری بسیار عالی هستش فقط تنها عیب آن اتاق کوچک هستش البته واسه درشت اندام ها واسه ردیف عقب سخته و فقط کروز منترل نصب کردم دوربین دنده عقب و سنسور داره خود ماشین و از نظر صدای اتاق کاملا عایق هستش
پاسخ
0
0
2
Farshadkhorami 1399/10/4
سلام این متن رو صادقانه عرض میکنم برای راهنمایی خریداران این ماشین نسبت به ماشینای هم رده از سرعت و قدرت انچنانی برخوردار نیست البته نسبت به مصرف و حجم موتورش خوبه واقعا.پس ماشین کورسی نیست صدای موتور توی دور موتور بالای ۴ و ۵ هزار داخل کابین زیاد شنیده مبشه اما در حالت رانندگی معمولی نه اصلا صدای موتور نمیاد این ماشین آپشنال نیست ولی حسن های زیادی داره که به نظر من با توجه به قیمتش عالیه ویژگی های این ماشین در اولین نگاه تیپ و قبافه اسپرتشه که با کوچکترین تغییرات یه ماشین اسپرت شیک میشه کم مصرفه شدیدا و این عالیه ماشین شدیدا اقتصادی چون شدیدا استهلاک قطعاتش پایینه توی سربالایی ها موتورش با توجه به گیربکسش کم نمیاره و عالی عمل میکنه این مدل ماشین در واقع با توجه به اتوماتیک بودنش و فیمتش که هم روده ماشینای ایرانیه تقریبا واقعا به صرفه است ماشبن جیلی gc6 موتور و گیرلکسش ژاپنیه که این ارزش این ماشینو بالا میبره و با توجه به اینکه من خودم این ماشینو داشتم مزییت هاش نسبت به معایبش بیشتره موفق باشید
پاسخ
2
0
6
Alih1995 1400/10/11
دمت گرم توضیحات کامل بود.
0
0
Alih1995 1400/10/8
👌👌کامل بود دمت گرم
0
0
رضا نظری 1397/10/14
سلام این متنو خلاصه تایپ میکنم برا کسانی که میخوان این ماشینو بخرن و اطلاعات ندارن- ماشین قدرت و سرعتش بالا نیست ولی برای شهر خیلی خوبه کم مصرف کم استهلاک ترمز های واقعا عالیه فضای کابین نسبتا تنگه ولی صندوق عقب بسیار جادار رینگ فولادی فابریک داره کروز کنترل سانروف پاور ویندوز سنسور دنده عقب نداره صندلی برقی نداره مانیتور داره با بلوتوث-چراغ هاش خیلی نورش خوبه-دور موتور بالای 4000 خیلی وارد کابین میشه-اما صدای چاله چوله کم وارد کابین میشه-توضیه میکنم هرکی خواست بخره حتما لاستیکشو 205 خارجی بندازه چون تاثیر داره توی نرمی ماشین و سنسور دنده عقب و دوربین هم بذاره چون دیدش به عقب بده-امیدوارم مفید بوده باشه
پاسخ
0
0
12