• مشخصات فنی s5pro1.5literturbo
  • مشخصات فنی s5pro1.5literturbo
  • مشخصات فنی s5pro1.5literturbo
  • مشخصات فنی s5pro1.5literturbo
  • مشخصات فنی s5pro1.5literturbo
  • مشخصات فنی s5pro1.5literturbo
  • مشخصات فنی s5pro1.5literturbo
  • مشخصات فنی s5pro1.5literturbo
  • مشخصات فنی s5pro1.5literturbo
  • مشخصات فنی s5pro1.5literturbo
  • مشخصات فنی s5pro1.5literturbo

مشخصات فنی هایما S5 پرو 1.5 لیتر توربو سال 1404 - 1404

5 دیدگاه
سال
مقایسه کنید
سال 1404 و درحالیکه حدود هشت سال از مونتاژ هایما S5 در کارخانه «ایران خودرو خراسان» می‌گذشت، نسخه ارتقایافته این محصول با نام جدید S5 PRO به بازار کشورمان معرفی شد تا بتدریج، جایگزین نسخه قبلی S5 شود. هایما S5 پرو، به لحاظ ظاهری، تفاوت خاصی با نسخه قبلی‌اش ندارد و فقط طرح رینگ‌هایش تغییر کرده و روکش صندلی‌هایش نیز
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 5
امتیازهای پنج‌گانه
5/10 رانندگی و فنی
5/10 طراحی ظاهری
5/10 کابین و امکانات
5/10 ارزش در مقابل قیمت
5/10 کیفیت

نقاط قوت

تعلیق نرم
بهبود عملکرد فنی (نسبت به S5)
بهبود امکانات رفاهی (نسبت به S5)
سواری چالاک (نسبت قدرت به وزن)

نقاط ضعف

عملکرد گیربکس در سربالایی
عدم بهبود ظاهری (نسبت به S5)

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1404

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

6 دنده اتومات

پیشرانه

4 سیلندر توربوشارژ (JL473ZQ7)

حجم موتور

1.5 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

175 اسب‌بخار

گشتاور

280 نیوتن‌متر

شتاب

8.9 ثانیه

سرعت

170 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

7.2 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

کراس اور جمع و جور

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول

طول

4358 میلی‌متر

عرض

1823 میلی‌متر

ارتفاع

1630 میلی‌متر

فاصله محوری

2630 میلی‌متر

وزن

1445 کیلوگرم

حجم باک

60 لیتر

چرخ جلو

215/60R17

چرخ عقب

215/60R17

سایر ویژگی‌ها

رینگ آلومینیومی

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور پارک جلو

سنسور پارک عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار ماندن در لاین (LKA)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

رادار حرکت در ترافیک (TJA)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

اتوهلد - کالیپر ترمز قرمز

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

هالوژن

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ بدرقه

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

6 اسپیکر - هندزفری - تنظیم هوشمند بلندی صدا

مانیتور

7 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - DVD - MP3 - AUX

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

6

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات

کول باکس

صندلی‌ راننده

6 حالته برقی

صندلی سرنشین جلو

4 حالته برقی

ویژگی صندلی عقب

تاشو دوتکه

گرمکن صندلی

جلو

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

مخمل

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه دودی عقب
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.

رقبای هایما S5 پرو 1.5 لیتر توربو در بازار

ام وی ام X55 PRO IE

ام وی ام X55 PRO IE

مقایسه
لاماکو فلو 1.5 لیتر توربو

لاماکو فلو 1.5 لیتر توربو

مقایسه
کی ام سی X5 1.5 لیتر توربو

کی ام سی X5 1.5 لیتر توربو

مقایسه
تیگارد X35 پلاس 1.5 لیتر توربو

تیگارد X35 پلاس 1.5 لیتر توربو

مقایسه
دیدگاه کاربران
Mojtaba73 دیروز
این‌ماشین با گیربکسatاز جمله معدود ماشینایی هست که تو سربالایی واقعا عملکردش عالیه و به نسبت چینی های مونتاژی دیگه واقعا گیربکسش خوبی داره و سایت به نظرم درست ننوشته.از تعویض روغنی ها هم بپرسید میگن گیربکس های هایما واقعا خوب هست.من نسل قبل این‌ماشینو داشتم اونم‌گیربکسش خوب بود ولی موتور نسل جدید پرو خیلی قوی تر و بهتر و حساسیت پدال گازش هم خیلی عالی شده.موتور این‌ماشین دقیقا موتور چانگان cs55 هست و هم قدرت و هم کیفیتش عالیه.فقط اگر ظاهرش رو با نسل قبلی تغییر میدادن بهتر میشد.
پاسخ
0
0
0
درودبرشما 1404/8/13
دوستان صندلی عقب هایما رو میشه به یک سطح خابوند تخت خاب بشه؟
پاسخ
0
0
0
قاسم230 1404/7/19
پیشنهاد من قطعا هایما هست. حدود ۸ ساله داره تولید میشه همه اشکالاتش گرفته شده. ریرا تا اشکالاتش کاملا دربیاد ۳-۴ سالی طول میکشه. ریسکش بالاست.
پاسخ
0
0
1
saeed0616 1404/7/17
سلام. به نظرتون ریرا بهتره یا s5 pro؟
پاسخ
1
0
0
علیسلامـــــــتی 1404/7/19
ریرا طراحی جدیدتر و ساخت داخل داره، سواری نرم‌تری ارائه می‌ده. S5 پرو تجربه فنی ثابت‌شده، آپشن‌های بیشتر و گیربکس CVT داره. اگه دنبال ماشین مدرن و ملی هستی ریرا، اگه دنبال امکانات و امتحان‌پس‌داده هستی S5 پرو بهتره.
1
0