• مشخصات فنی eqm5140kw
  • مشخصات فنی eqm5140kw
  • مشخصات فنی eqm5140kw
  • مشخصات فنی eqm5140kw
  • مشخصات فنی eqm5140kw

مشخصات فنی هونگچی E-QM5 140 کیلووات سال 2024 - 2024

15 دیدگاه
سال
مقایسه کنید
دومین محصول از برند هونگچی که به بازار ایران آمد، خودرویی تمام برقی با نام EQM5 است. این خودرو در سال 2021 به بازار چین معرفی شده بود اما نخستین سری آن توسط شرکت بهمن موتور، در تابستان 1403 تحویل خریداران ایرانی شد. هدف اصلی هونگچی برای ساخت چنین محصولی، استفاده از آن در ناوگان حمل و نقل عمومی چین
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 5.2
امتیازهای پنج‌گانه
6/10 رانندگی و فنی
5/10 طراحی ظاهری
5/10 کابین و امکانات
4/10 ارزش در مقابل قیمت
6/10 کیفیت

نقاط قوت

کیفیت ساخت
فضای جادار کابین
پورت شارژ GB/T
فضای پای ردیف عقب
صندوق عقب 433 لیتری

نقاط ضعف

کیفیت دوربین
کمبود امکانات نسبت به H5 بنزینی
عدم گستردگی ایستگاه‌ شارژ شهری

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

2024

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

اتومات

پیشرانه

1 موتور الکتریکی (CAM210PT5)

ظرفیت باتری

54 کیلووات ساعت

شارژ عادی

8.4 ساعت

شارژ سریع تا 80 درصد

30 دقیقه

عملکرد فنی

قدرت

188 اسب‌بخار

گشتاور

320 نیوتن‌متر

سرعت

160 کیلومتر برساعت

پیمایش

431 کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

سدان متوسط

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول

طول

5040 میلی‌متر

عرض

1910 میلی‌متر

ارتفاع

1569 میلی‌متر

فاصله محوری

2990 میلی‌متر

وزن

1810 کیلوگرم

چرخ جلو

235/50R18

چرخ عقب

235/50R18

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

2 حالته (استاندارد - اکو)

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار ماندن در لاین (LKA)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

رادار حرکت در ترافیک (TJA)

سایر ویژگی‌ها

هشداردهنده سرعت - هشدار برخورد با عابر پیاده (PAS)

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

اتوهلد

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

LED

سایر ویژگی‌ روشنایی

تنظیم برقی ارتفاع نور چراغ جلو

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

4 اسپیکر

مانیتور

10.1 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

دوربین ثبت وقایع (DVR)

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

6

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات دوگانه - دریچه تهویه عقب

کول باکس

صندلی‌ راننده

4 حالته دستی

صندلی سرنشین جلو

4 حالته برقی

ویژگی صندلی عقب

زیرآرنجی تاشو

گرمکن صندلی

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

شارژر وایرلس

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.

رقبای هونگچی E-QM5 140 کیلووات در بازار

کی ام سی eJ7 ساده

کی ام سی eJ7 ساده

مقایسه
دیدگاه کاربران
پوریا61 1404/2/25
سیستم ورود بدون سوییچ‌توی مدلهای که وارد شده فعال هست ؟اگه هست میشه بگید‌چطور یه
پاسخ
0
0
0
پوریا61 1404/2/25
ماشین خیلی خوبیه فراتر از تصور
پاسخ
0
0
0
Ramin1fard 1404/2/25
رانندگي بسيار راحتي داره ، بعد از باز شدن دربها و نشستن داخل خودرو كافيه ترمز رو فشار بديد و شروع به حركت كنيد ، نيازي به روشن شدن نداره(عملاً دكمه استارتي نداره) سيستم بازيابي انرژي جنبشي(حركتي) در سه مرحله قابل تنظيمه ، كم ، متوسط ، زياد كه در حالت زياد عملاً ميشه بدون استفاده از پدال ترمز با يك پدال رانندگي كرد(مثل نيسان سيلفي) و در نهايت ترمز اضطراري خودكار هم داره كه در سرعت بالاي ٢٠ كيلومتر بر ساعت در صورت عدم ترمز گيري بهنگام راننده خودش ترمز ميگيره
پاسخ
0
0
0
Ramin1fard 1404/2/25
كيفيت ساخت خيلي خوبي داره ، هندلينگ و پايداري بسيار عالي ، ترمز هاي قوي ، بخاري بسيار قوي ، ولي در مقابل صندلي هاي سفت ، دوربين عقب بي كيفيت ، عدم وجود محفظه داشبورد ، البته بايد توجه داشت اين ماشين براي كاربري تاكسي لوكس سفارش داده شده براي همين صندلي راننده تنظيمات دستي داره و شاگرد برقي ، فضاي نشيمن عقب و فاصله تا صندلي جلو مناسب قرار دادن چمدان كابين سايز هم هست و از لحاظ اندازه با بي ام و اتاق ٧ لانگ يا بنز اس لانگ قابل مقايسه هست مضافاً كه برآمدگي تونل گاردان هم نداره و تقريباً كفي صافه ، آپشن هاي سنسور عقب و جلو قابل نصبه ، دوربين هم خيلي راحت با نمونه HD قابل تعويضه ، در كل با در نظر گرفتن قيمت بازار ، ارزش بالايي جهت خريد داره ، عايق بندي خودرو هم قابل مقايسه با سدان هاي لوكسه و زير گلگيرها كلاً با موكت صداگير پوشيده شده
پاسخ
0
0
0
ARH1400 1404/1/29
سلام ایکاش لا اقل سنسور دنده عقب سانروف وشارژوایرلس داشت.اما بقدری باکیفیته .که نمیشه از این ماشین گذشت .شتابش هم خوبه البته میشه گفت همه خودروهای برقی شتابشون خوبه.در کل تو چینی های برقی بنطرم ازهمه سرتر هست.من از شرق تهران(استخر)تا آمل از80به 30رسیدبا وتامحمود آبا شارژ ماشینم از80به 42رسید..اما قطعا اگه کولر یا هیتر روشن باشه کرانندگی پرشتابی داشته باشید مصرف بیشتری داره..درکل رانندگی با این خودرو لذتبخش هست.
پاسخ
0
2
1