• مشخصات فنی h52.0literturbo
  • مشخصات فنی h52.0literturbo
  • مشخصات فنی h52.0literturbo
  • مشخصات فنی h52.0literturbo
  • مشخصات فنی h52.0literturbo
  • مشخصات فنی h52.0literturbo
  • مشخصات فنی h52.0literturbo
  • مشخصات فنی h52.0literturbo
  • مشخصات فنی h52.0literturbo
  • مشخصات فنی h52.0literturbo
  • مشخصات فنی h52.0literturbo

مشخصات فنی هونگچی H5 2.0 لیتر توربو سال 2023 - 2025

68 دیدگاه
سال
مقایسه کنید
هونگچی که از زیرمجموعه‌های شرکت خودروسازی FAW است، مدل H5 را برای نخستین‌بار در سال 2017 معرفی کرد. به لطف همکاری طولانی مدت فاو و شرکت مزدا، چینی‌ها این خودرو را با پلتفرم تغییریافته نسل سوم Mazda 6 ساخته‌اند. نسل اول H5 حدود پنج سال روی خط تولید باقی ماند تا اینکه در سال 2022 نوبت به دومین نسل
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 6.2
امتیازهای پنج‌گانه
6/10 رانندگی و فنی
6/10 طراحی ظاهری
7/10 کابین و امکانات
6/10 ارزش در مقابل قیمت
6/10 کیفیت

نقاط قوت

کیفیت ساخت
فضای جادار کابین
امکانات رفاهی و ایمنی

نقاط ضعف

حذف برخی آپشن‌ها در نسخه وارداتی
حساسیت پیشرانه به کیفیت بنزین

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

2023 تا 2025

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

8 دنده اتومات با تیپ ترونیک

پیشرانه

4 سیلندر توربوشارژ (CA4GC20TD)

حجم موتور

2.0 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

222 اسب‌بخار

گشتاور

340 نیوتن‌متر

شتاب

7.8 ثانیه

سرعت

230 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

6.6 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

سدان متوسط نیمه‌لوکس

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل دوم

طول

4985 میلی‌متر

عرض

1865 میلی‌متر

ارتفاع

1465 میلی‌متر

فاصله محوری

2920 میلی‌متر

وزن

1635 کیلوگرم

حجم باک

58 لیتر

چرخ جلو

225/50R18

چرخ عقب

225/50R18

سایر ویژگی‌ها

رینگ آلومینیومی

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

3 حالته (نرمال - اکو - اسپرت)

سایر ویژگی‌ها

استاپ/استارت پیشرانه

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور پارک جلو

سنسور پارک عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار ماندن در لاین (LKA)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

رادار حرکت در ترافیک (TJA)

سایر ویژگی‌ها

سنسور هشدار بازشدن درب‌ها (DOW)

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

اتوهاد

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

LED

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ خوش‌آمدگویی - چراغ بدرقه - نورپردازی داخلی - مه‌شکن جلو با قبلیت روشن شدن هنگام دور زدن در سرعت پایین

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

8 اسپیکر - هندزفری

مانیتور

12.6 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - CarPlay - MirrorLink

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

صفحه کیلومتر دیجیتال 12.3 اینچی - دوربین ثبت وقایع

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

9

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات دوگانه - دریچه تهویه عقب

کول باکس

صندلی‌ راننده

12 حالته برقی - مموری

صندلی سرنشین جلو

4 حالته برقی

ویژگی صندلی عقب

زیرآرنجی تاشو - تاشو دوتکه

گرمکن صندلی

جلو

سردکن صندلی

جلو

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

تریم قهوه‌ای/مشکی یا قرمز/مشکی - شارژر وایرلس

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه دودی عقب - شیشه بالابر آنتی‌ترپ - تغییر اتوماتیک زاویه آینه جانبی هنگام دنده عقب - مموری آینه جانبی
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.

رقبای هونگچی H5 2.0 لیتر توربو در بازار

فونیکس آریزو 8 (Z8) اکسلنت

فونیکس آریزو 8 (Z8) اکسلنت

مقایسه
مزدا 3 وارداتی 2.0 لیتر پریمیوم

مزدا 3 وارداتی 2.0 لیتر پریمیوم

مقایسه
نیسان آلتیما 2.0 لیتر

نیسان آلتیما 2.0 لیتر

مقایسه
بی وای دی چین L 1.5 لیتر توربو

بی وای دی چین L 1.5 لیتر توربو

مقایسه
دیدگاه کاربران
داودداودی 1404/8/28
آقا بگیرین سوار بشین شک نکنید به اندازه پولی که میدین ارزش خرید داره من با ارزش ترین ماشینی که پول دادم خریدم بعد اپیروس قطعا همینه فعلا اپیروس پیروز میدانه اینم عالیه .
پاسخ
0
0
0
Sepehr94 1404/8/23
این ماشین فوق العاده است ، با این قیمت بهترین انتخابی بود که داشتم، طراحی یونیک و لوکس، هماهنگی بینظیر موتور و گیربکس ، عشق میکنم باهاش
پاسخ
0
0
0
Alish19 1404/8/13
دم بهمن خودرو گرم چقدر احترام قائل برای مشتریهاش. بعد 12000 کیلومتر رانندگی میگم حتما سوار بشین و بخرین. شتاب قدرت زیبایی طراحی لوکی و متریال عالی
پاسخ
0
0
0
alihjvfdchb 1404/7/28
دوستان کسانی که نظریه درباره معایب و مزایا خودرو میگذران با نظر بنده این افراد همشون دارای خودروها خوب هستن و کسانی که در یک گارد میگیرن بدون اینکه نظریه درباره خودرو داشته باشن اینها در حد کنجکاوی هست باید به همه کسانی که معایب و یا مزایا خودرو را بازگو میکنن احترام گذاشت و ما حق انتخاب داریم و این نظریه ها خیلی کمک میکنه در انتخاب ما من بدلیل شغلم با ماشین در سال حداقل پنجاه هزار کیلومتر رانندگی میکنم بین شهرها و ماشین زیاد تعویض میکنم و همیشه بعداز خرید خودروها دیدم که نظریه ها زیاد بی ربط نبوده ما دوست داشتیم از تجربه دیگران استفاده میکنیم ولی به احترامی کردن به نظرم شایسته نیست حتی نظریه اونهایی که کنجکاوی میکنن فوقش گذر میکنیم وقت برای معایب و مزایا خودرو بزارید کاری به کشور تولید کننده نداشته باشیم تقریبا همه مردم شرکتها و برندها را میشناسن اومدیم اینجا یه چیز جدید یاد بگیریم تا درست تر انتخاب کنیم
پاسخ
0
0
4
alihjvfdchb 1404/7/28
سلام من فولکس تیگوان ۲۰۱۸دارم منتها میخام بفروشم بدلیل ۱۵۵هزار کارکرد داره البته تا حالا خرج خاصی نداشته یعنی هیچ خرجی جز موارد مصرفی منتها از ۱۴۵هزار به بالا کیفیت صندلی افت شدیدی کرده منظورم چرم صندلی هست و در کل دیگه میوفته به خرج هزینه اش هم حالا مهم نیست حقیقت منتها وقت گیر هست من میخاستم تویوتا کمری ۲۰۲۵ بگیرم ولی هرچی دو دوتا کردم دیدم با نصف قیمت تویوتا میشه هونگچی خرید خوب دوستان اکثریت مردم کاسب هستن من با نصف دیگه این ماشین تا یکسال دیگه اگه قیمت همین باشه پول هونگچی رو در میارم در حقیقت برام صرفه اقتصادی داره من خودم ماشین را با در نظر گرفتن قیمت ماشین و هر چی هم هونگچی بد باشه دو سال که دیگه کار میکنه اصلن بعداز دوسال کاری به افت قیمتش ندارم چون با نیمه تفاوت قیمتش پولشو در میارم زیاد هم شما فکر کنید اختلاف سواری بیش از حدی دارن چنین نیست من اسپرتیج ۲۰۱۷ داشتم تفاوت زیادی با تیگوان نداره چرا یکم بهتره ولی نه بیش از حد به نظرم ماشین رو به نسبت قیمتش و سرمایه در گردش خودتون جوری بخریدکه اگه بابت میلتون نبود تعویض کنید بنظرم ماشینهای جدید چینی با کره ای زیاد اختلاف فاحشی ندارن مطالعه کنید کل خودرو سازهای دنیا حتی بنز هم به سمت مصرف گرایی بیشتر رفتن از کیفیت کم کردن نسبت به خودشان من از سال ۸۹به بعد ماشین های خارجی متفاوت سوار شدم تقریبا در رنج قیمتی نزدیک به هم زیاد اختلاف ندارن مخصوصا خودروهای وارداتی جدید هرکس این حرف منو متوجه شده باشه از لحاظ سرمایه در چردش و صرفه اقتصادی خرید خودرو خیلی راحت انتخاب میکنه
پاسخ
0
1
4