از 2007 به این‌سو تبدیل شد به یک پای خودروهای لوکس بازار ایران. آنقدر باوقار و منطقی بود که دیگر کسی نسبت به کره‌ای بودنش اظهارنظر نمی‌کرد. فیس‌لیفت 2011 آن غوغا کرد و با نسل جدیدی که در 2012 وارد بازار شد سنگ تمام گذاشت. اما سال بعد ناگهان وارداتش ممنوع شد و بازار با یکی از محبوب‌ترین مدل‌ها خداحافظی کرد. با اینکه آزرای نسل پنجم با پیشرانه 2.4 لیتری نیز عرضه می‌شد اما بعد از توقف واردات نسخه‌های 3.0 لیتری این خودرو در سال 2014، آسان موتور دیگر به‌دنبال عرضه مدل کم‌حجم‌تر آزرا نرفت چراکه در این صورت تهدیدی جدی برای فروش سوناتا محسوب می‌شد. هیوندای آزرا که در بازارهای جهانی رقیب سخت‌جانی برای تویوتا آوالون، نیسان ماکسیما و کیا کادنزا به حساب می‌آید، بعد از یک غیبت سه چهار ساله دوباره در سال 97 و به‌عنوان مدل 2018 و سپس 2019 به ایران بازگشت، ولی این‌بار عرضه‌کننده آن آسان‌موتور نبود بلکه کرمان موتور فروش آنرا برعهده گرفته است. نسل ششم آزرا (اتاق IG) پلتفرم مشترکی با سوناتا LF و اپتیما JF دارد و به همین دلیل نیز فاصله محوری آزرا اختلاف ناچیزی در مقایسه با برادران کوچکترش دارد. این سدان لوکس، از نظر آپشن و امکانات، یک پله پایین‌تر از رقبای اروپایی‌اش است. ضمن اینکه به دلیل عرضه محدود در بازار کشورمان، هنوز فرصتی برای عرض‌اندامش (مانند آنچه در سالیان قبل می‌دیدیم) در ایران فراهم نشده است. هرچه هست آزرا یا آن‌طور که لفظ قلم‌ها می‌گویند گرنجور، هنوز هم یکی از جدی‌ترین گزینه‌ها برای خریداران خودروهای تجملی و قدرتمند است. از آنجایی که تمامی مدل‌های 2018 و 19 آزرا توسط کرمان موتور به ایران آمده، هیچ تفاوت آپشنی میان‌شان نیست.

ادامه...
  • رانندگی و عملکرد فنی
  • طراحی ظاهری
  • کابین و امکانات
  • ارزش در مقابل قیمت
  • کیفیت
  • نقاط قوت
    • پیشرانه GDi
    • ایمنی بالا
    • کیفیت ساخت
  • نقاط ضعف
    • واردات محدود
    • امکانات و آپشن‌هایی کمتر از رقبا
    • حضور در محدوده قیمتی رقبای آلمانی
قیمت
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 2018 تا 2019
مشخصات فنی
  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 6 دنده اتومات
  • پیشرانه 4 سیلندر GDi
  • حجم موتور 2.4 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 187 اسب‌بخار
  • گشتاور 241 نیوتن‌متر
  • شتاب 9.7 ثانیه
  • سرعت 213 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 8.3 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه سدان لوکس متوسط
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل ششم (IG)
  • طول 4930 میلی‌متر
  • عرض 1865 میلی‌متر
  • ارتفاع 1470 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2845 میلی‌متر
  • وزن 1556 کیلوگرم
  • حجم باک 70 لیتر
  • چرخ جلو 245/40R19
  • چرخ عقب 245/40R19
  • سایر ویژگی‌ها
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی 3 حالته (نرمال - اکو - اسپرت)
  • سایر ویژگی‌ها مدیریت پایداری خودرو (VSM)

177 دیدگاه

kambizfakhari(14 روز پیش)

دوستان سلام من قصد خریدشو دارم این ماشین ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ اش فرقی دارن باهم؟ و اینکه رادار چیزارو داره و کول باکس چطور؟ ممنون میشم راهنماییم کنید🙏

AmirvgwyywjoepvcfuKamabhyy27837 (6 روز پیش)

سلام دوست عزیز .تا جایی که من پرس و جو کردم و در گوگل سرچ کردم هیچ فرقی نداره فقط تو سندش ۲۰۱۹ خورده وگرنه از نظر آپشن نسبت به ۲۰۱۸ هیچ آپشن اضافه تری نداره

aliatashak(732 روز پیش)

او دسته از عزیزانی که از این برند به به چه چه میکنن احتمالا ماشین خوب سوار نشدن و اطلاعات خوبی ندارن این ماشین تو این رده ها فقط تویوتا اقا مگه حرفی هم توش هست !؟

BMW528i (708 روز پیش)

من فكر كنم دوستان با توجه به كيفيت اين ماشين تعريف ميكنن والا اينجا كل كل هيوندا و تويوتا و غيره نيست برادر جان

امیرعلی (667 روز پیش)

تویوتا فقط نکته مثبت ماشیناش بادوام بودنشه وگرنه نه قیافه دارن نه اپشن دارن نه تکنولوژی جدیدی دارن

p.m5215 (637 روز پیش)

تویوتا تنها نقطه قوتش اینه که خراب نمیشه و به قول معروف سگ جونه ولی نه آپشن داره نه ظاهر دنا پلاس حداقل شیشه عقبش برقی پایین بالا می‌ره مثل راوفور دستی نیست آزرا خیلی ماشین نرمیه انگار روی پنبه دارین حرکت می‌کنین آپشناش هم خوبه

Adolf (424 روز پیش)

ماشین خوب ازنظر شما که تویوتاست بهترینش مگه توی ایران لندکروز نیست؟؟؟ من با تمام احترامی که به حضرت سوارها دارم ولی من هیچوقت اینهمه پول به حضرت پول نمیدادم که الأن قیمتش حداقل ۲/۵ و بعضی ها تا ۴ هم فروشنده هستن واقعا برای چی برای خرج کم؟؟؟ کسی که اینهمه هزینه برای خرید ماشین بکنه قطعأ دغدغه ی هزینه داشته باشه...که البته الأن با این قیمت بنزین برای هرباک باید خدا تومن پول بدید برای آفرود؟؟؟ نظر شخصی من اینه که اگه قرارباشه ۴میلیارد هزینه خودرو کنم که تمام و کمال هم استفاده کنم یه بنز E کلاس یا بی ام و سری ۵ میخریدم که هم لوکس هستن هم قدرتمند تا۲/۵ ... درکنار اونها برای آفرود هم یه بلیزر قدیمی یا پاترول قدیمی یا یا اصلأ همون برند تویوتا مدل هایلوکس میخریدم و باهاش آفرود هم میرفتم... خودمو عرض میکنم بی احترامی هم نمیکنم ولی واقعأ چرا باید بالای ۳میلیارد پول هزینه کنم برای ماشینی از لوکس بودن بویی نبرده و فقط به درد خاک خوری توی آفرود میخوره بازم باتمام احترام به تویوتا سواران به خصوص ( حضرت)

Hhhhhhhhhhhhhhhh (358 روز پیش)

آره داداش حرف این توش هست تو این قیمت میشه ماشینهای بهتر از این خرید نه تویوتا که نه قیافه داره نه چیز دیگری اما خداوکیلی دوامه فنی خیلی بالاست و من میتسوبیشی رو به تویوتا ترجیح میدم اما خدا وکیلی قیمت این ماشین خیلی بالاست و من با قیمت کمتر از این تالیسمان میگیرم هم زیباست هم جا داره هم امکانات رفاهی که تقریباً کمی بیشتر از اینه هم شتاب و قدرت عالی داره هم یک ماشین کاملا گوش به فرمان و..... امیدوارم همتون هر جایی هستید سلامت و تندرست باشید⁦✔️⁩⁦❤️⁩

1483 (333 روز پیش)

تویوتا الان متاسافنه تموم مدل هاش تو ایران نیامده ولی اگخ من پول داشتم اگه داشتک یه تویوتا راوفور میخریدم تا 20 سال فقط لذت از شتاب و سواری و راحتیش میبردم... تویوتا یعنی: تو میتوانی یا میدانی تا اخر عمر لذت و کیفیت را باما داشته باشین- نگاه تو خیابونا کنیین میبینین که کمری 2009 هنوز هست-کرولا هنوز هست کمری هیبرید هنوز هست و الی برکت ا... به جای سوناتا هیبرید کمری هیبرید -به جای سورنتو جی تی سانتافه توسان اسپرتیج کولئوس فقط راوفور- ای کاش پول داشتم یه تویوتا راوفور میخریدم

1483 (333 روز پیش)

100 درصد تویوتا

Shahin...........igyukk (311 روز پیش)

در جواب آقای امیرعلی شما در رابطه با لکسوس که زیرمجموعه تویوتا است این حرف هارو میتونید بزنید

Shahin...........igyukk (225 روز پیش)

سلام درجواب اقای امیرعلی و p.m شما چرا فکر میکنید تویوتا آپشن نداره شما فکر کردید چون راو۴ و کمری و کرولا آپشن ندارن پس بقیشون هم ندارن. لندکروز vxr پرادو آنرود و کمری هیبرید که از سوناتا هیبرید امکاناتش بیشتره و....

امیرعلی (219 روز پیش)

در جواب آقا شاهین باید بگم که لکسس هم با بنز و بی ام و باید مقایسه بشه که اونجا هم خیلی کم میاره

Amirreza1362 (177 روز پیش)

آقا شاهین آپشن های آزرا و سوناتا از اونا بیشتر نباشه ، کمتر نیست و حتی اگه آپشناش کمتر باشه قیمت لند کروز ۳ یا ۴ برابر سوناتاس پس بایدم بیشتر باشه ولی شما لند کروزو با هم قیمتاش که ولوو و پورشه کاین و بی ام و ایکس ۶ هست مقایسه کنید و ببینید که چقدر آپشنهاش ابتدایین

Amirreza1362 (174 روز پیش)

سوناتا سال ۲۰۱۹ همراه با پالیسید کاندید شدن ، اپتیما سال ۲۰۲۰ با سلتوس و تلورایدو استینگر ، کمری قیمتش ۱ و نیمه ولی چراغاش هالوژنن ، گرمکن نداره ، آپشن نداره ، یه دیلایت درست حسابی نداره ، متریال کابینش چرته ، اف جی کروز خوبه ؟ نه قیافه داره ، نه متریال ، نه چهار تا در ، نه آپشن ، نه یه چراغ درست و حسابی حالا رقباش که وراکروز و موهاوین چی ؟ حداقل به شعور مشتری توهین نمیکنن که آدم دو میلیارد پول بده بعد صندلیش پارچه ای باشه

صالح (147 روز پیش)

دوستان عزیز که دارن تویوتا رو تخریب میکنن. کسی که مثل من عاشق تویوتاست علتش اینه که از مکانیک جماعت خوشش نمیاد استهلاکش کمه یکی هم هیوندا دوست داره چون با اپشن حال میکنه یکی بی ام‌و‌ چون عاشق شتابه یکی بنز چون لوکس پسنده این‌دیگه دعوا نداره !!

Yasuj (122 روز پیش)

درجواب شاهین... تویوتارو پشت لکسوس مخفی نکن الان بحث سر این هست که این ماشین درکل چطور هست نیومدیم بگیم که لکسوس چی هست تویوتا چی هست لطفا برو تو آگهی های تویوتا تعریف کن ازش اینجا میخوایم این خودرو رو نقد کنیم بحث تویوتا نیست اصلا.... تویوتا خودروی عالی هست از لحاظ قدرت دوام فنی اما از لحاظ ظاهر و آپشن های روز دنیا هنوز حیلی عقب هست و هیوندای ازش جلوتر هست شما فقط نکته فنی ماجرارو میبینی اگر خوب به امکانات رفاهی و ظاهر و کابین زیبا نگاه کنی . . .

Hhhhhhhhhhhhhhhh (102 روز پیش)

قیمت بدون منطقی که روشه باعث شده که ما کمتر از این ماشین در خیابان ها ببینیم . من همانطور که گفتم با پول کمتر از این تالیسمان یا اپتیما یا حتی لکسوس is و es و یا جنسیس سدان کم کار میخرم . حتی اگه پول اینم بخوام بدم میرم bmw 528 تمیز میخرم .

A5555555555555 (90 روز پیش)

لکسوس رو شما با رقیبهاش مقایسه کنید. لکسوس nx رو شما با بی ام و و ولوو و دی اس 7 و پورشه مقایسه کنید نه محصولات هیوندای. اونوقت می‌فهمید چقدر آپشن هاش کمه

احسان محسنی (78 روز پیش)

اقای امیررضا ، شما که از کمری ، یا اف جی ، یاحالا بقیه ی تویوتا ها ایراد میگیرد ، تا حالا به این فکر کردی که کدوم یک از همین ماشینایی که گفتی ، میتونن با اف جی یا لند کروز یا کمری ، .... مقایسه یا برابری کنن ، اصلاً در حدی هستن که مقایسه بشن ، حتی رو کاغذ ، مشکل اینجاست که شما ماشین رو فقط به اپشنش میشناسید ، نه به اصالت ، نه به راحتی و ارامش ، نه به سواری بی دغدغه ، نه به شتاب ، و خیلی چیز های دیگه . درسته برای شماخنده داره که اون همه پول اف جی بدی ، بعد یه سری چیزای پیش پا افتاده رو نداشته باشه . میگن بهترین ماشین چیه ، میگن هیوندای ، حالا ازشون بپرس چرا ؟ میگن اپشن داره ، حالا ۱۵ سال دیگه بیا بگو ، اپشنای هیوندات چطوره ، میبینی همش از کار افتاده . ای کاش فقط اپشن بود ، به چیزای فنی نمیکشید . درسته میگن لند کروز قیمتش بالاس یا حالا اف جی ، ولی کسی که این ماشین رو میخره لزوماً برای خاک خوری نمیخره ، برای اون عظمت ، ابهت ، راحتی ، شتاب ، اپشن های مورد نیاز و چیزای دیگه ، پول میده . حالا یکی میاد میگه وراکروز و موهاوی ، اصلاً اینا در حدی هستن که کنار لند کروز وایسن . یا کسی که کمری میخره ، داره پول ارامش ماشین رو میده ، پول زیبایی رو میده که شما راحتی که تو کمری دارین ، یک هزارمش رو در هیوندای نمیبینید . جالب اینه خرج یه کمری از بنز و بی ام و هم کمتره . ولی خب اپشناش در حد اونا نیست . حالا کسی میگه شتابشم در حد اونا نیست ، برای مثال سری ۵ ، خب ، اریون سری ۵ رو میزاره تو جیب بغلش . اگر کسی داره پول ازرا میده برای اینکه کمری اپشن نداره ، بره es بخره . پس مشکل از ماشینا نیست . ایرادی نداره که یکی دوس داره پول هیوندای بده ، خب به کسی ربط نداره ، اصلاً دوس داره با اپشناش بازی کنه ، یا اصلاً هر چیز دیگه ای که کاملاً یه نظر شخصیه ، ولی نیاد بگه این ماشین ، از فلان ماشین بهتره ، اسطوره ای مثل کمری . همین لندکروز یا اف جی رو که ایراد الکی میزارید روش ، یه نگاه به قدرتش بکنید ، بعد سخن بگید . کسی با اشپنای لندکروز مشکل داره بعد نیست یه نگاهی هم به lx بندازه . البته هر چند تا این ماشینارو سوار نشید ، فکر میکنید بهترین ماشین ، ماشینای کره ایه .

Asea (76 روز پیش)

آقای احسان محسنی، با درود. شما چرا فکر میکنید که اگر با تکلم این کلمه که شما این ماشین هارو سوار نشدید میتونید برتری کلامی و اطلاعاتی از دیگران داشته باشید؟!! در ابتدا گفتید این خودروها در حدی هستند که مقایسه بشند بنده با تجربه تملک بیست خودرو به راحتی بدون تعصبی که شما دارید میگم بله نه تنها مقیاس میتونن بشن بلکه برخی خودرو ها ملاک های برتری بیشتری نسبت به تویوتا دارند. یادم میاد اولین خودرویی که از تویوتا داشتم یک کمری اس ای 2007 بود که سال 88 تا 91 دستم بود. استهلاک پایین و سواری نرمی داشت اما کیفیت صندلی ها بد کیفیت شتاب و موتور بد کیفیت رانندگی در شرایط غیر کفی به خصوص دور پیچ افتضاح بود و همچنین از نظر امکانات رفاهی و ایمنی از یتیم هم یتیم تر بود. آپشن یک المان از ده المان مهم خرید خودروست. امروزه کیا و هیوندایی دو ساله که پیاپی خودرو سال جهان میشن سال قبل تلوراید و امثال پلیسید در حالی که هیچ خودرویی از تویوتا در لیست ده خودرو هم نبوده. دیگر خودرو سازی ها دست به کمر نمی ایستند تا تویوتا فقط جولان بده. در باب اف جی کروز و لندکروز هم که واقف هستید جز کشورهای حاشیه خلیج فارس هیچ فروشی در کشورهای دیگه نداره. اف جی کروز جز قدرت تعلیق بر مبنای افرود هیچ چیز دیگه ای برای به به و چه چه کردن نداره در حالی که میشه با اون پول یک بنز اصیل خرید که همه المان های یک خودرو کامل رو در اختیار شما قرار میده. در اخر هم بگم خرج کمتر کمری بابت مبتدی و ساده بودن تکنولژی ساختاری خودرو هست که ربطی به برتری نداره همونطور که تندر هم از نظر دوام از همه خودروهای داخلی مرغوب تره.فل مثال موتور بی ام و 530 دارای سنسوره اما موتور پرادو خرجینی ساده و با سیمکشی معمولیست. این تعصب نابجا که از زمان دور به شما رسیده بزارید کنار. کره ای چینی نیست کره ای همونه که بالا گفتم از یک خودرو ساز معمولی الان رسیده به اینکه بالاتر از پورشه خودرو سال جهان بشه.

VahidReza (75 روز پیش)

کی گفته تویوتا ظاهر و آپشن نداره؟ تو این رنج قیمت میشه لندکروز vxr خرید که کلی هم آپشن داره نرم هم هست دوامش هم تا ۵۰ ساله خیلی هم قدرتمندی و توانایی آفرود هم داره در ضمن اگه حرف از آپشن میزنید لکسوس انیکس هم هست که هم قویه هم آپشن داره و زیرمجموعه تویوتا هم هست از این ازرا هم ارزون تره

Chr (43 روز پیش)

اقا وحید کی گفته لکسوس nx از آزرا ارزون تره تازه یک میلیارد گرون تره بعدم شما برید لکسوس رو با رقیباش که بی ام و x1 وووو مقایسه کنید نه آزرا

iman1(196 روز پیش)

سلام رانندگی تو برف با آزرا واقعا تجربه بدی بود میدونید باید چیکار کنیم تو این شرایط برای جلوگیری از لغزندگی سوناتا هم همینطوره تو برف؟

MHK (174 روز پیش)

لاستیک زمستونی - خاموش کردن ترکشن

arianmask (173 روز پیش)

بهترین خودرو برای تو برف رنو کولیوس و نیسان ایکستریل و اوتلندره

Mahan84 (45 روز پیش)

کلا رانندگی با ماشینای دیفرانسیل عقب که قدرت بالایی دارند توی برف و جاهای لغزنده خیلی راحت نیست

Amirreza1362(265 روز پیش)

حیف که ۶ سیلندرش وارد نمیشه که اگه وارد میشد یه سر و گردن پیشرفت میکرد

13Kiarash (235 روز پیش)

خدا رو شکر که 6 سیلندر وارد نمییشه مصرف کمتر آلودگی کمتر

JVD (106 روز پیش)

کیارش دوست عزیزم، خودروهای خارجی 6 سیلندر ( و سایر خارجی ها) همگی کاتالیست دارن و گازهای سمی به غیر سمی تبدل میشه و نسبت به خودروهای ایرانی که غالبا کاتالیست رو حذف کردن ( و جالب تر اینکه در تست آلایندگی هم قبول میشن) آلایندگی به مراتب کمتری دارند. بنده سند دارم آزرای 6 سیلندر 11 سال کارکرده از پراید میزان آلایندگی کمتری داره

Mahan84 (45 روز پیش)

خب معلومه چرا تست آلایندگی رو قبول میشن دیگه....

Soheilesmaeili(65 روز پیش)

با سلام. دوستان من حدودا 4 ماه پیش تصمیم به خرید این ماشین گرفتم و رفتم تهران. البته کلی تحقیق و بررسی کرده بودم قبلش. چند مورد صفر کیلومتر و کارکرده ی درحد و مدل های 18 و 19 رو بازدید کردم و روندم و خلاصه تصمیمم قطعی شد که بخرمش. تو سعادت آباد یه نمایشگاه سفیدشو دیده بودم و فرداش صبح میخواستم برم بخرمش و تمام. تا اینکه تو راه خونه ی یکی از اقوام اتفاقی توی یه نمایشگاه سمت جمهوری. چشمم به یه لکسوس GS250 مدل 2014 افتاد. همینطوری از رو کنجکاوی رفتم تو و با توجه به اینکه به این ماشین حدودا قیمت یکسانی داشت، یک ساعت بعد به خودم اومدم دیدم خریدمش. خخخخخ. دوستان باور کنین به محض اینکه پشتش نشستم و یکم که روندمش. کلا نظرم عوض شد. از لحاظ نرمی و شتاب و کیفیت و حس فوق العاده ی رانندگیش و لذت سواری و هر چیییز دیگه ای که بگین دیدم از گرنجور سرتره. خلاصه دوستان برام موضوع و خاطره ی جالبی بود اینکه یکسال رو این ماشین تحقیق و بررسی کردم و آخرش در عرض چند دقیقه نظرم به GS جلب شد و همون لحظه خریدمش و البته خیلی خیلی راضی ام ازش... با تشکر از باما.

Amiri (54 روز پیش)

این یعنی معجزه تکنولوژی ژاپن. خودروهای آلمانی، آمریکایی و ژاپنی همیشه با فاصله دیگران را پشت سر می گذارند.

گودرزی(501 روز پیش)

عید تون مبارک دوستان تا ۳۰۰ ملیون پیشنهادتون چه ماشینیه؟

ارمین۰۰۰۰۹۸۷ (486 روز پیش)

سلام...با ۳۰۰ تومن خیلی سخت میشه انتخاب کرد چون تو وسط رنج قیمتی بسیاری از ماشیناست..الان رنو ساندرو اتیپ وی اتومات ۲۵۰ تومنه..دیگه حساب کنید

گرگ وال استریت (466 روز پیش)

قطعا ماکسیما

mahdi renult (461 روز پیش)

رنو سیمبل خوبه

Salehi (410 روز پیش)

سلام اگه صفر میخوای چون نگفتی در چه کلاسی من کلاس های مختلف رو برای شما ذکر کردم اگه سدان میخوای دنا پلاس اگه هاچ پک خارج شهری برلیانس کراس بعد شما با ۳۰۰ تومان نمیتونی در کلاس های دیگه دست دوم خریداری کنید مگه دست دوم باشه دست دوم سدان جک j5 یا کراس اوور تیگو ۷ با ۶۰ کا کارکرد یا هاچ پک شهری میتسوبیوشی میراژ با ۵۰ کا کارکرد یا خارج شهری تویوتا یاریس هاچ پک با ۱۰۰ کا

Hhhhhhhhhhhhhhhh (358 روز پیش)

آقای صالحی لطفاً اسم این اسباب بازی های چینی را نیارید قطعا ماکسیما تواین رنج بهترین گزینه هستش

Amirreza1362 (204 روز پیش)

در حال حاضر آریزو ۵

Hhhhhhhhhhhhhhhh (102 روز پیش)

حالا اسباب بازی چینی نه . انصافاً هایما s7 و تیگو ۷ خوب هستند . اما تو این رنج ماکسیما از همه لحاظ سره .

AliMortazavi(105 روز پیش)

با این قیمت و این مشخصات فنی ضعیف نسبت به قیمت، افت قیمت وحشتناک که هر 10000 کیلومتر 500 تومن از پولت نیست، وجود بنزین بی کیفیت که عملا قدرت و شتاب رو تا حد قابل توجهی پایین میاره، خریدش بیشتر مثل جک میمونه.

Mohammmmmmad(122 روز پیش)

فرق مدل۲۰۱۸با۲۰۱۹چیه؟ توی هر دش شارژ وایرلس داره؟

مرتضی هستم! (122 روز پیش)

محمدجان ارادت. تفاوتی ندارن و هردو مجهز به شارژر هستن

amirhosein12345(153 روز پیش)

شتاب این نوع ماشین خیلی کمه کاش 4سیلند توربو شارژر بود

Mahdibubi(171 روز پیش)

باسلام دوستان لطفا نظراتتون رومتناسب با برند ذکرشده بزارید اینجا استاند آزراست نظرات پرت شده یکی اومده اازقابلیت آفرودی پرادو نوشته یکی اومده میتسوبیشی روبه راوفور ترجیح داده یعنی چه این اخلاق منیت طلبی ما واقعا تواینجاها هم رخنه کرده هرچی من دارم خوبه مال دیگه ها اخه اخلاق بچه های لجبازه !

Show More