مشخصات فنی اینرودز C35 سال 1400 - 1403
سال
ون اینرودز (inroads) شرکت بهمن موتور، ساخت شرکت دانگ فنگ موتور (DFM) بوده و نامش C35 است. این ون در بازار چین، توسط جوینتونچر دانگفنگ سوکون (DFSK) تولید و عرضه میشود و اگر نام این جوینتونچر، برایتان آشنا نیست باید بدانید که «سوکون» همان شرکتی است که محصولات سواریاش را تحت برند فنگون (Fengon) میفروشد و خودرو دیگنیتی بهمن موتور
0%
0%
0%
0%
0%
نقاط قوت
داشتن زنجیر تایم
پیشرانه اقتصادی
مصرف سوخت مناسب
بارگیری تا 725 کیلوگرم
ساختار دیفرانسیل عقب
نقاط ضعف
نداشتن گیربکس اتومات
نداشتن نسخه مسافربری
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
1400 تا 1403مشخصات فنی
محور محرک
دیفرانسیل عقبگیربکس
5 دنده دستیپیشرانه
4 سیلندر (DK15)حجم موتور
1.5 لیترعملکرد فنی
قدرت
105 اسببخارگشتاور
140 نیوتنمترسرعت
140 کیلومتر برساعتابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
ون جمع و جورنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل اولطول
4500 میلیمترعرض
1680 میلیمترارتفاع
2000 میلیمترفاصله محوری
3050 میلیمتروزن
1285 کیلوگرمحجم باک
55 لیترچرخ جلو
185/80R14چرخ عقب
185/80R14سایر ویژگیها
ظرفیت بار تا 725 کیلوگرمسیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند
کنترل ایستایی در سربالایی
کنترل سرعت در سرازیری
کنترل کشش
کنترل پایداری
ضد واژگونی
اتو پارک
حالت رانندگی
سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور
رادار تغییرلاین
رادار تصادف جلو
رادار تصادف عقب
رادار تابلوخوان
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز
ترمز ضدقفل
ترمز با نیروی کمکی
ترمز پارک برقی
ترمز اضطراری هوشمند
سایر ویژگی ترمز
ترمز عقب کاسهایسیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
هالوژنسایر ویژگی روشنایی
فرمان
نیروی کمکی
برقیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
مالتی مدیا
سیستم صوتی
2 اسپیکرمانیتور
9 اینچی لمسینویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
Bluetooth - USBسایر ویژگی مالتی مدیا
دوربین ثبت وقایع رانندگیایمنی کابین
مجموع ایربگها
2ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
دستیکول باکس
صندلی راننده
تنظیم دستیصندلی سرنشین جلو
تنظیم دستیویژگی صندلی عقب
گرمکن صندلی
سردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
پارچهایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
آینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
Iman 1402/12/3
سلام و عرض ارادت ؛ نياز به يك ون كاروان بدون دردسر كه باهاش به مسافرت خارج از كشور بروم لطفا راهنمايي بفرماييد
پاسخ
1
0
0
سیاوشم 1402/12/7
سمت هیوندای اچ 1 و اپ 350 برین شاید بهتر باشه. ماشینی که باهاش به جاده های بیرون کشور میرید باید یدکی در دسترستری داشته باشه. تویوتا هایس، ایوکو دیلی، ایوکو آ36 و حتی ترنسپورترهای فولکس انتخاب های بهتری میتونن باشن
0
0
ناشناس 1402/9/26
پیشنهادم اینه اول ببینید استفادتون چیه و چقدر پول دارید بعد بیاید بخرید و لذتشو ببرید در مورد لوازم یدکی تماما در نمایندگی بهمن موجوده و تا یک سال هم تمام سرویسهاش علاوه بر گانتی رایگان انجام دادن ی عیب دیگه کیفیت پایین سیستم صوتیشه و حس میکنم مصرفش بالاس
پاسخ
0
0
0
ناشناس 1402/9/26
من تازه خریدمش خیلی راضیم دومنظوره استفاده میکنم هم استفاده شهری و باربری هم مسافرتی و کمپری موتورش روی کاغذ ضعیفه ولی در عمل واقعا خوبه
پاسخ
0
0
0
ناشناس 1402/9/19
این ماشین برای کمپینگ خوبه؟
پاسخ
0
0
0
T33 1401/5/22
با سلام وقت بخیر و عرض ادب و احترام به کارکنان سایت باما و دوستان و برادران محترم و گرامی
بنده نکاتی در مورد ون جدید بهمن موتور توضیح و ارائه عرض می نمایم که خریداران دچار اشتباه نشوند و راحت استفاده کنندخودروهای مختلفی سوار شدم که اینجا در مورد ون توضیح میدم که این ون چه طور ماشینی هست ارزش خرید دارد یا نه؟توضیه میکنم به کسانی که مبتدی هستند استفاده نکنند و مناسب برای آنها نیست مگر اینکه از سن پایین تجربه ون رو کنار استاد حرفه ای یاد گرفته باشند و هر خودرویی یک مهارت خاصی نیاز هست که شناخت کافی ازش داشته باشید تا بتوانید راحت برانیدخودروهای دو دف یا دیفرانسیل عقب باید گریس کاری چهار شاخه گاردان که باعث روان کارکردن لوله که این کار رو انجام بدیدچون اگر به مرتب رسیدگی نکنید به گذشت زمان به صدا می افته و روز اول بارگیری نکنید بزارید آب بندی بشه بعد از 3000تا اون وقت بارگیری کنید چون استحلاک قطعات بالا میرود و کاهش کیفیت و زود به خرج و آسیب های کلی به وجود میاد و اگر احساس کردید کمک ها خشک هست و صدا می افتد حتما روغن کاری و گریس کردن زیاد هزینه نمیخواد درست مثل
نمونه بالا و سعی کنید کمک ها نرم تر باشند و راحت تر میتوانید از سرعت گیر عبور کنید تا بتوانید با کمک فنرها بازی کنید و درب خودرو هم همین کار رو انجام دهید که راحت تر درب باز و بسته بشود و خودروهایی مانند ون نارون سفید رنگ مدل 85و ون فاو سیبا اونم سفید رنگ بود که این دو محصول توسط گروه بهمن قبلا تولید و عرضه میکردمدل 2012و ون دلیکا مدل86 که هم تاکسی موجود هست و همان ون های نیرو انتظامی که موتور تحت لیسانس میستوبیشی هست که در اون زمان ون خوبی بود و ون غزال روسی مدل86 ساخت ایران خودرو دیزل که برای فصل گرما و مناطق گرمسیری مناسب نیست داغ میکنه و جوش در میاره و چون آب هوای کشور روسیه سرد هست در مناطق شمالی کشور میتواند انتخاب خوبی باشه و یک دستگاه پلاک خطی سبز رنگ امتیاز از سمت اولسبلانگا ماسال به آق قلعه سرعین اردبیل و این مدل لاستیک های دوقلو چسبیده بهم داره که جفت محور نیست و ون هیوندا اچ100 آمبولانس حمل مخصوص متوفی و جسد و آرامستان مدل 1995رنگ سفید و با نوار برچسب آبی و مینی ون سوبارو مدل1356 چراغ گرد تک هست رنگ سبز که از ون ایسوزو کوچکتر هست که ون ایسوزو مدل1992 خردلی یا همان زرد رنگ ون ده نفره مسسافربری و ون اچ350 تشریفاتی واسه مراسمات رنگ مشکی و مدل دیگر اچ وان مشکی رنگ هست که واسه کمپینگ و مسافرت و تفریحی هست مدل بالا و روز و آخرین سری جدیدی که وارد بازار شد و ون جک ریفاین مخصوص پلیس راهور ناجا مدل87 رنگ سفید و ون فولکس واگن آبی مدل 1967 و ون تویوتا هایس 2012 و ون فوتون 2017و ون وانا ایران خودرو دیزل مدل1400 رنگ این 3 مدل سفید که خیلی این 3مدل شبیه به هم هستند و ون جی ام سی قرمز رنگ مدل1977 و ون کاروان سایپا مدل 82 رنگ نقره ای و ون میستوبیشی کاسپین 2008 تاکسی و ون بنز ویتو 2008 سفید و ون مکسوس مشکی 2006همه ی اینها رو رنت کردم اکثر خودروهایی که در بازار موجود بوده انجام دادم که اگر توی صفحه سایت باشه اعلام میکنم و توصیح میدم متاسفانه نیست که نظر بدم فقط ون فیات دوکاتو پارسیان موتور رو تست نکردم که با نمایشگاه داران در ارتباط هستم و چون رفاقت صمیمی که دارم به صورت رایگان تمام خودروها رو انجام میدم و مزایا و معایب رو در دید عموم قرار بزارم و متاسفانه ون مورد استقبال قرار نمیگیره و خودم از8 سالگی عشق ماشین بازی دارم و با سن کم وپایین رانندگی کردم که با خودرو شخصی به مدرسه هم میرفتم و الان 21 سال دارم که از استان قزوین کامنت میزارم و در جمع برزگان خودم رو صاحب نظر و دانشمند خودرو نمیبینم و در حد خودم بلدم از کلاسیک گرفته تا خودروی روز و در حال حاضر آموزش ماشین سنگین میبینم و در زیر دست استاد حرفه ای و کهنه کار و با تجربه در حال یادگیری هستم
اولش روشن میکنید کمی صبر کنید تا بادش پر بشه چون یک علامت نشون میده چون خودروی باری هست درست مثل خودروهای سنگین که سعی کنید آمپر باد که یا از طریق نشون عقربه یا از طریق چراغ متوجه میشوید داره پر میشه از طریق عقربه که مشخص هست که به آرام آرام عقربه حرکت میکنه و اگر به نقطه آخر رسید یک بوق میزنه که باید دقت کنید و اگر چراغی بود علامت همین طوری روشن بود نگران نباشید که بعضی ها فکر میکنند نشونه خرابی هست نه خیر این نشون میده باد خالی هست وقتی به نصف برسد شروع میکنه به چشمک زن یعنی داره پر میشه و موقعی قطع میشه که باد به کامل پر شده و چراغ خاموش میشه و سعی کنید تیکاف و سرعت نروید البته این سرعتی نیست منظورم زیاد فشار نیارید و ون قوی
نیست که انتظار ون مسابقه رو داشته باشی و باید احتیاط کنید البته در سال1400 با قیمت 498 تومان یک بنده خدایی به من امانت داد وقتی درب هم شاگرد و هم راننده سمت جلو رو باز میکنید به آرامی بکشید و ببندید هر چند مقاوم هست ولی پلاستیک میباشد و اول صندلی ها رو تنظیم کنید و ای کاش صندلی و آینه ها برقی بود واسه آینه شاگرد یا از کسی کمک بخواهید یا کمی زحمت بدی خم بشوی و آینه رو تنظیم کنی و کولر هم دستی هست ای کاش اتومات یا دیجیتال بود چون پیچ ها در کارکرد بالا میشکند و پلاستیک کاملا خشک هست و ای کاش دنده اتوماتیک بود چون گیربکس دستی واسه ون درسته جمع وجور هست موقعه پارک کمی سخت هست و نسخه اتوماتیک اگر با این قیمت عرضه میشد خیلی بهتر بود و استقبال فراوانی میشد شک نکنیدبرگ برنده حساب میشد چون دستی هست از لحاظ قیمت زیاد هست که با اینکار واسه ارگان های دولتی و اداره پست و مغازه داران مناسب هست باید منتظر بمانیم خدمات پس از فروش گروه بهمن تا چقدر میتواند نگه دارد و یک محصول تازه واردهمیشه پر ریسک هست چون یک مدت تولید میشوند و دیگر ادامه نمیدن البته صندلی واسه منی که175 قد دارم مناسب و کافی بود و برای یکی از همسایه های بنده که با قد 207 اصلا جا نمیشد اونطرف والیبالیست بود ولی واسه پسرعمه بنده با قد 188 کمی گردن رو به سمت پایین و به سمت فرمان و شیشه خم کرد و همه چیز ساده طراحی شده بود که عقربه های دور موتور برعکس عقربه های خودروهای امروزی مانند 206 و 405 و پارس بود و عقب سرعت سمت چپ بود و راست هم دور موتور بودون بی دماغ کمی خطرناک تر هست اصلا خودروهایی که کاپوت ندارند منظورم کاپوت عمیق و برزگ که مثل کشنده ماک و ولوو و اسکانیاهای قدیم اونطوری نیست و قشنگ از جلو جمع میشه و حادثه ساز واسه راننده پیش میاد ضربات رو به خوبی میگیره شاید من که گریس کاری فنر کردم اصلا صدایی نمیشنوم چون فنرها رو روانتر و نرم ترکردم و شاید در فنرهای خشک صدا رو بشنوید کنترل کشش داره در سربالایی ها امتحان کردم البته اگر خالی باشد زودتر گاز بدی 10-8 ثانیه ولی اگر بار داشته باشید چون به خاطره وزن این مدت نگهداری ماشین رو تا 3-4 ثانیه نگه میداره و نسبت به وزن سبک زودتر باید گاز بدید چون بار داره توانایی نگه داشتن ماشین کمتر میشه و سعی کنید پر گاز حرکت کنید در زمانی که بار دارید چون با حجم کم موتور باید فشار بیشتری وارد کنی تا ماشین رو به سمت جلو هدایت کنی خدا رو شکر توربو شارژ نیست فقط نیاز به یک موتور قوی داشت که فن کولرش بد نیست که موقعه ای که کولر میزنید سعی کنید پا رو از رو گاز بردارید و اگر کولر روشن بگذارید در توقف مدت زیادی بماند و اینکار باعث میشه موتور آسیب برسه و سعی کنید آهسته از سرعت گیر و چاله ها و جاده خاکی کم و بر آمدگی آهسته حرکت کنید چون اینکار رو نکنید به گاردان و سایر زیر ماشین آسیب وارد میشه خیلی مراقب باشیدفقط مصرفی رو به موقعه انجام دهید و سر زمان عوض کنید و کنترل پایداری خوبی داره که نسبتا قابل قبول واسه یک ون بارسنسور فشار باد هم اگر دیدیدفشار بالاست سعی کنید به لاستیک فروشی مراجعه کنید و حالت استاندارد باشه بهتر هست و از لحاظ سایز رینگ چرخ با 206 رانا یکی هست ولی طولش هم دوربر هم رده خودروهای سمند و 405 و پارس هست کسانی که این3 مدل خودرو رو گفتم شاید بتوانند کنترل کنند و بستگی به سوابق رانندگی داره و یک امتیاز داره که قالپاق نداره از رینگ اسپرت و جدیدتر نسبت به ون های گذشته در بازار ایران که رینگش از ون کاروان سایپا خیلی قشنگ هست هر چند ون کاروان قوی تر و جادار هست ولی هم خوانی داره با بدنه و طراحی و از نظر من نبودن ون نه چندان ارزان قیمت که اگر یک کمی ارزان بود می گفتم موفق بود اگر گروه بهمن بخواد این قیمتی که پیش بگذارد بهتر است در این قیمتی که اعلام کرده بود نسخه اتومات رو سریع وارد بازار کنه و خدمات بهتری برنامه ریزی کنه سنسور عقب کاربردی هست که حتی پیکاپ آمیکو اینو نداره با اون قیمت عجیب که ای کاش گروه بهمن پیکاپ دی مکس رو ادامه میداد دیگه کسی سراغ چینی نمیرفت و نگاه نمیکرد گروه بهمن محصولاتش به مرتب از ایران خودرو و سایپا بهتر هست مقایسه کنید خب توی بخش بازار بهمن دیزل رتبه یک مال خودش کرده که اونم ایسوزو سلطان مرد جاده ها البته میگن ون اینرودز 2 تن بار میبره اینطوری موتور خراب میشه ولی من1/5 تن زدم بعضی جاها هشدار میداد یهو وسط راه جایی که دیگه نتوانه برود هم سرعت باد تائیر میزاره و هم چاله های وسط اتوبان و با اون وضعیت آسفالت های خراب بوق میزنه آدم دست پاشو گم میکنه و منجر به حادثه میشه چون وارد بودم فهمیدم وگرنه کسی که نا واردباشه تصادف میکنه فقط لاین3 کندرو در صورتی که بار سنگین دارید لاین دو در صورتی که بار نسبتا سبک دارید و لاین سرعت یا تند رو نروید و واسه بقیه هم ارزش قائل باشیم اگر فکر جون خودمان نیستیم به فکر بقیه رانندگان بی گناه باشیم سعی کنید با قانون رانندگی کنید ترمز عقب کاسه ای هست این نکته خوبی هست چون کاسه ای به درد ون میخوره الان سمند کاسه ای هست چون سمند و 405 خودروی تند تیز حساب میاد و سلطان جاده ها در پایانه های خطی و تاکسی مورد استفاده میشه باید ترمزهاشون دیسکی باشه راحت تر عمل کنه ودیسکی قوی هست ولی دیسکی برای یک ون در صورتی که بار روش هستو موقع ترمز فشار میاد و تحمل زیادی بهش وارد میشه و سریعا داغ میکنه البته ای کاش میشد دیسکی خنک شونده و قوی و عملکرد بهتر میگذاشتند البته دو نوع دیسکی داریم دیسک معمولی و دیسک خنک شونده که نوع مخصوص میخواد ترمز بگیره سریع عمل کنه و کاسه ای دقتش کمه و دیرتر سرعت رو میاره پایین میتوانست رینگ برزگتر چون این سایز کمی کوچکهست و امکان هست خودرو سر بخوره و یک رکاب هم اضافه میکردند واسه افرادی که میانسال هستند و مثلا 50 به بالا سن دارند راحت از پشت بیان بالا خودم راحت توانستم برم بالا ولی عموی بنده با اینکه سن بالایی داشت72-73 واقعا سخت بودبالا رفتن از پشت و درب کناری ون بعضی از ون ها رکاب دارن به راحتی میشه رفت بالا رکاب داخل ون رو نمیگم رکابی که بیرون ون و زیر بدنه هست از درب پشت راننده دی لایت مصرف باطری رو میبره بالا و بعد از چندسال سیم کشی باید بکنی و سیم هاباطری ضعیف میشه اگر میخواهید استفاده کنید شب استفاده کنید قشنگ میشه دیگه کسی نمیگه ماشین بد قیافه ای داریاز نظر من خوب و منظم طراحی شده و زیاد شلوغ نیست و میشه قشنگ از روش طراحی بکشی و بزارید توی قاب و با میخ بزنیددیوار خانه اینو من قبلا یک نفر برام کشیده بود کلی هزینه کرده بودم درست مثل خودش طراح درجه یک هم از نمای جلوبغل و عقب رو برام روش کار کرد قرار هست فرصت مناسب داخلش رو بکشه و اگر یک روزی تصادف کردم اینو یادگاری داشته باشم و دوربین هم داره که ثبت میکنه کجا رفتی از کدام مسیرها تردد کردی و یک آپشن به درد بخور هست که کمک میکنه به راننده تا مسیرها رو بعدا بازدید کنی چون مال خودم نبود نمیخواستم سیستم رو بهم بزنم چون امانت بود و اونطرف همان ماشینی که با زحمت صفر خریده بود باید سالم تحویل بدم که خدا روشکر مشکلی پیش نیامد صحیح سلامت تحویل دادم و USB و بلوتوث هم داره مثل ضبط 206 همه چیز داره کیفیت بلند هم متوسط بود جا داشت بهتر باشه و مانیتور کا رآمد که صفحه لمسی خوبی داشت که نسبت به شرایط الان بهتر هستGPS مسیریابی از نظر من گیرنده در حد خودش خوب بود و درنور و روزصفحه کمی بد دیده میشه عملکرد گیربکس و موتور و وزن تقریبا همخوانی داشت نمیگم100% ولی تا90% رضایت داشتم چون موقعه داشتن بار کمی سر دنده می لرزد نمیدونم این طبیعی هست یا نه؟ یعنی وقتی دستم رو سر دنده میزارم یک صدای محسوسی که احساس میکنم از اون زیر انگار یک چیزی میخواد بزنه بیرون یک صدای خیلی ریزه ای هست که دستم سر دنده هست لرزش رو متوجه میشم و چون همش دستم عادت داره به دنده و مسافرت زیاد میروم اون فشار رو لمس میکنم و عمل چرخ دنده که مانند قرچ هم چنین صدایی میده از زیر اون احساس میشه البته تقه نداره امتیاز خوبی هست که مثل206 تقه و...نمیزنه که ماجرای اعصاب خوردی بنداره در دور موتور بالا بی سر صدا هست مصرفش هم نسبت به وزن امتیاز بهترین رو داره سمند و405 و پارس وزن1100 الی1300 کیلویی صدی10 به بالا هست من که تست کردم در مصرف سوخت شهری و داخل شهر به مدت3 ساعت بین7/5 الی8 رو نشون داد کمی از ساینا و تیبا بیشتر هست البته با رانندگی ملایم و بیرون شهر چون ماشین به نام نبود یک مسافت کوتاه و خلوتی رفتم و آزمایش کردم تقریبا میشه گفت مثل206 خودمون هست که5/9الی6/6 نشون داد که با یک باک کامل چند روز در اختیارم بود برای باک دوم تحویل صاحبش دادم هم وقت روغنش شده بود هم4 تا بار جابه جا کردم 2تا بین شهری در شب2تا داخل شهر در روز که با این ماشین جدید حدود500 کیلومتر طی کردم و یک بار1/5 تنی و یک بار 1/2 تن در روز زدم و یک بار یک تنی در شب و یک بار 700یا 800 دقیق یادم نیست زدم اونم شببود جابه جا کرد در1/5 حداکثر بار بزنید ولی بعضی موقعه ها شروع به هشدار وزن رو نشون میده اگر اهمیت ندی بوق میزنه که برخی آپشن ها غیر فعال هستند نه این ماشین تازه وارد بلکه تمام خودروها یکی از همسایه ما 206 داشت لاستیک ترکید و اولش کم باد بود نشون نداد بعدش کمی حادثه پیش میاد نمایندگی میگفت باید سنسور رو فعال میکردی که بعضی هاشون مخفی هستند با هزینه کم فعال میوند میگن زدن 2 تن بار اشتباه هست حیف این ماشین دلم نیامد زیاد بار بزنم و1/2 خدا روشکر بوق بوق نکرد صندلی هاش پارچه ای هست جنس خوبی داره من که راحت بودم ون گزینه خوبی میتوانه واسه کسب کار باشه امیدوارم رنگهای دیگرش بهمن موتور عرضه کنه خیلی قشنگ میشه مثلا رنگ قرمز مخصوص آتش نشانی و رنگ سبز کم رنگ مخصوص باغبانی و جنگل بانی و محیط زیست و رنگ زرد اداره پست رنگ آبی کمرنگ سازمان آب فاضلاب رنگ سفید واسه کارکردن رنگ سبز پر رنگ واسه نیرو انتظامی رنگ آبی روشن واسه راهنمایی و رانندگی و رنگ نارنجی واسه حمل غذا و رستورانها و کافه سیارها و رنگ مشکی هم یگان ویژه و دیپلمات و رنگ طوسی یا دودی واسه جابه جایی وسایل شرکتها وادارههای انواع پوشاک و قطعات وسایل و... رنگ نقره ای و خاکستری واسه خدمات و میکانیک و تعمیرات و رنگ نوک مدادی و سرمه ای واسه جابه جایی حمل مصالح ساختمانی و رنگ قهوه ای واسه مینی پمپ بنزین و یک تانکر کوچولو وصل بشه برای آب شهری و رنگ رزشکی واسه حمل پول جایگزین ون های بنز قدیمی بشوند و هم میتواند خودپرداز بانک فکر خوبی میتوانه باشه مخصوصا در زاهدان و راه مسیر کربلا البته در کامیون هم اینکار رو کردیم ولی با اون بانکی که قرارداد داشتیم شعبه اون بانک جمع کرد کسی میتواند که از پس اینکار بر بیاد مجبور شدیم دستگاه و خود ماشین رو به دولت واگذار کنیم با امتیاز هر چی بخوای میشه توی این ون انجام بدی اما باید مجوز قانونی و مدارک اصلی داشته باشی فکر خوبیه ون های رنگی ببینیم چیه همش سفید تکراری خسته نشدید بزارید خیابانها شاد بشه با این رنگها مختلف دقیق مثل کشور کوبا خودروهای بالای50 سال پیش و رنگارنگ هستند و سرعت با بار80 تا بدون با 125 تا رفت و انواع بارها کارتن و یخچال حالت خوابیده و کار یک وانت رو انجام میده ولی کلاس ون رو داره و.. از سایت باما خواهش میکنم خودروهای کلاسیک و حتی ماشین سنگین ها و برخی خودروهای گمنام هم مقایسه بشه الان یکی رو میشناسم میگه ون چی بخرم من که اینجا نه مشابه رو میبینم نه مقایسه صفحه کلاچ میتوانست برقی باشه کمی خشک هست و این هم در اکثر ون های با این سبک که طراحی میشوند طبیعی هست و فرمان برقی خیلی نرم عمل میکنه با یک دست راحت میچرخه واگر احساس کردید لنت ها صدا میده بکوبید در صورتی صداش در میاد که بار پیش از حد بهش فشار بیاره اینطوری میشه فقط با نظر باما در مورد معایب موافق هستم نداشتن نسخه مسافربری که ناوگان ما که فرسوده و از رده خارج شده که میتواند دوباره به کمک ناوگان حمل نقل تاکسیرانی بهبود ببخشد و دوباره رنگ تاکسی احیا بشه و اگر نسخه دستی نمی آمد و اتوماتش با این قیمت498 نه 550 یا 600 معامله بشوند رونمایی و عرضه و پیش فروش میشد دیگر پر فروش ترین ون بازار و رکوردهای قبلی رو مال خودش میکرد باید ببینیم سرنوشت این ون مثل ون نارون و فاو سیبا مشکل ساز میشه یا نه؟ امیدوارم گروه بهمن کمی شرایط رو آسانتر کنه اکثر کشورهای جهان هر خانواده یک ون داره که چرا ما نباید جز اون کشورهایی باشیم که ون مورد استقبال قرار بگیره درست مثل مینی بوس فیات که رنگی بودن که قبلا در مترو صادقیه تردد و که یک مدلش رو یادمه وقتی باران و برف گرفت ماشینم خراب شد کلاس دوم ابتدایی بودم واسه امتحان رفته بودم یهو باطری تمام کرد و دینام هم مشکل داشت یعنی واسه روشن شدن باید 10 بار استارت میزدم و نیم ساعت صبر میکردم تا روشن بشه چراغABS و استپ ترمز و توی مسیر موندم که هماهنگ کرده بودم ماشین رو ببرند تعمیرگاه نه بازار دست حسابی داشت نه لوازم ها در بازار بود نه کسی سردر می آورد که با مینی بوس مثل لاک پشت که 50 تا بیشتر نمیرفت سوار شدم با اون آهنگ های قدیمی و دل نشین رنگش هم نارنجی بود موقعه برگشت هم رنگ قهوه ای رو سوار شده بودم ببخشید طولانی شد یا علی حق مانا باشید
پاسخ
7
2
11
YAMAHAONAHA 1402/10/17
بااون قسمت که گفتید ماشین سنگین رو اول روشن می کنی بعد صبر میکنی بادش پربشه والی ماشاا...خیلی حال کردم.همیشه فکرمیکردم اول حرکت می کنی بعد حالا سرفرصت هم ماشین رو یه استارتکی می زنی!فدای تو نقد اینجوری نیست که...اینجا بحث بحثه خودروی ون اینزو نمی دونم چیه.بقیه رو پاک کن فدات شم .تجربیاتت رو نگهدار،مهمونی چیزی اومد بریز جلوش.اقا رضا 44 قشنگ گفت.کوتاه و مرتبط .بدور از حاشیه وجملات اضافی.
0
1
dehnavi 1402/8/8
برادر عزیز ماشاالله به این همه دقت ، از نفس افتادیم این همه توضیح ، یعنی فکر نکنم سازنده این خودرو این همه توضیح داده باشه
0
3
رضا44 1402/6/27
عزیز جان کارت خیلی درسته،میخوای هیچ نقطهای جانمونه و خیلی وقت صرف میکنی که نشونه علاقه و استعداد خوب شماست،فقط اگر سعی کنید کوتاهتر و فقط موارد مرتبط بیان شده و از حاشیه پرهیز بشه،میتونه بسیار مخاطب بیشتری داشته باشه.برایتان آرزوی سلامتی دارم
0
2
petrus 1401/8/3
سلام عالی هستی پسر عالی🙌🙌🙌🌺🌺🌺 واقعا تو میتونی برای شرکت های خودرو ساز مفید باشی تجارب و علمت و نوشتار داستان گونه و پیشنهادادت خوب و کاربردی .....
برایت ارزوی موفقیت میکنم در تمام سطوح زندگیت.
مراقب سلامتیت باش👍🙌🌺
0
2
Exclusive 1401/8/1
آخه خسته نمیشی از اینهمه حرف زدن؟
3
2
باشو 1401/7/13
بابا دم شما گرم اوقات فراغت رو به آموزش دیگران و نوشتن پیام چند متری میگذرونی. دم حوصله شما گرم
0
6
vahid023 1401/6/30
یا خدا ، طولانی ترین کامنت که توی عمرم دیدم،چند بار نزدیک بود تسمه تایم ببرم
0
10