مشخصات فنی اینرودز C35 سال 1400 - 1403
سال
ون اینرودز (inroads) شرکت بهمن موتور، ساخت شرکت دانگ فنگ موتور (DFM) بوده و نامش C35 است. این ون در بازار چین، توسط جوینتونچر دانگفنگ سوکون (DFSK) تولید و عرضه میشود و اگر نام این جوینتونچر، برایتان آشنا نیست باید بدانید که «سوکون» همان شرکتی است که محصولات سواریاش را تحت برند فنگون (Fengon) میفروشد و خودرو دیگنیتی بهمن موتور
0%
0%
0%
0%
0%
نقاط قوت
داشتن زنجیر تایم
پیشرانه اقتصادی
مصرف سوخت مناسب
بارگیری تا 725 کیلوگرم
ساختار دیفرانسیل عقب
نقاط ضعف
نداشتن گیربکس اتومات
نداشتن نسخه مسافربری
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
1400 تا 1403مشخصات فنی
محور محرک
دیفرانسیل عقبگیربکس
5 دنده دستیپیشرانه
4 سیلندر (DK15)حجم موتور
1.5 لیترعملکرد فنی
قدرت
105 اسببخارگشتاور
140 نیوتنمترسرعت
140 کیلومتر برساعتابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
ون جمع و جورنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل اولطول
4500 میلیمترعرض
1680 میلیمترارتفاع
2000 میلیمترفاصله محوری
3050 میلیمتروزن
1285 کیلوگرمحجم باک
55 لیترچرخ جلو
185/80R14چرخ عقب
185/80R14سایر ویژگیها
ظرفیت بار تا 725 کیلوگرمسیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند (ACC)
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
کنترل سرعت در سرازیری (HDA)
کنترل کشش (TCS)
کنترل پایداری (ESC)
ضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
حالت رانندگی
سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور (BSD)
رادار تغییرلاین (LDW)
رادار تصادف جلو (FCW)
رادار تصادف عقب (RCTA)
رادار تابلوخوان (TSR)
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سایر ویژگی ترمز
ترمز عقب کاسهایسیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
هالوژنسایر ویژگی روشنایی
فرمان
نیروی کمکی
برقیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
مالتی مدیا
سیستم صوتی
2 اسپیکرمانیتور
9 اینچی لمسینویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
Bluetooth - USBسایر ویژگی مالتی مدیا
دوربین ثبت وقایع رانندگیایمنی کابین
مجموع ایربگها
2ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
دستیکول باکس
صندلی راننده
تنظیم دستیصندلی سرنشین جلو
تنظیم دستیویژگی صندلی عقب
گرمکن صندلی
سردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
پارچهایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
آینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
مهرپویا 1403/8/20
بنظرم بیشتر واسه آرامستانها مناسبتره تا اینکه استفاده شخصی بشه.
البته خدای نکرده به خریداران گرامی جسارت نباشه.
پاسخ
0
0
0
ناشناس 1403/5/11
ون با این هیکل، قدرت موتورش که یه خورده بیشتر از پراید هست، واقعا مسخره است. هیچ آپشنی هم که نداره. هرکی بخره انگار کابینت چرخدار خریده البته با همه احترامی که برای خریداران قائلم
پاسخ
0
0
0
حسین1347 1403/5/6
بنظرم ماشینی که تازه وارد بازار شده نباید کمپر کرد. استفاده بلند مدت نباید کرد مخصوصا چینی باشه. چون ماشین شرکتهای خوب وارد ایران نشده به دلیل اینکه براشون سود بیشتر داشته. وانت نیسان یا وانت مزدا کمپر بشه خیلی بهتر. ماشین باید چند سال جواب بده
البته نظر خودمو عرض کردم.
پاسخ
0
0
0
Kasra1986 1403/3/15
بچه ها از لحاظ فنی بخواید بدونید این ون خیلی داغونه فوقش بتونه ۱۰۰ هزار کیلومتر کار کنه
اصلا هم مشخص نیست گروه بهمن تا چند سال پشتیبانی قطعات رو انجام بده
اگه براتون این مسایل مهم نیست بخرید
اگه میخواید یه ماشین داشته باشید که بعدا هم قیمت خوب فروش بره و وسایلش فراوان باشه دنبال اینجور خودروها نیایید
پاسخ
0
0
1
Iman 1402/12/3
سلام و عرض ارادت ؛ نياز به يك ون كاروان بدون دردسر كه باهاش به مسافرت خارج از كشور بروم لطفا راهنمايي بفرماييد
پاسخ
1
0
1
سیاوشم 1402/12/7
سمت هیوندای اچ 1 و اپ 350 برین شاید بهتر باشه. ماشینی که باهاش به جاده های بیرون کشور میرید باید یدکی در دسترستری داشته باشه. تویوتا هایس، ایوکو دیلی، ایوکو آ36 و حتی ترنسپورترهای فولکس انتخاب های بهتری میتونن باشن
0
2