مشخصات فنی جک جی 3 هاچ بک سال 1391 - 1393
سال
سالهای 91 و 92 بازار ایران میزبان یکی دیگر از هاچبکهای چینی بود. کرمان موتور حساب ویژهای روی این خودرو کرده بود ولی قافیه را به شرکت رقیب ،یعنی مدیران خودرو و مدل 315 او، واگذار کرد. این خودرو نیز مانند چری، هم در کلاس سدان و هم در کلاس هاچبک تولید میشد. جی3 یا با نام دیگرش Tojoy خود
0%
0%
0%
0%
0%
نقاط قوت
مصرف سوخت
فضای پا در ردیف عقب
صندوق بزرگتر از 206
پیشرانه میتسوبیشی (تحت لیسانس)
نقاط ضعف
عرضه محدود
بازار دستدوم
عایقبندی کابین (صدا و گرمای پیشرانه)
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
1391 تا 1393مشخصات فنی
محور محرک
دیفرانسیل جلوگیربکس
5 دنده دستیپیشرانه
4 سیلندرحجم موتور
1.3 لیترعملکرد فنی
قدرت
93 اسببخارگشتاور
114 نیوتنمترشتاب
11.7 ثانیهسرعت
160 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
5.9 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
هاچ بک کوچکنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل اول (A13)طول
3965 میلیمترعرض
1650 میلیمترارتفاع
1445 میلیمترفاصله محوری
2400 میلیمتروزن
1060 کیلوگرمحجم باک
45 لیترچرخ جلو
175/65R14چرخ عقب
175/65R14سایر ویژگیها
سیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند (ACC)
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
کنترل سرعت در سرازیری (HDA)
کنترل کشش (TCS)
کنترل پایداری (ESC)
ضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
حالت رانندگی
سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور (BSD)
رادار تغییرلاین (LDW)
رادار تصادف جلو (FCW)
رادار تصادف عقب (RCTA)
رادار تابلوخوان (TSR)
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سایر ویژگی ترمز
ترمز عقب کاسهایسیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
هالوژنسایر ویژگی روشنایی
فرمان
نیروی کمکی
هیدرولیکیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
مالتی مدیا
سیستم صوتی
6 اسپیکرمانیتور
نویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
USB2 - CD - MP3سایر ویژگی مالتی مدیا
ایمنی کابین
مجموع ایربگها
2ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
دستیکول باکس
صندلی راننده
4 حالته دستیصندلی سرنشین جلو
4 حالته دستیویژگی صندلی عقب
تاشو دوتکهگرمکن صندلی
سردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
پارچهایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
آینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
IRA 1403/5/30
دوستانی که دارن مدل صندوق دارش ارزش خرید داره
پاسخ
0
0
0
فرهادرضائی 1402/11/21
سلام،بنده ۳ ساله این خودرو رو دارم مزایا کیفیت مناسب،مصرف سوخت کم،سواری نرم،طراحی قابل قبول،موتور اصالتا ژاپنی،طراحی اصولی قطعات فنی و بدنه و تزیینات،معایب بخاطر حجم کم موتور باید دور موتور رو بالا نگه دارید تا شتاب قابل قبول باشه،در ترمز های شدید سرعت بالا نبود دیسک عقب حس میشه،نبود چراغ صندوق عقب در نسخه هاچبک،بخاطر سیستم مستقل تعلیق عقب در مانور های سریع فنربندی عقب حالت الاکلنگی پیدا میکنه،عایق بندی خوبی داره اما صدای موتور یکم بیش از حد داخل کابین میاد،چند مورد هم در باما ذکر نشده کامپیوتر سفری نداره،آئینه ها گرمکن دارند،آنتن روی شیشه داره،قفل اتومات درب در حرکت و سیستم ضد سرقت vas داره،در آخر من از این خودرو بسیار راضی هستم،
پاسخ
1
0
0
فرهادرضائی 1402/11/22
چند تا نکته رو هم اضافه کنم،فرمان بسیار نرم،کلاچ روغنی،ایزوفیکس و تنظیم ارتفاع برقی چراغ دارد کولر و بخاری قابل قبول قیمت قطعات هم کف خودرو های چینی میباشد که مناسبه
0
0
123456maxiar 1402/10/6
سلام خیلی خودروی متوسطی است
پاسخ
0
0
0
اکبر تقیان 1402/8/25
با سلام ، بنده حدود ۴ سال هست که j3 دارم ، مصرف حدود۶ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر ، موتور پرقدرت ،سیستم تعلیق مجزای عقب ، طراحی داخلی زیبا ، موتور میتسوبیشی کم اصطحلاک ،و ...از محاسن این خودرو هست و از معایبش میشه به یکم شتاب و سرعتش اشاره کرد که در رده خودش و حجم ۱۳۰۰ قابل قبول هست
پاسخ
0
0
2
GENERAL 1400/2/8
با سلام،بنده یه کارکردش رو خریدم و یه دست اساسی سر و گوشش کشیدم از بلبرینگ تا تایم و صفحه کلاچ بگیر تا شستشوی موتور و تعویض واشر های کامل،در کل اتومبیل خوبیه،چون مکانیک خودرو خوندم و خودم هم الان تعمیرگاه دارم خیلی بهتر از ماشین های ایرانیه تجربه همه نوع ماشینی هم دارم ماشین خوب اولش ماشین های ژاپنیه بعد کره ای بعد چینی بعد ایرانی،ماشین های آمریکایی و اروپایی بحثشون جداست
از تیبا و رنو لوگان(،تندر) بهتره البته شتاب و سرعتش در حد خودش قابل قبوله اما از 206 tu5 و تندر کم شتاب تره تو جاده ۵ و تو شهر ۷ لیتر مصرفشه،قطعاتش رو از زاهدان مشهد و تهران تهیه میکنم و لوازمش در دسترسه کیفیت داخل و بیرون و قطعاتش خوبه فضای داخل و صندوقش مناسبه و کولرشم خوبه،بخاریش تو زمستون اردبیل خوبه،فقط بخاطر حجم موتور کمش یکم باید دور موتور رو ببرید بالا،کلاچ روغنیه فرمان نرم،هندلینگش خوبه،ترمز هاش خوبه تو ترمز های شدید نبود دیسک عقب حس میشه،موتور بسیار با کیفیت میتسوبیشی ژاپن،تعلیق عقب مستقله برای همین خوب میپیچه،فقط یکم صدای موتور میاد کابین نسبت به خارجی ها نه ایرانی ها که اونم برای من لذت بخشه،موتور اصلا داغ نمیکنه،ممنون
پاسخ
0
0
2