مشخصات فنی جک S5 1.5 لیتر اتوماتیک سال 1400 - 1403
سال
در هشتمین سال حضور جک S5 در ایران، کرمان موتور مدل جدیدی از آنرا در اواسط سال 1400 به بازار کشورمان آورد. این مدل جدید، در واقع همان فیسلیفت جک S5 است که سال 2015 در چین معرفی شد و حتی قرار بود در سال 1394 در کشورمان تولید شود، اما کرمان موتور این کار را نکرد. جک S5 نیوفیس در بازار
0%
0%
0%
0%
0%
نقاط قوت
بهبود راندمان موتور
پیشرانه مشترک با K7
اضافه شدن کروز و دیلایت
نقاط ضعف
حساسیت پیشرانه به کیفیت بنزین
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
1400 تا 1403مشخصات فنی
محور محرک
دیفرانسیل جلوگیربکس
6 دنده اتومات دوکلاچهپیشرانه
4 سیلندر توربوشارژ TGDiحجم موتور
1.5 لیترعملکرد فنی
قدرت
171 اسببخارگشتاور
251 نیوتنمترسرعت
190 کیلومتر برساعتابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
شاسی بلند جمع و جورنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل اول - فیس لیفتطول
4475 میلیمترعرض
1840 میلیمترارتفاع
1680 میلیمترفاصله محوری
2645 میلیمتروزن
1505 کیلوگرمحجم باک
55 لیترچرخ جلو
225/55R18چرخ عقب
225/55R18سایر ویژگیها
سیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند (ACC)
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
کنترل سرعت در سرازیری (HDA)
کنترل کشش (TCS)
کنترل پایداری (ESC)
ضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
حالت رانندگی
سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور (BSD)
رادار تغییرلاین (LDW)
رادار تصادف جلو (FCW)
رادار تصادف عقب (RCTA)
رادار تابلوخوان (TSR)
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سایر ویژگی ترمز
سیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
هالوژنسایر ویژگی روشنایی
چراغ بدرقه - تنظیم برقی ارتفاع نورفرمان
نیروی کمکی
برقیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
مالتی مدیا
سیستم صوتی
6 اسپیکرمانیتور
مانیتورنویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
Bluetooth - USB - MP5 - iPod - AUXسایر ویژگی مالتی مدیا
ایمنی کابین
مجموع ایربگها
4ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
اتومات دوگانهکول باکس
صندلی راننده
6 حالته برقی - مموریصندلی سرنشین جلو
4 حالته دستیویژگی صندلی عقب
گرمکن صندلی
جلوسردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
چرم دو رنگایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
آینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
شیشه دودی عقب درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
سعید الماسی 6 روز پیش
نخرید آقا نخرید من 1 سال جک اس 5 نیو فیس مدل401 داشتم اولا که شدییییییدا به بنزین معمولی حساسه ماشینم تو جاده ریپ میزد
دنده عقبش با تاخیر حرکت میکرد
اکسل عقبش مشکل داشت و لاستیکام تو 20 هزار کیلومتر صاف شد نمایندگی ام زیر بار نمیرفت میگفت تو دست انداز بیفتی لاستیک ریگلاژ بهم میریزه چرت و پرت تحویلم دادن. فروختم یه سراتو آپشنال خریدم خدا بده برکت راضی ام حیف پول واسه این چینیها
پاسخ
0
0
0
Majid141 1403/7/19
من حدود ۹ سال s5 مدل ۹۴ داشتم .دنده.واقعا راضی بودم از لحاظ شتاب و کیفیت کلی ماشین ...تو این سالها واقعا کم هزینه بود برام. با توجه به اینکه خودم سابقه این ماشین رو داشتم دنبال هیچ ماشین دیگه نرفتم.هستن ماشین کارخونه های دیگه یا حتی خود کرمان موتور که ممکنه آپشن های دهن پرکن زیادی داشته باشند ولی واقعیت اینه جک s5 به راحتی تبدیل به پول میشه و تو بازار ایران اولین خودروی چینی خوش فروشه ...برای همین با تصمیم به بهینه کردن ماشینم بازم جک و مدل جدید نیوفیس رو خریدم که در مقایسه با جک های قبل امکانات و آپشن های مورد لزوم رو داره و موتور و گیربکسی روشه که جواب خودش رو داده و تازه در نیوفیس بهینه هم شده ...اگه میخوایید ماشینی مطمئن از لحاظ کیفیت و پر فروش داشته باشید در خرید جک اس۵ شک نکنید...
پاسخ
0
0
1
Alirza9060 1403/7/4
جک اس فایو دنده داشتم مدل ۹۶ حقیقتا عالی بود ، رفتمیک اتومات ۹۷ در حد صفر خریدم ، هر دو رو دارم ، ولی جک اس ۵ دنده ای واقعا یک سر و گردن از اتومات بهتره حالا شاید باورتون نشه ، از فضای کابین که مخصوصا صندلی های عقب ، نرمی و شتاب ، مصرف کمتر و عدم خطاهای برقی و ....واقعا حیف شد جک اس ۵ دنده ای تولید نمیشه ، یادم رفت ضریب تعویض دنده اگر درست بگم توی دنده ای عجیب غریب هست ، برای مثال با دنده ۳ راحت ۹۰ تا پر میکنه ، ولی اتومات توی کوچه فرعی میاد روی دنده ۴ با ۵۰ تا سرعت ، خلاصه اتومات جک اس فایو قابل مقایسه نیست با دنده . اما در آخر برای دوستانی که تصمیم به خرید این ماشین دارند بگم یکی از مزایای جک اس فایو وفور لوازم یدکی و قیمت مناسب اونها هست . یک مورد هم برای دوستان جک سوار بگم هر ۶۰ هزار تا خنک کن گیربکس فراموش نشود
پاسخ
0
0
1
ناشناس 1403/4/4
دوستان بنظرتون این نسخه فیس لیفت بهتره یا مدل قبلی که موتور ۲۰۰۰ داره
پاسخ
4
1
0
ناشناس 1403/8/1
موتوری نیو فیس 171 اسب بخار 2000 174 اسب بخار و فقط قیافه هاشون جدا از بحث موتوری فرق داره که بهث قیافه سلیقه ای هست
0
0
ناشناس 1403/5/7
هیچ کدوم طراحی جک قدیمی و از رده خارج هست.
2
4
Mohammadnmm 1403/4/25
نسخه 2لیتر بهتره
2
2
Hossini123 1403/4/9
اصلیترين تفاوت بين جک S5 جديد و مدل قبلي، در زير کاپوت نهفته است؛ جايي که پيشرانه 2 ليتری توربو نسخه قبلی، در نسخه جديد جای خود را به يک نمونه 1.5 ليتری توربو مجهز به فناوری پاشش مستقيم سوخت (GDI) داده است. اين پيشرانه جديد که قادر است حداکثر قدرت 171 اسببخار و حداکثر گشتاور 251 نيوتنمتر را توليد کند، کماکان به همان گيربکس 6 سرعته اتوماتيک دوکلاچه نسخه قبلی متصل میشود و نيروی خود را به محور جلوی اين چينی محبوب منتقل میکند. هرچند اين پيشرانه روی کاغذ ضعيفتر از پيشرانه قبلی بهنظر میرسد، اما ارائه حداکثر گشتاور در دور موتور پايينتر در کنار هماهنگی بهتر آن با گيربکس اتوماتيک اين خودرو، باعث شده است تا در عمل نتيجه متفاوتی را شاهد باشيم و جک S5 جديد، چابکتر از نسخه قبلی ظاهر شود. البته هنوز جک S5 جديد به بازار نيامده است و امکان تست عملی آن فراهم نيست؛ اما طبق ويديوی مسابقه درگ نسخههای قديم و جديد که از سوی خود شرکت کرمان موتور منتشر شده است، نسخه جديد با اختلاف قابلتوجهی برنده اين مسابقه میشود. ناگفته نماند که با توجه به بازده بالاتر اين پيشرانه 1.5 ليتري جديد و بهرهگيری آن از سيستم GDI، اندکی نگرانی راجع به استهلاک و حساسيت بالاتر آن نسبت به کيفيت سوخت وجود دارد که اميدواريم کرمان موتور با انجام دقيق تستهای پيش از عرضه و تطبيق اين خودرو با شرايط کشور ما، بتواند اين مسئله را برطرف کند. تفاوتهای جک S5 جديد با مدل قبلی، میتوانيم بگوييم که جک S5 جديد با وجود ظاهر جديدتر، پيشرانه پربازدهتر و کممصرفتر و همچنين وجود دو آپشن مشتریپسند، (کروزکنترل و ديلايت) میتواند موفقيت نسخه قبلی را در بازار ايران تکرار کند و به يکی از پرفروشترين کراساوورهای سگمنت خود تبديل شود. جک S5 جديد مانند نسخه قبلی، مزايايی مثل رانندگی لذتبخش، آپشنهای قابلقبول، خدمات پسازفروش گسترده و بازار خريدوفروش پررونق دارد و از معايب آن نيز، ميتوانيم به ظاهر قديمیتر و سواری خشکتر نسبت به برخی از رقبا اشاره کنيم.
1
1
ناشناس 1403/3/9
سلام دوستان من دی ماه1402 تکمیل وج نمودم که قرار بود30بهمن تحویل بدن هرچه به نمایندگی وشرکت زنک می زنم می کن اس مس میاد صبر کن الان حدود100روز تاخیر کرد کسی می تونه راهنمائی کنه از دست این کارتل های اقتصادی چه خاکی به سرمون کنیم ممنون می شوم از راهنمائی فرمائید
پاسخ
0
0
1