


اگر کیا، کادنزا را زودتر از سال 2010 به بازار میفرستاد قطعا جنسیس، روزهای سختی را در ایران تجربه میکرد. کادنزا دیرهنگام به کشورمان رسید علیالخصوص فیسلیفت 2014 آن که ورودش به ایران همزمان بود با ممنوعیت واردات خودروهای لوکس (بالای 2500 سیسی). کادنزا نیوفیس، استایل گذشتهاش را حفظ کرده بود اما تغییر اساسی چراغها، جلوپنجره و سپر به همراه طراحی انقلابی کابین، کادنزا 2014 را بیشتر شبیه یک نسل جدید کرده بود تا یک فیسلیفت. در تجهیزات نیز کادنزا 2014 یک سروگردن بالاتر از کادنزا 2013 بود چراکه حالا به امکانات جدیدی مجهز شده نظیر گرمکن فرمان و گرمکن سفارشی صندلیهای عقب، دوربین عقب، مانیتور کنسول، صفحه کیلومتر جدید، چراغهای گردشی، سنسور نقطه کور و سنسور تغییرلاین.
ادامه...
رانندگی و عملکرد فنی طراحی ظاهری کابین و امکانات ارزش در مقابل قیمت کیفیت
-
مزایای کیا کادنزا
- عایقبندی کابین
- شتاب و عملکرد
- پیشرانه خوشصدا
- امکانات رفاهی
- آپشنهایی بیشتر از مدل 2013
- بازار دستدوم
-
معایب کیا کادنزا
- واردات بسیار محدود
- جعبهدنده غیراسپرت
- حذف ماساژور راننده (نسبت به مدل 2013)
وضعیت در بازار ایران
- سال های موجود 2014
مشخصات فنی
- محور محرک دیفرانسیل جلو
- گیربکس 6 دنده اتومات
- پیشرانه 6 سیلندر
- حجم موتور 3.5 لیتر
عملکرد فنی
- قدرت 286 اسببخار
- گشتاور 338 نیوتنمتر
- شتاب 7.2 ثانیه
- سرعت 230 کیلومتر برساعت
- مصرف ترکیبی 9.4 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
- نوع بدنه سدان بزرگ
- نوع شاسی یکپارچه
- نسل (کد اتاق) نسل اول (VG)
- طول 4966 میلیمتر
- عرض 1849 میلیمتر
- ارتفاع 1476 میلیمتر
- فاصله محوری 2845 میلیمتر
- وزن 1703 کیلوگرم
- حجم باک 70 لیتر
- چرخ جلو 245/40R19
- چرخ عقب 245/40R19
-
سایر ویژگیها
سیستم کمکی راننده
-
کروز کنترل
-
کروز کنترل هوشمند
-
کنترل ایستایی در سربالایی
-
کنترل سرعت در سرازیری
-
کنترل کشش
-
کنترل پایداری
-
ضد واژگونی
-
اتو پارک
-
حالت رانندگی
- سایر ویژگیها مدیریت پایداری خودرو (VSM)
سیستم هشدار دهنده
-
سنسور جلو
-
سنسور عقب
-
سنسور باران
-
سنسور فشار باد تایر
-
سنسور خوابآلودگی راننده
-
رادار نقطه کور
-
رادار تغییرلاین
-
رادار تصادف جلو
-
رادار تصادف عقب
-
رادار تابلوخوان
-
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
-
توزیع نیرو ترمز
-
ترمز ضدقفل
-
ترمز کمکی
-
ترمز پارک برقی
-
ترمز اضطراری
-
سایر ویژگی ترمز
سیستم روشنایی
-
دیلایت
-
اتولایت
-
نوربالا اتومات
-
ارتفاع نور اتومات
-
چراغ مهشکن جلو
-
چراغ مهشکن عقب
-
چراغ چرخشی
-
چراغ شور
- چراغ جلو زنون
- سایر ویژگی روشنایی چراغ خوشآمدگویی
فرمان
- نیروی کمکی برقی
-
دکمههای کنترلی
-
حساس به سرعت
-
پدال شیفتر
-
گرمکن فرمان
- سایر ویژگی فرمان تریم چوب - مموری
مالتی مدیا
- سیستم صوتی 12 اسپیکر 550 واتی با آمپلیفایر - سیستم پخش اینفینیتی - هندزفری - چنجر 6 تایی
- مانیتور 8 اینچی لمسی
-
نویگیشن
-
هدآپ
-
دوربین عقب
-
دوربین جانبی
-
دوربین 360
-
دوربین شب
- قابلیت پشتیبانی Bluetooth - USB - CD/DVD - MP3 - iPod - AUX
- سایر ویژگی مالتی مدیا نمایشگر 7 اینچی صفحه کیلومتر
ایمنی کابین
- مجموع ایربگها 8
-
ایربگ راننده
-
ایربگ زانویی راننده
-
ایربگ سرنشین جلو
-
ایربگ زانویی سرنشین جلو
-
ایربگ پردهای
-
ایربگ جانبی جلو
-
ایربگ جانبی عقب
-
پشتسری فعال
-
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
-
ورود بدون کلید
-
استارت دکمهای
- سیستم تهویه اتومات سهگانه - دریچه تهویه عقب
-
کول باکس
- صندلی راننده 10 حالته برقی - تنظیم برقی گودی کمر - مموری
- صندلی سرنشین جلو 4 حالته برقی
- ویژگی صندلی عقب تاشو
- گرمکن صندلی جلو - عقب (سفارشی)
- سردکن صندلی جلو
-
ماساژور صندلی
- روکش صندلی چرم ناپا مشکی یا خاکستری یا بژ
-
ایزوفیکس صندلی
-
خروجی 12 ولت
-
صندوق برقی با جک
-
صندوق پران هوشمند
- سایر ویژگی کابین تریم چوب - ساعت آنالوگ (سفارشی)
آینه، شیشه و اتاق
-
آینه عقب الکتروکرومیک
-
آینه جانبی تاشو برقی
-
آینه جانبی با تنظیم برقی
-
آینه جانبی با گرمکن
-
سقف پانوراما
-
سانروف
- سایر ویژگی ظاهری شیشه دودی - پرده برقی عقب - مموری آینه
خودروهای مشابه
-
ب ام و سری 5 سدان
2013
-
هیوندای جنسیس
2013
-
لکسوس ES
2013
نام
شماره تلفن
ایمیل
whiteheart_kidboy@yahoo.com
این ماشین از هر نظر فوق العاده ست.
behnam0021
بخصوص از نظر قیمت. 2 میلیارد!!!
AMIR52 KARIMI
قیمت الان یدونه ۳۸۰ هزار تا کار دیدم گذاشته بود ۱ میلیارد یدونه ۲۰ تا کار هم هست گذاشته ۱۹۵۰ اونوقت پارسال ۲ میلیارد بوده
soheilsanabakhsh@gmail.com
بی نظیرترین خودرو در خانواده ی کیا مگه داریم شش سیلندر به این خوبی
saeedtj
۶ سیلندر به این خوبی؟ منظورت چیه داداش ۶ سیلندر های bmw با حجم کمتر از این شتاب بهتر میدن از نظر قابل اعتماد بودن هم که لکسوس بهتر از اینه ۶ سیلندر های بنز هم نگم برات بهتره جنسیس هم تازه موتورش بهتر از اینه
Mrreza
خودت میگی بی ام و
Amir1010
سلام خدمت دوست عزیز به غیر از این که ماشین های المانی بهتر از این هستن یک ماشین ۶ سیلندر دیفرانسیل جلو !!!! ماشین های پرقدرت دیفرانسیل جلو باشن روی فرمان دادن ماشین و گشتاور ماشین تاثیر خیلی زیاده دارن
behnam0021
این رو مینویسم که بمونه یادگار برای آیندگان: امروز 16-7-99 کادنزای 2014 رو دارن 2 تا 2.5 میلیارد تومن قیمت میدن!!! ماشینی که سال 96 قیمتی بین 200 تا 250 داشت!!! چه فلاکتی سر ارزش پول این مملکت درومده! چه بلبشویی! چه هرج و مرجی. تاریخ سراغ نداره.
جواد رجبی
من یه صفر ۲۰۱۳ گرفتم و ۸۰۰۰ کیلومتر سوار شدم و بعلت نیاز مالی مجبور شدم بفروشمش ، بی نظیره جا داری کابین و صندوق گرمکن سردکن صندلی ، سقف پانوراما و از همه مهمتر شتاب فوق العاده این ماشین توی این رنج قیمتی رو دست نداره
mahdi-bushehr
من مدل ٢٠١٣ شو الان ٤ ماهه دارم، عاليه از همه نظر عشقه، هيچگونه خرجي هم نداره با وجود اينكه ١٦٠ هزار تا هم كار كرده تنها ايرادش صندلي راننده هست كه خشكه و در مسافت هاي طولاني كمر رو اذيت ميكنه
sa.sa.1385
یک ماشین عالی پر قدرت زیبا راحت و جذاب با امکانات زیاد و امروزی ایمنی خوب وعملکردی بی نظیر دیگه چی از یه ماشین می خوایم؟ کادنزای 2014 عالی هست فقط هیف که قطعاتش خیلی کم یابه!!
حميد رضا
ما يه كادنزا ٢٠١٢ داشتيم به مدت دو سال ونيم تقريبا همه چيش خوب بود فقط يه اشكال داشت بعضي مواقع كه پا تو تا اخر ميزاشتي رو گاز ماشين با چند ثانيه مكث متوجه ميشد كه بايد بره اونم شايد هر كسي متوجهش نشه ولي بقيه چيزاش عالي بود هم رخش خوب بود هم امكاناتش هم جاداريش رينگ ١٩ فابريك هم زيرش بود كه قياقشو خيلي بهتر كرده بود
ايمانى
اين ماشين يعنى عشق راحتى بى نظير فقط خيلى ماشين هارى هست كاملاً بى اعصاب
A L I
من ی مدل ۲۰۱۱ رو نزدیک سه سال داشتم باید بگم عالی بود از هر نظر فقط واسه من مانیتور کوچک بود که اگر بزرگ بود با دوربین دیگه هیچ کسری نداشت
AC
فوق العاده خوبه، در سفر بینظیره ،من ۲۰۱۴ دارم که ۳۶تاکارکرده و از صفر دست خودم بوده تا حالا کوچکترین اذیتی نداشته ،فقط باید مواظب موتور جسور و بی حیای اون باشید.تمام سرویس وراحتی یک خودرو اروپایی وژاپنی رادارد بلکه بیشتر .رانندگی با ان بسیار لذتبخش است.