• مشخصات فنی cerato2000
  • مشخصات فنی cerato2000
  • مشخصات فنی cerato2000
  • مشخصات فنی cerato2000
  • مشخصات فنی cerato2000

مشخصات فنی کیا سراتو 2.0 لیتر اتوماتیک سال 2014 - 2016

13 دیدگاه
سال
مقایسه کنید
با اینکه سراتو TD در مدل 2014 هم در بازار ایران حضور دارد اما عمده واردات سراتو در این سال، برای نسل سومش یا همان اتاق YD بود. سراتو در این نسل، به لطف طراحی جذاب‌ترش، هم کشیده‌تر و هم عریض‌تر به نظر می‌رسید. به کابین این نسل اگر دقت کنید، متوجه می‌شوید که چیدمان دریچه‌های تهویه و ساعت دیجیتال
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

کیفیت ساخت
بازار دست‌دوم
امکانات رفاهی
بهبود آپشن‌ها (نسبت به سراتو TD)

نقاط ضعف

موتور MPi
فرمان‌پذیری

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

2014 تا 2016

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

4 دنده اتومات با شیفت لاک

پیشرانه

4 سیلندر

حجم موتور

2 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

158 اسب‌بخار

گشتاور

194 نیوتن‌متر

شتاب

10.5 ثانیه

سرعت

190 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

7.4 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

سدان جمع و جور

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل سوم (YD)

طول

4560 میلی‌متر

عرض

1780 میلی‌متر

ارتفاع

1445 میلی‌متر

فاصله محوری

2700 میلی‌متر

وزن

1345 کیلوگرم

حجم باک

50 لیتر

چرخ جلو

215/45R17

چرخ عقب

215/45R17

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

زنون

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ خوش‌آمدگویی - چراغ بدرقه - تنظیم برقی ارتفاع نور چراغ جلو

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

6 اسپیکر - هندزفری

مانیتور

مانیتور 4.2 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

USB - CD - MP3 - iPod - AUX

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

نمایشگر 4.3 اینچی صفحه کیلومتر - صفحه کیلومتر سوپرویژن - نمایشگر دنده عقب در آینه

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

6

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات دوگانه - دریچه تهویه عقب

کول باکس

صندلی‌ راننده

تنظیم برقی - مموری راننده

صندلی سرنشین جلو

تنظیم برقی

ویژگی صندلی عقب

تاشو دوتکه - کنسول تاشو عقب

گرمکن صندلی

جلو - عقب

سردکن صندلی

راننده

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه دودی عقب - شیشه بالابر آنتی‌ترپ
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.

رقبای کیا سراتو 2.0 لیتر اتوماتیک در بازار

هیوندای النترا 1.8 لیتر

هیوندای النترا 1.8 لیتر

مقایسه
میتسوبیشی لنسر 1.8 لیتر اتوماتیک

میتسوبیشی لنسر 1.8 لیتر اتوماتیک

مقایسه
تویوتا کرولا 2.0 لیتر XLI

تویوتا کرولا 2.0 لیتر XLI

مقایسه
دیدگاه کاربران
Alireza_1 1403/10/12
سلام دوستان ، تمام ماشینهای کره ای در رده خودشون خوب هستند و بسته به سلایق و شرایط رانندگی هر کسی ، خراب شوند یا چند سال بدون خرابی باشند. بنده حدود 4 سال سراتو TD مدل 96 داشتم که اصلا خراب نشد و 1 5 سال توسان 2014 داشتم که نو بود و خوب اصلا خراب نمی شد.و حالا هم سراتو YD دارم که واقعا بهتر از نسخه TD هستش . اصلا اگر این نسخه مشکل دار بود که 4 سال تولید نمیشد . بهر حال اکثر شاسی بلند ها خشک تر از سدان ها هستند و بنده کاملا این را با ماشین های نو هر کدام تجربه کردم. خرابی هایی که دوستان ذکر می کنند بسته به نوع نگهداری و رانندگی و فشار آوردن به خود رو داره . با آرزوی توفیق
پاسخ
0
0
1
ehsan1120 1403/10/6
بنظرم از هر لحاظ بخواییم مقایسه کنیم مزدا ۳ برتری داره نسبت به هم قیمت های خودش. کیفیت ساخت هندلینگ مثال زدنی دوام بالای قطعات مخصوصا موتور گیربکس فراوانی قطعه و از همه مهتر بازار خرید و فروش بسیار عالی و برند مطمن
پاسخ
0
1
0
فرررر 1402/11/3
بدترین ماشین سراتوست فقط کافیه یکباریاتقان یاواشربزنه دیگه موتورش روبایدبندازیددور ویکی دیگه براش بخرید
پاسخ
0
2
2
سیروس۱۱ 1401/6/20
سلام.۶ سال داشتمش و الان مجبور شدم بفروشمش پس الان ندارمش که بخوام بازار گرمی کنم براش. توی این ۶ سال خراب نشد فقط چراغ چک ش روشن بود که هیچ تاثیری روی عملکردش نداشت کسی سر در نیاورد که از چی ش بود ولی فک کنم از کیفیت بنزین ما بود. سواریش کمی خشک هست که با لاستیک فاق ۵۰ خیلی بهتر میشه. هماهنگی موتور و گیربکس عالی موتور ش زیادی قوی هست. رانندگی هیجان انگیز بهت میده مصرف میانگین ش هم حدود صدی ۸ بود. از صفر تا ۸۵ هزارتا باهاش رفتم با صفرش هیچ فرقی نکرده بود یعنی کوچک ترین صدایی حس نمیشد. اغلب ماشین های خارجی روی ۵ هزار تا باید سرویس بروند این ۷۵۰۰ تا بود. لنت ترمز جلو رو روی ۷۵ هزارتا عوض کردم درصورتی که اغلب خودروها کمتر از این عوض میکنن حتی باطری ش هم ۶ سال کار کرد که این اواخر عوض کردم. روغن گیربکس و شمع هم روی ۹۰ هزار باید تعویض بشه که خیلی از ماشین ها خیلی زودتر از این باید عوض کنن. کلا این ماشین هیچ خرجی نداره فقط برونید منم اصلا رحم به ماشین نمیکردم و تا ۲۰۰ تا هم باهاش می رفتم ولی اخ نگفت. مدل ۲۰۱۶ بود. امیدوارم این توضیحات مفید بوده باشه
پاسخ
0
1
5
rinan 1401/5/8
به نظر من مدل 2014 یا 2015 کم کارکرد گیر بیارید بسیار خرید بهتریه چون توسان به خاطر سبک بودن و موتور 2400 و تیزش معروفه ولی موتور مدل 2016 و بالا 2000 هستش و نسبتا ضعیفه. ولی در کل بگم که توسان خیلی ماشین بی آزار و کم هزینه ایه و برای داخل شهر عالیه فقط سرنشینای عقب دهنشون صاف میشه که ظاهرا این مشکل در راو 4 و اکثر نیم شاسی های دیگه هم هست.
پاسخ
0
2
2