• مشخصات فنی sportagebasic
  • مشخصات فنی sportagebasic
  • مشخصات فنی sportagebasic

مشخصات فنی کیا اسپورتیج 4 سیلندر ساده سال 2011 - 2013

20 دیدگاه
سال
از نسل سوم اسپورتیج باید به‌عنوان نماد موفقیت کیا در بازار ایران یاد کرد. اسپورتیج SL از مدل 2011 به ایران راه یافت؛ همان زمانی که تب شاسی‌بلندها در ایران بالا گرفته بود. طراحی بدنه متفاوت و زیبا به همراه قیمت‌گذاری مناسبش باعث شد تا اسپورتیج SL برای مدتی از محبوب‌ترین وارداتی‌های بازار باشد. استخوان‌بندی اسپورتیج SL مشابه توسان LM
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

فراوانی قطعات یدکی
فرمان‌پذیری بهتر از توسان LM

نقاط ضعف

دید محدود راننده
سواری خشک‌تر از توسان LM

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

2011 تا 2014

مشخصات فنی

محور محرک

دو دیفرانسیل

گیربکس

6 دنده اتومات

پیشرانه

4 سیلندر MPI

حجم موتور

2.4 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

176 اسب‌بخار

گشتاور

227 نیوتن‌متر

شتاب

10.4 ثانیه

سرعت

180 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

9.6 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

شاسی بلند جمع و جور

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل سوم (SL)

طول

4440 میلی‌متر

عرض

1855 میلی‌متر

ارتفاع

1645 میلی‌متر

فاصله محوری

2640 میلی‌متر

وزن

1598 کیلوگرم

حجم باک

55 لیتر

چرخ جلو

235/55R18

چرخ عقب

235/55R18

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

سفارشی

کروز کنترل هوشمند

کنترل ایستایی در سربالایی

کنترل سرعت در سرازیری

سفارشی

کنترل کشش

سفارشی

کنترل پایداری

سفارشی

ضد واژگونی

اتو پارک

حالت رانندگی

1 حالته (ECO)

سایر ویژگی‌ها

مدیریت پایداری خودرو (VSM)

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور

رادار تغییرلاین

رادار تصادف جلو

رادار تصادف عقب

رادار تابلوخوان

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز

ترمز ضدقفل

ترمز با نیروی کمکی

ترمز پارک برقی

ترمز اضطراری هوشمند

سایر ویژگی‌ ترمز

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

هالوژن - (زنون: سفارشی)

سایر ویژگی‌ روشنایی

(تنظیم برقی ارتفاع نور: سفارشی)

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

فرمان 3 حالته (نرمال - کامفورت - اسپرت)

مالتی مدیا

سیستم صوتی

4 اسپیکر - هندزفری

مانیتور

4.3 اینچی لمسی - (7 اینچی لمسی: سفارشی)

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

سفارشی

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - CD/DVD - MP3 - iPod - AUX

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

(صفحه کیلومتر سوپرویژن با نمایشگر دایره‌ای: سفارشی)

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

2

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

سفارشی

ایربگ جانبی جلو

سفارشی

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

سفارشی

استارت دکمه‌ای

سفارشی

سیستم تهویه

اتومات دوگانه - دریچه تهویه عقب

کول باکس

صندلی‌ راننده

6 حالته برقی - تنظیم برقی گودی کمر

صندلی سرنشین جلو

تنظیم دستی

ویژگی صندلی عقب

تاشو دوتکه

گرمکن صندلی

(جلو: فول شرکتی) - (عقب: فول وارداتی)

سردکن صندلی

(راننده: فول وارداتی) - (سرنشین جلو: فول وارداتی)

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم مشکی یا خاکستری

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

(کمربند سقفی: سفارشی)

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

سفارشی

آینه جانبی با تنظیم برقی

آینه جانبی با گرمکن

سقف پانوراما

سفارشی

سانروف

سفارشی

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه دودی عقب - شیشه بالابر آنتی‌ترپ
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
Aryagholami 1400/7/23
من یک۲۰۱۱نیوفیس فول اپشنشو از اول دست خودم بوده دارم، بسیار ماشین خوب و خوش دست و پر آپشن و کم استهلاکی هست، این ده سال فقط سرویس دوره ای بردم، البته کلا ۱۴۰هزار تا بیشتر نرفتم، تنها اشکالش اینه سواریش برای سرنشین عقب خشکه و الا جلوش مشکلی تداره
پاسخ
0
0
0
Rezaz 1400/1/12
من سورنتو 2009 دارم و پدرم هم اسپورتیج 2011 از اسپورتیج هیچ انتظاری نداشته باشید. عیب ها : دید عقب محدود. داخل کابین به خاطر کوچک بودن شیشه ها بویژه در صندلی عقب فوقالعاده دلگیر. ناراحت بودن صندلی های عقب که انگار روی نیمکت پارک نشستی. اگه از عقب یک تصادف کوچک داشته باشی باید درب صندوق عقب را هم رنگ و صافکاری کنی چون چسبیده به سپر. خوبی ها : طراحی داشبورد و بدنه خیلی زیبا گیربکس 6 دنده نرم و بی صدا آپشن های قابل قبول آینه های جانبی بزرگ
پاسخ
0
2
1
Shahin...........igyukk 1399/9/29
از دست اندر کاران باما سپاسگزارم اما ی انتقاد داشتم شما اولین نسل های توسان و سانتافه و سورنتو که در ایران حضور داشته اند رو بررسی کردید و در بخش مشخصات خودرو قرار دادید لطفا اسپورتیج نسل(Km) که پیشرانه ۶سیلندر 2700cc داره رو هم بررسیش رو قرار بدید در سایت ممنون!
پاسخ
2
2
2
Shahin...........igyukk 1399/10/13
ممنونم🌹
0
1
مرتضی هستم! 1399/10/5
شاهین جان ارادت. خیلی ممنونم بابت نظرتون. حق باشماست. حتما در اینده، اسپورتیج کا.ام رو هم اضافه میکنیم
0
2
S.n.h 1399/3/13
سلام ببخشید بین سوزوکی گراند ویتارا وکیا اسپورتیج مدل 2013و هیوندا توسان کدوما بخرم؟ که از همه نظر خوب باشه.
پاسخ
4
0
0
Masoud54 1401/4/26
با این قطعات گران ماشینهای خارجی ویتارا گزینه بهتری هست...نمایندگیهای ایران خودرو قطعات قیمت مناسبتری دارند
0
1
مهدی49 1401/3/16
من باشم ویتارای کلاس ۱۰ مدل ۹۶ یا ۹۷ میخرم. هم عروس خیابونه هم آهوی بیابون.
0
2
kalantari 1399/12/21
بی شک اسپورتج 2013
5
0
Arash yazdani 1399/5/16
سلام. من خودم هیوندای توسان ۲۰۱۴ دارم و به نظرم هیوندای توسان ۲۰۱۲ به بالا بهتر از اون سه مدل هست
4
2
Davood222 1398/7/8
درود بر شما لطفا ممکنه در مورد نمونه ساده اسپورتیج، تفاوت های بین فول شرکتی و وارداتی ۲۴۰۰ سی سی و همچنین نیم فول وارداتی ۲۴۰۰ سی سی رو به تفکیک بفرمایند. سپاس فراوان
پاسخ
0
0
0