• مشخصات فنی sportagegtline
  • مشخصات فنی sportagegtline
  • مشخصات فنی sportagegtline

مشخصات فنی کیا اسپورتیج 4 سیلندر GT لاین سال 2017 - 2018

159 دیدگاه
سال
با دیدن اسپورتیج QL، آیا به یاد هواپیماهای جنگنده‌ می‌افتید؟ اما طراحان کیا اصرار دارند که بیفتید! چراکه طراحی نسل چهارم اسپورتیج، ترکیبی از خطوط تیز و شکسته به همراه سطوح صاف است؛ یعنی همان ویژگی‌هایی که در طراحی جنگنده‌ها نیز استفاده می‌شود و شاید به همین دلیل است که سال 2016، جایزه معتبر طراحی Red Dot را به این
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

کیفیت ساخت
شارژر وایرلس
امکانات رفاهی
پایداری بیشتر از اسپورتیج SL
مصرف سوخت کمتر از اسپورتیج SL

نقاط ضعف

شتاب اولیه
دید محدود راننده

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

2017 تا 2018

مشخصات فنی

محور محرک

دو دیفرانسیل

گیربکس

6 دنده اتومات با شیفت لاک

پیشرانه

4 سیلندر GDI

حجم موتور

2.4 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

181 اسب‌بخار

گشتاور

237 نیوتن‌متر

شتاب

9.8 ثانیه

سرعت

217 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

8.5 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

شاسی بلند جمع و جور

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل چهارم (QL)

طول

4480 میلی‌متر

عرض

1855 میلی‌متر

ارتفاع

1655 میلی‌متر

فاصله محوری

2670 میلی‌متر

وزن

1598 کیلوگرم

حجم باک

62 لیتر

چرخ جلو

245/45R19

چرخ عقب

245/45R19

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

3 حالته (نرمال - اکو - اسپرت)

سایر ویژگی‌ها

مدیریت پایداری خودرو (VSM)

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

اتوهلد - کنترل ترمزها در پیچ (ATCC)

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

زنون

سایر ویژگی‌ روشنایی

مه‌شکن LED چهارتایی جلو - چراغ خوش‌آمدگویی

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

فرمان دی‌کات

مالتی مدیا

سیستم صوتی

8 اسپیکر JBL با آمپلی‌فایر - تشخیص صدا - هندزفری

مانیتور

5 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - CD - MP3 - iPod - AUX

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

نمایشگر 4.2 اینچی صفحه کیلومتر - نمایش خطوط کمکی پارک با حرکت فرمان

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

6

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات دوگانه - دریچه تهویه عقب

کول باکس

صندلی‌ راننده

10 حالته برقی - تنظیم برقی گودی کمر

صندلی سرنشین جلو

8 حالته برقی

ویژگی صندلی عقب

2 حالته دستی - تاشو دوتکه

گرمکن صندلی

جلو - عقب

سردکن صندلی

جلو

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم مشکی یا خاکستری یا قهوه‌ای

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

شارژر وایرلس

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه دودی عقب
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
مخمد رضا منصوریان 1403/5/22
درود یک سال و نیم هست که مدل 2017 گرفتم قبلا 4 سال سانتافه 2014 و همزمان مزدا 3 نیو به مدت سه سال را داشتم و تجربه رانندگی با راو4 و اسپرتیج 2013 توربو و توسان 2013 و کولیوس2017 و بی ام و X3 و غیره را داشتم . تا الان 30 هزار کارکرد داشته و تجربیات خودم با این ماشین حدود دو سال استفاده : مهمترین موضوع بحث شکل ظاهری هست که کلا سیلیقه ای هست بعضی ها دوستش دارند و بعضی ها نه . به نظر من در کل فقط طراحی جلوش مورد بحث هست که با احتساب طراحی مثبت کنار و پشت میشه نمره قبولی داد . طراحی و کیفیت داخل هم که راضی کننده است از نظر آپشن مهم هم دوربین 360 و رادار نقطه کور کم داره نسبت به آپشنهای روز البته برای ماشین 7 سال پیش کسری زیادی نداره . مهمترین موضوع سوال دوستان کیفیت سواری هست که به نظر من از ماشینهایی که اسم بردم به غیر از BMW بیصدا تر هست صدای موتور و لاستیکها تو اتاق منطقیه و از خیلی از هم کلاسهاش بهتره و نسبت به مدل 2013 هم کلا فنربندی بهتری و منطقی تری داره هم دید اطراف و هم عایق بندی اتاقش بهتره ( به اعتراف صاحب اسپرتیج 2013 توربو یعنی برادرم ) با وجود رینگ 19 و لاستیک 245 و رینگ 18 و لاستیک 235 ماشین برادرم (2013)
پاسخ
0
0
0
Amirq3 1403/1/7
بی ریخت هست ولی به خاطر دو دیفرانسیل بودنش خوبه
پاسخ
0
1
1
Ahmad1986 1402/9/27
سلام. من بین خرید این ماشین و راوفور موندم. تنها حساسیتم نسبت به این ماشین موتور gdi اونه که میترسم با بنزین معمولی دچار مشکل بشه ولی خب راو فور این مشکل رو نداره ولی در عوض با قیمت برابر دو مدل پایینتر باید بگیرم هم از نظر آپشنی هیچی نداره. ممنون میشم دوستانی که این ماشین رو دارن منو راهنمایی کنن در ضمن تجربه رانندگی راوفور رو هم دارم.ممنون
پاسخ
1
0
1
mp313 1402/10/23
اگر حال و حوصله رسیدگی به ماشین رو داری همینطور بگیر وگرنه همون راوفور رو بگیر برو عشق و حال.چار تا اپشن بی مصرف ارزش اینو نداره که موتور ماشین به خرج بیوفته
0
2
keyvan2050 1402/8/5
سلام بین اوتلندر تیپ۵ و همین کیا و بورگارد و کولیوس کدوم رو انتخاب کنم؟!
پاسخ
2
0
0
mp313 1402/10/23
اوتلندر. ماشین کم مصرف و با دوام و اپشن معقول
0
0
ناشناس 1402/8/20
اگر با گیربکس کولیوس مشکلی ندارید انتخاب بهتریه
0
0
mojtabaasgari 1402/7/25
خدمت دوستان تجربه 2 ساله خودم رو عرض میکنم. به نسبت قیمتش واقعا خودروی مناسبی جهت خرید هست.شتاب خوب.گیربکس فوق العاده نسبت رقبای کره ای و ژاپنی.واقعا بی سر و صداست.آپشن هم که کم نداره.ضمنا با توجه به تایرهای 245 هندلینگ خوبی داره.بازم عرض میکنم نسبت به قیمت.نمیتونید پورشه و ب ام و رو با این خودرو مقایسه کنید.خودروهای 30 تا 35 هزار دلاری نظیر سانتافه.توسان 2400 .کولیوس.راو4.اوتلندر و ایکس تریل.
پاسخ
2
0
1
Babak.zamanian78 1403/1/26
خیر، توربو نیست این ماشین
0
0
Ahmad1986 1402/9/27
سلام. با توجه به gdi بودن موتور اگه بنزین معمولی بزنیم مشکلی برای موتور پیش نمیاد؟
0
0