بررسی مشخصات کی ام سی J7
بررسی مشخصات کی ام سی J7
بررسی مشخصات کی ام سی J7
بررسی مشخصات کی ام سی J7
بررسی مشخصات کی ام سی J7
بررسی مشخصات کی ام سی J7
بررسی مشخصات کی ام سی J7
بررسی مشخصات کی ام سی J7
بررسی مشخصات کی ام سی J7

کی ام سی J7 که از اواسط سال 1401 به ایران آمد، نخستین سدان از برند KMC و همچنین اولین خودرویی بود که با لوگوی جدید کرمان موتور به فروش می‌رسید. خودرو J7 برخلاف تصور خیلی‌ها، همان JAC J7 نیست! شرکت خودروسازی جک، در اکثر بازارهای صادراتی‌اش، خودرو JAC A5 را با نام جک J7 می‌فروشد اما محصول کرمان موتور، در واقع نسخه ارتقایافته جک A5 است که در سال 2021 با نام A5 PLUS در بازارهای صادراتی و با نام SEHOL YAO در بازار چین معرفی شده است. در طراحی KMC J7 نکات جالبی به چشم می‌خورد. به عنوان مثال، خودرو J7 برخلاف اکثر سدان‌های بازار ایران، در کلاس فست‌بک‌ها طراحی شده و خاطرات MG6 GT را برای‌مان تداعی می‌کند. نکته جالب دیگر درباره انبوهی از چراغ‌های کوچکی است که در چهره J7 بکار رفته طوریکه طبق گفته سازنده، دقیقا 142 چراغ LED در قسمت جلویی این خودرو جاسازی شده است.

ادامه...
  • رانندگی و عملکرد فنی
  • طراحی ظاهری
  • کابین و امکانات
  • ارزش در مقابل قیمت
  • کیفیت
  • مزایای کی ام سی J7

    • فضای جادار کابین
    • امکانات رفاهی و ایمنی
    • خدمات پس از فروش
  • معایب کی ام سی J7

    • قیمت گذاری بالا
    • پیشرانه کم توان برای کابین
قیمت

وضعیت در بازار ایران

  • مدل‌های موجود 1401

مشخصات فنی

  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 6 دنده اتوماتیک دوکلاچه
  • پیشرانه 4 سیلندر توربوشارژ TGDi
  • حجم موتور 1.5 لیتر

عملکرد فنی

  • قدرت 172 اسب‌بخار
  • گشتاور 280 نیوتن‌متر
  • شتاب ثانیه
  • سرعت 170 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

  • نوع بدنه سدان جمع و جور
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول
  • طول 4780 میلی‌متر
  • عرض 1820 میلی‌متر
  • ارتفاع 1492 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2770 میلی‌متر
  • وزن 1485 کیلوگرم
  • حجم باک 55 لیتر
  • چرخ جلو R18
  • چرخ عقب R18
  • سایر ویژگی‌ها رینگ مشکی مات

سیستم‌‌ کمکی راننده

  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی 2 حالته (اکو - اسپرت)
  • سایر ویژگی‌ها
4 دیدگاه

Mehdiab(139 روز پیش)

درود بر دوستان گرامی،من قصد خرید ماشین دارم و بین جک s3 و هایما s5 و s7 و x55 مردد هستم،نیم نگاهی هم به سدان کرمان موتور یعنی j7 دارم،اگه ممکنه دوستان کمی منو راهنمایی کنن،ما یک خانواده سه نفره هستیم،من،خانومم و یک بچه شش ساله،از لحاظ فضای داخلی بنظرم همه اینا که گفتم خوب و کافی باشن،فقط اگه ممکنه راجع به همین گزینه ها که گفتم راهنماییم کنین،از لحاظ راحتی در مسافت طولانی،سیستم تهویه،و کشش در سربالایی کدوم بهتره؟ دوستان تورو خدا فقط از بین همینا راهنماییم کنید،از کره ای و ژاپنی دست دوم نگید لطفا،عادت به خریدن هیچ وسیله ی دست دومی ندارم و در ضمن طبق بررسی های خودم ارزش خرید یک چینی صفر حداقل از کره ای کار کرده بهتره،بر اساس تجربه میگم کیفیت متریال داخلی چینی ها بمراتب از کره ای ها بهتر هست،کره ای ها اکثرا پلاستیک خشک هستن در حالی که چینی ها ترکیبی و از چرم هم استفاده میکنن،خوشحال میشم اگه راهنماییم کنید،بیشترین ترددم بین مسیر اصفهان به خوزستان از مسیر جاده ایذه هست که گردنه ها و پیچ ها و سربالایی های تند و تیزی داره.

Amirali123 (122 روز پیش)

از بین اینها جک s5 خیلی بهتره چون بازار فروش خیلی خوبی داره ، قطعاتش پیدا میشه،قدرت موتور خوبی داره، فضای جادار تری داره ما ۶ سال داشتیم بدون مشکل و کم خرج بود ولی مصرف سوخت بالایی هم داره و قطعاتش یکم گرونه

Amir88(142 روز پیش)

این ماشین اگه بخوایم با اپتیما gt مقایسه کنیم از لحاظ فنی هدو توان یکسانی دارن ولی j7 حدود 100 کیلو سبک تره پس شتاب بهتری داره، از لحاظ فیس هر دو واقعا جذابن و پاخورشون خوبه😅 از لحاظ امکانات اپتیما کامل تره به خاطر سرد کن صندلی های جلو، صندلی برقی شاگرد، داشتن رادار جلو، جانبی، بین خط. ولی از لحاظ قیمتی اپتیما gt صفر اگه پیدا بشه حدود 2.5 حداقل قیمت داره و کارکرده هم از 1800 شروع میشه درحالی که j7 به صورت صفر 1200 فروش میره، به نظرم j7 گزینه خوبیه بین سدان ها تو صفر ها که رقیب نداره تو قیمت خودش. فیس عالی، موتور خوب، شتاب راضی کننده، پدل شیفتر میتونه هر جوونی بکشه سمتش😁

Amir1034(142 روز پیش)

به نظر من این ماشین همون اپتیما (GT لاین صفر )هست تمام