• مشخصات فنی k7
  • مشخصات فنی k7
  • مشخصات فنی k7
  • مشخصات فنی k7
  • مشخصات فنی k7
  • مشخصات فنی k7
  • مشخصات فنی k7
  • مشخصات فنی k7
  • مشخصات فنی k7

مشخصات فنی کی ام سی K7 سال 1400 - 1402

84 دیدگاه
سال
بعد از توقف تولید جک ریفاین S7 در بازار چین، جک تصمیم گرفت تا با انجام یک فیس‌لیفت سنگین روی آن، محصول جدیدی بنام جک X7 بسازد؛ پس دلیل اینکه ابعاد و اندازه‌های این خودروها بسیار شبیه یکدیگرند، موتور و گیربکس آنها یکسان است و در نام هردوی آنها نیز عدد 7 وجود دارد، کاملا مشخص است! جک X7 نخستین
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

صندوق عقب بزرگ
امکانات رفاهی متعدد
پیشرانه مشترک با S5 نیوفیس (4GC1)

نقاط ضعف

ساختار تک‌دیفرانسیل (نسبت به رقبا)
حذف آپشن‌های ایمنی در نسخه مونتاژی

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1400 تا 1402

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

6 دنده اتومات دوکلاچه

پیشرانه

4 سیلندر توربوشارژ TGDi

حجم موتور

1.5 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

171 اسب‌بخار

گشتاور

251 نیوتن‌متر

شتاب

ثانیه

سرعت

160 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

8.6 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

شاسی بلند متوسط

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول

طول

4776 میلی‌متر

عرض

1900 میلی‌متر

ارتفاع

1760 میلی‌متر

فاصله محوری

2750 میلی‌متر

وزن

1735 کیلوگرم

حجم باک

64 لیتر

چرخ جلو

235/60R18

چرخ عقب

235/60R18

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند

کنترل ایستایی در سربالایی

کنترل سرعت در سرازیری

کنترل کشش

کنترل پایداری

ضد واژگونی

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور

رادار تغییرلاین

رادار تصادف جلو

رادار تصادف عقب

رادار تابلوخوان

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز

ترمز ضدقفل

ترمز کمکی

ترمز پارک برقی

ترمز اضطراری

سایر ویژگی‌ ترمز

اتوهلد

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

LED

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ بدرقه - تنظیم برقی ارتفاع نور

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدال شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

10 اسپیکر - سیستم پخش اینفینیتی - هندزفری

مانیتور

12.3 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - iPod - MirrorLink - MP5

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

صفحه کیلومتر دیجیتالی 12.3 اینچی با تنظیم نور سه‌گانه

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

4

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات دوگانه - دریچه تهویه عقب

کول باکس

صندلی‌ راننده

6 حالته برقی - مموری

صندلی سرنشین جلو

4 حالته برقی

ویژگی صندلی عقب

تاشو دوتکه - کنسول تاشو - تنظیم زاویه پشتی صندلی

گرمکن صندلی

جلو

سردکن صندلی

جلو

ماساژور صندلی

راننده

روکش صندلی

چرم

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

آینه جانبی با گرمکن

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه بالابر آنتی‌ترپ
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
Mrs
واقعا یکی از بهترین خودروهای مونتاژی هم از نظر کیفیت و هم از نظر خدمات پس از فروش می‌باشد ، ‌سواری فوقالعاده نرم و راحت و بی صدا
پاسخ
0
1
2
soheil2856
سلام دوستان از نظر شما تیگو ۷ پرو خوبه یا k۷ برای خرید خودرو دوم و عملکرد گیربکس کدام بهتر است.مرسی
پاسخ
3
0
0
Afshin_bm
بنظر من تیگو ۷پرو بهتره چون اولا با اینکه گیربکس CVT داره اما گیربکس دو کلاجه K7 از نوع دوکلاجه خشکه و این باعث میشه گیربکس در ترافیکها داغ کنه و دردسر های خودش رو داره. گیربکس ۷پرو هم بدلیل یکنواختی انتقال نیرو در گیربکس های CVT از شتاب خوشایندی برخوردار نیست اما اصلا اذیت نداره. مضاف به اینکه پوشش خدمات پس از فروش بهتری نسبت به K7 داره.
1
1
سالارز
k7 بهتره، گیربکس تیگو 7 پرو cvt هست و زیاد جالب نیست، گیربکس دوال خیلی بهتره
0
2
سالارز
قطعا K7 بهتره، کیفیت خیلی بالاتری داره و بسیار راحته ولی در عین حال شتاب و توان خوبی هم داره، امکاناتش هم عالیه، گرچه هیچوقت به پای سانتافه نمیرسه ولی تقریبا سواری و امکاناتش و راه رفتنش مثل اونه، من هم فیدلیتی هم تیگو 7 و هم K7 رو سوار شدم و واقعا k7 رو بهتر از همشون دیدم، خودم هم قصد خریدش رو دارم، قیمتش به تسبت اون دوتای دیگه بالاتره ولی واقعا میارزه
0
2
Esn
سلام من جک s5 دارم‌میخوام k۷ بخرم از لحاظ اینکه موتور جفتش یکیه ولی k7 حدود ۳۰۰ کیلو سنگین تره شاید نا امید کنه منو کسی که جفتشو سوار شده میتونه به من کمک کنه؟؟
پاسخ
1
0
0
سالارز
سلام، توان فنیش خوبه نگران نباش، مصرفش هم کمتر شده و گیربکسش هم بهتر شده
0
2
Hoomans5
بنظرم با توجه به پشتیبانی کرمان موتور و تجربه خودروی جک در ایران بهترین خودروی چینی کا ۷ بدون اغراق است
پاسخ
0
2
5
RESISTANT
برید پولاتونو جمع کنید چانگان UNI-T بخرید فقط میتونم بگم برگاتون میریزه از این همه جلال و شکوه
پاسخ
1
6
0
Alireza1323
واقعا گل گفتی.هم ۲دیفرانسیل هست.هم فول آپشن وهم فوق العاده زیباست
0
0