• مشخصات فنی k7
  • مشخصات فنی k7
  • مشخصات فنی k7
  • مشخصات فنی k7
  • مشخصات فنی k7
  • مشخصات فنی k7
  • مشخصات فنی k7
  • مشخصات فنی k7
  • مشخصات فنی k7

مشخصات فنی کی ام سی K7 سال 1400 - 1402

159 دیدگاه
سال
بعد از توقف تولید جک ریفاین S7 در بازار چین، جک تصمیم گرفت تا با انجام یک فیس‌لیفت سنگین روی آن، محصول جدیدی بنام جک X7 بسازد؛ پس دلیل اینکه ابعاد و اندازه‌های این خودروها بسیار شبیه یکدیگرند، موتور و گیربکس آنها یکسان است و در نام هردوی آنها نیز عدد 7 وجود دارد، کاملا مشخص است! جک X7 نخستین
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

صندوق عقب بزرگ
امکانات رفاهی متعدد
پیشرانه مشترک با S5 نیوفیس (4GC1)

نقاط ضعف

ساختار تک‌دیفرانسیل (نسبت به رقبا)
حذف آپشن‌های ایمنی در نسخه مونتاژی

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1400 تا 1402

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

6 دنده اتومات دوکلاچه

پیشرانه

4 سیلندر توربوشارژ TGDi

حجم موتور

1.5 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

171 اسب‌بخار

گشتاور

251 نیوتن‌متر

سرعت

160 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

8.6 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

شاسی بلند متوسط

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول

طول

4776 میلی‌متر

عرض

1900 میلی‌متر

ارتفاع

1760 میلی‌متر

فاصله محوری

2750 میلی‌متر

وزن

1735 کیلوگرم

حجم باک

64 لیتر

چرخ جلو

235/60R18

چرخ عقب

235/60R18

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

اتوهلد

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

LED

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ بدرقه - تنظیم برقی ارتفاع نور

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

10 اسپیکر - سیستم پخش اینفینیتی - هندزفری

مانیتور

12.3 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - iPod - MirrorLink - MP5

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

صفحه کیلومتر دیجیتالی 12.3 اینچی با تنظیم نور سه‌گانه

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

4

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات دوگانه - دریچه تهویه عقب

کول باکس

صندلی‌ راننده

6 حالته برقی - مموری

صندلی سرنشین جلو

4 حالته برقی

ویژگی صندلی عقب

تاشو دوتکه - کنسول تاشو - تنظیم زاویه پشتی صندلی

گرمکن صندلی

جلو

سردکن صندلی

جلو

ماساژور صندلی

راننده

روکش صندلی

چرم

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه بالابر آنتی‌ترپ
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
کیوان عسگری 1403/8/30
من دوسال این ماشین و دارم حدود 20 هزار تا باهاش رفتم ...قبل از این s5 داشتم که سال 1401 اینو گرقتم .از لحاظ امکانات رفاهی داخلی و همچنین متریال بکاررفته تو داخل خودرو بدون تعصب میتونم بگم از بهترین ها ست از سیستم صوتی ومونیتور تا سیستم اینفینتی صدا و همچنین کیفیت داخل کابین واقعا خوبه ..در خصوص مشکل گریبکس تقریبا اکثر ماشین های دبل کلاچ تقه تو دنده عقب و دارند البته اس 5 نداشت ولی با تغیرات و همچنین ابدیت گربکس تا حدود زیادی این مشکل رفع میشه .یه ایراد دیگه که مربوط به مونتاژ میشه درز گیری درهاست که باعث صدای باد میشد که به راحتی با مراجعه به مغازدارانی که این کارهارو انجام میدن رفع میشه .در خصوص کشش خودرو تو جاده واقعیتش من تنبلی یا سنگینی خاصی ندیم خودم تا 185 کیلومتر هم باهاش رفتم که شاید میتونست بیشتر هم بره اینو مطمین نیستم شتابشم در حد همه کراس اور های چینی و ناتوانی که بگم مشهود هست واقعیتش ندیدم.ترمز ها اساسا کاملا مربوط میشه بع سبک رانندگی توی اون قسمت هم من نا الان مشکلی نداشتم .بنزین اگه سوپر باشه بسیار نرم کار میکنه با بنزین معمولی خیلی مشکلی تا الان مشهود نیست هر دو یا سه باک هم یه موکمل سوخت میزیزم .در کل kmck7یه خودرو خوب در کلاس ماشین های هم سطح خودش و یه خودرو متوسط در کلاس کراس اور های شهری با برند های کره ای و ژاپنی است .از این رو باید به اندازه یه ماشین چینی با کیفیت نسبتا بهتر از رقبا ازش انتظار داشت نه بیشتر .تعصب تو هر زمینه ای باعث پس رفت میشه .صد البته تو بازار داخل برای گرفتن یه ماشین با این سطح از امکانات و راحتی از برند های کره ای و ژاپنی باید سه برابر مبلغ این ماشین هزینه کرد یا ماشین های با کارکرد های خیلی بالا گرفت که اونم مشکلات خودشو به همراه خواهد داشت .در پایان امیدوارم شرایط طوری رقم بخوره که همه هموطن های ما ماشین های خوب با برند های مطرح جهانی سوار بشند.
پاسخ
0
0
0
وحید حسینی 1403/8/26
من این ماشین رو یک ساله دارم ، خیلی خوبه ولی صد حیف که مونتاژ و رنگ و لاستیکش ضعیفه یعنی ایران خرابش کرده ؛ توصیه ام اینه بدین صافکاری درز درهاشو بگیره و لاستیک خوب بندازین و کاور کنید دیگه حرف نداره
پاسخ
0
0
0
محمد 1403/8/4
با سلام بین اریزو 6 جی تی و کی ام سی k7 کدوم بهتره
پاسخ
1
0
0
ناشناس 1403/9/9
من الان حدود یکسال‌و نیم هست که کی ام سی ۷ دارم وامروز رفتم ماموت خودرو که تبدیل کنم با بیجینگ، دیدم که ماشین من یه سوال گردن بهتر از اون هستش، ویادمون باشه که رزومه کا۷ کرمان موتور هست، در کل عالیه
0
0
ناشناس 1403/7/28
درود دوستان بین‌ این ماشین و تیگو ۷ ie کدوم بهتره؟ از احاظ کیفیت رانندگی قدرت موتور تامین قطعات و خدمات پس از فروش
پاسخ
3
0
0
محمد قاسمی 1403/8/15
تیگو ۷ ie عالیه
0
0
ناشناس 1403/8/1
تمام قطعات kmck7 موجود است شتابk7 کمه
0
0
ناشناس 1403/7/30
اگر یک خودرو به‌ظاهر لوکس با پرستیژ بالاتر، فضای داخلی بیشتر، آپشن‌های رفاهی متنوع‌تر و توان فنی نسبتا راضی‌کننده‌ نیاز دارید، ظاهرا کی ام سی k7 می‌تواند به طرز بهتری پاسخگوی احتیاجات شما باشد. البته مشاهده شده که با توجه به بهره‌مندی این خودرو از سیستم پاشش مستقیم سوخت، حساسیت آن نیز نسبت به کیفیت بنزین بالاتر بوده و این مسئله می‌تواند روی استهلاک خودرو در بلندمدت تاثیر منفی بگذارد،همچنین وجود گیربکس دو کلاچه نیز باعث می‌شود تا دردسرهای مالک این خودرو نسبت به نمونه cvt موجود در تیگو ۷ پرو پیرامون نگهداری از گیربکس کمی بیشتر باشد. همچنین از لحاظ عملکرد و توان حرکتی نیز برخی از مشتریان و دارندگان جک کی ۷ از اتومبیل خود مقداری ناراضی بوده‌اند و عدم هماهنگی دقیق و کامل بین پیشرانه و گیربکس را دلیل این امر ذکر کرده‌اند. البته چنین ایراداتی می‌تواند به دلیل نقص در سامانه‌های نرم‌افزاری خودرو باشد که انتظار داریم شرکت سازنده در نمونه‌های جدیدتر این ایراد را تا حد زیادی رفع کرده باشد،در سوی دیگر فونیکس تیگو ۷ پرو گرچه آپشن های رفاهی کمتری دارد اما طراحی ظاهری آن تا حدودی پخته‌تر به نظر می‌رسد و جنبه‌های اسپرت بیشتری ارائه می‌دهد. همچنین عملکرد بین پیشرانه و گیربکس آن تقریباً کم ایراد است و هماهنگی نسبتا مطلوب‌تری بین آنها مشاهده می‌شود.
1
0
ایمان 1403/7/23
سلام kmc x5 یا kmc a5
پاسخ
1
0
0
ناشناس 1403/7/24
کی ام سی ایکس 5 درزمینه سبقت‌گیری و یا عبور از مسیرهای ناهموار با دنده سنگین نیز کشش به مراتب بهتر نسبت به دیگر محصول کرمان موتور یعنی کی ام سی ای 5 دارد
0
1