مشخصات فنی کی ام سی K7 سال 1400 - 1402
سال
بعد از توقف تولید جک ریفاین S7 در بازار چین، جک تصمیم گرفت تا با انجام یک فیسلیفت سنگین روی آن، محصول جدیدی بنام جک X7 بسازد؛ پس دلیل اینکه ابعاد و اندازههای این خودروها بسیار شبیه یکدیگرند، موتور و گیربکس آنها یکسان است و در نام هردوی آنها نیز عدد 7 وجود دارد، کاملا مشخص است! جک X7 نخستین
0%
0%
0%
0%
0%
نقاط قوت
صندوق عقب بزرگ
امکانات رفاهی متعدد
پیشرانه مشترک با S5 نیوفیس (4GC1)
نقاط ضعف
ساختار تکدیفرانسیل (نسبت به رقبا)
حذف آپشنهای ایمنی در نسخه مونتاژی
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
1400 تا 1402مشخصات فنی
محور محرک
دیفرانسیل جلوگیربکس
6 دنده اتومات دوکلاچهپیشرانه
4 سیلندر توربوشارژ TGDiحجم موتور
1.5 لیترعملکرد فنی
قدرت
171 اسببخارگشتاور
251 نیوتنمترسرعت
160 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
8.6 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
شاسی بلند متوسطنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل اولطول
4776 میلیمترعرض
1900 میلیمترارتفاع
1760 میلیمترفاصله محوری
2750 میلیمتروزن
1735 کیلوگرمحجم باک
64 لیترچرخ جلو
235/60R18چرخ عقب
235/60R18سایر ویژگیها
سیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند
کنترل ایستایی در سربالایی
کنترل سرعت در سرازیری
کنترل کشش
کنترل پایداری
ضد واژگونی
اتو پارک
حالت رانندگی
سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور
رادار تغییرلاین
رادار تصادف جلو
رادار تصادف عقب
رادار تابلوخوان
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز
ترمز ضدقفل
ترمز با نیروی کمکی
ترمز پارک برقی
ترمز اضطراری هوشمند
سایر ویژگی ترمز
اتوهلدسیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
LEDسایر ویژگی روشنایی
چراغ بدرقه - تنظیم برقی ارتفاع نورفرمان
نیروی کمکی
برقیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
مالتی مدیا
سیستم صوتی
10 اسپیکر - سیستم پخش اینفینیتی - هندزفریمانیتور
12.3 اینچی لمسینویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
Bluetooth - iPod - MirrorLink - MP5سایر ویژگی مالتی مدیا
صفحه کیلومتر دیجیتالی 12.3 اینچی با تنظیم نور سهگانهایمنی کابین
مجموع ایربگها
4ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
اتومات دوگانه - دریچه تهویه عقبکول باکس
صندلی راننده
6 حالته برقی - مموریصندلی سرنشین جلو
4 حالته برقیویژگی صندلی عقب
تاشو دوتکه - کنسول تاشو - تنظیم زاویه پشتی صندلیگرمکن صندلی
جلوسردکن صندلی
جلوماساژور صندلی
رانندهروکش صندلی
چرمایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
آینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
شیشه بالابر آنتیترپ درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
12Hossein 6 روز پیش
آیا بازار دست دومش نسبت به رقیب هاش ضعیف تره ؟
پاسخ
0
0
0
کاوهساعی 1403/3/29
من شنیدم گیربکسش CVT هست و بیخود میگن که دوکلاچه هست. درسته؟
پاسخ
0
0
0
مهرداد رضایی 1403/1/30
دوستان من نویگیشن را توی ایکن های مانیتور پیدا نکردم. ایا سیسم نویگیشن داره ماشین یا نه؟ راهنمایی میفرمایید
پاسخ
4
0
0
ناشناس 2 روز پیش
سلام نویگیشن نداره دنبالش نگرد گوشی با کابل با برنامه carbitlink بهش وصل میشه از نرم افزارهای گوشیت استفاده میکنه برای جهت یابی و پخش مولتی مدیا وووو ....
0
0
مهرداد رضایی 1403/2/11
سلام آقای حسینی من روی حرف شما رفتم از تهرانپارس نمایندگی مرکزی کیلومتر ۱۶ گفتن باید با موبایل بلوتوس کنی ماهمچین چیزی نداریم
0
1
Hossini123 1403/2/10
باید تشریف ببرید نمایندگی اخرین اپدیت رو براتون اعمال کنن
1
0
سیاوشم 1403/2/8
در آخرین نمونهای که باهاش مواجهه داشتم چیزی پیدا نکردم، مگر اینکه نمایندگی آپدیت جدیدی رو در نظر داشته باشه
0
0
Hossein 1403/1/24
این که میگن شتاب اولش خوب نیست و سخت راه میره اولش و خنگی گیربکس زیاد داره و رو اعصابه درسته؟؟؟
پاسخ
0
0
2
مهرداد رضایی 1403/1/12
من ماشین را چهار ماهه تحویل گرفتم دنده عقبش گاز هرز میخوره بعد ۵یا ۶ ثانیه را میفته اونم بسختی ولی دنده جلو خیلی خوبه برای این مشگل بردم نمایندگی شرق تهران گفتن نرم افزار نیامد حالا این آقایی محمدزاده چطور میگن راحت حل میشه من نمیدانم
پاسخ
2
1
0
ناشناس 2 روز پیش
سلام منم مشکل شما را داشتم بردم تعمیرگاه مرکزی شماره 2 تغییراتی رو نرم افزار گیربکس انجام دادن 80 تا 90 درصد مشکل تقه زدن گیربکس مخصوصا تو دنده عقب حل شد اما کمی چابکی گیربکس مخصوصا تو سربالای ازش گرفته شد (با توجه به تجربه یکساله ام)چون توی این مدت من کمترین استفاده را از حالت اسپرت یا دستی گیربکس داشتم ولی ارزشش داره چون بیشتر وقتها داخل شهر یم دیگه مشکل گیجی گیربکس ومخصوصا تقه زدن در حالت دنده عقب حل میشه هرجا هم توسر بالای کم اورد از حالت اسپرت وبعضی وقتها هم از روش دستی استفاده کردم
0
0
kasra 1403/1/15
نمایندگی مرکزی بردم درست شد. نه تقه میزنه نه تاخیر داره
0
2