مشخصات فنی کی ام سی K7 سال 1400 - 1402
سال
بعد از توقف تولید جک ریفاین S7 در بازار چین، جک تصمیم گرفت تا با انجام یک فیسلیفت سنگین روی آن، محصول جدیدی بنام جک X7 بسازد؛ پس دلیل اینکه ابعاد و اندازههای این خودروها بسیار شبیه یکدیگرند، موتور و گیربکس آنها یکسان است و در نام هردوی آنها نیز عدد 7 وجود دارد، کاملا مشخص است! جک X7 نخستین
0%
0%
0%
0%
0%
نقاط قوت
صندوق عقب بزرگ
امکانات رفاهی متعدد
پیشرانه مشترک با S5 نیوفیس (4GC1)
نقاط ضعف
ساختار تکدیفرانسیل (نسبت به رقبا)
حذف آپشنهای ایمنی در نسخه مونتاژی
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
1400 تا 1402مشخصات فنی
محور محرک
دیفرانسیل جلوگیربکس
6 دنده اتومات دوکلاچهپیشرانه
4 سیلندر توربوشارژ TGDiحجم موتور
1.5 لیترعملکرد فنی
قدرت
171 اسببخارگشتاور
251 نیوتنمترسرعت
160 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
8.6 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
شاسی بلند متوسطنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل اولطول
4776 میلیمترعرض
1900 میلیمترارتفاع
1760 میلیمترفاصله محوری
2750 میلیمتروزن
1735 کیلوگرمحجم باک
64 لیترچرخ جلو
235/60R18چرخ عقب
235/60R18سایر ویژگیها
سیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند (ACC)
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
کنترل سرعت در سرازیری (HDA)
کنترل کشش (TCS)
کنترل پایداری (ESC)
ضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
حالت رانندگی
سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور (BSD)
رادار تغییرلاین (LDW)
رادار تصادف جلو (FCW)
رادار تصادف عقب (RCTA)
رادار تابلوخوان (TSR)
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سایر ویژگی ترمز
اتوهلدسیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
LEDسایر ویژگی روشنایی
چراغ بدرقه - تنظیم برقی ارتفاع نورفرمان
نیروی کمکی
برقیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
مالتی مدیا
سیستم صوتی
10 اسپیکر - سیستم پخش اینفینیتی - هندزفریمانیتور
12.3 اینچی لمسینویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
Bluetooth - iPod - MirrorLink - MP5سایر ویژگی مالتی مدیا
صفحه کیلومتر دیجیتالی 12.3 اینچی با تنظیم نور سهگانهایمنی کابین
مجموع ایربگها
4ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
اتومات دوگانه - دریچه تهویه عقبکول باکس
صندلی راننده
6 حالته برقی - مموریصندلی سرنشین جلو
4 حالته برقیویژگی صندلی عقب
تاشو دوتکه - کنسول تاشو - تنظیم زاویه پشتی صندلیگرمکن صندلی
جلوسردکن صندلی
جلوماساژور صندلی
رانندهروکش صندلی
چرمایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
آینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
شیشه بالابر آنتیترپ درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
ناشناس 5 روز پیش
متاسفانه این ماشین با شکست مواجه شد و تولیدش متوقف شد بخاطر استقبال خیلی کمی ازش شد.
پاسخ
0
1
0
زندهباد 1403/10/12
ارادت خدمت همگی
بنده حدود ۳ ماه میشه این خودرو رو بعد کلی بررسی بین هم رده های خودش خریداری کردم ...
تجربه ی بنده بعد ۳ ماه رانندگی و با تحربه رانندگی با خودروهای هایماs7,اسپورتیج،سراتو،s5 ،
از لحاظ موتوری واقعا خوبه نسبت به قدرت موتور ۱ ۵ لیتری واقعا خوب راه میره و هیچ کمبودی شما متوجه نمیشی حتی در سربالایی ها
از لحاظ امکانات که واقعا ی سر و گردن نسبت به نمونه های هم قیمتی واقعا خوبه
از لحاظ گیربکس با توجه به تحقیقاتی که کردم گفتن گیربکس های دوکلاچه همگی تاخیر و گاز هرز دارن ... هنگام شروع حرکت ی باگی بین گاز خوردن و حرکت کردن دارن .. حالا بنده خووروهای هم رده که گیربکس دوکلاچه داشتن تجربه نکردم ...
از لحاظ ظاهری که سلیقه ای واقعا ... اما نظر خودمپرستیژ خوبی داره ... ماشین سنگین و شیکیه
از لحاظ کابین طراخی خوبی داره اما تا حدودی در سرعت های بالا صدای باد میاد که گفتن میشه درها رو وکیوم کرد
از لحاظ مصرف سوخت میشه گفت نسبت به اسپورتیج تو یک رده هستن
از لحاظ سواری نسبت به هایما نرمی کمتری داره اما میشه گفت سواریش نسبت به اسپورتیج تو یک رده هستن
در کل نسبت به هزینه ای که کردم واقعا راضیم
پاسخ
0
0
1
فقطانسانیتعشقه 1403/9/23
سلام این ماشین سواری نرم تری دارع یا تیگو 7پرو لطفن هرکسی میدونه راهنماییم کنه. مخلص همه
پاسخ
0
0
0
کیوان عسگری 1403/8/30
من دوسال این ماشین و دارم حدود 20 هزار تا باهاش رفتم ...قبل از این s5 داشتم که سال 1401 اینو گرقتم .از لحاظ امکانات رفاهی داخلی و همچنین متریال بکاررفته تو داخل خودرو بدون تعصب میتونم بگم از بهترین ها ست از سیستم صوتی ومونیتور تا سیستم اینفینتی صدا و همچنین کیفیت داخل کابین واقعا خوبه ..در خصوص مشکل گریبکس تقریبا اکثر ماشین های دبل کلاچ تقه تو دنده عقب و دارند البته اس 5 نداشت ولی با تغیرات و همچنین ابدیت گربکس تا حدود زیادی این مشکل رفع میشه .یه ایراد دیگه که مربوط به مونتاژ میشه درز گیری درهاست که باعث صدای باد میشد که به راحتی با مراجعه به مغازدارانی که این کارهارو انجام میدن رفع میشه .در خصوص کشش خودرو تو جاده واقعیتش من تنبلی یا سنگینی خاصی ندیم خودم تا 185 کیلومتر هم باهاش رفتم که شاید میتونست بیشتر هم بره اینو مطمین نیستم شتابشم در حد همه کراس اور های چینی و ناتوانی که بگم مشهود هست واقعیتش ندیدم.ترمز ها اساسا کاملا مربوط میشه بع سبک رانندگی توی اون قسمت هم من نا الان مشکلی نداشتم .بنزین اگه سوپر باشه بسیار نرم کار میکنه با بنزین معمولی خیلی مشکلی تا الان مشهود نیست هر دو یا سه باک هم یه موکمل سوخت میزیزم .در کل kmck7یه خودرو خوب در کلاس ماشین های هم سطح خودش و یه خودرو متوسط در کلاس کراس اور های شهری با برند های کره ای و ژاپنی است .از این رو باید به اندازه یه ماشین چینی با کیفیت نسبتا بهتر از رقبا ازش انتظار داشت نه بیشتر .تعصب تو هر زمینه ای باعث پس رفت میشه .صد البته تو بازار داخل برای گرفتن یه ماشین با این سطح از امکانات و راحتی از برند های کره ای و ژاپنی باید سه برابر مبلغ این ماشین هزینه کرد یا ماشین های با کارکرد های خیلی بالا گرفت که اونم مشکلات خودشو به همراه خواهد داشت .در پایان امیدوارم شرایط طوری رقم بخوره که همه هموطن های ما ماشین های خوب با برند های مطرح جهانی سوار بشند.
پاسخ
0
0
0
وحید حسینی 1403/8/26
من این ماشین رو یک ساله دارم ، خیلی خوبه ولی صد حیف که مونتاژ و رنگ و لاستیکش ضعیفه یعنی ایران خرابش کرده ؛ توصیه ام اینه بدین صافکاری درز درهاشو بگیره و لاستیک خوب بندازین و کاور کنید دیگه حرف نداره
پاسخ
0
0
0