• مشخصات فنی k7
  • مشخصات فنی k7
  • مشخصات فنی k7
  • مشخصات فنی k7
  • مشخصات فنی k7
  • مشخصات فنی k7
  • مشخصات فنی k7
  • مشخصات فنی k7
  • مشخصات فنی k7

مشخصات فنی کی ام سی K7 سال 1400 - 1402

133 دیدگاه
سال
بعد از توقف تولید جک ریفاین S7 در بازار چین، جک تصمیم گرفت تا با انجام یک فیس‌لیفت سنگین روی آن، محصول جدیدی بنام جک X7 بسازد؛ پس دلیل اینکه ابعاد و اندازه‌های این خودروها بسیار شبیه یکدیگرند، موتور و گیربکس آنها یکسان است و در نام هردوی آنها نیز عدد 7 وجود دارد، کاملا مشخص است! جک X7 نخستین
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

صندوق عقب بزرگ
امکانات رفاهی متعدد
پیشرانه مشترک با S5 نیوفیس (4GC1)

نقاط ضعف

ساختار تک‌دیفرانسیل (نسبت به رقبا)
حذف آپشن‌های ایمنی در نسخه مونتاژی

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1400 تا 1402

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

6 دنده اتومات دوکلاچه

پیشرانه

4 سیلندر توربوشارژ TGDi

حجم موتور

1.5 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

171 اسب‌بخار

گشتاور

251 نیوتن‌متر

سرعت

160 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

8.6 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

شاسی بلند متوسط

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول

طول

4776 میلی‌متر

عرض

1900 میلی‌متر

ارتفاع

1760 میلی‌متر

فاصله محوری

2750 میلی‌متر

وزن

1735 کیلوگرم

حجم باک

64 لیتر

چرخ جلو

235/60R18

چرخ عقب

235/60R18

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند

کنترل ایستایی در سربالایی

کنترل سرعت در سرازیری

کنترل کشش

کنترل پایداری

ضد واژگونی

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور

رادار تغییرلاین

رادار تصادف جلو

رادار تصادف عقب

رادار تابلوخوان

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز

ترمز ضدقفل

ترمز با نیروی کمکی

ترمز پارک برقی

ترمز اضطراری هوشمند

سایر ویژگی‌ ترمز

اتوهلد

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

LED

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ بدرقه - تنظیم برقی ارتفاع نور

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

10 اسپیکر - سیستم پخش اینفینیتی - هندزفری

مانیتور

12.3 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - iPod - MirrorLink - MP5

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

صفحه کیلومتر دیجیتالی 12.3 اینچی با تنظیم نور سه‌گانه

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

4

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات دوگانه - دریچه تهویه عقب

کول باکس

صندلی‌ راننده

6 حالته برقی - مموری

صندلی سرنشین جلو

4 حالته برقی

ویژگی صندلی عقب

تاشو دوتکه - کنسول تاشو - تنظیم زاویه پشتی صندلی

گرمکن صندلی

جلو

سردکن صندلی

جلو

ماساژور صندلی

راننده

روکش صندلی

چرم

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه بالابر آنتی‌ترپ
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
مهرداد رضایی 5 روز پیش
دوستان من نویگیشن را توی ایکن های مانیتور پیدا نکردم. ایا سیسم نویگیشن داره ماشین یا نه؟ راهنمایی میفرمایید
پاسخ
0
0
0
Hossein 1403/1/24
این که میگن شتاب اولش خوب نیست و سخت راه میره اولش و خنگی گیربکس زیاد داره و رو اعصابه درسته؟؟؟
پاسخ
0
0
0
مهرداد رضایی 1403/1/12
من ماشین را چهار ماهه تحویل گرفتم دنده عقبش گاز هرز میخوره بعد ۵یا ۶ ثانیه را میفته اونم بسختی ولی دنده جلو خیلی خوبه برای این مشگل بردم نمایندگی شرق تهران گفتن نرم افزار نیامد حالا این آقایی محمدزاده چطور میگن راحت حل میشه من نمی‌دانم
پاسخ
1
0
0
kasra 1403/1/15
نمایندگی مرکزی بردم درست شد. نه تقه میزنه نه تاخیر داره
0
0
ناشناس 1402/12/25
کلا ماشین ها بازار همه شدن چین همون تویوتا هم الان ژاپن مونتاژ نمیشه ، بخاطر تعادل بازار هم شده هر کدوم معایبی دارن ، ولی تنها چینی که تو این چند ساله خودشو ثابت کرده و همیشه تو میدون مونده هایما s7 بوده نسبت به رقبا ار نظر آبشن و قیافه خیلی عقبه ولی موتور و گیربکس خوبی داره
پاسخ
0
0
2
ناشناس 1402/12/3
سلام خدمت بزرگواران این که میگن ترمزش خوب نیست توی تست و بررسی ها درسته؟ (حس امنیت نداره)
پاسخ
1
0
0
سیاوشم 1402/12/7
در کل کراس اور های تک دیفرانسیل هیچ کدوم حس چسبندگی و امنیت خوبی بهتون نمیدن. اما این ماشین کنترل پایداری معقولی داره که نیازتون به ترمز بالانس برای سر پیچ ها و این شرایط رو کمتر میکنه
0
0