• مشخصات فنی t92literturbo
  • مشخصات فنی t92literturbo
  • مشخصات فنی t92literturbo
  • مشخصات فنی t92literturbo
  • مشخصات فنی t92literturbo

مشخصات فنی کی ام سی T9 2 لیتر توربو سال 1403 - 1404

77 دیدگاه
سال
مقایسه کنید
حدود سه سال پس از شروع عرضه KMC T8 در بازار ایران، شرکت کرمان موتور به سراغ برادر لوکس‌تر و گران‌تر این خودرو رفت و سرانجام در بهار 1403 نیز تحویل اولین سری آنرا با نام KMC T9 آغاز کرد. این پیکاپ که البته در بازار چین آنرا با نام JAC T9 می‌شناسند ولی در برخی بازارهای صادراتی، با نام
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 6
امتیازهای پنج‌گانه
6/10 رانندگی و فنی
6/10 طراحی ظاهری
6/10 کابین و امکانات
6/10 ارزش در مقابل قیمت
6/10 کیفیت

نقاط قوت

گیربکس اتوماتیک (نسبت به T8)
بهبود خروجی موتور (نسبت به T8)
بهبود امکانات ایمنی و رفاهی (نسبت به T8)

نقاط ضعف

حساسیت پیشرانه به کیفیت بنزین

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1403 تا 1404

مشخصات فنی

محور محرک

دو دیفرانسیل با قفل دیفرانسیل

گیربکس

8 دنده اتومات با تیپ ترونیک

پیشرانه

4 سیلندر توربوشارژ (HFC4DB2)

حجم موتور

2.0 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

221 اسب‌بخار

گشتاور

390 نیوتن‌متر

سرعت

150 کیلومتر برساعت

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

پیکاپ بزرگ

نوع شاسی

مستقل

نسل (کد اتاق)

نسل اول - فیس لیفت

طول

5330 میلی‌متر

عرض

1965 میلی‌متر

ارتفاع

1880 میلی‌متر

فاصله محوری

3110 میلی‌متر

وزن

1970 کیلوگرم

حجم باک

74 لیتر

چرخ جلو

265/60R18

چرخ عقب

265/60R18

سایر ویژگی‌ها

ظرفیت بار تا 1000 کیلوگرم

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

4 حالته (استاندارد - اکو - اسپرت - برفی)

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور پارک جلو

سنسور پارک عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

اتوهلد

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

LED

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ بدرقه - نورپردازی داخلی چندرنگ - تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

فرمان 3 حالته (استاندارد - کامفورت - اسپرت) - فرمان دی‌کات

مالتی مدیا

سیستم صوتی

6 اسپیکر

مانیتور

10.4 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

صفحه کیلومتر دیجیتال 7 اینچی 2 حالته با قابلیت تنظیم نور

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

6

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات - دریچه تهویه عقب

کول باکس

صندلی‌ راننده

6 حالته برقی

صندلی سرنشین جلو

4 حالته برقی

ویژگی صندلی عقب

زیرآرنچی تاشو

گرمکن صندلی

جلو

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

شارژر وایرلس

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه بالابر آنتی‌ترپ - پاور ویندوز - رکاب جانبی
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.

رقبای کی ام سی T9 2 لیتر توربو در بازار

فوتون تونلند G7 بنزینی

فوتون تونلند G7 بنزینی

مقایسه
مکسوس استار H 2.0 لیتر توربو

مکسوس استار H 2.0 لیتر توربو

مقایسه
زد ایکس اتو G9 2 لیتر توربو

زد ایکس اتو G9 2 لیتر توربو

مقایسه
سانگ یانگ موسو گرند خان سیگنچر

سانگ یانگ موسو گرند خان سیگنچر

مقایسه
دیدگاه کاربران
Amirabbasfasihi دیروز
شما ک میگید از هایلوکس بهتره دوتاشو بزارید تو سینه کوه ببینید کی کیو میخوره، این پیکاب چینیا برای تو شهرن الکی با پیکاب ژاپنی مقایسش نکنید، حتی فکر کردن به اینکه با پیکاب امریکایی مثل ford f150و ram trxمقایسه شه زشته
پاسخ
0
0
0
babakazadi 6 روز پیش
سلام دوستان من نیسان پیکاب مدل 90 دارم هرچند ساده و بدون آبشن هستش ولی بخدا همه این ماشین چینی‌های بی کیفیت می ارزه . بدون استهلاک با قدرت و پر زور همیشه هم کوهای تقریبا صعب العبور میرم . فکر کنم اگر ماشین چینی ببری اونجا با فرمانش بر میگردی
پاسخ
1
2
0
Parshan123 4 روز پیش
فقط فکر میکنید . خیلی از نیسان پیکاپ قوی تره. این از هایلوکس قدیمی ها قوی تره ، نیسان پیکاپ جلوش حرفی برای گفتن نداره. انقدر در برابر چیز های جدید مقاومت نکنید . درسته استهلاک پایین خودرو های ژاپنی قدیمی رو نداره ولی دنیاداره بهاین سمت میره که ماشین نهایت ۱۰ سال عمر کنه
0
1
SamGr 1404/8/18
خودرو قبلی ویتارا 2400 بود که 7 سال داشتمش نزدیک 300هزار کیلومتر سفر کردم باش. همه جای ایران جز سیستان بلوچستان. برای تونع و بعد از بررسی های فراوان ی T9 خریدم: از آپشنها که نسبتا به روز هست بگذریم، گرچه برخی موارد کاش میداشت. مثل سرد کن صندلی، گودی کمر و ... غیره اخیرا ی سفری داشتم 4 روزه و حدود 2500 کیلومتر. و این موارد به نظرم رسید که به اشتراک بذارم: - سیستم صوتی واقعا به درد نمی خوره. فقط به درد گوش دادن به پادکست و کتا صوتی می خوره! - مصرف زیر 14 هرگز نمیاد. تو سربالایی و کمی فشار به راحتی تا 18 میرسه! در بسیاری از پمپ بنزینهای مسیر بیشتر از 20 لیتر عرضه نمی شد که باعث دردسر فراوان شده بود! - از ویتارا خشکتره مسلما. ولی از پاترول و رونیز بسیار بهتره.اصلا توقع سواری نرم نداشته باشید - ترمز ها خیلی خوبه (البته نه بالاستیک فابریک) - کولر و بخاری بسیار خوبه ولی کولز به ویتارا نمیرسه اصلا - اتاق کاملا بی صدا است و تنها صدای باد میاد که درب ها نیاز به ریگلاژ داره - طول ماشین زیاده و دور برگردونها و کوچه ها احتیاط داره - عرض ماشین کمی زیاده و در جاده های باریک دوطرفه واقعا سخته رانندگی و دقت خیلی بالا میخواد. - ارتفاع ماشین و صندلی ها به گونه ای که تسلط عالی رو مسیر دارید و این باعث میشه بعد از کمی رانندگی زود قلقش دست آدم بیاد - داشتبود به نسبت ابعاد کوچیکه، جاعینکی بالای آینه خیلی کوچیکه، از کول باکس زیر آرنج نباید اصلا هیچ توقعی داشت - تعویض دنده ها بسیار خوبه بخصوص در دنده های بالا - روی مود اسپورت در سربالایی ها مثل ی ماشین 6 سیلندر قدیمی خوب گاز میخوره - ماشین سرعت رفتن نیست واقعا. نهایتا تا سرهت 130 کیلومتر میشه لذت برد. بالاترش چندان جذاب نیست - در کل خریدش رو توصیه میکنم. از فروش ویتارا و خرید تی9 پشیمان نیستم. من بسیار مراقب خورو و مصرفی ها هستم و منتظرم ببینم از نظر دوام تزیینات و فنی چه نتیجه ای می گیریم. ... «سوالی بود در خدمتم»
پاسخ
2
0
5
Parshan123 4 روز پیش
خیلی از شما بابت نظر مفید و دقیقتون ممنونم
0
0
Unknownکاربر 1404/9/4
سلام. آقا دمت گرم به خاطر این ریویو. همچین ریویوهایی توی باما به شدت نایابه. همه فقط به به و چه چه در مورد ماشینشون میکنن بدون اینکه گریزی به نقاط منفیش داشته باشن. چرخش برات بچرخه و بعدا بهترشو بخری. با آرزوی سلامتی برای شما
0
2
AmirhosseinM 1404/7/19
دقیقا با همین قدرت و رفاه میتونید کلوت بخرید با یک میلیارد هزینه کمتر
پاسخ
1
6
0
Parshan123 1404/8/9
کلوت !!!؟؟!؟!؟! اصلا چجوری داری مقایسه می کنی؟ کلوتو خود مکس موتور گذاشته کنار . آپشن خیلی کم ، ظاهر قدیمی ، سواری خشک ، موتور با تکنولوژی قدیمی . اصلا با تی ۸ هم نباید مقایسه بشه چه برسه به تی ۹
1
1
MOHAMMAD008 1404/6/17
از مالکین محترم خواهش میکنم فاز تویوتا هایلوکس بر ندارید😂
پاسخ
2
3
9
گوووووو 1404/6/30
من هایلوکس دارم و به هالوکس نمیرسه
6
0
Parshan123 1404/6/27
قبول دارم دوام هایلوکس رو نداره ولی زورش خیلی از هایلوکس بیشتره . t8 هایلوکس رو می کشه این که t9 هه
0
6