حدود سه سال پس از شروع عرضه KMC T8 در بازار ایران، شرکت کرمان موتور به سراغ برادر لوکستر و گرانتر این خودرو رفت و سرانجام در بهار 1403 نیز تحویل اولین سری آنرا با نام KMC T9 آغاز کرد. این پیکاپ که البته در بازار چین آنرا با نام JAC T9 میشناسند ولی در برخی بازارهای صادراتی، با نام
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 5
امتیازهای پنجگانه
نقاط قوت
گیربکس اتوماتیک (نسبت به T8)
بهبود خروجی موتور (نسبت به T8)
بهبود امکانات ایمنی و رفاهی (نسبت به T8)
نقاط ضعف
حساسیت پیشرانه به کیفیت بنزین
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
1403 تا 1404مشخصات فنی
محور محرک
دو دیفرانسیل با قفل دیفرانسیلگیربکس
8 دنده اتومات با تیپ ترونیکپیشرانه
4 سیلندر توربوشارژ (HFC4DB2)حجم موتور
2.0 لیترعملکرد فنی
قدرت
221 اسببخارگشتاور
390 نیوتنمترسرعت
150 کیلومتر برساعتابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
پیکاپ بزرگنوع شاسی
مستقلنسل (کد اتاق)
نسل اول - فیس لیفتطول
5330 میلیمترعرض
1965 میلیمترارتفاع
1880 میلیمترفاصله محوری
3110 میلیمتروزن
1970 کیلوگرمحجم باک
74 لیترچرخ جلو
265/60R18چرخ عقب
265/60R18سایر ویژگیها
ظرفیت بار تا 1000 کیلوگرمسیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند (ACC)
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
کنترل سرعت در سرازیری (HDA)
کنترل کشش (TCS)
کنترل پایداری (ESC)
ضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
حالت رانندگی
4 حالته (استاندارد - اکو - اسپرت - برفی)سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور (BSD)
رادار تغییرلاین (LDW)
رادار تصادف جلو (FCW)
رادار تصادف عقب (RCTA)
رادار تابلوخوان (TSR)
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سایر ویژگی ترمز
اتوهلدسیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
LEDسایر ویژگی روشنایی
چراغ بدرقه - نورپردازی داخلی چندرنگ - تنظیم ارتفاع نور چراغ جلوفرمان
نیروی کمکی
برقیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
فرمان 3 حالته (استاندارد - کامفورت - اسپرت) - فرمان دیکاتمالتی مدیا
سیستم صوتی
6 اسپیکرمانیتور
10.4 اینچی لمسینویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
Bluetooth - USBسایر ویژگی مالتی مدیا
صفحه کیلومتر دیجیتال 7 اینچی 2 حالته با قابلیت تنظیم نورایمنی کابین
مجموع ایربگها
6ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
اتومات - دریچه تهویه عقبکول باکس
صندلی راننده
6 حالته برقیصندلی سرنشین جلو
4 حالته برقیویژگی صندلی عقب
زیرآرنچی تاشوگرمکن صندلی
جلوسردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
چرمایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
شارژر وایرلسآینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
شیشه بالابر آنتیترپ - پاور ویندوز - رکاب جانبی درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
سیاوش اسدی 5 روز پیش
عالیه، این و فوتون بهترین وانتهای مونتاژی کشور با فاصله از بقیه رقبا هستند.
پاسخ
0
0
0
Gsyebdyheh 1404/2/4
واقعا یک خودرو ی کامل هستش اگه با تویوتا هایلوکس مقایسه میکنید الان قیمت صفر هایلوکس در ایران با لاتر از ده میلیارد هستش و اگه با هایلوکس مدل پایین مثلا ۲۰۰۸ مقایسه میکنید این هایلوکس عمرش تموم شده که بسیار پر خرج هستش کسانی میگن که اقا هایلوکس رو با این ماشین اصلا قابل مقایسه نیست بله راست میگن ولی فقط با هایلوکس صفر کیلومتر قابل مقایسه نیست ولی با هایلوکس کارکرده که چند بار بازسازی شده و از بین رفته صد درصد کی ام سی t9 از هایلوکس کارکرده بهتر است اگه برید برسی کنید قیمت کی ام سی t9 در خارج با قیمت در ایران برابر است ولی در هایلوس چنین نیست کی ام سی t9 دارای زیاد است که شما آن ها را در هایلوکس مدل پایین پیدا نمیکنید شما گارانتی و خدمات پس از فروش را در هایلوکس مدل پایین پیدا نمیکنید و لی در کل کی ام سی t9 با گیربگس اتوماتیک گزنیه ی بسیار خوبی برای رانندگی در افرود با داشتن دوربین ۳۶۰ درجه در شهری هم گزنیه ی خوبی است
پاسخ
0
0
0
فرزادد 1404/2/2
دوستانی که یک مدل خودرو تا الان سوار نشدن و نداشتن چطوری نظر میدن؟
حداقل حداقل برای نظر دادن یکبار سوار بشید و یه چند دقیقه رانندگی کنید نه اینکه فقط با خوندن چند تا کامنت توی فضای مجازی کارشناس بشیم!
دوستان این خودرو به نسبت قیمت و امکانات بسیار عالی و کارآمد هست.
این خودرو برای رفتن آفرود توی کوهستانها و بیراهه ها نیست. اونهایی که با تویوتا و فورد هم آفرود میرن حتما باید تمامقسمتهای خودرو رو تقدیت کنند.
این خودرو برای کار هست. برای یک دامدار یا کشاورز که همکارهای روزمره رو انجام بده و هم به زمین و مزرعه اش سر بزنه و گاهی بارهای دم دستی رو باهاش جابجا کنه. یا برای یک معدن دار که باید روزی چند کیلومتر جاده خاکی بره و نمیتونه با سواری بره.
به عنوان خودرو کار برای یک دامدار یا کشاورز با ظرفیت بار ۱۰۰۰ کیلوگرم یا کسی که کارگاه بیرون شهر داره و داخل شهر هم باید به دفترش سر بزنه با توجه به امکاناتش بسیار کارآمد و کم هزینه و کاربردی هست.
برای دور دور داخل کویر و جنگل و نابودی محیط زیست طراحی نشده.
پاسخ
0
1
1
مینتو 1404/1/18
این ماشین ها هنوز ضعف دارن الکی دارن گرون میشن فقط بخاطرزیبایی
پاسخ
0
1
1
مینتو 1404/1/18
تقریبا 9000 با تی 9 راه رفتم همچنان لرزش اولیه رو داره کلافه کنندس مخصوصا زمانی که باماشین زیاد حرکت کردی و داغه تو ترافیک شروع حرکت بالرزه داریم بعضی مواقع هم تقه گیربکس داریم مخصوصا زمان تعویض حالت های چهارچرخ سبک سنگین چرخ های جلوم هم ازکار افتاده شرکت گفته هنوز کامپیوترش نیومده بیاد فراخوان میدیم
پاسخ
0
1
1