مشخصات فنی لاماری ایما سال 1401 - 1402
سال
پس از ممنوعیت واردات خودرو در سال 1397، شرکت آرین موتور، دستش از میتسوبیشی و برند لوکس DS کوتاه شد و نتوانست این محصولات محبوب را به ایران بیاورد. این ماجرا سبب شد تا این شرکت، خط تولید جدیدی را احداث کند تا محصولاتش را به صورت مونتاژی، در کشورمان عرضه کند. به این ترتیب، شرکتی با نام «آرین پارس
0%
0%
0%
0%
0%
نقاط قوت
امکانات رفاهی
طراحی روز و مدرن
موتور میتسوبیشی (4A95)
نقاط ضعف
سواری نسبتا خشک
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
1401 تا 1402مشخصات فنی
محور محرک
دیفرانسیل جلوگیربکس
7 سرعته اتومات دوکلاچه (تَر)پیشرانه
4 سیلندر توربوشارژ (4A95TD)حجم موتور
1.5 لیترعملکرد فنی
قدرت
195 اسببخارگشتاور
285 نیوتنمترشتاب
ثانیهسرعت
کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
شاسی بلند جمع و جورنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل اولطول
4565 میلیمترعرض
1860 میلیمترارتفاع
1690 میلیمترفاصله محوری
2715 میلیمتروزن
1550 کیلوگرمحجم باک
55 لیترچرخ جلو
235/55R19چرخ عقب
235/55R19سایر ویژگیها
سیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند
کنترل ایستایی در سربالایی
کنترل سرعت در سرازیری
کنترل کشش
کنترل پایداری
ضد واژگونی
اتو پارک
حالت رانندگی
2 حالته (اکو - اسپرت)سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور
رادار تغییرلاین
رادار تصادف جلو
رادار تصادف عقب
رادار تابلوخوان
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز
ترمز ضدقفل
ترمز کمکی
ترمز پارک برقی
ترمز اضطراری
سایر ویژگی ترمز
اتوهلدسیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
LEDسایر ویژگی روشنایی
چراغ خوشآمدگویی - تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو از طریق مالتی مدیافرمان
نیروی کمکی
برقیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدال شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
فرمان دیکات 3 حالته (استاندارد - کامفورت - اسپرت)مالتی مدیا
سیستم صوتی
6 اسپیکرمانیتور
10.25 اینچی لمسینویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
Bluetooth - USB - WiFiسایر ویژگی مالتی مدیا
صفحه کیلومتر دیجیتال 10.2 اینچی - نمایش خطوط کمکی پارک با حرکت فرمان - دوربین ثبت وقایع رانندگیایمنی کابین
مجموع ایربگها
6ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
اتومات - دریچه تهویه عقبکول باکس
صندلی راننده
6 حالته برقیصندلی سرنشین جلو
ویژگی صندلی عقب
تاشوگرمکن صندلی
سردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
چرمایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
آینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
آینه جانبی با گرمکن
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
شیشه بالابر آنتیترپ درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
khalil 1402/6/27
باسلام و احترام به همه مخاطبین عزیز من دوسال تویوتا کرولا ۲۰۱۵ دارم پ کیلومتر از ۲۴۰۰۰۰ گذشته اخه نمیگهولى تمامى ماشين هاى چينى به ٥٠٠٠٠ ميلومتر هم نميرسه مطمئا بخواهيد بفروشيد هم با مشكل برخورد ميكنيد سعى كنيد ماشين اصيل بخريد هميشه باارزشه
پاسخ
0
2
0
Abbasi1234 1402/6/15
خیلی بده صندوق برقی نداره مه شکن نداره گرم کن و سردکن نداره حتی به هایما اس ۸ یا فونیکس اف ایکس و تیگو ۸ پرو هم نمی رسه
پاسخ
0
1
0
Ehsanmadadi 1402/6/9
من این خودرو رو سوار شدم سواری خشک داره _ تیپ ترونیک همون دنده دستی نداره_ جنس متریال داخل خودرو بسیار پایینه_ کیفیت مونتاژ بسیار ضعیف داره_ موتور و گیربکس چینی هست اصلا ژاپنی نیست و کپی ناشیانه ای هست و الیاژ موتور و گیربکس کوی شده و دوام فنی پایین داره قطعات و لوازم موتور بعضا ایرانی هستن مثل استارت _ توربو لگ داره و در هنگام شروع حرکت ماشین رو نمیتونی اروم گاز بدی از پارکینگ در بیاری با شتاب هرکت میکنه_ رودری ها جنس خشک بازیافتی داره_ هیچ کدوم از ایتم های کیلومتر دیجیتال قابل تغیر نیست !_ مانیتور جی پی اس نداره و قابل نصب نیست_ دوربین ثبت وقایع از داخل خودرو قابل پخش نیست_ صندلی شاگرد دستی تنظیم میشه صندلی های عقب قابل تنظیم نیستن _ صندوق عقب دستی باز میشه!_ سردکن و گرمکن صندلی نداره_ طراحی چراغ های داخل سپر برای رانندگی در ایران مناسب نیست_ هیچ قطعه ای در نماندگی هاش موجود نیست _ کمبود نمایندگی داره_موتور بسیار ضعیف و بسیار حساس به بنزین ایران داره با سرنشین کامل در سربالایی نمیتونه دنده بده و جون میکنه_کیفیت مونتاژ و کیفیت رنگ بسیار پایین داره زیر داشبورد سمت راننده زیر فرمان رو ببینید هیچ عایقی نداره و بدنه خودرو کاملا دیده میشه عین پیکان وانت_صندوق عقب از سپر زده بیرون و چون چراغ عقب سرتاسری داره از عقب به چیزی بزنه فورا صندوق و چراغ و شیشه عقب داغون میشه_جنس و طراحی بد کنسول وسطرو داره و کنسول تکیهگاه مناسبی برای دست نیست چون هم سطح طراحی شده کنسچل وسط بسیار بالاتراز زانوی طراحی شده که در مسیر های طولانی خسته کننده هست چراغ های جلو کلا از لامپ معمولی استفاده شده سیستم صوتی نداره جنس داشبچرد و درب داشبورد بد هست یک دستگاه هم در اروپا یا امریکا یا ژاپن نتونسته بفروشه استاندارد یوروانکپ یا سازمان ایمنی بزرگراه های امریکا نداره بجز ایران و چین فروش نداره تو خود چین با دومیلیارد جمعیت در دو سال نتونستن سی هزار دستگاه بفروشن یعنی فاجعه در هیج کدوم از کشورهای اطراف وجود نداره و مثل تویوتا و هیوندای نمیتونی قطعات بدنه و موتور وارد کنی کلا حس ارزون بودن و پوچ بچدن به ادم دست میده
پاسخ
0
3
5
آرمانییییییی 1402/6/6
Lamari 1401بنده از اولین خریداران لاماری هستم و حدود ۲۰ هزارتا باهاش رفتم ۳ تا مسافرت باهاش رفتم ماشین فوق العاده جذابی هست زیبایی منحصربه فرد و جدید بودن ماشین لذت خاصی داره و نسبت به ماشین هایی که با این پول میشه خرید خیلی زیبا تر هست. از لحاظ فنی شتاب و عملکرد گیربکس به عنوان کسی که قبل از این ماشین سالها مزدا ۳ سوار شدم قابل قبول هست همچنین هندلینگ سر پیچ ها تو جاده نسبت به کراس آور بودنش عالی هست کیفیت ادوات کابین هم بسیار خوب هست فقط مشکلی که این ماشین داره خشک بودن بیش از حد هست که حتی ترک آسفالت هم تکون میده سرنشینان رو البته بهم گفتن با تعویض لاستیک ها و استفاده از لاستیک با کیفیت ژاپنی این مشکل تا حدودی حل میشه که امیدوارم همینطور باشه چون واقعا مشکل اذیت کننده ای هست
پاسخ
0
2
1
Ali13755 1402/5/22
لاماری ایما ماشین فوق العاده ایه ولی ی مشکلی ک منو ازش زده میکنه تو خریدش اینه ک طولش ب ارتفاشنمیخوره یاشایدم من اونجوری حس میکنم
پاسخ
0
1
3