• مشخصات فنی v7
  • مشخصات فنی v7

مشخصات فنی لندمارک V7 سال 1393 - 1395

42 دیدگاه
سال
اوایل دهه 90 شمسی در ایران، ام‌وی‌ام X33 و لیفان X60‌ تنها کراس‌اورهای چینی موجود در بازار بودند. این ایام مصادف شده بود با چالش‌های مدیریتی گروه بهمن و ارتباط آن‌ها با مزدای ژاپن. در چنین فضایی بود که طرف ایرانی برای عرضه سومین کراس‌اور چینی بازار ایران، با شرکت ZX Auto‌ وارد مذاکره شد و درنهایت دو طرف برای
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

توانایی آفرود
پلتفرم مشترک با کاپرا
دو دیفرانسیل (نسبت به رقبای چینی)
پیشرانه تحت لیسانس میتسوبیشی
فضای 2000 لیتری محفظه بار

نقاط ضعف

بازار دست دوم
عرضه بسیار محدود
ترمز کاسه‌ای عقب
کمبود امکانات رفاهی

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1393 تا 1395

مشخصات فنی

محور محرک

دو دیفرانسیل الکترونیکی 3 حالته

گیربکس

5 دنده دستی

پیشرانه

4 سیلندر

حجم موتور

2.4 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

128 اسب‌بخار

گشتاور

200 نیوتن‌متر

شتاب

13 ثانیه

سرعت

150 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

8.5 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

شاسی بلند متوسط

نوع شاسی

مستقل

نسل (کد اتاق)

نسل اول

طول

4717 میلی‌متر

عرض

1790 میلی‌متر

ارتفاع

1780 میلی‌متر

فاصله محوری

2850 میلی‌متر

وزن

1855 کیلوگرم

حجم باک

74 لیتر

چرخ جلو

235/70R17

چرخ عقب

235/70R17

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند

کنترل ایستایی در سربالایی

کنترل سرعت در سرازیری

کنترل کشش

کنترل پایداری

ضد واژگونی

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور

رادار تغییرلاین

رادار تصادف جلو

رادار تصادف عقب

رادار تابلوخوان

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز

ترمز ضدقفل

ترمز با نیروی کمکی

ترمز پارک برقی

ترمز اضطراری هوشمند

سایر ویژگی‌ ترمز

ترمز عقب کاسه‌ای

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

هالوژن

سایر ویژگی‌ روشنایی

فرمان

نیروی کمکی

هیدرولیکی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

اسپیکرهای جلو و عقب - دی‌وی‌دی پلیر (سفارشی)

مانیتور

سفارشی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

سفارشی

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

CD

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

2

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

دستی

کول باکس

صندلی‌ راننده

تنظیم دستی

صندلی سرنشین جلو

تنظیم دستی

ویژگی صندلی عقب

تاشو دوتکه

گرمکن صندلی

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
nasser135 1402/12/29
سلام به سیستم تعلیق و فنر بندی در این مقاله اشاره ای نشده.!!
پاسخ
0
0
0
مهندس 1402/11/22
من حدود سه ساله دارم این ماشینو، مدل 95 هست، واقعا تا الان هیچ اذیتی نکرده همه قطعاتشم پیدا میشه، آفرود سنگین نرفتم ولی تو برف واقعا زمینو چنگ میزنه و گیر کردنی در کار نیست، واسه مسافرت هم به نسبت رقیب گرون قیمتش رونیز خیلی خیلی خیلی راحت و نرم هست. واقعا من موندم الان پول این برابر با ماشین سواری داغون داخلی هست، هر کی ماشینو داشته باشه و برونه میدونه چی میگم. انصافا رونیز سوارها این ماشینو تخریب کردن وگرنه ضمن ارزونی از اون ماشین 20 سال قبل یه سروگردن از هر لحاظ بهتره ازش. مخلص کلام اینکه واقعا تا مجبور نباشم امکان نداره اینو بفروشم چون هم سواری کار میده هم آفرود
پاسخ
1
0
3
YAMAHAONAHA 1402/11/26
یه کم غیر فنی وغیر حرفه ای داریم ماشین هارو باهم مقایسه می کنیم.بی انصافیه اگر کسی سوار این نسل از ماشین ها بشه وایرادهای بنی اسرائیلی بگیره.مثلا خشکه ،قدرتش کمه،فضا نداره،به اطراف دید نداره،یا صدای موتور میاد داخل.تا دیروز بهترین ماشین ما یا پژو بودیا ماشین های چهل سال قبل کشورهای دور وبر.یه دونه ضبط صوت داشتند با یه پنکه که جای کولر آدمها رو فوت می کرد.توقعاتمون هم یه جوری رفته بالا که بعضا دست خودمون هم بهش نمی رسه.بابای ما سی چهل سال ،برای شکار ،با پیکان جاهایی می رفت که راننده های لندور وجیپ تویوتا (2اف) اشکشون درمیومد.سال 70 پیکان پژو که اومد قیامتی بپا کردبرای خودش.خداوکیلی فقط بوق داشت وضبط وبرف پاک کن.دست کم برای ده سال توی کردستان امپراتور بود وماکه ندیدیم کسی گله کنه که فلان است و.....بعد شد پژو و دوو یا سمند.حالا گهگاه یه وانت 3اف یا یه میتسوبیشی یا بنز وبی ام و بازسازی شده گیر میومدکه شونصدنفر مشتری داشت.خیلی خوش شانس ها پاترول یا ماشین عراقی گیرشون میومد وبا هزار پارتی و....و....پلاک می کردند که اون هم اینجا توی کردستان صورتی خوشی نداشت.به نسبت یکی دو دهه قبل ،ماشین ها شدند هواپیما.مشتری اول از آپشن می پرسه بعد از سانروف که بچه ها سرشون رو بیارن بیرون.معمولا خرید خودرو متناسب با نیاز شخص راننده ونوع استفاده وکاربردش صورت می گیره،همه دنبال ایمنی هستندبرای زن وبچه وبعد مصرف سوخت منطقی وآخرسر رفاه.چهار چرخ محرک یا همون دودیفر و120 اسب قدرت برای چه کاری کمه آخه؟کجا قراره بریم وچی کار بکنیم که ماشین از پسش برنیاد؟قصدجسارت ندارم واین فقط نظر منه.که برای کسی که چندین ده برابر پول خودرو رو داره خریدن وسوار شدن لندکروز وکادیلاک اسکالیدvیا آئودی qyیا لکسوس و.......قشنگه ومناسبه وبجااست و لازمه!و......اما برای یه کارمند که سالی یک بار می تونه از شهر بزنه بیرون ...خداوکیلی ماشین شش سیلندر وهشت سیلندر و 500 اسب و 700 اسب ...؟؟؟امروز فردااست که هر راننده بایدهرروز چند ساعت توصف بنزین باشه وچند صدهزارتمن پول بنزین بده.تازه فقط بنزین چندصدهزارتمن.احتمالا متاسفانه متاسفانه خیلی ها دلشون برای پراید...تنگ خواهدشد.
0
1
مصطفی 1402/10/2
من ۳هزار تا هست سوارم خیلی راضیم صندوق در حد وانت جاداره بخاری و کولر عالی فرمون دنبه صندلی عقب جادار و تاشو تا ۱۴۰ تا رفتم باهاش بازم میرفت که من نمیرم مصرف شهر ۱۵ جاده ۱۱ شتاب تو سربالایی کم هست قطعه موتور کامل هست بدنه هست کمی گرون من تو شهر با تیبا و موتور میرم فقط مسافرت باهاش میرم بسیار خوبه لطفا با جکو لیفان و این چیزا مقایسه نکنید من ۹۵ بی رنگ گرفتم کم کار اگه میخواستم رونیز بگیرم ۸۵گیرم می‌اومد لطفا اگه دودل هستین تو خریدش برید از اینا که آگهی کردن واسه فروش یه دور بزنید باهاش اون وقت یه دل میشید
پاسخ
1
0
0
ناشناس 1402/11/6
درست میگید با لیفان اصلا قابل مقایسه نیست لیفان خیلی بهتره هم کیفیتش هم بازارش مخصوصا ۶۲۰ و ۸۲۰اش
1
0
میثم 1402/10/2
خواهشمندم کراس اورها رو با ماشینهای آفرودی مشابه مقایسه نکنید
پاسخ
0
0
0
میثم 1402/10/2
یک نظر مغرضانه از ابتدا به این شاسی بلند واقعی که توانایی آفرود رو داره نسبت داده شد و معلوم نیست چه هدفی پشت اون بود ولی بسیار بدگویی کردن بدون اینکه واقعیت داشته باشه .بنظرم دلیل توقف تولید اون سود کمتر بهمن موتور نسبت به کاپرا هست که کاپرا هنوز هم داره تولید میشه
پاسخ
1
0
1
روح الله معصومی 1402/10/22
عرضش خیلی کم بود و باعث میشد ماشین بیقواره دیده بشه
0
0