مشخصات فنی لندمارک V7 سال 1393 - 1395
سال
اوایل دهه 90 شمسی در ایران، امویام X33 و لیفان X60 تنها کراساورهای چینی موجود در بازار بودند. این ایام مصادف شده بود با چالشهای مدیریتی گروه بهمن و ارتباط آنها با مزدای ژاپن. در چنین فضایی بود که طرف ایرانی برای عرضه سومین کراساور چینی بازار ایران، با شرکت ZX Auto وارد مذاکره شد و درنهایت دو طرف برای
0%
0%
0%
0%
0%
نقاط قوت
توانایی آفرود
پلتفرم مشترک با کاپرا
دو دیفرانسیل (نسبت به رقبای چینی)
پیشرانه تحت لیسانس میتسوبیشی
فضای 2000 لیتری محفظه بار
نقاط ضعف
بازار دست دوم
عرضه بسیار محدود
ترمز کاسهای عقب
کمبود امکانات رفاهی
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
1393 تا 1395مشخصات فنی
محور محرک
دو دیفرانسیل الکترونیکی 3 حالتهگیربکس
5 دنده دستیپیشرانه
4 سیلندرحجم موتور
2.4 لیترعملکرد فنی
قدرت
128 اسببخارگشتاور
200 نیوتنمترشتاب
13 ثانیهسرعت
150 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
8.5 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
شاسی بلند متوسطنوع شاسی
مستقلنسل (کد اتاق)
نسل اولطول
4717 میلیمترعرض
1790 میلیمترارتفاع
1780 میلیمترفاصله محوری
2850 میلیمتروزن
1855 کیلوگرمحجم باک
74 لیترچرخ جلو
235/70R17چرخ عقب
235/70R17سایر ویژگیها
سیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند
کنترل ایستایی در سربالایی
کنترل سرعت در سرازیری
کنترل کشش
کنترل پایداری
ضد واژگونی
اتو پارک
حالت رانندگی
سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور
رادار تغییرلاین
رادار تصادف جلو
رادار تصادف عقب
رادار تابلوخوان
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز
ترمز ضدقفل
ترمز با نیروی کمکی
ترمز پارک برقی
ترمز اضطراری هوشمند
سایر ویژگی ترمز
ترمز عقب کاسهایسیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
هالوژنسایر ویژگی روشنایی
فرمان
نیروی کمکی
هیدرولیکیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
مالتی مدیا
سیستم صوتی
اسپیکرهای جلو و عقب - دیویدی پلیر (سفارشی)مانیتور
سفارشینویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
سفارشیدوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
CDسایر ویژگی مالتی مدیا
ایمنی کابین
مجموع ایربگها
2ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
دستیکول باکس
صندلی راننده
تنظیم دستیصندلی سرنشین جلو
تنظیم دستیویژگی صندلی عقب
تاشو دوتکهگرمکن صندلی
سردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
ایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
آینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
nasser135 1402/12/29
سلام به سیستم تعلیق و فنر بندی در این مقاله اشاره ای نشده.!!
پاسخ
1
0
0
Amin81 1403/2/17
جلو مک فرسون ..عقب هم شمش یکپارچه ...ولی با این همه بیشتر از حد انتظار نرم هست
0
1
مهندس 1402/11/22
من حدود سه ساله دارم این ماشینو، مدل 95 هست، واقعا تا الان هیچ اذیتی نکرده همه قطعاتشم پیدا میشه، آفرود سنگین نرفتم ولی تو برف واقعا زمینو چنگ میزنه و گیر کردنی در کار نیست، واسه مسافرت هم به نسبت رقیب گرون قیمتش رونیز خیلی خیلی خیلی راحت و نرم هست. واقعا من موندم الان پول این برابر با ماشین سواری داغون داخلی هست، هر کی ماشینو داشته باشه و برونه میدونه چی میگم. انصافا رونیز سوارها این ماشینو تخریب کردن وگرنه ضمن ارزونی از اون ماشین 20 سال قبل یه سروگردن از هر لحاظ بهتره ازش. مخلص کلام اینکه واقعا تا مجبور نباشم امکان نداره اینو بفروشم چون هم سواری کار میده هم آفرود
پاسخ
1
0
3
YAMAHAONAHA 1402/11/26
یه کم غیر فنی وغیر حرفه ای داریم ماشین هارو باهم مقایسه می کنیم.بی انصافیه اگر کسی سوار این نسل از ماشین ها بشه وایرادهای بنی اسرائیلی بگیره.مثلا خشکه ،قدرتش کمه،فضا نداره،به اطراف دید نداره،یا صدای موتور میاد داخل.تا دیروز بهترین ماشین ما یا پژو بودیا ماشین های چهل سال قبل کشورهای دور وبر.یه دونه ضبط صوت داشتند با یه پنکه که جای کولر آدمها رو فوت می کرد.توقعاتمون هم یه جوری رفته بالا که بعضا دست خودمون هم بهش نمی رسه.بابای ما سی چهل سال ،برای شکار ،با پیکان جاهایی می رفت که راننده های لندور وجیپ تویوتا (2اف) اشکشون درمیومد.سال 70 پیکان پژو که اومد قیامتی بپا کردبرای خودش.خداوکیلی فقط بوق داشت وضبط وبرف پاک کن.دست کم برای ده سال توی کردستان امپراتور بود وماکه ندیدیم کسی گله کنه که فلان است و.....بعد شد پژو و دوو یا سمند.حالا گهگاه یه وانت 3اف یا یه میتسوبیشی یا بنز وبی ام و بازسازی شده گیر میومدکه شونصدنفر مشتری داشت.خیلی خوش شانس ها پاترول یا ماشین عراقی گیرشون میومد وبا هزار پارتی و....و....پلاک می کردند که اون هم اینجا توی کردستان صورتی خوشی نداشت.به نسبت یکی دو دهه قبل ،ماشین ها شدند هواپیما.مشتری اول از آپشن می پرسه بعد از سانروف که بچه ها سرشون رو بیارن بیرون.معمولا خرید خودرو متناسب با نیاز شخص راننده ونوع استفاده وکاربردش صورت می گیره،همه دنبال ایمنی هستندبرای زن وبچه وبعد مصرف سوخت منطقی وآخرسر رفاه.چهار چرخ محرک یا همون دودیفر و120 اسب قدرت برای چه کاری کمه آخه؟کجا قراره بریم وچی کار بکنیم که ماشین از پسش برنیاد؟قصدجسارت ندارم واین فقط نظر منه.که برای کسی که چندین ده برابر پول خودرو رو داره خریدن وسوار شدن لندکروز وکادیلاک اسکالیدvیا آئودی qyیا لکسوس و.......قشنگه ومناسبه وبجااست و لازمه!و......اما برای یه کارمند که سالی یک بار می تونه از شهر بزنه بیرون ...خداوکیلی ماشین شش سیلندر وهشت سیلندر و 500 اسب و 700 اسب ...؟؟؟امروز فردااست که هر راننده بایدهرروز چند ساعت توصف بنزین باشه وچند صدهزارتمن پول بنزین بده.تازه فقط بنزین چندصدهزارتمن.احتمالا متاسفانه متاسفانه خیلی ها دلشون برای پراید...تنگ خواهدشد.
0
1
مصطفی 1402/10/2
من ۳هزار تا هست سوارم خیلی راضیم صندوق در حد وانت جاداره بخاری و کولر عالی فرمون دنبه صندلی عقب جادار و تاشو تا ۱۴۰ تا رفتم باهاش بازم میرفت که من نمیرم مصرف شهر ۱۵ جاده ۱۱ شتاب تو سربالایی کم هست قطعه موتور کامل هست بدنه هست کمی گرون من تو شهر با تیبا و موتور میرم فقط مسافرت باهاش میرم بسیار خوبه لطفا با جکو لیفان و این چیزا مقایسه نکنید من ۹۵ بی رنگ گرفتم کم کار اگه میخواستم رونیز بگیرم ۸۵گیرم میاومد لطفا اگه دودل هستین تو خریدش برید از اینا که آگهی کردن واسه فروش یه دور بزنید باهاش اون وقت یه دل میشید
پاسخ
1
0
0
ناشناس 1402/11/6
درست میگید با لیفان اصلا قابل مقایسه نیست لیفان خیلی بهتره هم کیفیتش هم بازارش مخصوصا ۶۲۰ و ۸۲۰اش
1
0
میثم 1402/10/2
خواهشمندم کراس اورها رو با ماشینهای آفرودی مشابه مقایسه نکنید
پاسخ
0
0
0
میثم 1402/10/2
یک نظر مغرضانه از ابتدا به این شاسی بلند واقعی که توانایی آفرود رو داره نسبت داده شد و معلوم نیست چه هدفی پشت اون بود ولی بسیار بدگویی کردن بدون اینکه واقعیت داشته باشه .بنظرم دلیل توقف تولید اون سود کمتر بهمن موتور نسبت به کاپرا هست که کاپرا هنوز هم داره تولید میشه
پاسخ
1
0
1
روح الله معصومی 1402/10/22
عرضش خیلی کم بود و باعث میشد ماشین بیقواره دیده بشه
0
0