در بهار 96 بود که شرکتی بنام «آرام خودرو ایرانیان» خبر داد موفق شده بیست و یکمین نماینده تیونر معروف آلمانی، یعنی Hamann در جهان باشد. با گرفتن نمایندگی مستقیم هامان، این شرکت تعداد بسیار محدودی از نسخه‌های 5در و حتی 3در ایووک را به ایران آورد. البته از آنجایی که کیت بدنه هامان برای این خودروها سفارشی شده بود، تمامی ایووک‌های وارداتی این شرکت، به چنین کیتی مجهز نبودند. ایووک هامان وارداتی فقط دچار تغییرات ظاهری شدند و تغییری در خروجی موتور آنها اعمال نشده بود؛ این کیت را می‌توان با این ویژگی‌ها توصیف کرد: گلگیرهای عریض، سپرهای جدید جلو و عقب، تغییر محل خروجی اگزوز، رکاب جدید، رینگ‌های بزرگ 20 تا 22 اینچی، کاهش ارتفاع تعلیق، پدال‌های آلومینیومی و کفپوش اختصاصی کابین. ایووک‌های 5در وارداتی، در سه تیپ SE و HSE Dynamic و اتوبیوگرافی فروخته شدند اما ایووک 3در وارداتی فقط در تیپ HSE Dynamic تحویل خریداران ایرانی شد. تیپ SE ارزان‌ترین و تیپ اتوبیوگرافی نیز گران‌ترین تیپ ایووک وارداتی است.

ادامه...
  • رانندگی و عملکرد فنی
  • طراحی ظاهری
  • کابین و امکانات
  • ارزش در مقابل قیمت
  • کیفیت
  • نقاط قوت
    • کیفیت ساخت بالا
    • کیت سفارشی هامان
    • سطح بالای امکانات رفاهی
    • قابلیت بکسل تا 750 کیلوگرم
    • قابلیت آفرود متوسط
  • نقاط ضعف
    • واردات بسیار محدود
    • خدمات پس از فروش
    • کمبود تجهیزات در تیپ پایه یا SE
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 2015 تا 2017
مشخصات فنی
  • محور محرک دو دیفرانسیل
  • گیربکس 9 دنده اتومات
  • پیشرانه 4 سیلندر توربوشارژ
  • حجم موتور 2.0 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 240 اسب‌بخار
  • گشتاور 340 نیوتن‌متر
  • شتاب 7.6 ثانیه
  • سرعت 217 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 7.8 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه شاسی بلند لوکس جمع و جور
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول (L538) - فیس لیفت
  • طول 4371 میلی‌متر
  • عرض 1900 میلی‌متر
  • ارتفاع 1635 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2660 میلی‌متر
  • وزن 1657 کیلوگرم
  • حجم باک 70 لیتر
  • چرخ جلو 235/60R18
  • چرخ عقب 235/60R18
  • سایر ویژگی‌ها (رینگ 19 و 20 اینچ: سفارشی)
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند سفارشی
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک سفارشی
  • حالت رانندگی 5 حالته
  • سایر ویژگی‌ها کنترل پایداری تریلر (TSA)
14 دیدگاه

Mehrdad666(310 روز پیش)

قیمت را ۹ میلیارد اعلام کردن

مهال (44 روز پیش)

الان 20 تا کارش 1500 مملکت نیست که

amirhosein12345(284 روز پیش)

لکسوسlx رو ترجیح میدم

Srnhsnj (263 روز پیش)

لکسوس ال ایکس رو هم ول کن میتونی با این پول یه لتدکروز ۲۰۱۸ یه لکسوس ان ایکس هیبرید با یه تیوولی خرید. خیلی هم بهترن

VahidReza (167 روز پیش)

لندکروز آپشنای اینو نداره زیبایی اینو نداره مدرن بودن این رو ندارن سواری این رو نداره نرمیش در حد این نیست. تیوولی که حرفش رو نزن که نصف لندکروز هم نمیشه چه برسه لندرور

mojtaba-mps (112 روز پیش)

این ماشین با لکسوس lx تو یه کلاسه مگه؟!شاید nx منظورت بوده..

Zarabi (47 روز پیش)

منظورم اینه که لندکروز به گرد پای این ماشین نمیرسه

Fact(210 روز پیش)

یعنی من عاشق این ماشینم دیگه حرف نداره

Putf(267 روز پیش)

خیلی خیلی گرون هست میشه بی ام و سری ۷ سدان خرید. یا شاید هم لکسوس LX 570

کیارش مرادیان(434 روز پیش)

ماشین عالی هست هم قدرت هم آپشن هم اسپرتی ولوکس هم زیبایی رو همه رو باهم داره ولی خیلی گرون هست

am16in69 (395 روز پیش)

عیب دیگه‌ش خدمات پس از فروشه

amie (376 روز پیش)

به بنزین حساسه؟

Rahyar (342 روز پیش)

مگه قیمتش چند هست ؟

صالح (277 روز پیش)

لوازم یدگی نداره پیچیدگی فنی داره تعمیرکار ماهر نداره قیمت بسیار گرون کمبود امکانات نسبت به رقبا درسته خیلی خوبه‌ ولی ارزش خرید نداره مگه بخای یک‌ماشین خاص سوار بشی

Show More