


در میان محصولات لکسوس، سری LS بهعنوان لوکسترین سدان سایز بزرگ این شرکت نقش محصول پرچمدار و شاخص کمپانی را بازی میکند. اما در بازار ایران این مدل LX است که به لطف استفاده از پلتفرم محبوب لندکروزر و انبوهی از امکانات رفاهی بهعنوان یک شاسیبلند لوکس، قدرتمند، قابل اطمینان و فاخر شناخته میشود و گل سرسبد خودروهای لکسوس و تویوتا در ایران لقب میگیرد. با اینحال وضع قانون منع واردات خودروهای لوکس (بالای 2500 سیسی) موجب شد که LX570 فقط در حد فاصل سالهای 2012 تا 2013 به ایران وارد شود.
ادامه...
رانندگی و عملکرد فنی طراحی ظاهری کابین و امکانات ارزش در مقابل قیمت کیفیت
-
مزایای لکسوس LX
- کیفیت ساخت بالا
- دوام فنی
- شتاب و عملکرد
- توانایی آفرود
- سطح بالای تجهیزات استاندارد
-
معایب لکسوس LX
- هزینه نگهداری
- خدمات پس از فروش
- مصرف 20 لیتری در شهر
وضعیت در بازار ایران
- سال های موجود 2012 تا 2013
مشخصات فنی
- محور محرک دو دیفرانسیل هوشمند با قفل مرکزی و محدودکننده لغزش
- گیربکس 6 دنده اتومات
- پیشرانه 8 سیلندر
- حجم موتور 5.7 لیتر
عملکرد فنی
- قدرت 383 اسببخار
- گشتاور 546 نیوتنمتر
- شتاب 7.5 ثانیه
- سرعت 220 کیلومتر برساعت
- مصرف ترکیبی 16.8 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
- نوع بدنه شاسی بلند بزرگ لوکس
- نوع شاسی مستقل
- نسل (کد اتاق) نسل سوم (J200) - فیس لیفت دوم
- طول 5005 میلیمتر
- عرض 1971 میلیمتر
- ارتفاع 1920 میلیمتر
- فاصله محوری 2850 میلیمتر
- وزن 2680 کیلوگرم
- حجم باک 138 لیتر
- چرخ جلو 285/50R20
- چرخ عقب 285/50R20
-
سایر ویژگیها
سیستم کمکی راننده
-
کروز کنترل
- کروز کنترل هوشمند سفارشی
-
کنترل ایستایی در سربالایی
-
کنترل سرعت در سرازیری
-
کنترل کشش
-
کنترل پایداری
-
ضد واژگونی
-
اتو پارک
- حالت رانندگی 1 حالته (ECO)
- سایر ویژگیها کنترل پایداری با حالت مولتی ترین - تعلیق هوشمند (AVS) - تنظیم ارتفاع هوشمند (X-AHC) - کرال کنترل - ریموت استارتر
سیستم هشدار دهنده
-
سنسور جلو
-
سنسور عقب
-
سنسور باران
-
سنسور فشار باد تایر
-
سنسور خوابآلودگی راننده
-
رادار نقطه کور
-
رادار تغییرلاین
- رادار تصادف جلو سفارشی
-
رادار تصادف عقب
-
رادار تابلوخوان
-
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
-
توزیع نیرو ترمز
-
ترمز ضدقفل
-
ترمز کمکی
-
ترمز پارک برقی
-
ترمز اضطراری
- سایر ویژگی ترمز ترمزهای مولتی ترین
سیستم روشنایی
-
دیلایت
-
اتولایت
-
نوربالا اتومات
-
ارتفاع نور اتومات
-
چراغ مهشکن جلو
-
چراغ مهشکن عقب
-
چراغ چرخشی
-
چراغ شور
- چراغ جلو بای زنون
-
سایر ویژگی روشنایی
فرمان
- نیروی کمکی برقی
-
دکمههای کنترلی
-
حساس به سرعت
- پدال شیفتر سفارشی
-
گرمکن فرمان
- سایر ویژگی فرمان تریم چوب - مموری - ایزی اکسس (عقبرفتن فرمان هنگام پیادهشدن)
مالتی مدیا
- سیستم صوتی 9 اسپیکر - سیستم پخش Mark Levinson با 19 اسپیکر 450 واتی (سفارشی) - هندزفری - هدفون وایرلس (سفارشی) - تنظیم هوشمند بلندی صدا (ASL)
- مانیتور 8 اینچی - مانیتور ردیف عقب (سفارشی)
-
نویگیشن
-
هدآپ
-
دوربین عقب
-
دوربین جانبی
-
دوربین 360
-
دوربین شب
- قابلیت پشتیبانی Bluetooth - USB - CD/DVD - MP3/MP4 - iPod - AUX
- سایر ویژگی مالتی مدیا نمایشگر 3.5 اینچی صفحه کیلومتر - دوربین جلو (سفارشی)
ایمنی کابین
- مجموع ایربگها 12
-
ایربگ راننده
-
ایربگ زانویی راننده
-
ایربگ سرنشین جلو
-
ایربگ زانویی سرنشین جلو
-
ایربگ پردهای
-
ایربگ جانبی جلو
-
ایربگ جانبی عقب
-
پشتسری فعال
- سایر ویژگی ایمنی ایربگ پردهای ردیف سوم
رفاهی کابین
-
ورود بدون کلید
-
استارت دکمهای
- سیستم تهویه اتومات چهارگانه - دریچه تهویه عقب - فیلتر هوای کابین - کنترل کیفیت هوا
-
کول باکس
- صندلی راننده 12 حالته برقی - تنظیم برقی گودی کمر - مموری
- صندلی سرنشین جلو 10 حالته برقی - تنظیم برقی گودی کمر
- ویژگی صندلی عقب تنظیم برقی - تاشو برقی دوتکه - صندلی ردیف سوم
- گرمکن صندلی جلو - ردیف دوم (سفارشی)
- سردکن صندلی جلو
-
ماساژور صندلی
- روکش صندلی چرم مشکی یا قهوهای یا کرم
-
ایزوفیکس صندلی
-
خروجی 12 ولت
-
صندوق برقی با جک
-
صندوق پران هوشمند
- سایر ویژگی کابین تریم چوب - اینورتر برق
آینه، شیشه و اتاق
-
آینه عقب الکتروکرومیک
-
آینه جانبی تاشو برقی
-
آینه جانبی با تنظیم برقی
-
آینه جانبی با گرمکن
-
سقف پانوراما
-
سانروف
- سایر ویژگی ظاهری شیشه دودی عقب - ریموت شیشه بالابر - مموری آینه
خودروهای مشابه
-
ب ام و X6
2013
-
ولوو XC90
2017
-
تویوتا لندکروز چهار در
2013
نام
شماره تلفن
ایمیل
amirhosein12345
این ماشین هم ظاهرش از لندکروز بهتره و هم آپشن های بیشتری داره و شتاب خوبی داره
Lnh
سلام دوست عزیز شما به شکل نگاه نکن چون همه چیز لکسوس 570 از لندکروز هست
am16in69
والا این خیلی بهتر از لندکروزه لندکروز فقط مصرف کمتری داره وگرنه LX سرتره
محمد هاشمی
فرمایش شما در مورد اپشن و ظهر کاملا درسته ولی اختلاف قیمتش رو هم در نظر داشته باشین
poouyanMohammad
خوب یک نگاه هم به فرق قیمت بنیدازید لندکروز ۲۰۱۳ شش میلیارد هست ولی Lx570 ده ملیارد
Mahan13
قیمتشم دو برابر یه لندکروزه
09174252315
یه نگاه هم به موتورشون بندازین تا برسین به اینکه چرا lx۵۷۰گرون تره وگرنه تقریبا ابشنهای lx۵۷۰رو لند کروز داره موتور lx۵۷۰هشت سیلندره اما لندرکروز ۶سیلندره
Mahdyar90
بله چون که محصولات لکسوس نسخه لوکس تری از محصولات تویوتا هستند.
mohammadcolman
با سلام خدمت شما عزیزان ممنون میشم نظرتون رو اعلام کنید به نظر شما بهترین ماشین در دسته بندی suv . سدان .کوپه و هاچبک در ایران چه ماشینی هست در حال حاظر ؟ به نظر من در suv : LX570 در سدان :S500 2014 در کوپه : بی ام و i8 در هاچبک : فولکس واگن golf gti ممنون میشم شما هم نظرتون رو بگید این سوال صرافا جهت کنجکاوی و افزایش اگاهی هست باتشکر
Amir523
سلام تو رده suv همین Lx 570 خوبه... سدان ES350 فول آپشن .... کوپه نظری ندارم چون ماشین کوپه درست و حسابی تو ایران نیست ولی سری ۶ کوپه خوبه
Mojabi
جالبه که کسی به مواردی همچون کنترل کشش و کنترل پایداری اشاره ای نمیکنه،که لندکروز این دو آپشن مهم رو نداره،تو این رنج قیمتی واقعا ضعف به حساب میاد،همچنین لکسوس ال ایکس دوازده تا ایربگ داره ولی لندکروز در بالاترین مدل موجود در ایران شش عدد ایربگ داره. اگر بحث قیمت رو بزاریم کنار صد در صد لکسوس بهتره، وجود آپشن های مهم و حیاتی برای یک خودرو لوکس در این قیمت، و همینطور آپشن های رفاهی و داشتن موتور قدرتمند با شتاب و گشتاور بهتر آدم رو به انتخاب این خودرو مجاب میکنه.
AaaJjjjj
درواقع این خودرو نسخه لوکس لندکروزر هستش دیگه.
ardi
سلام ببخشید یک سوال لکسوس lxبهتره یا لندکروز
amirhosein12345
قطعا LX چون در جهان بهترین شاسی بلند است دومی رنجرور است سومی لندکروز
VahidReza
از نظر کاربران بیننده رسانه کار واو پر طرفدار ترین شاسی بلند دوج دورانگو و سپس جیپ گرند چروکی تراک هاوک هست و پرطرفدار ترین شاسی بلند مرسدس بنز جی ۶۳ و سپس لندرور دیفندر هست و لوکس ترین شاسی بلند هم مرسدس جی ال اس و سپس رولزرویس کولینان و بنتلی بنتایگا هستن لکسوس ۵۷۰ و لندکروز نیز در رده های ۷ و ۹ هستن و هشتمی هم پاترول نیسمو پرطرفدار ترین ها هستن جناب تمام اینا در اینترنت ثابت شده است با یک سرچ میتونید پی ببرید آقای امیرمحمدیان
Bh
دوست عزیز هردو یکی هستن بهترین شاسی بلند تو جهان هم بنز مایباخ شاسی بلند و دوم بی ام و x7 و بعدش رنجرور و شولت ماشین های آمریکایی خیلی خوبن ولی ژاپنی اصلأ خوب نیستن از نظر قیافه و همه چیز
Gdghffhffggd
سلام لکسوس بهتره چون از موتور v8 ۵.۷ لیتری استفاده میکنه ولی لندکروز v6 4.0 لیتری و اپشن های لکسوس هم بیشتره و ارتفاع و طول و عرض بیشتری هم داره برای همین لکسوس lx بهتره
121212reza
سلام لندکروز و lx تقریبا یک اتاق دارن ولی لکسوس لوکس تر هست و بر خلاف لندکروز فقط نسخه های 8 سیلندرش را داریم و به همین سبب LX قیمت بالا تری هم داره اما در زمینه آفرود هم بهترین ماشین Jeep Wrangler هست بعد Toyota Land Cruiser و بعد Ford Ranger Raptor و ... من همچنین نمی دونم دوستان متعصبی که کامنت شما را پاسخ دادن چرا در زمینه لوکس بودن فکر می کنن gls maybach لوکس ترین شاسی بلند هست در صورتی که در حال حاضر یعنی در سال 2022 لوکسترین شاسی بلند rolls royce cullinan با قیمت بیش از دو برابر جلوی روش هست و بعدم بنتلی بنتایگا و بعد از همه اینا نوبت به gls maybach میرسه یکم دست از تعصب روی بنز بردارین
صالح
قطعه که راحت پیدا میشه نگران نباشید مصرف سوخت و هزینه زیاد قطعه و مصرفی هم کسی که ۵ تومن پول ماشین میده براش مهم نیست . در کل بهترین ماشین شاسی تو ایرانه
AMIR52 KARIMI
الان تر تمیزش شده ۱۰ ملیارد🥲
The
دقیقا😔کاشکی حداقل اقتصاد بره بالا قیمت این هم بیاد پایین
Ali.nsd
با این قیمت ارزون بنزین چیزی نیست صد کیلومتر بیست هزار تومن بدی که،معمولا این ماشینا زیاد بیرون نمیان و دم دستی نیستن یه دقیقه هم ببری بیرون منطقیه بیست تومن پول بنزین بخوای بدی
هومن خان
دیگه خدا بیامرزه 30 لیتر بنزین 90 تومن 200 لیتر میزنه اگه جفت باک باشه میشه 600 تومن داداش 25 تا باک بزنه میشه یا ماشین خرید باهاش خخخخخ
Ali.nsd
والا منم اون روز فک نمیکردم یه همچین قیمتایی برسیم,حالا با این افزایش قیمت بنزین احتمالا قیمت لندکروز و ال ایکس و کلا ماشینایی با مصرف بالا پایین میاد,قبل گرونی بنزین تنها چیزی که یه خریدار یهش توجه نمیکرد مصرف سوخت ماشین بود
Tonder
فک کنم ۲۰ ۲۵ تا باک بزنی با پولش بشه ۴ تا از اینا خرید😅
Arsamshoh
ببینین الان به نظرم وقت ماشین خریدن نیست هم گرون هستن و ضرر میکنیم من هم میخواستم بخرم ولی گفتم الان من ۳ میلیارد پول میدم و بعد چند ماه همون ماشین میاد ۲ میلیارد و این که الان تو سایت باما هر کی هر قیمتی میزاره الان منم میتونم ی مگان رو بزارم ۵ میلیارد اما کسی نمیخره و مجبور میشم قیمتش رو بیارم پایین الان برین مقایسه کنید الان ی بنز ۱۴۰ تا کارکرده زده بود ۵ میلیارد و یکی دیگه که ۹۰ تا کارکرده بود زده بود ۴ میلیارد من از اینجا فهمیدم که الان وقت ماشین هریدن نیست هم وقت انتخاباته هم شاید با امریکا مذاکره کنیم و قیمت ها بیان پایین و حتی دلار و به نظرم من لندکروز خیلی ماشین خوبیه حالا هر کی نظر خودش رو داره درباره ی ماشین و منم دحالت نمیکنم اما لندکروز من خودم الان دارم خیلی خیلی خیلی راحته
V8V8V8
سلام جناب درسته الان وقت خرید ماشین نیست اما بستگی داره که پولتون رو به چه ماشینی بدین مثلا من نمیام ۵ ملیارد بدم یه تویوتا لندکروزر که ماشین خیلی خوبی هست اما تکنولوژی به کار رفته توی این ماشین خیلی قدمیه و با ۵ ملیارد در کشور های دیگه میتونیم ۲ تا لندکروز صفر بگیریم . و اینکه من اگه راحتی و اپشن رو بخام ۵ ملیارد رو میدم ولوو xc90 که تکنولوژی بالا تری نسبت به تویوتا داره و اپشن های بیشتری هم داره سلیقه من ولوو رو خیلی بیشتر دوست دارم چونکه با یه موتور ۲۰۰۰ کلی اسب بخار و شتاب در اختیارتون میزاره کاری که لندکروز نمیکنه همینه چرا یه موتور ۶ سیلندر ۴۰۰۰ خروجی کمی داره اپشن هایی رو که خیلی از رقیب های ارزون تر دارن این نداره مثلا خود پرادو بیشتر اپشن داره شتابش هم بهتره و اگه من باشم ۵ تومن رو میدم ولوو و یا پرادو انرود اما به هیچ وج لندکروز نمیگیرم ماشین بدی نیست و خیلی پر اباهته اما ۵ تومن قیمت عادلانه ای نیست و دوباره میگم ماشین سلیقه ای هست ممنون
Saeedhabibi
دوست عزیز که میفرمایید با موتور 2000 کلی اسب بخار بهتون میده کاملا دارید اشتباه میکنید یه موتور ضعیف تمام توانش رو مصرف کنه طول عمرش میاد پایین من دوسال لندکروز 2013 داشتم بخاطر آپشن و ظاهر متاسفانه عوض کردم و یه ولوو xc90 2017 خریدم که حدود هشت ماه داشتمش ولوو ماشین تو چشمیه خوشگله راحته ولی یه درصدم به درد ایران نمیخوره کاتالیزور تعویض کردم هشتادوهفت میلیون تو نمایندگی هر باک دو تا اکتان میریختم ولی بازم ریپ میزد بعضی وقتا انقدر که به بنزین حساس بود با احترام به شما برای ایران ماشین کم استهلاک میخوایم که تویوتا از این نظر خیلی خیلی قوی عمل میکنه ما زیرساخت و نمایندگی و خدمات پس از فروش و قطعه برای ماشین روز دنیا نداریم جاده مناسب نداریم خطوط مناسب نداریم
behnia
درود . با یک مرتبه سوخت گیری کامل . برد این خودرو چند کیلومتر است؟ یعنی اگر باک 138 لیتری رو از بنزین پر کنیم . این خودرو تا چند کیلومتر نیاز به سوخت گیری نداره؟
am16in69
من از یکی فامیلامون که این ماشینو دارن پرسیدم گفتن تهران تا زنجان 90 لیتر میسوزونه دیگه خودتون حساب کنید
behnia
درود دوست من جناب am16in69 . بخاطر راهنمایی ارزشمند تون بسیار سپاسگزارم
Sadeghi20
این ماشین چقدر باکش ظرفیت داره؟؟
86IMAN86
۱۳۸ لیتر ناقابل🤟😅😂🤣
BabakCrus
سلام و درود، دوستان در توانایی های حرکتی LX هیچ شکی نیست، حتی بعضی از مسیرها رو در آفرود بهتر از حضرت هم میره ولی تفاوت فاحشی در هندلینگ حین آفرود نداره با لندرکروز، میتونم بگم صرفا بخاظر موتور قوی تر گشتاور بهتری ارائه میکنه همین، استهلاکش بیشتر از حضرته، مصرفش بیشتره که البته طبیعی و عادیه با موتور حجیمترش ،کیفیت نرمی سواریش تقریبا یکسانه با حضرت ولی بخاطر عدم وجود سامانه DAC و همینطور وزن بیشترش فقط یکسری جاهای محدود بهتر از حضرت عمل میکنه تو آفرود و درکل حضرت برای آفرود از هر نظر گزینه معقول تریه تا LX ، ولی این فقط در بحث آفروده که حضرت همیشه حرف اول و آخر رو میزنه، درواقع میشه اینجوری گفت که تویوتا برای اینکه بازار فروشش رو گسترده تر کنه گفت چطوره به حضرت آپشن اضافه کنیم که LX متولد شد ولی از اونطرف بخاطر لوکستر شدنش یکسری از مزایای پدر خودشو از دست داد مثل مواردی چون استهلاک بیشتر نسبت به لندکروز (البته استهلاک بیشتر یک ژاپنی که مراتب پایین تر از هر خودروی دیگه ایه)، مشکل برخی آپشنها در میان مدت و طولانی مدت (که اینم بخاطر سیستم برقی که در سال 2015 هنوز اصلاح نشده بود باهاش طرفیم)، قیمت و هزینه نگه داری بالاتر نسبت به حضرت، کیفیت سواریشون تو شهر و جاده هم مشابه با همه فقط LX یجوریه که حسی که به من موقع رانندگی داد این بود که محدودش کردن ازنظر برنامه نویسی هم گیربکس هم ECU، واقعا میتونه فراتر از اینی که هست باشه، قشنگ احساس میکردم که میگفت حیف که اسلام دست و پای منو بسته 🤣🤣🤣، از نظر آپشنی هم که حضرت هیچ حرفی برای گفتن جلوی LX نداشته و نداره، حدود 15 ماهی LX داشتم و همونطور که گفتم تو آفرود حضرت کارراه اندازتر و منطقی تره هم هزینه نگه داری ، هم استهلاک و هم بازار خرید و فروش، درکل تفائتی آنچنانی از نظر کیفت سواری با هم ندارن ولی خب LX علاوه بر آپشن بیشتر و بهتر یه حس راختتر داره رانندگی باهاش نمیدونم چجوری بگم که قابل فهم باشه، راحت تری کلا باهاش به نسبت لندکروز ولی این حس راحتی به استهلاک بیشتر نسبت به لندکروز و هزینه های نگه داری و قطعات گرونش و صد البته قیمت زیادش واقعا نمی ارزه حالا به این معادله بازار خرید و فروش ضعیفم که اضافه کنی واقعا برای کسی که برای آفرود بخواد ماشین بگیره، کفه ترازو خیلی به سمت حضرت سنگین میشه، مورد آخر هم دیدم نه تنها در این صفحه بلکه تو خیلی از صفحه ها دوستان زیادی معتقدن که اگر کسی مثلا بیشتر از 5 میلیارد پول میده برای ماشین دیگه هزینه های نگه داری و مصرف سوخت براش مهم نیست، نخیر دوستان این عوامل واقعا مهمن، این واقعا اشتباهه که فکر کنیم کسی که پول زیادی پرداخت میکنه برای ماشینش دیگه بقیه خرجاش براش اهمیتی نداره، خود من بعد 21 سال ماشین بازی و بیشتر از 10 سال حضرت سواری هنوز برام تامین قطعات و مصرف سوخت و استهلاک و کیفیت فنی مهمترین عامله برای انتخاب خودرو، در آخر کسی باید LX بخره بنظر من که دنبال کارایی و کلاس حضرت با آپشن بیشتره ولی باید بدونه علاوه بر هزینه بیشتر برای خرید باید هزینه بیشتر برای نگه داری هم متحمل بشه و درعوض کیفیت و سواری آنچنان متفاوتی رو نسبت به حضرت تجربه نمیکنه، امیدوارم مفید بوده باشه، مانا باشید