• مشخصات فنی 820
  • مشخصات فنی 820
  • مشخصات فنی 820

مشخصات فنی لیفان 820 سال 1395 - 1397

318 دیدگاه
سال
طی سالیان اخیر سلیقه مشتریان به شکلی تغییر کرده که در سراسر جهان از آمار فروش خودروهای سدان به نفع مدل‌های کراس‌اور و شاسی‌بلند کاسته می‌شود. در چنین شرایطی تولید یک سدان سایز متوسط در بازار داخل می‌توانست پر ریسک قلمداد شود اما کرمان‌موتور از بهار 1395 به این چالش تن داد و مدل 820 را به‌عنوان بزرگترین، جادارترین و
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

صندوق بزرگ
فضای جادار کابین
پیشرانه مشترک با کمری XV40

نقاط ضعف

عرضه محدود
کیفیت سیستم صوتی
امکاناتی کمتر از رقبای کره‌ای
ناهماهنگی پیشرانه با جعبه‌دنده

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1395 تا 1397

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

6 دنده اتومات

پیشرانه

4 سیلندر

حجم موتور

2.4 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

158 اسب‌بخار

گشتاور

221 نیوتن‌متر

شتاب

10.5 ثانیه

سرعت

200 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

8.7 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

سدان متوسط

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول

طول

4865 میلی‌متر

عرض

1835 میلی‌متر

ارتفاع

1480 میلی‌متر

فاصله محوری

2775 میلی‌متر

وزن

1545 کیلوگرم

حجم باک

63 لیتر

چرخ جلو

215/60R16

چرخ عقب

215/60R16

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

ترمز پارک پدالی

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

هالوژن

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ بدرقه

فرمان

نیروی کمکی

هیدرولیکی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

6 اسپیکر

مانیتور

8 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - MP5 - AUX

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

6

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات

کول باکس

صندلی‌ راننده

6 حالته برقی - تنظیم گودی کمر

صندلی سرنشین جلو

4 حالته دستی

ویژگی صندلی عقب

گرمکن صندلی

جلو

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

سفارشی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
ناشناس 1403/7/25
سلام من هم از صفری این ماشین را دارم و خیلی خیلی خوبه الان ۲۸۰ تا کارکرده و فقط یکبار دیسک چرخ های جلو را عوض کردم موتور و گیربکسش عالی هست واقعا با چیزی عوضش نمیکنم هر کی رو دیدم فروخته بعدش پشیمون شده
پاسخ
0
0
1
Alidriv 1403/7/7
درود من ۷ سال این ماشین را داشتم فوق العاده ماشین نرم و جاداری بود قبلا هم آزرا داشتم شاید بتونم بگم از اون هم بهتر بود ۱۶۰ هزارتا باهاش رفتم یک بار خراب نشد حتی جلو بندیش خراب نشد و اشتباه کردم فروختمش و چانگان خریدم واقعا پشیمونم موتورش با تویوتا کمری یکی است نیش گاز میدادی ماشین میکند اصلا سربالایی معنایی نداشت افسوس این چانگان اصلا راه نمیره نخرید فقط لیفان ۸۲۰ به نظرم تو رنج قیمتی ۹۵۰ تا ۱۱۰۰ واقعا ارزنده هست .
پاسخ
1
0
2
ناشناس 1403/9/10
داداش تو چینی رو به آزرا واقعا ترجیح میدی؟
0
0
رضا ادیبی 1403/6/24
این بهتره یا x22 اسپرت اکسلنت دنده ای؟
پاسخ
3
0
0
Alidriv 1403/7/7
قطعا لیفان ۸۲۰ هم از لحاظ موتوری و نرمی و ابعاد اصلا یک ابهتی داره شما فکر میکنی ماشین ۲ میلیاردی سواری x22 که واقعا مثل گاری میمونه
0
2
hamid 1403/6/26
820 بد فروشه
1
1
alisalamati 1403/6/24
ایکس 22 بازار دست دوم بهتری داره
1
1
ali 1403/6/23
سلام دوستان ، الان که حدودا هفت سال از تولید آخرین مدل لیفان ۸۲۰ میگذره ، بخاطر عمل دیسک کمرم مجبورم ماشین اتومات بگیرم ، بنظرتون دنا توربو اتومات صفر بگیرم یا لیفان؟
پاسخ
3
0
0
Alidriv 1403/7/7
قطعا لیفان ۸۲۰
0
1
ناشناس 1403/6/25
داداش هیچکدوم برو ماشین های مدیران خودرو یا فونیکس بخر بقیه زیاد جالب نیستن
2
1
alisalamati 1403/6/24
دنا خیلی منطقی تره و همچنان از بازار دست دوم اصلا قابل مقایسه نیستند
3
1
Alireza20 1403/6/1
خطاب به آقا سعید. من با ۵۵۰ تومن پول یه ام وی ام ۵۵۰ اتومات cvtخریدم و به شدت ازش راضی هستم و قطعاتش هم فول تو بازار هست جدا پیشنهاد میکنم این ماشینو موتور ۲۰۰۰ با ۱۴۰ اسب توان و ۱۸۵ نیوتن متر گشتار و گیربکس ۷ دنده تیپ ترونیک. واقعا محشره این ماشین اگه تولید میشد ایران خودرو سایپا باید جمع میکردن. خیلی از جک جی ۵ سرتره و هندلینگ فوق العاده ای داره فقط بهترین زمان تعویض دنده روی ۳.۵ هزار دوره.
پاسخ
0
0
0