مشخصات فنی لیفان 820 سال 1395 - 1397
سال
طی سالیان اخیر سلیقه مشتریان به شکلی تغییر کرده که در سراسر جهان از آمار فروش خودروهای سدان به نفع مدلهای کراساور و شاسیبلند کاسته میشود. در چنین شرایطی تولید یک سدان سایز متوسط در بازار داخل میتوانست پر ریسک قلمداد شود اما کرمانموتور از بهار 1395 به این چالش تن داد و مدل 820 را بهعنوان بزرگترین، جادارترین و
0%
0%
0%
0%
0%
نقاط قوت
صندوق بزرگ
فضای جادار کابین
پیشرانه مشترک با کمری XV40
نقاط ضعف
عرضه محدود
کیفیت سیستم صوتی
امکاناتی کمتر از رقبای کرهای
ناهماهنگی پیشرانه با جعبهدنده
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
1395 تا 1397مشخصات فنی
محور محرک
دیفرانسیل جلوگیربکس
6 دنده اتوماتپیشرانه
4 سیلندرحجم موتور
2.4 لیترعملکرد فنی
قدرت
158 اسببخارگشتاور
221 نیوتنمترشتاب
10.5 ثانیهسرعت
200 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
8.7 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
سدان متوسطنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل اولطول
4865 میلیمترعرض
1835 میلیمترارتفاع
1480 میلیمترفاصله محوری
2775 میلیمتروزن
1545 کیلوگرمحجم باک
63 لیترچرخ جلو
215/60R16چرخ عقب
215/60R16سایر ویژگیها
سیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند (ACC)
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
کنترل سرعت در سرازیری (HDA)
کنترل کشش (TCS)
کنترل پایداری (ESC)
ضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
حالت رانندگی
سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور (BSD)
رادار تغییرلاین (LDW)
رادار تصادف جلو (FCW)
رادار تصادف عقب (RCTA)
رادار تابلوخوان (TSR)
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سایر ویژگی ترمز
ترمز پارک پدالیسیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
هالوژنسایر ویژگی روشنایی
چراغ بدرقهفرمان
نیروی کمکی
هیدرولیکیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
مالتی مدیا
سیستم صوتی
6 اسپیکرمانیتور
8 اینچی لمسینویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
Bluetooth - USB - MP5 - AUXسایر ویژگی مالتی مدیا
ایمنی کابین
مجموع ایربگها
6ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
اتوماتکول باکس
صندلی راننده
6 حالته برقی - تنظیم گودی کمرصندلی سرنشین جلو
4 حالته دستیویژگی صندلی عقب
گرمکن صندلی
جلوسردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
چرمایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
آینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
سفارشیآینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
ناشناس 1403/7/25
سلام من هم از صفری این ماشین را دارم و خیلی خیلی خوبه الان ۲۸۰ تا کارکرده و فقط یکبار دیسک چرخ های جلو را عوض کردم موتور و گیربکسش عالی هست واقعا با چیزی عوضش نمیکنم هر کی رو دیدم فروخته بعدش پشیمون شده
پاسخ
0
0
1
Alidriv 1403/7/7
درود من ۷ سال این ماشین را داشتم فوق العاده ماشین نرم و جاداری بود قبلا هم آزرا داشتم شاید بتونم بگم از اون هم بهتر بود ۱۶۰ هزارتا باهاش رفتم یک بار خراب نشد حتی جلو بندیش خراب نشد و اشتباه کردم فروختمش و چانگان خریدم واقعا پشیمونم موتورش با تویوتا کمری یکی است نیش گاز میدادی ماشین میکند اصلا سربالایی معنایی نداشت افسوس این چانگان اصلا راه نمیره نخرید فقط لیفان ۸۲۰ به نظرم تو رنج قیمتی ۹۵۰ تا ۱۱۰۰ واقعا ارزنده هست .
پاسخ
1
0
2
ناشناس 1403/9/10
داداش تو چینی رو به آزرا واقعا ترجیح میدی؟
0
0
رضا ادیبی 1403/6/24
این بهتره یا x22 اسپرت اکسلنت دنده ای؟
پاسخ
3
0
0
Alidriv 1403/7/7
قطعا لیفان ۸۲۰ هم از لحاظ موتوری و نرمی و ابعاد اصلا یک ابهتی داره شما فکر میکنی ماشین ۲ میلیاردی سواری x22 که واقعا مثل گاری میمونه
0
2
hamid 1403/6/26
820 بد فروشه
1
1
alisalamati 1403/6/24
ایکس 22 بازار دست دوم بهتری داره
1
1
ali 1403/6/23
سلام دوستان ، الان که حدودا هفت سال از تولید آخرین مدل لیفان ۸۲۰ میگذره ، بخاطر عمل دیسک کمرم مجبورم ماشین اتومات بگیرم ، بنظرتون دنا توربو اتومات صفر بگیرم یا لیفان؟
پاسخ
3
0
0
Alidriv 1403/7/7
قطعا لیفان ۸۲۰
0
1
ناشناس 1403/6/25
داداش هیچکدوم برو ماشین های مدیران خودرو یا فونیکس بخر بقیه زیاد جالب نیستن
2
1
alisalamati 1403/6/24
دنا خیلی منطقی تره و همچنان از بازار دست دوم اصلا قابل مقایسه نیستند
3
1
Alireza20 1403/6/1
خطاب به آقا سعید.
من با ۵۵۰ تومن پول یه ام وی ام ۵۵۰ اتومات cvtخریدم و به شدت ازش راضی هستم و قطعاتش هم فول تو بازار هست جدا پیشنهاد میکنم این ماشینو موتور ۲۰۰۰ با ۱۴۰ اسب توان و ۱۸۵ نیوتن متر گشتار و گیربکس ۷ دنده تیپ ترونیک. واقعا محشره این ماشین اگه تولید میشد ایران خودرو سایپا باید جمع میکردن.
خیلی از جک جی ۵ سرتره و هندلینگ فوق العاده ای داره
فقط بهترین زمان تعویض دنده روی ۳.۵ هزار دوره.
پاسخ
0
0
0