شرکت «شتابران خودرو» اندکی پس از عرضه TANK300 به سراغ مونتاژ یکی از لوکسترین پیکاپهای زیرمجموعه گروه خودروسازی SAIC رفت و نهایتا در زمستان 1403 عرضه این پیکاپ را نیز آغاز کرد. این خودرو، محصول شرکت MAXUS است و در بازار چین آنرا با نام اینترستلار اچ (interstellar H) میشناسند ولی در برخی بازارهای دیگر، تحت برند امجی و با
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 6.5
امتیازهای پنجگانه
نقاط قوت
سیستم توربوشارژ VGT
فضای جادار ردیف عقب
عایق بندی کابین در سرعت بالا
عملکرد و هماهنگی موتور و گیربکس
تعلیق مولتی لینک در عقب (نسبت به رقبا)
نقاط ضعف
کمبود امکانات ایمنی
مصرف سوخت در سیکل شهری
حساسیت پیشرانه به کیفیت بنزین
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
1403 تا 1404مشخصات فنی
محور محرک
دو دیفرانسیل 3 حالته با قفل الکترونیکی عقبگیربکس
8 دنده اتوماتپیشرانه
4 سیلندر توربوشارژ (20A4E)حجم موتور
2 لیترعملکرد فنی
قدرت
260 اسببخارگشتاور
410 نیوتنمترشتاب
9.5 ثانیهسرعت
190 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
9.4 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
پیکاپ بزرگنوع شاسی
مستقلنسل (کد اتاق)
نسل اولطول
5395 میلیمترعرض
1960 میلیمترارتفاع
1870 میلیمترفاصله محوری
3165 میلیمتروزن
2010 کیلوگرمحجم باک
73 لیترچرخ جلو
255/60R18چرخ عقب
255/60R18سایر ویژگیها
ظرفیت بار تا 600 کیلوگرمسیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند (ACC)
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
کنترل سرعت در سرازیری (HDA)
کنترل کشش (TCS)
کنترل پایداری (ESC)
ضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
حالت رانندگی
3 حالته (نرمال - اکو - اسپرت)سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور (BSD)
رادار تغییرلاین (LDW)
رادار ماندن در لاین (LKA)
رادار تصادف جلو (FCW)
رادار تصادف عقب (RCTA)
رادار تابلوخوان (TSR)
رادار حرکت در ترافیک (TJA)
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سایر ویژگی ترمز
اتوهلدسیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
LEDسایر ویژگی روشنایی
فرمان
نیروی کمکی
برقیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
فرمان دیکاتمالتی مدیا
سیستم صوتی
6 اسپیکرمانیتور
12.3 اینچی لمسی یکپارچهنویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
Bluetooth - CarPlay - Android Autoسایر ویژگی مالتی مدیا
دوربین ثبت وقایع - صفحه کیلومتر دیجیتال با نمایشگر 12.3 اینچایمنی کابین
مجموع ایربگها
4ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
اتوماتیک - دریچه تهویه عقبکول باکس
صندلی راننده
6 حالته برقیصندلی سرنشین جلو
4 حالته دستیویژگی صندلی عقب
زیرآرنجی تاشوگرمکن صندلی
جلوسردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
چرمایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
شارژر وایرلسآینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
کیت مکش با اسنورکل درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
mtreza98 1404/2/10
دوستان این خودرو رو تایید میکنند یا فوتون تونلند G7 رو؟ کدوم از نظر توان و هندلینگ بهتره؟
پاسخ
2
0
0
Momk 1404/2/15
سلام و درود. من این پیکاپ و اسفند ۴۰۳ تحویل گرفتم و چند نکته مهم میخوام برای کسانی که قصد خرید این پیکاپ دارند به اشتراک بزارم. این پیکاپ محصول کمپانی سایک موتورز هست که کادیلاک رو در بازار چین مونتاژ میکنه و mg هم زیرمجموعه سایک موتورز هستش برای بازارهای صادراتی مثل استرالیا تحت عنوان LDV انگلستان شناخته میشه که تونسته سال گذشته در استرالیا حدود ده هزار تا فروش داشته باشه درواقع اصالت این پیکاپ برمیگرده به کشور انگلیس به نام maxus ldv دوم اینکه این پیکاپ پنج ستاره ایمنی یورو ان کپ داره که بسیار حائز اهمیت هست. یکی از نکات مثبت این پیکاپ نسبت به بقیه پیکاپها سیستم تعلیق مولتی لینک عقب پنج اتصالی همراه با موج گیر هست که سواری نرم تر و پایداری بسیار خوب در پیچ و خم جاده رو داره یعنی دیگه خبری از فنر شمش و کوبیدن نیست و اینکه مولتی لینک خیلی بیشتر کش میاد و چرخها دیرتر از زمین جدا میشن. چهارم سیستم توربو vgt این ماشین که جزو نسل جدید توربو هاست و هیچ خودرویی در کشور تا به امروز این فناوری توربو رو نداشته. هندسه توربو متغیر هست یعنی پره های توربو زاویه ورود هوارو تغییر میدن و باعث میشن اون لگ و تاخیر توربو از بین بره مخصوصا از بوست پایین به بوست بالا خیلی سریع انجام میده و تاخیر پدال گاز خیلی کم شده یعنی نزدیک به صفر و مدام پره های توربو در حال تغییر هستن نکته بعدی طراحی خودرو که بسیار مدرن هست و شما اصلا احساس یه پیکاپ رو نداری صندلی ها هم خیلی راحت هستن و پشتی صندلی کامل شمارو نگه میداره و شما داخل پیچها روی صندلی لیز نمیخوری. فضای پای سرنشینان عقب فوق العاده خوبه. این پیکاپ سیستم down hill assist داره که در مسیرهای آفرودی شیبدار ماشین در سراشیبی کنترل میکنه مورد بسیار مهمی که در رقباش نیست. موتور و گیربکس zf خیلی هماهنگ هستن و بدون کوچکترین ضربه دنده رو تعویض میکنن و درحالت دستی دنده رو تعویض نمیکنه و میزاره تا مرز کات آف دور موتور بالا بره که خیلی برای آفرود مهم هست. شرکت شتابران خودرو این پیکاپ و با سوخت ایران کالیبراسیون کرده یعنی دیگه مشکل ناک برطرف شده حتی دوستانی که شمال کشور رفتن و بنزین خیلی بی کیفیت اونجارو زدن گفتن که ماشین صدای ناک نداشته. ودرآخر هم صدای اسنورکل این ماشین خیلی جذاب وقتی شیشه شاگرد پایین باشه گاز بدین صدای سوت اسنورکل خیلی جذاب و حس قدرت به راننده القا میکنه اسنورکل مزیتش این که ورودی هوای موتور از اونجا انجام میشه و هوای تمیزتری به موتور میرسه مخصوصا کسانی که کویر میرن شن و ماسه دیگه وارد فیلتر هوا نمیشه و به راحتی از داخل آب هم میتونین عبور کنین. فناوری full led چراغ های جلو هم به جذابیت این ماشین اضافه کرده. سیستم هشدار خواب آلودگی راننده دوربین ۳۶۰ اتو هلد ترمزهای دیسکی عقب فرمان برقی سیستم کنترل خودرو در سراشیبی شیفتر های پشت فرمان بخشی از آپشنهای این پیکاپ هستن. امیدوارم توضیحات مفید بوده باشه
0
1
alisalamati 1404/2/15
این ماشین واقعا ماشین خوبی هست اگر بتوانند قطعات رو هم تامیین کن عالیه
0
0