• مشخصات فنی asxtype4
  • مشخصات فنی asxtype4
  • مشخصات فنی asxtype4

مشخصات فنی میتسوبیشی ASX تیپ 4 سال 2017 - 2017

39 دیدگاه
سال
کراس‌اور جمع‌وجور ASX سرآغاز بازگشت خودروهای میتسوبیشی به بازار ایران بود. این مدل جذاب در چند ماه اول ابتدای عرضه‌اش با استقبال چشمگیر بازار مواجه بود و حتی با حاشیه سود نسبتا بالایی در نمایشگاه‌ها معامله می‌شد اما رفته‌رفته با افزایش قیمت ارز و ورود رقبای بیشتر در این سگمنت، از محبوبیت ASX در بازار کاسته شد. اما عرضه به
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

کیفیت ساخت بالا
دوام فنی
کیفیت سواری
سیستم صوتی حرفه‌ای
جعبه‌دنده اقتصادی

نقاط ضعف

بازار دست‌دوم

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

2017

مشخصات فنی

محور محرک

دو دیفرانسیل با قفل الکترونیکی

گیربکس

CVT

پیشرانه

4 سیلندر

حجم موتور

2 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

148 اسب‌بخار

گشتاور

197 نیوتن‌متر

شتاب

10 ثانیه

سرعت

180 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

8.4 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

شاسی بلند جمع و جور

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل سوم (XA) - فیس لیفت اول

طول

4295 میلی‌متر

عرض

1770 میلی‌متر

ارتفاع

1625 میلی‌متر

فاصله محوری

2670 میلی‌متر

وزن

1345 کیلوگرم

حجم باک

63 لیتر

چرخ جلو

245/40R18

چرخ عقب

245/40R18

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند

کنترل ایستایی در سربالایی

کنترل سرعت در سرازیری

کنترل کشش

کنترل پایداری

ضد واژگونی

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور

رادار تغییرلاین

رادار تصادف جلو

رادار تصادف عقب

رادار تابلوخوان

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز

ترمز ضدقفل

ترمز با نیروی کمکی

ترمز پارک برقی

ترمز اضطراری هوشمند

سایر ویژگی‌ ترمز

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

زنون

سایر ویژگی‌ روشنایی

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

4 اسپیکر با 2 تیوتر - هندزفری

مانیتور

6.4 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - iPod

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

7

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات

کول باکس

صندلی‌ راننده

تنظیم برقی

صندلی سرنشین جلو

تنظیم دستی

ویژگی صندلی عقب

تاشو دوتکه

گرمکن صندلی

جلو

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه بالابر آنتی‌ترپ راننده
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
G 1402/10/22
درود، من دو سال مدل ۲۰۱۷ را داشتم از ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ یعنی از ۵۵۰۰۰ تا ۷۳۰۰۰ تا، تجربیاتم از خودرو: سواری نرم، AWD بودن دائم که ۳ حالته است، بی صدا بودن کابین، صندلی های چرم باکیفیت، فیس باوقار ژاپنی علی اخصوص رینگ هاش، نوردهی عالی چراغ ها، کولر قوی ولی تک کاناله و زدون دریچه عقب، هندلینگ متوسط، صدا زیاد موتور با توجه به گیربکس سی وی تی در سربالایی ها، شتاب کم حتی با شیفتر، نداشتن چراغ در وسط خودرو و حتی شیشه بالابرها که شب ها کورمال باید دنبال اون ها بگردی🙃 کابین با متریال کاملا خشک اما باکیفیت ، فضای صندوق عقب کوچک، البته کل اتاق هم سایزش از رقیباش کوچک تره و سه نفر به سختی در عقب جا می شوند و ضمنا وسط ردیف عقب دفرانسیل عبور کرده و جای پای نفر وسط در عقب را سخت تر می کنه ( من قبل از ASX کوراندو داشتم که خیلی جادارتر بود و جای عبور دفرانسیل را نداشت) ، در کیلومتر ۶۵۰۰۰ تا جعبه فرمان عوض کردم + گردگیر پلوس که ایراد شایعه asx است، سیستم صوتی و مانیتور معمولی داره
پاسخ
0
0
0
ناشناس 1402/9/5
هر گردی کردو نیست، من اسپورتیج دو هزار و چهارده داشتم، به جرات میگم، اسپورتیج هم از اوتلندر هجده بهتر راه می‌ره هم از asx ، گیربکس های مزخرف سی وی تی که گاز میدی ماشین نعره میکشه ولی راه نمیره، واقعا ضد حال این قضیه تپی asx که موتور ضعیفی هم داره واقعا به چشم میاد و توی ذوقت میخوره، اگه آدم جوون هستید اصلا سراغ asx و اوتلندر نرید، گیربکس سی وی تی اینا قدیمی تر از کولیوس و ایکس تریل هست ، در کل اگه از اسپورتیج پیاده بشید و سوار asx بشید ، واقعا توی ذوق تون میخوره، چون ماشین تنبلی هست ، سواریشم اصلا نرم نیست، نمیدونم ورا الکی یه عده دروغ میگن اینجا، نکته مثبتش فقط چرم صندلی‌ها هست که با دوام هست و داشبوردشم نرمه بر خلاف کره های های چهارده و پانزده
پاسخ
0
1
1
KamranA 1401/3/6
میتسوبیشی در رده قیمت خودش بهترینه . از سال 2017 یدونه پلاک اروندیش 2017 را دارم . موتور و هندلینگ عالی و سواری و راحتی خوب . قبل از این یه سواری لنسر 2.0 GT مدل 2013 را داشتم که از کویت وارد کردم و در کویت کل ماشین ( همه چی جز مصرفی ) 10 سال گارانتی داشت و از تویوتا کمری میدآپشن ارزانتر . عجیب اینکه میتسوبیشی آنقدر خرابی نداره که صاحبشو خسته می کنه . این برند را بهیچ وجه با اسباب بازی های الکترونیکی کره ای - چینی مقایسه نکنید . کولر اندکی از ماشینها در گرمای 55 درجه اهواز به بالا جواب میدن که میتسوبیشی و تویوتا سفارش خلیج از این نمونه هستن ( البته کره ای ها بجاش چراغ led داخل کابین میزارن ) . معنی میتسوبیشی یعنی 3 الماس که واقعا برازندس چنین نامی .
پاسخ
0
1
1
Ahmadvand 1401/1/17
سلام دوستان بین جوک پلاتینیوم و میتسوبیشی ASX کدوم رو پیشنهاد میدین ؟
پاسخ
0
0
0
zarshenas20 1400/5/15
فقط ميتونم به اين ماشين بگم : "بهشت گمشده" . راوفور داشتم 2018 فروختم و اصلا فكر نميكردم با قيمت كمتر براش جايگزين بگيرم ، بالاخره بعد از كلي تحقيق بخصوص نظر كاربران و دوستان عزيز در اينجا دل به دريا زدم ويه دونه تميز مدل 2016 گرفتم ، اين ماشين هنوز بنظرم شناخته نشده و مطمئن هستم بزودي طرفداران زيادي بدست مياره ، نزديك ترين ماشين نسبت به اين شايد راوفور باشه كه اصلا و از هيچ نظر قابل مقايسه نيست ، از هر نظري كه كم و زياد ميكنم يك سر و گردن از رقباش بالاتره ، تقريبأ محاله كه به فروش اين ماشين فكر كنم . اگر قصد خريد ماشين ايده آل داريد يك ذره شك نكنيد .
پاسخ
0
2
6