مشخصات فنی میتسوبیشی ASX تیپ 4 سال 2017 - 2017
سال
کراساور جمعوجور ASX سرآغاز بازگشت خودروهای میتسوبیشی به بازار ایران بود. این مدل جذاب در چند ماه اول ابتدای عرضهاش با استقبال چشمگیر بازار مواجه بود و حتی با حاشیه سود نسبتا بالایی در نمایشگاهها معامله میشد اما رفتهرفته با افزایش قیمت ارز و ورود رقبای بیشتر در این سگمنت، از محبوبیت ASX در بازار کاسته شد. اما عرضه به
0%
0%
0%
0%
0%
نقاط قوت
کیفیت ساخت بالا
دوام فنی
کیفیت سواری
سیستم صوتی حرفهای
جعبهدنده اقتصادی
نقاط ضعف
بازار دستدوم
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
2017مشخصات فنی
محور محرک
دو دیفرانسیل با قفل الکترونیکیگیربکس
CVTپیشرانه
4 سیلندرحجم موتور
2 لیترعملکرد فنی
قدرت
148 اسببخارگشتاور
197 نیوتنمترشتاب
10 ثانیهسرعت
180 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
8.4 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
شاسی بلند جمع و جورنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل سوم (XA) - فیس لیفت اولطول
4295 میلیمترعرض
1770 میلیمترارتفاع
1625 میلیمترفاصله محوری
2670 میلیمتروزن
1345 کیلوگرمحجم باک
63 لیترچرخ جلو
245/40R18چرخ عقب
245/40R18سایر ویژگیها
سیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند (ACC)
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
کنترل سرعت در سرازیری (HDA)
کنترل کشش (TCS)
کنترل پایداری (ESC)
ضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
حالت رانندگی
سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور (BSD)
رادار تغییرلاین (LDW)
رادار تصادف جلو (FCW)
رادار تصادف عقب (RCTA)
رادار تابلوخوان (TSR)
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سایر ویژگی ترمز
سیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
زنونسایر ویژگی روشنایی
فرمان
نیروی کمکی
برقیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
مالتی مدیا
سیستم صوتی
4 اسپیکر با 2 تیوتر - هندزفریمانیتور
6.4 اینچی لمسینویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
Bluetooth - USB - iPodسایر ویژگی مالتی مدیا
ایمنی کابین
مجموع ایربگها
7ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
اتوماتکول باکس
صندلی راننده
تنظیم برقیصندلی سرنشین جلو
تنظیم دستیویژگی صندلی عقب
تاشو دوتکهگرمکن صندلی
جلوسردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
چرمایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
آینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
شیشه بالابر آنتیترپ راننده درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
G 1402/10/22
درود، من دو سال مدل ۲۰۱۷ را داشتم از ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ یعنی از ۵۵۰۰۰ تا ۷۳۰۰۰ تا، تجربیاتم از خودرو: سواری نرم، AWD بودن دائم که ۳ حالته است، بی صدا بودن کابین، صندلی های چرم باکیفیت، فیس باوقار ژاپنی علی اخصوص رینگ هاش، نوردهی عالی چراغ ها، کولر قوی ولی تک کاناله و زدون دریچه عقب، هندلینگ متوسط، صدا زیاد موتور با توجه به گیربکس سی وی تی در سربالایی ها، شتاب کم حتی با شیفتر، نداشتن چراغ در وسط خودرو و حتی شیشه بالابرها که شب ها کورمال باید دنبال اون ها بگردی🙃 کابین با متریال کاملا خشک اما باکیفیت ، فضای صندوق عقب کوچک، البته کل اتاق هم سایزش از رقیباش کوچک تره و سه نفر به سختی در عقب جا می شوند و ضمنا وسط ردیف عقب دفرانسیل عبور کرده و جای پای نفر وسط در عقب را سخت تر می کنه ( من قبل از ASX کوراندو داشتم که خیلی جادارتر بود و جای عبور دفرانسیل را نداشت) ، در کیلومتر ۶۵۰۰۰ تا جعبه فرمان عوض کردم + گردگیر پلوس که ایراد شایعه asx است، سیستم صوتی و مانیتور معمولی داره
پاسخ
0
0
0
ناشناس 1402/9/5
هر گردی کردو نیست، من اسپورتیج دو هزار و چهارده داشتم، به جرات میگم، اسپورتیج هم از اوتلندر هجده بهتر راه میره هم از asx ، گیربکس های مزخرف سی وی تی که گاز میدی ماشین نعره میکشه ولی راه نمیره، واقعا ضد حال این قضیه تپی asx که موتور ضعیفی هم داره واقعا به چشم میاد و توی ذوقت میخوره، اگه آدم جوون هستید اصلا سراغ asx و اوتلندر نرید، گیربکس سی وی تی اینا قدیمی تر از کولیوس و ایکس تریل هست ، در کل اگه از اسپورتیج پیاده بشید و سوار asx بشید ، واقعا توی ذوق تون میخوره، چون ماشین تنبلی هست ، سواریشم اصلا نرم نیست، نمیدونم ورا الکی یه عده دروغ میگن اینجا، نکته مثبتش فقط چرم صندلیها هست که با دوام هست و داشبوردشم نرمه بر خلاف کره های های چهارده و پانزده
پاسخ
0
1
1
KamranA 1401/3/6
میتسوبیشی در رده قیمت خودش بهترینه . از سال 2017 یدونه پلاک اروندیش 2017 را دارم . موتور و هندلینگ عالی و سواری و راحتی خوب . قبل از این یه سواری لنسر 2.0 GT مدل 2013 را داشتم که از کویت وارد کردم و در کویت کل ماشین ( همه چی جز مصرفی ) 10 سال گارانتی داشت و از تویوتا کمری میدآپشن ارزانتر . عجیب اینکه میتسوبیشی آنقدر خرابی نداره که صاحبشو خسته می کنه . این برند را بهیچ وجه با اسباب بازی های الکترونیکی کره ای - چینی مقایسه نکنید . کولر اندکی از ماشینها در گرمای 55 درجه اهواز به بالا جواب میدن که میتسوبیشی و تویوتا سفارش خلیج از این نمونه هستن ( البته کره ای ها بجاش چراغ led داخل کابین میزارن ) . معنی میتسوبیشی یعنی 3 الماس که واقعا برازندس چنین نامی .
پاسخ
0
1
1
Ahmadvand 1401/1/17
سلام دوستان بین جوک پلاتینیوم و میتسوبیشی ASX کدوم رو پیشنهاد میدین ؟
پاسخ
1
0
0
بهرمست 1403/7/22
قطعا میتسوبیشی شک نکن
0
0
zarshenas20 1400/5/15
فقط ميتونم به اين ماشين بگم : "بهشت گمشده" . راوفور داشتم 2018 فروختم و اصلا فكر نميكردم با قيمت كمتر براش جايگزين بگيرم ، بالاخره بعد از كلي تحقيق بخصوص نظر كاربران و دوستان عزيز در اينجا دل به دريا زدم ويه دونه تميز مدل 2016 گرفتم ، اين ماشين هنوز بنظرم شناخته نشده و مطمئن هستم بزودي طرفداران زيادي بدست مياره ، نزديك ترين ماشين نسبت به اين شايد راوفور باشه كه اصلا و از هيچ نظر قابل مقايسه نيست ، از هر نظري كه كم و زياد ميكنم يك سر و گردن از رقباش بالاتره ، تقريبأ محاله كه به فروش اين ماشين فكر كنم . اگر قصد خريد ماشين ايده آل داريد يك ذره شك نكنيد .
پاسخ
0
2
7