مشخصات فنی میتسوبیشی ASX تیپ 4 سال 2018 - 2018
سال
تصور کنید چقدر ایراد گرفتن از یک میتسوبیشی میتواند سخت باشد؛ آن هم از ASX جذاب و سر به زیری که طی چند سال گذشته مشتریان پر و پا قرصی پیدا کرده است. مدل 2018 این خودرو در واقع سومین فیس لیفت ASX است که که تقریبا از اوایل سال 97 پا به کشورمان گذاشت و تمام معیارهای یک فیسلیفت
0%
0%
0%
0%
0%
نقاط قوت
کیفیت ساخت بالا
دوام فنی
سواری
سیستم صوتی حرفهای
جعبهدنده اقتصادی
آپشنهایی بیشتر از مدل 2017
اضافهشدن حالت L به گیربکس (نسبت به مدل 2017)
نقاط ضعف
بازار دستدوم
تیپ ترونیک فقط با پدال شیفتر
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
2018مشخصات فنی
محور محرک
دو دیفرانسیل با قفل الکترونیکیگیربکس
CVT با حالت Lپیشرانه
4 سیلندرحجم موتور
2 لیترعملکرد فنی
قدرت
148 اسببخارگشتاور
197 نیوتنمترشتاب
10 ثانیهسرعت
180 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
8.4 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
شاسی بلند جمع و جورنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل سوم (XA) - فیس لیفت دومطول
4295 میلیمترعرض
1810 میلیمترارتفاع
1645 میلیمترفاصله محوری
2670 میلیمتروزن
1360 کیلوگرمحجم باک
63 لیترچرخ جلو
245/40R18چرخ عقب
245/40R18سایر ویژگیها
سیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند (ACC)
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
کنترل سرعت در سرازیری (HDA)
کنترل کشش (TCS)
کنترل پایداری (ESC)
ضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
حالت رانندگی
سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور (BSD)
رادار تغییرلاین (LDW)
رادار تصادف جلو (FCW)
رادار تصادف عقب (RCTA)
رادار تابلوخوان (TSR)
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سایر ویژگی ترمز
سیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
زنونسایر ویژگی روشنایی
فرمان
نیروی کمکی
برقیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
مالتی مدیا
سیستم صوتی
6 اسپیکر - هندزفریمانیتور
6.4 اینچی لمسینویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
Bluetooth - USB - iPodسایر ویژگی مالتی مدیا
ایمنی کابین
مجموع ایربگها
7ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
اتوماتکول باکس
صندلی راننده
تنظیم برقیصندلی سرنشین جلو
تنظیم دستیویژگی صندلی عقب
تاشو دوتکهگرمکن صندلی
جلوسردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
چرمایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
آینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
شیشه بالابر آنتیترپ راننده درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
Hamid 1403/9/4
سلام من یک میتسوی 2017 دارم که ساله دستمه، آخ نگفته، فقط بنزین و تعویض روغن، خرج دیگه ای نداره. لامصب خراب بشو نیست. دو دیفرانسیله که برای آف رود معمولی خوبه، البته نه برای آفرود سنگین. کابینش یک کم کوچیکه، کم مصرفه به شدت، بنزین را بو بکشه، ده کیلومتر می ره!! قبلا ماشین کره ای داشتم. که به شدت لش شده بود و به خرج افتاده بود. ماشین ژاپنی بعد 7 سال تازه آب بندی می شه! به نسبت پولی که داده ام به شدت راضی ام. توی ترافیک شهری هم عملکرد خوبی داره و جای پارک زیادی نمی خواد. آپشن زیادی نداره به نسبت کره ای ها، اما کافیه. سواری نسبتا نرمی داره. شیفتر پشت فرمان داره که برای سبقت ها خوبه. در کل میتسوبیشی AsX یک ماشین ژاپنی اصیل کم خرج، کم مصرف، بدون استهلاک، خوش رکاب و همراه خوبیه. قیمتش یک گم گرونه ولی می ارزه.
پاسخ
0
0
0
بهرمست 1403/7/10
۴ سال دارم واقعا خرج اضافه نداره سواری راحت و نرم. امنیت. تسلط به جاده هندلینگ خوب
خلاصه تو رده ی خودش ۱ سرو گردن از بقیه بالاتر
پاسخ
0
0
2
Afrashteh 1402/8/25
من نزديك دو ساله مدل ۲۰۱۸ دارم، همه میگفتن قطعاتش نیست و بازار خوبی نداره ولی خریدم، واقعا به شدت راضیم، قبلش با اسپورتیج ۲۰۱۵ و تیوولی و جوک ۲۰۱۷ رانندگی کرده بودم و الان میبینم بهترین انتخاب ممکن رو کردم، ماشین به شدت کم استهلاکه، سنسور برخورد از جلو داره.یه بار تو اتوبان که سرعتم ۷۰ بود و سرم تو گوشی بود ماشین جلوییم تصادف کردو ماشینم زد رو ترمز و نجاتم داد.فقط به نظرم اینکه صدای موتور میاد تو کابین رو مخه که کم کم دارم باش کنار میام. تو شهر و جاده تو شرایط مختلف رانندگی کردم و همیشه راضی بودم. مصرف سوختشم منطقی و کمه، آفرودش هم قابل قبوله. اصلا هم حس نمیکنین گیربکس cvt هست، چون جوک هم cvt ئه و واقعا اذیت کننده بود اون چندباری که تجزبه رانندگیشو داشتم، فضای صندوق زیاد نیست ولی با برداشتن طاقچه مشکل برطرف میشه
پاسخ
0
0
0
MAMAD17 1402/7/15
كلا ميتسو سوارا تعصب داره ، اونم بخاطر تجربه خوبي كه با اين برند داشتند ، من خود 20 سال پيش ميتسو داشتم الانم تعصب دارم چون بهت حس خوبي ميده، بقيه كه كامنت منفي ميدن اصلا سوار اين برند ماشين نشدن، اين برند شما رو متعصب مي كنه ، حالا با كدوم ماشين كره اي مي توني ارتباط بگيري طوريكه بعد از ساليان سال عاشقش باشي. در ضمن تو گرو ههاي ماشين كره اي و چيني كه عضو بشي فقط دارن راجعبه عيب و ايراد و قطعه صحبت مي كنن، تو گروه ميتسو صرفا مباحث Tunning :)
پاسخ
0
0
3
هاني فولادوند 1402/4/17
خیلی خیلی سواری نرم و راحتی داره و بسیار کم خرج هست ولی شاید تنها ایرادی که میشه از این ماشین گرفت کمبود آپشن باشه که اونم با توجه به قیمت خیلی مهم نیست و ممنونم از باما بابت نقد و بررسی منصفانه و خوبش
پاسخ
0
0
1