تصور کنید چقدر ایراد گرفتن از یک میتسوبیشی میتواند سخت باشد؛ آن هم از ASX جذاب و سر به زیری که طی چند سال گذشته مشتریان پر و پا قرصی پیدا کرده است. مدل 2018 این خودرو در واقع سومین فیس لیفت ASX است که که تقریبا از اوایل سال 97 پا به کشورمان گذاشت و تمام معیارهای یک فیسلیفت
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 6.2
امتیازهای پنجگانه
نقاط قوت
کیفیت ساخت بالا
دوام فنی
سواری
سیستم صوتی حرفهای
جعبهدنده اقتصادی
آپشنهایی بیشتر از مدل 2017
اضافهشدن حالت L به گیربکس (نسبت به مدل 2017)
نقاط ضعف
بازار دستدوم
تیپ ترونیک فقط با پدال شیفتر
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
2018مشخصات فنی
محور محرک
دو دیفرانسیل با قفل الکترونیکیگیربکس
CVT با حالت Lپیشرانه
4 سیلندرحجم موتور
2 لیترعملکرد فنی
قدرت
148 اسببخارگشتاور
197 نیوتنمترشتاب
10 ثانیهسرعت
180 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
8.4 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
شاسی بلند جمع و جورنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل سوم (XA) - فیس لیفت دومطول
4295 میلیمترعرض
1810 میلیمترارتفاع
1645 میلیمترفاصله محوری
2670 میلیمتروزن
1360 کیلوگرمحجم باک
63 لیترچرخ جلو
245/40R18چرخ عقب
245/40R18سایر ویژگیها
سیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند (ACC)
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
کنترل سرعت در سرازیری (HDA)
کنترل کشش (TCS)
کنترل پایداری (ESC)
ضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
حالت رانندگی
سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
سنسور پارک جلو
سنسور پارک عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور (BSD)
رادار تغییرلاین (LDW)
رادار تصادف جلو (FCW)
رادار تصادف عقب (RCTA)
رادار تابلوخوان (TSR)
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سایر ویژگی ترمز
سیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
زنونسایر ویژگی روشنایی
فرمان
نیروی کمکی
برقیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
مالتی مدیا
سیستم صوتی
6 اسپیکر - هندزفریمانیتور
6.4 اینچی لمسینویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
Bluetooth - USB - iPodسایر ویژگی مالتی مدیا
ایمنی کابین
مجموع ایربگها
7ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
اتوماتکول باکس
صندلی راننده
تنظیم برقیصندلی سرنشین جلو
تنظیم دستیویژگی صندلی عقب
تاشو دوتکهگرمکن صندلی
جلوسردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
چرمایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
آینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
شیشه بالابر آنتیترپ راننده درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
Aliasx2018 1404/9/12
سلام آیا سنسور پارک موقع پارک باید بوق بزند؟
پاسخ
1
0
0
علیسلامـــــــتی 3 روز پیش
سلام! بله، سنسور پارک معمولاً زمانی که به مانعی نزدیک میشوید، بوق میزند تا هشدار دهد که فاصله شما از مانع کاهش یافته است. این بوق بهطور معمول با افزایش نزدیکی به موانع، سریعتر و کوتاهتر میشود. در فاز اولیه (دور از مانع)، معمولاً صدای بوق بهطور آرام و با فاصله زمانی بیشتر شنیده میشود. هنگام نزدیک شدن به مانع، سرعت و دفعات بوق افزایش مییابد. زمانی که کاملاً به مانع نزدیک شوید، صدای بوق بهطور مداوم پخش میشود تا به شما هشدار دهد که خطر برخورد وجود دارد.
0
0
Aliasx2018 1404/9/11
سلام
تازه خریدم این ماشین رو
دوتا سوال دارم
۱ واسه من رادار تصادف از جلو داره ولی سنسور پارک موقع پارک بوق نداره،آیا اصلا سنسور پارک داره؟
۲ بدون ترمز گرفتن دنده ها تعویض میشن آیا طبیعی هست؟
مثلا از حالت nمیره به حالات d
پاسخ
1
0
0
علیسلامـــــــتی 3 روز پیش
سنسور پارک: اگر رادار تصادف از جلو دارید ولی سنسور پارک بوق نمیزند، احتمال دارد که خودرو شما سنسور پارک نداشته باشد یا ممکن است سنسورها به درستی فعال نشده باشند. برخی مدلها سنسور پارک دارند که بوق میزنند و برخی دیگر از سنسورهای بصری استفاده میکنند و هیچ صدای بوقی ندارند. پیشنهاد میکنم که به دفترچه راهنمای خودرو مراجعه کنید یا با نمایندگی تماس بگیرید تا مطمئن شوید که آیا ASX شما به طور پیشفرض سنسور پارک دارد یا خیر. تعویض دندهها بدون ترمز گرفتن: در برخی از خودروهای مجهز به گیربکس اتوماتیک، تعویض دندهها بدون نیاز به فشردن پدال ترمز امکانپذیر است. این ویژگی معمولاً در سیستمهای ترمز ضد قفل (ABS) و سیستمهای کنترل دینامیک خودرو وجود دارد تا از انتقال نیرو در هنگام حرکت جلوگیری شود. این موضوع در خودروهای مدرن طبیعی است و بهطور خاص در هنگام تعویض از حالت N به دندههای دیگر (مثلاً D یا R) بدون نیاز به ترمز گرفتن دیده میشود.
0
0
MOHAMMAD008 1404/6/17
برای تو شهر حرف نداره البته ژاپنیا همیشه معرکن
پاسخ
0
0
0
Yy4170 1404/3/19
سلامتیگو ۷ پرومکس دارم تو جاده یه میتسوبیشی با من کل انداخت ،لولش کردم ،رفت تو آیینه ،در مقابل موتورهای توربو شارژ با تکنولوژی TGDi حرفی برای گفتن نداره
پاسخ
1
3
0
Jossephoz 6 روز پیش
انشالله که خواب نبودی . فقط شتاب صفر تا صدشون ۱ ثانیه فرق داره این ماشین جدیدترین مدلش داخل ایران برا ۸ سال پیشه شما لطف کن ۸ سال دیگه بیا اینجا نظر بده ۸ سال دیگه تو همون ماشین که میگی باید مرغ و خروس نگهداری
0
0
Hamid 1403/9/4
سلام من یک میتسوی 2017 دارم که ساله دستمه، آخ نگفته، فقط بنزین و تعویض روغن، خرج دیگه ای نداره. لامصب خراب بشو نیست. دو دیفرانسیله که برای آف رود معمولی خوبه، البته نه برای آفرود سنگین. کابینش یک کم کوچیکه، کم مصرفه به شدت، بنزین را بو بکشه، ده کیلومتر می ره!! قبلا ماشین کره ای داشتم. که به شدت لش شده بود و به خرج افتاده بود. ماشین ژاپنی بعد 7 سال تازه آب بندی می شه! به نسبت پولی که داده ام به شدت راضی ام. توی ترافیک شهری هم عملکرد خوبی داره و جای پارک زیادی نمی خواد. آپشن زیادی نداره به نسبت کره ای ها، اما کافیه. سواری نسبتا نرمی داره. شیفتر پشت فرمان داره که برای سبقت ها خوبه. در کل میتسوبیشی AsX یک ماشین ژاپنی اصیل کم خرج، کم مصرف، بدون استهلاک، خوش رکاب و همراه خوبیه. قیمتش یک گم گرونه ولی می ارزه.
پاسخ
0
0
3








