• مشخصات فنی asxtype4
  • مشخصات فنی asxtype4
  • مشخصات فنی asxtype4
  • مشخصات فنی asxtype4
  • مشخصات فنی asxtype4
  • مشخصات فنی asxtype4
  • مشخصات فنی asxtype4
  • مشخصات فنی asxtype4
  • مشخصات فنی asxtype4

مشخصات فنی میتسوبیشی ASX تیپ 4 سال 2018 - 2018

121 دیدگاه
سال
تصور کنید چقدر ایراد گرفتن از یک میتسوبیشی می‌تواند سخت باشد؛ آن هم از ASX جذاب و سر به زیری که طی چند سال گذشته مشتریان پر و پا قرصی پیدا کرده است. مدل 2018 این خودرو در واقع سومین فیس لیفت ASX است که که تقریبا از اوایل سال 97 پا به کشورمان گذاشت و تمام معیارهای یک فیس‌لیفت
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

کیفیت ساخت بالا
دوام فنی
سواری
سیستم صوتی حرفه‌ای
جعبه‌دنده اقتصادی
آپشن‌هایی بیشتر از مدل 2017
اضافه‌شدن حالت L به گیربکس (نسبت به مدل 2017)

نقاط ضعف

بازار دست‌دوم
تیپ ترونیک فقط با پدال شیفتر

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

2018

مشخصات فنی

محور محرک

دو دیفرانسیل با قفل الکترونیکی

گیربکس

CVT با حالت L

پیشرانه

4 سیلندر

حجم موتور

2 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

148 اسب‌بخار

گشتاور

197 نیوتن‌متر

شتاب

10 ثانیه

سرعت

180 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

8.4 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

شاسی بلند جمع و جور

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل سوم (XA) - فیس لیفت دوم

طول

4295 میلی‌متر

عرض

1810 میلی‌متر

ارتفاع

1645 میلی‌متر

فاصله محوری

2670 میلی‌متر

وزن

1360 کیلوگرم

حجم باک

63 لیتر

چرخ جلو

245/40R18

چرخ عقب

245/40R18

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

زنون

سایر ویژگی‌ روشنایی

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

6 اسپیکر - هندزفری

مانیتور

6.4 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - iPod

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

7

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات

کول باکس

صندلی‌ راننده

تنظیم برقی

صندلی سرنشین جلو

تنظیم دستی

ویژگی صندلی عقب

تاشو دوتکه

گرمکن صندلی

جلو

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه بالابر آنتی‌ترپ راننده
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
Hamid 1403/9/4
سلام من یک میتسوی 2017 دارم که ساله دستمه، آخ نگفته، فقط بنزین و تعویض روغن، خرج دیگه ای نداره. لامصب خراب بشو نیست. دو دیفرانسیله که برای آف رود معمولی خوبه، البته نه برای آفرود سنگین. کابینش یک کم کوچیکه، کم مصرفه به شدت، بنزین را بو بکشه، ده کیلومتر می ره!! قبلا ماشین کره ای داشتم. که به شدت لش شده بود و به خرج افتاده بود. ماشین ژاپنی بعد 7 سال تازه آب بندی می شه! به نسبت پولی که داده ام به شدت راضی ام. توی ترافیک شهری هم عملکرد خوبی داره و جای پارک زیادی نمی خواد. آپشن زیادی نداره به نسبت کره ای ها، اما کافیه. سواری نسبتا نرمی داره. شیفتر پشت فرمان داره که برای سبقت ها خوبه. در کل میتسوبیشی AsX یک ماشین ژاپنی اصیل کم خرج، کم مصرف، بدون استهلاک، خوش رکاب و همراه خوبیه. قیمتش یک گم گرونه ولی می ارزه.
پاسخ
0
0
0
بهرمست 1403/7/10
۴ سال دارم واقعا خرج اضافه نداره سواری راحت و نرم. امنیت. تسلط به جاده هندلینگ خوب خلاصه تو رده ی خودش ۱ سرو گردن از بقیه بالاتر
پاسخ
0
0
2
Afrashteh 1402/8/25
من نزديك دو ساله مدل ۲۰۱۸ دارم، همه میگفتن قطعاتش نیست و بازار خوبی نداره ولی خریدم، واقعا به شدت راضیم، قبلش با اسپورتیج ۲۰۱۵ و تیوولی و جوک ۲۰۱۷ رانندگی کرده بودم و الان میبینم بهترین انتخاب ممکن رو کردم، ماشین به شدت کم استهلاکه، سنسور برخورد از جلو داره.یه بار تو اتوبان که سرعتم ۷۰ بود و سرم تو گوشی بود ماشین جلوییم تصادف کردو ماشینم زد رو ترمز و نجاتم داد.فقط به نظرم اینکه صدای موتور میاد تو کابین رو مخه که کم کم دارم باش کنار میام. تو شهر و جاده تو شرایط مختلف رانندگی کردم و همیشه راضی بودم. مصرف سوختشم منطقی و کمه، آفرودش هم قابل قبوله. اصلا هم حس نمیکنین گیربکس cvt هست، چون جوک هم cvt ئه و واقعا اذیت کننده بود اون چندباری که تجزبه رانندگیشو داشتم، فضای صندوق زیاد نیست ولی با برداشتن طاقچه مشکل برطرف میشه
پاسخ
0
0
0
MAMAD17 1402/7/15
كلا ميتسو سوارا تعصب داره ، اونم بخاطر تجربه خوبي كه با اين برند داشتند ، من خود 20 سال پيش ميتسو داشتم الانم تعصب دارم چون بهت حس خوبي ميده، بقيه كه كامنت منفي ميدن اصلا سوار اين برند ماشين نشدن، اين برند شما رو متعصب مي كنه ، حالا با كدوم ماشين كره اي مي توني ارتباط بگيري طوريكه بعد از ساليان سال عاشقش باشي. در ضمن تو گرو ههاي ماشين كره اي و چيني كه عضو بشي فقط دارن راجعبه عيب و ايراد و قطعه صحبت مي كنن، تو گروه ميتسو صرفا مباحث Tunning :)
پاسخ
0
0
3
هاني فولادوند 1402/4/17
خیلی خیلی سواری نرم و راحتی داره و بسیار کم خرج هست ولی شاید تنها ایرادی که میشه از این ماشین گرفت کمبود آپشن باشه که اونم با توجه به قیمت خیلی مهم نیست و ممنونم از باما بابت نقد و بررسی منصفانه و خوبش
پاسخ
0
0
1