• مشخصات فنی mirage
  • مشخصات فنی mirage
  • مشخصات فنی mirage

مشخصات فنی میتسوبیشی میراژ سال 2017 - 2018

35 دیدگاه
سال
خودروسازان ژاپنی در زمینه تولید محصولات اقتصادی و بادوام سرآمد هستند و مدل میراژ در بین خودروهای ساخت میتسوبیشی نقش ارزان‌ترین و اقتصادی‌ترین محصول را بازی می‌کند. سال 2015 بود که این مدل برای نخستین‌بار در بازار کشورمان عرضه شد و البته به دلیل ظاهر نه‌چندان جذاب و ویژگی‌های ضعیف‌تر از رقبا با استقبال چندانی مواجه نشد. اندکی بعد و
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

دوام فنی
مانورپذیری
مصرف سوخت
جعبه‌دنده CVT
امکاناتی بیشتر از مدل 2015

نقاط ضعف

واردات محدود

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

2017 تا 2018

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

CVT

پیشرانه

3 سیلندر

حجم موتور

1.2 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

79 اسب‌بخار

گشتاور

100 نیوتن‌متر

شتاب

13.8 ثانیه

سرعت

173 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

4.6 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

هاچ بک مینی

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل ششم (LA) - فیس لیفت

طول

3795 میلی‌متر

عرض

1665 میلی‌متر

ارتفاع

1510 میلی‌متر

فاصله محوری

2450 میلی‌متر

وزن

940 کیلوگرم

حجم باک

35 لیتر

چرخ جلو

175/55R15

چرخ عقب

175/55R15

سایر ویژگی‌ها

رینگ جدید

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند

کنترل ایستایی در سربالایی

کنترل سرعت در سرازیری

کنترل کشش

کنترل پایداری

ضد واژگونی

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور

رادار تغییرلاین

رادار تصادف جلو

رادار تصادف عقب

رادار تابلوخوان

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز

ترمز ضدقفل

ترمز با نیروی کمکی

ترمز پارک برقی

ترمز اضطراری هوشمند

سایر ویژگی‌ ترمز

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

زنون

سایر ویژگی‌ روشنایی

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

تریم جدید

مالتی مدیا

سیستم صوتی

4 اسپیکر - هندزفری

مانیتور

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

نمایشگر دنده عقب در آینه

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

6

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

دستی

کول باکس

صندلی‌ راننده

تنظیم دستی

صندلی سرنشین جلو

تنظیم دستی

ویژگی صندلی عقب

گرمکن صندلی

جلو

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

پارچه

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

تریم مشکی - تریم جدید درب‌ها

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
1403 1402/5/23
وات؟!؟! ۲۰۷ اسباب بازی هم نیست دارید با یه ژاپنی که از قضا کم مصرف ترین خودروی بنزینی دنیا هم هست مقایسه میکنید!
پاسخ
0
0
0
Rsanaz 1401/7/11
سلام دوستان لطفا كمك كنيد به نظرتون ميرا ژ يا ٢٠٧ اتومات؟
پاسخ
0
0
0
1400MaHyar 1400/8/20
با سلام و احترام مدتی هست که مدل ۲۰۱۷ برای خانمم گرفتم و البته خودم هم اوتلندر دارم و چون به نسبت قیمت، برند میتسوبیشی ارزش خرید بیشتری نسبت به رقباش داره مخصوصا تو دسته دوم های بازار. میراژ با گیربکس خوبی که داره عملا مشکلی در رابطه با حرکت و شتاب موتور ۱۲۰۰ سیسیش نداره و چه تو شهر و چه تو جاده کم نمیاره نهایتش رو حالت دی اس رانندگی پرشتاب تر و اسپرت تر میشه گذاشت و سه سیلندر بودنش بابت کاهش هزینه های نگهداریش، ی مزیت محسوب میشه به نظر من مثل تبدیل ۶ سیلندرهای ۲۷۰۰ سیسی به چهار سیلندرهای ۲۴۰۰ سیسی که تو سیر تکاملی ده سال اخیر خودروهای کلیه برندهای ژاینی اول شکل گرفت و بعد کره ای ها هم دنبالش گرفتن.
پاسخ
0
1
2
amirmahdi8890 1400/3/20
با سلام دوستانی که این ماشین رو دارن یا داشتن بگن کولر میراژ خوبه یا نه و اینکه برای اهواز جواب میده؟؟ ممنون میشم جواب بدین
پاسخ
0
2
0
Mojabi 1400/3/18
در کیفیت خودرو های ژاپنی شکی نیست. ولی این خودرو در سگمنت خودش‌ قیمتش بالاست در مقایسه با رقبا. این خودرو به دلیل ۳ سیلندر بودن قدرتش پایینه و با داشتن گیربکس cvt خودرو خیلی کند هستش، به این صورت که در سر بالایی ها عملا سبقت غیر ممکنه و هرچی گاز میدی دنده ای نیست که معکوس بکشه و چون دور موتور بالا نمیره ضریب دنده در گیربکس cvt به صورت محسوس تغییر نمیکنه در نتیجه سرعت و شتاب ثابته. خودرو جادار و با کیفیتیه ولی آپشن نداره. در کل به شخصه با اینکه خودرو های ژاپنی رو ترجیح میدم ولی این خودرو رو در سگمنت خودش انتخاب نمیکنم و خودرو هایی مثل کیا پیکانتو یا تویوتا یاریس هاچبک رو انتخاب میکنم، حتی مزدا ۲ رو ترجیح میدم چون قدرتش بیشتره و گیربکسش cvt نیست. هیوندا آی بیست و آی ده رو هم بدلیل قدرت و شتاب ضعیف نمیپسندم. درکل برای خرید خودرو در این سگمنت از قیمت پایین بخوام گزینه های شخصیم رو بگم به این صورته 1 مزدا2 2 کیا پیکانتو 3 تویوتا یاریس هاچبک 4 آلفا رومئو جولیتا 5 گلف جی تی 2018
پاسخ
5
5
4
Ashkan Veysi 1402/9/22
عزیزم شتاب عالیه اصلا کند نیست و فوق العاده ماشین خوبیه جادار کولر بخاری عالی گرمکن صندلی عالی کیلس خیلی دقیق هست کروز کنترل و سواری به شدت نرم خودم کی هفت دارم ولی بخدا با این تو شهر میچرخم به شدت عالیه خیلی خوبه دوستان لطفا کسانی که دارند نظر بدید بیصدا داخل بسیار شیک ترمز عالی در مجموع هشتاد درصد امتیاز مثبت میدم ای کاش دستگیره درها از بیرون آسان بازشو بود و ای کاش سانروف داشت بینهایت ماشین عزیزیه
0
0
volkan350 1400/10/29
با سلام و ارادت البته گلف و جولیتا از لحاظ قد و قواره و مولفه های فنی در گروه بالاتری قرار دارند که پرچمدار تیمهای اسپرت مسابقه ای کمپانی های خودشون هم بودند و هستند . و اما موتور سه سیلندر 1.2 لیتری با توان حدود 80 اسب بخار نه تنها موتور ضعیفی برای اتاق زیر 1تن میراژ نیست بلکه در مقایسه با موتور 1.4 لیتری چهارسیلندر TU3 پژو 206 با توان 73 اسب بخار موتور قوی با قابلیت بالاست اما درست میفرمائید ذات طراحی گیربکس CVT اساسا بنوعی هست که همیشه یک تعادل دینامیک بین موتور و چرخها ایجاد میکنه و از اجازه دستیابی به حداکثر گشتاور در دورهای بالا را به موتور نمیده مگر اینکه از کنترل دستی استفاده بشه . اما برای یک هچ بک کوچک سرعت بالای 170 کیلومتر در ساعت بسیار چشمگیر هست . در مورد قیمتش نظر بنده هم اینه که قیمتش نسبت به ارزش خودرو حقیقتا بالاست و گزینه های بهتری برای خرید هست .
0
0
Mojabi 1400/10/15
احسنت،انتخابتون در این سگمنت با نظر بنده یکی هستش، و از اونجایی که این سگمنت بیشتر برای استفاده روزمره و شهری هست کیا پیکانتو رو انتخاب میکنم،چون گلف و آلفا بدلیل داشتن توربو و حساسیت به بنزین نگهداریشون سخته. تویوتا یاریس هاچبک هم گزینه خوبیه ولی پیکانتو جمع و جور تره و برای داخل شهر راحت تره،مخصوصا برای جا پارک
0
0
1400MaHyar 1400/8/17
از ی ماشین شهری اقتصادی نباید انتظار آلفارومئو داشت!! حالت دنده اسپرت Ds بزار و دور موتور تعویض دنده cvt میره رو بالای ۳ هزار و کاملا تفاوت احساس کن. شتاب میراژ عالی نیست ولی اصلا ناامیدکننده هم نیست
1
3
mohsenzolfaghar 1400/6/28
کلن گیربگس cvt واسه شتاب اینطوریه که باید پدال گاز رو باید بچسبونی به بدنه با چاشنی فشار بیشتر،اونوقت شتابش بشدت تغییر میکنه
1
1