مشخصات فنی میتسوبیشی میراژ سال 2017 - 2018
سال
خودروسازان ژاپنی در زمینه تولید محصولات اقتصادی و بادوام سرآمد هستند و مدل میراژ در بین خودروهای ساخت میتسوبیشی نقش ارزانترین و اقتصادیترین محصول را بازی میکند. سال 2015 بود که این مدل برای نخستینبار در بازار کشورمان عرضه شد و البته به دلیل ظاهر نهچندان جذاب و ویژگیهای ضعیفتر از رقبا با استقبال چندانی مواجه نشد. اندکی بعد و
0%
0%
0%
0%
0%
نقاط قوت
دوام فنی
مانورپذیری
مصرف سوخت
جعبهدنده CVT
امکاناتی بیشتر از مدل 2015
نقاط ضعف
واردات محدود
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
2017 تا 2018مشخصات فنی
محور محرک
دیفرانسیل جلوگیربکس
CVTپیشرانه
3 سیلندرحجم موتور
1.2 لیترعملکرد فنی
قدرت
79 اسببخارگشتاور
100 نیوتنمترشتاب
13.8 ثانیهسرعت
173 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
4.6 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
هاچ بک مینینوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل ششم (LA) - فیس لیفتطول
3795 میلیمترعرض
1665 میلیمترارتفاع
1510 میلیمترفاصله محوری
2450 میلیمتروزن
940 کیلوگرمحجم باک
35 لیترچرخ جلو
175/55R15چرخ عقب
175/55R15سایر ویژگیها
رینگ جدیدسیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند
کنترل ایستایی در سربالایی
کنترل سرعت در سرازیری
کنترل کشش
کنترل پایداری
ضد واژگونی
اتو پارک
حالت رانندگی
سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور
رادار تغییرلاین
رادار تصادف جلو
رادار تصادف عقب
رادار تابلوخوان
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز
ترمز ضدقفل
ترمز کمکی
ترمز پارک برقی
ترمز اضطراری
سایر ویژگی ترمز
سیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
زنونسایر ویژگی روشنایی
فرمان
نیروی کمکی
برقیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدال شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
تریم جدیدمالتی مدیا
سیستم صوتی
4 اسپیکر - هندزفریمانیتور
نویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
Bluetooth - USBسایر ویژگی مالتی مدیا
نمایشگر دنده عقب در آینهایمنی کابین
مجموع ایربگها
6ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
دستیکول باکس
صندلی راننده
تنظیم دستیصندلی سرنشین جلو
تنظیم دستیویژگی صندلی عقب
گرمکن صندلی
جلوسردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
پارچهایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
تریم مشکی - تریم جدید دربهاآینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
آینه جانبی با گرمکن
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
1403 1402/5/23
وات؟!؟! ۲۰۷ اسباب بازی هم نیست دارید با یه ژاپنی که از قضا کم مصرف ترین خودروی بنزینی دنیا هم هست مقایسه میکنید!
پاسخ
0
0
0
Rsanaz 1401/7/11
سلام دوستان لطفا كمك كنيد به نظرتون ميرا ژ يا ٢٠٧ اتومات؟
پاسخ
0
0
0
1400MaHyar 1400/8/20
با سلام و احترام
مدتی هست که مدل ۲۰۱۷ برای خانمم گرفتم و البته خودم هم اوتلندر دارم و چون به نسبت قیمت، برند میتسوبیشی ارزش خرید بیشتری نسبت به رقباش داره مخصوصا تو دسته دوم های بازار.
میراژ با گیربکس خوبی که داره عملا مشکلی در رابطه با حرکت و شتاب موتور ۱۲۰۰ سیسیش نداره و چه تو شهر و چه تو جاده کم نمیاره نهایتش رو حالت دی اس رانندگی پرشتاب تر و اسپرت تر میشه گذاشت و سه سیلندر بودنش بابت کاهش هزینه های نگهداریش، ی مزیت محسوب میشه به نظر من مثل تبدیل ۶ سیلندرهای ۲۷۰۰ سیسی به چهار سیلندرهای ۲۴۰۰ سیسی که تو سیر تکاملی ده سال اخیر خودروهای کلیه برندهای ژاینی اول شکل گرفت و بعد کره ای ها هم دنبالش گرفتن.
پاسخ
0
1
2
amirmahdi8890 1400/3/20
با سلام
دوستانی که این ماشین رو دارن یا داشتن بگن کولر میراژ خوبه یا نه و اینکه برای اهواز جواب میده؟؟ ممنون میشم جواب بدین
پاسخ
0
2
0
Mojabi 1400/3/18
در کیفیت خودرو های ژاپنی شکی نیست. ولی این خودرو در سگمنت خودش قیمتش بالاست در مقایسه با رقبا. این خودرو به دلیل ۳ سیلندر بودن قدرتش پایینه و با داشتن گیربکس cvt خودرو خیلی کند هستش، به این صورت که در سر بالایی ها عملا سبقت غیر ممکنه و هرچی گاز میدی دنده ای نیست که معکوس بکشه و چون دور موتور بالا نمیره ضریب دنده در گیربکس cvt به صورت محسوس تغییر نمیکنه در نتیجه سرعت و شتاب ثابته. خودرو جادار و با کیفیتیه ولی آپشن نداره. در کل به شخصه با اینکه خودرو های ژاپنی رو ترجیح میدم ولی این خودرو رو در سگمنت خودش انتخاب نمیکنم و خودرو هایی مثل کیا پیکانتو یا تویوتا یاریس هاچبک رو انتخاب میکنم، حتی مزدا ۲ رو ترجیح میدم چون قدرتش بیشتره و گیربکسش cvt نیست. هیوندا آی بیست و آی ده رو هم بدلیل قدرت و شتاب ضعیف نمیپسندم. درکل برای خرید خودرو در این سگمنت از قیمت پایین بخوام گزینه های شخصیم رو بگم به این صورته
1 مزدا2
2 کیا پیکانتو
3 تویوتا یاریس هاچبک
4 آلفا رومئو جولیتا
5 گلف جی تی 2018
پاسخ
4
5
4
volkan350 1400/10/29
با سلام و ارادت
البته گلف و جولیتا از لحاظ قد و قواره و مولفه های فنی در گروه بالاتری قرار دارند که پرچمدار تیمهای اسپرت مسابقه ای کمپانی های خودشون هم بودند و هستند .
و اما موتور سه سیلندر 1.2 لیتری با توان حدود 80 اسب بخار نه تنها موتور ضعیفی برای اتاق زیر 1تن میراژ نیست بلکه در مقایسه با موتور 1.4 لیتری چهارسیلندر TU3 پژو 206 با توان 73 اسب بخار موتور قوی با قابلیت بالاست اما درست میفرمائید ذات طراحی گیربکس CVT اساسا بنوعی هست که همیشه یک تعادل دینامیک بین موتور و چرخها ایجاد میکنه و از اجازه دستیابی به حداکثر گشتاور در دورهای بالا را به موتور نمیده مگر اینکه از کنترل دستی استفاده بشه . اما برای یک هچ بک کوچک سرعت بالای 170 کیلومتر در ساعت بسیار چشمگیر هست .
در مورد قیمتش نظر بنده هم اینه که قیمتش نسبت به ارزش خودرو حقیقتا بالاست و گزینه های بهتری برای خرید هست .
0
0
Mojabi 1400/10/15
احسنت،انتخابتون در این سگمنت با نظر بنده یکی هستش، و از اونجایی که این سگمنت بیشتر برای استفاده روزمره و شهری هست کیا پیکانتو رو انتخاب میکنم،چون گلف و آلفا بدلیل داشتن توربو و حساسیت به بنزین نگهداریشون سخته. تویوتا یاریس هاچبک هم گزینه خوبیه ولی پیکانتو جمع و جور تره و برای داخل شهر راحت تره،مخصوصا برای جا پارک
0
0
1400MaHyar 1400/8/17
از ی ماشین شهری اقتصادی نباید انتظار آلفارومئو داشت!!
حالت دنده اسپرت Ds بزار و دور موتور تعویض دنده cvt میره رو بالای ۳ هزار و کاملا تفاوت احساس کن.
شتاب میراژ عالی نیست ولی اصلا ناامیدکننده هم نیست
1
3
mohsenzolfaghar 1400/6/28
کلن گیربگس cvt واسه شتاب اینطوریه که باید پدال گاز رو باید بچسبونی به بدنه با چاشنی فشار بیشتر،اونوقت شتابش بشدت تغییر میکنه
0
1