


خودروسازان ژاپنی در زمینه تولید محصولات اقتصادی و بادوام سرآمد هستند و مدل میراژ در بین خودروهای ساخت میتسوبیشی نقش ارزانترین و اقتصادیترین محصول را بازی میکند. سال 2015 بود که این مدل برای نخستینبار در بازار کشورمان عرضه شد و البته به دلیل ظاهر نهچندان جذاب و ویژگیهای ضعیفتر از رقبا با استقبال چندانی مواجه نشد. اندکی بعد و از اوایل سال 2017 (زمستان 95) مدل فیسلیفت میراژ با طراحی ظاهری جذابتر و امکانات رفاهی بیشتر مانند کروز کنترل، ایربگهای جانبی و پردهای، دیلایت، استارت دکمهای و هندزفری به ایران رسید و بیشتر از مدلهای سابق میراژ با استقبال مشتریان روبرو شد.
ادامه...
رانندگی و عملکرد فنی طراحی ظاهری کابین و امکانات ارزش در مقابل قیمت کیفیت
-
مزایای میتسوبیشی میراژ
- دوام فنی
- مانورپذیری
- مصرف سوخت
- جعبهدنده CVT
- امکاناتی بیشتر از مدل 2015
-
معایب میتسوبیشی میراژ
- واردات محدود
قیمت
- قیمت بازار مشاهده قیمت امروز
وضعیت در بازار ایران
- مدلهای موجود 2017 تا 2018
مشخصات فنی
- محور محرک دیفرانسیل جلو
- گیربکس CVT
- پیشرانه 3 سیلندر
- حجم موتور 1.2 لیتر
عملکرد فنی
- قدرت 79 اسببخار
- گشتاور 100 نیوتنمتر
- شتاب 13.8 ثانیه
- سرعت 173 کیلومتر برساعت
- مصرف ترکیبی 4.6 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
- نوع بدنه هاچ بک مینی
- نوع شاسی یکپارچه
- نسل (کد اتاق) نسل ششم (LA) - فیس لیفت
- طول 3795 میلیمتر
- عرض 1665 میلیمتر
- ارتفاع 1510 میلیمتر
- فاصله محوری 2450 میلیمتر
- وزن 940 کیلوگرم
- حجم باک 35 لیتر
- چرخ جلو 175/55R15
- چرخ عقب 175/55R15
- سایر ویژگیها رینگ جدید
سیستم کمکی راننده
-
کروز کنترل
-
کروز کنترل هوشمند
-
کنترل ایستایی در سربالایی
-
کنترل سرعت در سرازیری
-
کنترل کشش
-
کنترل پایداری
-
ضد واژگونی
-
اتو پارک
-
حالت رانندگی
-
سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
-
سنسور جلو
-
سنسور عقب
-
سنسور باران
-
سنسور فشار باد تایر
-
سنسور خوابآلودگی راننده
-
رادار نقطه کور
-
رادار تغییرلاین
-
رادار تصادف جلو
-
رادار تصادف عقب
-
رادار تابلوخوان
-
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
-
توزیع نیرو ترمز
-
ترمز ضدقفل
-
ترمز کمکی
-
ترمز پارک برقی
-
ترمز اضطراری
-
سایر ویژگی ترمز
سیستم روشنایی
-
دیلایت
-
اتولایت
-
نوربالا اتومات
-
ارتفاع نور اتومات
-
چراغ مهشکن جلو
-
چراغ مهشکن عقب
-
چراغ چرخشی
-
چراغ شور
- چراغ جلو زنون
-
سایر ویژگی روشنایی
فرمان
- نیروی کمکی برقی
-
روکش چرم
-
دکمههای کنترلی
-
حساس به سرعت
-
پدال شیفتر
-
گرمکن فرمان
- سایر ویژگی فرمان تریم جدید
مالتی مدیا
- سیستم صوتی 4 اسپیکر - هندزفری
-
مانیتور
-
نویگیشن
-
هدآپ
-
دوربین عقب
-
دوربین جانبی
-
دوربین 360
-
دوربین شب
- قابلیت پشتیبانی Bluetooth - USB
- سایر ویژگی مالتی مدیا نمایشگر دنده عقب در آینه
ایمنی کابین
- مجموع ایربگها 6
-
ایربگ راننده
-
ایربگ زانویی راننده
-
ایربگ سرنشین جلو
-
ایربگ زانویی سرنشین جلو
-
ایربگ پردهای
-
ایربگ جانبی جلو
-
ایربگ جانبی عقب
-
پشتسری فعال
-
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
-
ورود بدون کلید
-
استارت دکمهای
- سیستم تهویه دستی
-
کول باکس
- صندلی راننده تنظیم دستی
- صندلی سرنشین جلو تنظیم دستی
-
ویژگی صندلی عقب
- گرمکن صندلی جلو
-
سردکن صندلی
-
ماساژور صندلی
- روکش صندلی پارچه
-
ایزوفیکس صندلی
-
خروجی 12 ولت
-
صندوق برقی با جک
-
صندوق پران هوشمند
- سایر ویژگی کابین تریم مشکی - تریم جدید دربها
آینه و شیشه
-
آینه عقب الکتروکرومیک
-
آینه جانبی تاشو برقی
-
آینه جانبی با تنظیم برقی
-
آینه جانبی با گرمکن
-
سقف پانوراما
-
سانروف
-
سایر ویژگی ظاهری
خودروهای مشابه
-
هیوندای i10 (مونتاژ)
1396
-
کیا پیکانتو
2017
-
ام جی 3
2015
نام
شماره تلفن
ایمیل
Rsanaz(121 روز پیش)
سلام دوستان لطفا كمك كنيد به نظرتون ميرا ژ يا ٢٠٧ اتومات؟
123Meysam(663 روز پیش)
گرمکن صندلی با روکش پارچه🤔
Mohammadparsfa (660 روز پیش)
چرمه
Asp (214 روز پیش)
خیلی جوابه . باید تو زمستون ببینی چه میکنه
Mojabi(603 روز پیش)
در کیفیت خودرو های ژاپنی شکی نیست. ولی این خودرو در سگمنت خودش قیمتش بالاست در مقایسه با رقبا. این خودرو به دلیل ۳ سیلندر بودن قدرتش پایینه و با داشتن گیربکس cvt خودرو خیلی کند هستش، به این صورت که در سر بالایی ها عملا سبقت غیر ممکنه و هرچی گاز میدی دنده ای نیست که معکوس بکشه و چون دور موتور بالا نمیره ضریب دنده در گیربکس cvt به صورت محسوس تغییر نمیکنه در نتیجه سرعت و شتاب ثابته. خودرو جادار و با کیفیتیه ولی آپشن نداره. در کل به شخصه با اینکه خودرو های ژاپنی رو ترجیح میدم ولی این خودرو رو در سگمنت خودش انتخاب نمیکنم و خودرو هایی مثل کیا پیکانتو یا تویوتا یاریس هاچبک رو انتخاب میکنم، حتی مزدا ۲ رو ترجیح میدم چون قدرتش بیشتره و گیربکسش cvt نیست. هیوندا آی بیست و آی ده رو هم بدلیل قدرت و شتاب ضعیف نمیپسندم. درکل برای خرید خودرو در این سگمنت از قیمت پایین بخوام گزینه های شخصیم رو بگم به این صورته 1 مزدا2 2 کیا پیکانتو 3 تویوتا یاریس هاچبک 4 آلفا رومئو جولیتا 5 گلف جی تی 2018
mohsenzolfaghar (500 روز پیش)
کلن گیربگس cvt واسه شتاب اینطوریه که باید پدال گاز رو باید بچسبونی به بدنه با چاشنی فشار بیشتر،اونوقت شتابش بشدت تغییر میکنه
1400MaHyar (450 روز پیش)
از ی ماشین شهری اقتصادی نباید انتظار آلفارومئو داشت!! حالت دنده اسپرت Ds بزار و دور موتور تعویض دنده cvt میره رو بالای ۳ هزار و کاملا تفاوت احساس کن. شتاب میراژ عالی نیست ولی اصلا ناامیدکننده هم نیست
Mojabi (392 روز پیش)
احسنت،انتخابتون در این سگمنت با نظر بنده یکی هستش، و از اونجایی که این سگمنت بیشتر برای استفاده روزمره و شهری هست کیا پیکانتو رو انتخاب میکنم،چون گلف و آلفا بدلیل داشتن توربو و حساسیت به بنزین نگهداریشون سخته. تویوتا یاریس هاچبک هم گزینه خوبیه ولی پیکانتو جمع و جور تره و برای داخل شهر راحت تره،مخصوصا برای جا پارک
volkan350 (378 روز پیش)
با سلام و ارادت البته گلف و جولیتا از لحاظ قد و قواره و مولفه های فنی در گروه بالاتری قرار دارند که پرچمدار تیمهای اسپرت مسابقه ای کمپانی های خودشون هم بودند و هستند . و اما موتور سه سیلندر 1.2 لیتری با توان حدود 80 اسب بخار نه تنها موتور ضعیفی برای اتاق زیر 1تن میراژ نیست بلکه در مقایسه با موتور 1.4 لیتری چهارسیلندر TU3 پژو 206 با توان 73 اسب بخار موتور قوی با قابلیت بالاست اما درست میفرمائید ذات طراحی گیربکس CVT اساسا بنوعی هست که همیشه یک تعادل دینامیک بین موتور و چرخها ایجاد میکنه و از اجازه دستیابی به حداکثر گشتاور در دورهای بالا را به موتور نمیده مگر اینکه از کنترل دستی استفاده بشه . اما برای یک هچ بک کوچک سرعت بالای 170 کیلومتر در ساعت بسیار چشمگیر هست . در مورد قیمتش نظر بنده هم اینه که قیمتش نسبت به ارزش خودرو حقیقتا بالاست و گزینه های بهتری برای خرید هست .
1400MaHyar(447 روز پیش)
با سلام و احترام مدتی هست که مدل ۲۰۱۷ برای خانمم گرفتم و البته خودم هم اوتلندر دارم و چون به نسبت قیمت، برند میتسوبیشی ارزش خرید بیشتری نسبت به رقباش داره مخصوصا تو دسته دوم های بازار. میراژ با گیربکس خوبی که داره عملا مشکلی در رابطه با حرکت و شتاب موتور ۱۲۰۰ سیسیش نداره و چه تو شهر و چه تو جاده کم نمیاره نهایتش رو حالت دی اس رانندگی پرشتاب تر و اسپرت تر میشه گذاشت و سه سیلندر بودنش بابت کاهش هزینه های نگهداریش، ی مزیت محسوب میشه به نظر من مثل تبدیل ۶ سیلندرهای ۲۷۰۰ سیسی به چهار سیلندرهای ۲۴۰۰ سیسی که تو سیر تکاملی ده سال اخیر خودروهای کلیه برندهای ژاینی اول شکل گرفت و بعد کره ای ها هم دنبالش گرفتن.
amirmahdi8890(601 روز پیش)
با سلام دوستانی که این ماشین رو دارن یا داشتن بگن کولر میراژ خوبه یا نه و اینکه برای اهواز جواب میده؟؟ ممنون میشم جواب بدین
Qwerty(626 روز پیش)
کیفیت و عملکرد و قیافه و قدرت جالبی نداره و البته امکانات هم نداره
۲۱۳۲(980 روز پیش)
بهترین وباکیفیت ترین وارزانترین ماشین داخلی خارجی حال حاضر ایران حتما"مقایسه کنید زمانیکه پراید ۷ملیون پژو ۲۰۶ ۱۰ ملیون بود این نیمه فولش ۷۰ بود.
Amirreza1362 (700 روز پیش)
اون موقع میراژی وارد نمیشد😐😐
محمد هاشمی (645 روز پیش)
زمانی ک پراید صفر 7تومن بود پرادو 70تومن بود
.Hooman(1297 روز پیش)
سلام من یه ای اس ایکس دارم میراژم تازه گرفتم جفتشون خودروهای عالی هستن و بی دردسرن قبلا کره ای داشتم و چنگی ب دل نمیزدن کلا ماشین فقط ژاپنی و آلمانی
Amirreza1362 (743 روز پیش)
همون کره ای هایی که میگی چنگی به دل نمیزدن تا الان ۲۰۰ بار کاندید ماشین سال آمریکا شدن
140932ooh(775 روز پیش)
عالیه,خودروی خیلی خوبی از هر لحاظ هست
mohammadfazel.85@gmail.com(1615 روز پیش)
سلام دوستان ٤ ماهي ميشه اين ماشينو دارم توي تابستون عملا كولرش كار نمي كرد توي جاده به خاطر نوع گريبكسش بسيار سخت ميشد سبقت بگيريد و بدترين مشكلي كه داره اين ماشين صداي زياد موتوري هست كه داره اما ماشين نسبتا راحتيه ، جا براي ٤ نفرو داره ( جاي سرنشين عقب بيشتر از ٢٠٦ هستش ) بهترين نكته ايي كه داره مانور پذيري داخل شهري و جاي پاركي هست كه با اين ماشين بدست مياريد در مورد مصرف سوخت هم بگم كه بنزين ليتري ١٠٠٠ تومن ديگه اين حرفارو نداره
19amir91 (1167 روز پیش)
بنزین لیتری ۳۰۰۰ تومن چی؟؟!!
هوم (1164 روز پیش)
بنزین لیتری ۵ تومن چی؟
alireza.n (907 روز پیش)
آخه این ماشین رو جاده میبرند ؟ این خودرو برای کسی هست که فقط برای استفاده در داخل شهر بکار ببرد .
امیرسالار (897 روز پیش)
این ماشین فقط برای داخل شهره نه جاده!!