• مشخصات فنی outlanderphev
  • مشخصات فنی outlanderphev
  • مشخصات فنی outlanderphev
  • مشخصات فنی outlanderphev
  • مشخصات فنی outlanderphev
  • مشخصات فنی outlanderphev

مشخصات فنی میتسوبیشی اوتلندر PHEV سال 2018 - 2018

75 دیدگاه
سال
مقایسه کنید
اوتلندر پلاگین هیبریدی (یا همان PHEV) با اینکه در سال 2012 به بازار جهانی معرفی شد ولی اولین حضورش را در مدل 2018 در بازار کشورمان تجربه کرد. این ژاپنی در کنار پیشرانه بنزینی‌اش، 2 موتور الکتریکی 60 اسبی در محورهای جلو و عقب دارد با این تفاوت که گشتاور موتور جلویی حدود 137 نیوتن‌متر است ولی گشتاور موتور عقبی
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 6.8
امتیازهای پنج‌گانه
6/10 رانندگی و فنی
7/10 طراحی ظاهری
7/10 کابین و امکانات
7/10 ارزش در مقابل قیمت
7/10 کیفیت

نقاط قوت

کیفیت ساخت بالا
دوام فنی
فرمان‌پذیری
تعلیق کارآمد
فضای کابین
مصرف 1.8 لیتری در حالت هیبرید

نقاط ضعف

واردات محدود
پیچیدگی فنی
کمبود امکانات نسبت به رقبا

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

2018

مشخصات فنی

محور محرک

دو دیفرانسیل 3 حالته با قفل الکترونیکی (S-AWC)

گیربکس

CVT بهبودیافته

پیشرانه

4 سیلندر پلاگین با 2 موتور الکتریکی

حجم موتور

2 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

203 اسب‌بخار

گشتاور

190 نیوتن‌متر

شتاب

10.3 ثانیه

سرعت

171 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

1.8 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

شاسی بلند متوسط

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل سوم - فیس لیفت دوم

طول

4655 میلی‌متر

عرض

1800 میلی‌متر

ارتفاع

1680 میلی‌متر

فاصله محوری

2670 میلی‌متر

وزن

1860 کیلوگرم

حجم باک

45 لیتر

چرخ جلو

225/55R18

چرخ عقب

225/55R18

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

2 حالته (اکو - برقی)

سایر ویژگی‌ها

کنترل شتاب ناگهانی (UMS)

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور پارک جلو

سنسور پارک عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سنسور تشخیص عابرپیاده

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

اتوهلد

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

زنون

سایر ویژگی‌ روشنایی

مه‌شکن LED چرخشی - نورپردازی داخلی

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

6 اسپیکر - هندزفری - شبیه‌ساز صدای انجین در حالت برقی (AVAS)

مانیتور

7 اینچی لمسی - نمایشگر مصرف انرژی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - CD - MP3 - SD card

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

7

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات دوگانه

کول باکس

صندلی‌ راننده

8 حالته برقی راننده

صندلی سرنشین جلو

4 حالته دستی

ویژگی صندلی عقب

تنظیم دستی - تاشو دوتکه

گرمکن صندلی

جلو

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم مشکی یا قهوه‌ای

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

پکیج شارژ سریع - اینورتر 1500 وات

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه دودی عقب - سانروف آنتی‌ترپ
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.

رقبای میتسوبیشی اوتلندر PHEV در بازار

رنو کولیوس

رنو کولیوس

مقایسه
تویوتا راوفور

تویوتا راوفور

مقایسه
بورگوارد BX7 آلتیمیت

بورگوارد BX7 آلتیمیت

مقایسه
دیدگاه کاربران
نظان 1404/5/22
بنظر شما این بهتره یا ایکس تریل ١٨؟
پاسخ
2
0
0
AattaA 1404/8/21
دوست عزیز هیچ کدوم از این دو خودرو خدمات پس از فروش و تامین قطعات و لوازم خوبی ندارن بنابراین اگر خدمات و قطعات برات مهمه باید هر دوشون رو خط بزنی البته وضعیت خدمات پس از فروش اتولندر که افتتاحه و عملا نیست ولی ایکس تریل وضعیت به نسبت بهتره نه خیلی خوب.
0
0
علیسلامـــــــتی 1404/5/27
اوتلندر PHEV مصرف سوخت بسیار پایین‌تری داره و مناسب رانندگی شهری با حالت برقیه، در حالی که ایکس‌تریل ۲۰۱۸ موتور ساده‌تر و نگهداری راحت‌تری داره و برای سفرهای طولانی قابل‌اعتمادتره. اگر اولویتت صرفه‌جویی و تکنولوژیه، اوتلندر بهتره؛ اگر دوام و هزینه نگهداری مهمه، ایکس‌تریل انتخاب خوبیه.
0
1
vahid123hk 1404/5/14
فقط اوتلندر ۲۰۲۳ hline دو دف من قبلا رافور داشتم از لحاظ نرمی ،شتاب،هندلینگ،تکنولوژی روز و اپشن اصلا قابل مقایسه با رافور ۲۰۱۷که داشتم نیست،بخصوص شتاب و هندلینگ ،مسافرت شمال رفتم فوق العاده هست،بهترینsuvوارداتی در خریدش شک نکنید عالیه عالی
پاسخ
0
0
0
2770omids 1404/5/8
درود ، دوستان مدل ۲۰۱۷ چه فرقی با ۲۰۱۸ داره
پاسخ
1
0
0
Saallammaati 1404/5/14
مدل‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ اوتلندر از نظر فنی و امکانات تقریباً مشابه‌اند، اما نسخه ۲۰۱۸ در برخی تریم‌ها آپشن‌های ایمنی بیشتری مثل سیستم هشدار نقاط کور و ترمز اضطراری خودکار داره
0
0
نظان 1404/4/23
سلام کروز تطبیقی (هوشمند )داره؟
پاسخ
1
0
1
علیسلامـــــــتی 1404/4/25
بله دارد قربان
0
1
omidbm89 1403/3/26
با هزینه تعویض باتری هرپنج سال یکبار یا 160هزار کاردبا دلار56هزارتومنی حدودا یک میلیاردو دویست میلیون خرج میزاره رو دست،پورشه کاین اتاق قدیم باصرفه تر وبا کلاس ترو پر آپشن تره
پاسخ
1
1
0
Farzad5936 1403/10/6
ببخشید من تا الآن تجربه هیبرید رو نداشتم، مگه کاین همین دردسر تعویض باتری رو نداره؟
0
0