مشخصات فنی میتسوبیشی اوتلندر دو دیفرانسیل تیپ 4 سال 2014 - 2015
سال
تا پیش از پیوستن میتسوبیشی به گروه «رنو-نیسان»، این شرکت مطرح ژاپنی اوضاع مالی چندان مناسبی نداشت و تا مرز ورشکستگی هم رفت. در این میان، اوتلندر یکی از محصولاتی بود که توانست میتسوبیشی را در بازار نگه دارد. در سال 2014 و همزمان با اوج گرفتن بازار خودروهای کراساور بود که میتسوبیشی عرضه اوتلندر را به عنوان یک کراساور
0%
0%
0%
0%
0%
نقاط قوت
کیفیت ساخت بالا
دوام فنی
فرمانپذیری
تعلیق کارآمد
امکانات رفاهی
نقاط ضعف
واردات محدود
عایقبندی کابین
عملکرد غیراسپرت جعبهدنده
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
2014 تا 2015مشخصات فنی
محور محرک
دو دیفرانسیل 3 حالته با قفل الکترونیکیگیربکس
CVTپیشرانه
4 سیلندرحجم موتور
2.4 لیترعملکرد فنی
قدرت
170 اسببخارگشتاور
232 نیوتنمترشتاب
10.5 ثانیهسرعت
190 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
9.3 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
شاسی بلند متوسطنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل سوم - فیس لیفت اولطول
4655 میلیمترعرض
1800 میلیمترارتفاع
1680 میلیمترفاصله محوری
2670 میلیمتروزن
1495 کیلوگرمحجم باک
60 لیترچرخ جلو
225/55R18چرخ عقب
225/55R18سایر ویژگیها
سیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند (ACC)
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
کنترل سرعت در سرازیری (HDA)
کنترل کشش (TCS)
کنترل پایداری (ESC)
ضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
حالت رانندگی
سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور (BSD)
رادار تغییرلاین (LDW)
رادار تصادف جلو (FCW)
رادار تصادف عقب (RCTA)
رادار تابلوخوان (TSR)
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سایر ویژگی ترمز
سیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
زنونسایر ویژگی روشنایی
فرمان
نیروی کمکی
برقیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
مالتی مدیا
سیستم صوتی
8 اسپیکر - سیستم پخش 710 واتی Rockford Fosgate - هندزفریمانیتور
7 اینچی لمسینویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
Bluetooth - USBسایر ویژگی مالتی مدیا
ایمنی کابین
مجموع ایربگها
7ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
اتومات دوگانهکول باکس
صندلی راننده
4 حالته برقیصندلی سرنشین جلو
4 حالته دستیویژگی صندلی عقب
صندلی ردیف سوم (مدل 2015)گرمکن صندلی
جلوسردکن صندلی
جلو (مدل 2015)ماساژور صندلی
روکش صندلی
چرمایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
آینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
حمید نظامی 1402/8/11
محض رضای خدا و بخاطر اینکه دیگران رو گمراه نکنید،در مورد چیزی که سوار نشدید نظر ندید،سانتافه و اسپورتیج و همه کره ای ها در مقابل میستوبیشی،پراید حساب میشن.تکبیر
پاسخ
0
0
5
فرید اسماعیلی 1402/8/9
من یه ۲۰۱۵ دارم که از صفر دست خودمه ، هنوز نتونستم با چیزی جایگزینش کنم هر وقت خواستم عوض کنم دیدم با این کیفیت و این قیمت چیزی با اوتلندر رقابت نمی کنه
پاسخ
1
0
3
ناشناس 1403/7/21
سلام به نظرم نیسان ایکس تریل گزینه خوبی
0
0
طاها صدری 1402/6/12
سلام بنده حدود دو سال است این ماشین را گرفتم ام.ماشین بسیار نرم و کم استهلاک و بی دردسری هست و واقعاً دوست داشتی میباشد
پاسخ
0
0
3
1400MaHyar 1400/8/17
ماشین نرم و کم استهلاک و مطمئن و به نسبت قیمت کاملا ارزش خرید داره
پاسخ
0
0
4
Ali57 1399/11/9
ماشین خیلی خوبیه
مدل 2015 رو داشتم خیلی عالی بود
در کل بگم ماشین بی نظیری هست
پاسخ
0
0
3