بررسی مشخصات میتسوبیشی اوتلندر PHEV
بررسی مشخصات میتسوبیشی اوتلندر PHEV
بررسی مشخصات میتسوبیشی اوتلندر PHEV
بررسی مشخصات میتسوبیشی اوتلندر PHEV
بررسی مشخصات میتسوبیشی اوتلندر PHEV
بررسی مشخصات میتسوبیشی اوتلندر PHEV

اوتلندر پلاگین هیبریدی (یا همان PHEV) با اینکه در سال 2012 به بازار جهانی معرفی شد ولی اولین حضورش را در مدل 2018 در بازار کشورمان تجربه کرد. این ژاپنی در کنار پیشرانه بنزینی‌اش، 2 موتور الکتریکی 60 اسبی در محورهای جلو و عقب دارد با این تفاوت که گشتاور موتور جلویی حدود 137 نیوتن‌متر است ولی گشتاور موتور عقبی به 160 نیوتن‌متر می‌رسد. در کابین این خودرو، دکمه‌ای به‌نام CHRG به‌چشم می‌خورد که با فشردن آن، می‌توان از پیشرانه بنزینی برای شارژکردن باتری‌ها استفاده کرد. همچنین با فشردن دکمه SAVE نیز موتور، میزان باتری باقیمانده‌ را حفظ می‌کند. همانند همه خودروهای پلاگین هیبریدی، این اوتلندر را هم می‌توان در حالت تمام برقی راند. در این حالت حداکثر مسافت قابل پیمایش حدود 52 کیلومتر و حداکثر سرعت نیز 120 کیلومتر برساعت خواهد بود. بعد از اتمام شارژ باتری‌ها، می‌توان هم دکمه CHRG را زد و هم می‌توان با اتصال آن به برق، باتری‌های لیتویم‌یونی 12 کیلووات‌ساعتی (300 ولتی) آن را مجددا شارژ کرد. این شارژ با برق خانگی (220 ولت) 10 آمپر حدود 5 ساعت و با برق 8 آمپر حدود 6.5 ساعت طول می‌کشد. البته اگر از پکیج شارژ سریع استفاده کنید، می‌توان 80% ظرفیت باتری‌ها را تنها در 25 دقیقه شارژ نمود.

ادامه...
  • رانندگی و عملکرد فنی
  • طراحی ظاهری
  • کابین و امکانات
  • ارزش در مقابل قیمت
  • کیفیت
  • مزایای میتسوبیشی اوتلندر PHEV

    • کیفیت ساخت بالا
    • دوام فنی
    • فرمان‌پذیری
    • تعلیق کارآمد
    • فضای کابین
    • مصرف 1.8 لیتری در حالت هیبرید
  • معایب میتسوبیشی اوتلندر PHEV

    • واردات محدود
    • پیچیدگی فنی
    • کمبود امکانات نسبت به رقبا
قیمت

وضعیت در بازار ایران

  • مدل‌های موجود 2018

مشخصات فنی

  • محور محرک دو دیفرانسیل 3 حالته با قفل الکترونیکی (S-AWC)
  • گیربکس CVT بهبودیافته
  • پیشرانه 4 سیلندر با 2 موتور الکتریکی
  • حجم موتور 2 لیتر

عملکرد فنی

  • قدرت 203 اسب‌بخار
  • گشتاور 190 نیوتن‌متر
  • شتاب 10.3 ثانیه
  • سرعت 171 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 1.8 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

  • نوع بدنه شاسی بلند متوسط
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل سوم - فیس لیفت دوم
  • طول 4655 میلی‌متر
  • عرض 1800 میلی‌متر
  • ارتفاع 1680 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2670 میلی‌متر
  • وزن 1860 کیلوگرم
  • حجم باک 45 لیتر
  • چرخ جلو 225/55R18
  • چرخ عقب 225/55R18
  • سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی 2 حالته (اکو - برقی)
  • سایر ویژگی‌ها کنترل شتاب ناگهانی (UMS)
59 دیدگاه

Mohsenadib(285 روز پیش)

تو این رنج بهترین سواری را داره، اصلا نمیشه با رقبا مقایسش کرد، هر ماشینی معایب و محاسنی داره، ولی من تقریبا همه رقباش را سوار شدم تا دو ونیم میلیارد به جز لکسوس ار ایکس بهترین گزینه اوت لندر هست.

MajidN(299 روز پیش)

سلام دوستان؛ راستش الان می خوام این ماشین رو بخرم که حداقل ۴ سال از کارش گذشته. توان باتری این ماشین چقدر موندگاره و آیا الان ورژن هیبرید ارزش خرید داره یا همون نسخه بنزینی رو بخرم به صرفه تره؟ آرین موتور و گارانتی اش قابل اتکا هست و آیا هنوز این ماشین هیبرید گارنتی داره؟ چون بحث فنی و خدمات پس از فروشش مهمه. یهویی از خرید فیدلیتی و دیگنیتی صفر و پر آپشن چینی رسیده ام به خرید ماشین کارکرده ژاپنی با دو برابر قیمت. دوستان بتونن راهنماییم کنید خیلی ممنون میشم

Gdghffhffggd(361 روز پیش)

سلام دوستان اوتلندر phev خوبه برای ۶ نفر سرعتش و قدرتش چطوره ؟ تو این رنج قیمت چه ماشین بهتره

V8V8V8(493 روز پیش)

من مدل PHEV رو دارم اصلا توی سربالایی کم نمیاره ۵ ساعت توی ترافیک سنگین جاده نمک ابرود بودم هیچی از بنزینش کم نشد خیلی ماشین خوبیه خیلی ارومه البته هر کی ماشین میخره به سلیقه خودشه اما به نظر من اوتلندر از هیوندا سانتافه بالاتره یک کوچولو هر کی میخاد بگیره شک نکنه ماشین خوبیه

faramarznaghdi@yahoo.com(1548 روز پیش)

به نظر من PHEVماشین متفاوتی هست خیلی از مردم از ماشین های برقی ویا هیبرید میترسن ولی وقتی تجربه کنند وتفاوتهاش رو ببینند عاشقش خواهند شد .امیدوارم روزی کشورمون هم خودری پلاگین هیبرید تولید کنه و آلودگی هوا هم به این ترتیب کنترل بشه .این چند وقت که سوار این ماشین میشم ازش خیلی راضی هستم به افرادی که این ماشین رو خریدند هم توصیه میکنم دفترچه راهنما رو حتما بخونند تا راحتتر استفاده کنند.

maniwow (514 روز پیش)

سلام بزرگوار خیلی از مردم از هیبرید میترسند و حق هم دارند چون تو کشور ما هنوز جا نیافتاده منظور از جا نیافتادن اینکه پیچیدگی فنی برای هر تعمیر کاری داره هر کسی ازش سر در نمیاره باطریهاش فوق العاده گرون هستن ولی مطمئنن اگر این خودروها حمایت بشن و وارد بشن خیلی خوب هست هرچند که از الان به بعد هم اگر بیاد فقط چینی میاد

Mahdi82(974 روز پیش)

ماشین فوق‌العاده‌ای هستش واقعا از همه نظر یک‌ سر و گردن از سانتافه بالاتر هستش من حدود ۶۰ هزار کیلومتر باهاش راه رفتم و تا الآن هنوز هیچ ضعفی از این ماشین ندیدم برای تو شهر فوق‌العاده‌‌اس واقعا پیشنهاد میکنم دوستانی که قصد خرید ماشین در این سگمنت رو دارن حتما بهش فکر کنن👌🏻👌🏻

M.os (906 روز پیش)

از همه نظر یک سر و گردن از سانتافه بالاتره🤨 چرا با تعصب نظر میدید؟؟؟؟ از نظر آپشن و زیبایی و کابین و کیفیت مطمئنن سانتافه بهتره اما از نظر مصرف سوخت و نرمی اوتلندر بهتره

RJ (873 روز پیش)

چه جالب نمیدونستم سانتافه کیفیتش از اوتلندر بهتره ممنون از راهنمایی!

ILIAD (831 روز پیش)

من هردو رو داشتم در اینکه سانتافه زیبا تره اپشن های بیشتری داره حتی کابینش هم ب نظرم قشنگ تره شکی نیست اما اوتلندر از لحاظ کیفیت خیلی بالاتره هر دورو داشتم اما اوتلندر از لحاظ کیفیت داشبورد و موتور و فنی خیلی بهتره تنها مشکلش اینه ک اپشن هاش کمتره و سخت تر فروش میره و قطعاتش سختتر از سانتافه گیر میاد وگرنه توی ۱۲۰ هزار کارکرد ک بیشتر در جاده هاو.. بود هیچ مشکلی نداشت.

ashX (645 روز پیش)

M.os عزیز شاید سانتافه آپشنال تر باشه اونم یکم اما تو زیبایی و کیفیت و کارامد بودن فکر کنم شما متعصب نظر دادین 😉

VahidReza (608 روز پیش)

کره ای خشک رو با ژاپنی نرم و با دوام مقایسه نکنید ماشین به لذت سواریش می ارزه وقتی ماشین خشک باشه چه بدرد میخوره ؟ شما آئودی هم داشته باشی اگه خشک باشه بدرد نمیخوره

Mostafa60 (548 روز پیش)

تو کره و چین آپشن ارزونتره اگر روی اتولندر آپشن زیاد باشه هم قیمت لکسوس میشه ماشین ژاپن حتی آپشناش هم خراب نمیشه.ممنون از سایت باما

mohamad14553(1171 روز پیش)

درود و احترام بنده یکسال phev داشتم حدود ۱۰،۰۰۰ تا باهاش رفتم ماشین خوبی بود از لحاظ اقتصادی با این داستان بنزین اقتصادی هست در شهر البته نرم هست نسبت به سانتافه که خودمم ۲ سال داشتم معایبی که داشت یکی نورپردازی داخلی در شب تهویه نداشتن برای سرنشین عقب در سربالایی یکم صدای موتور داخل کابین میاد که یه مقدار اعصاب خورد کن هست و مصرف در سربالایی با ۵ سرنشین بشدت بالا میره چون موتور ۲۰۰۰ سی سی هست بهش فشار میاد و در حالت بنزین در جا کار میکنه صدا داره بقولی تو مخیه و آف رود هم نیست بخاطر داستان باطری هایی که داره و در اب هم نمیشه رفت

Reezag (763 روز پیش)

دقیقا ولی مدل بنزینی رو اگر سوار شی دیگه سمت هیچ ماشینی نمیری مخصوص آفرود هست و براحتی برو تو آب و گل...

hoseinghayekhloo(1169 روز پیش)

سلام دوستان بنده قصد خرید این ملشین رو دارم، خیلی مسافرت میرم میخواستم ببینم این ماشین تا چند کیلومتر به صورت برقی میره؟ و بعد از اینکه شارژ برقیش تمام شد چه مدت زمان میبره تا شارژ بشه؟ و ایا در حال حرکت شارژ میشه؟ مصرفش با بنزین چقدره؟ افرودش چطوره؟ و همینطور نرمیش و ترمزش و سواری شهری و بیرون شهرش چطوره؟ لطفا راهنماییم کنید

فرهاد منصوری (1168 روز پیش)

سلام تا 120 با موتور الکتریکی حرکت میکنه در حالت حرکت هم شارژ میشه و اینکه با برق معمولی 5تا 6ساعت طول میکشه شارژ بشه

Reezag (763 روز پیش)

اگر جاده زیاد میری مدل تنفس طبیعی رو بگیری بهتره و اتفاقا قدرت و شتاب اوتلندر بتزینی بهتره نرمی و اتاق و امکاناتم که کاملا یکی هست

Reezag(763 روز پیش)

محشره رو دستش از نظر سواری و نرمی و امکانات و مصرف عالی ماشین ندیدم کلا اوتلندر چه هیبرید چه تنفس طبیعی حرف نداره...

shayan(1412 روز پیش)

بچه ها به نظر تون کدومو بخرم. کلیوس یا اوتلندر؟؟ ماشینی که برای خا نواده بهتر باشه کدوم؟؟

Amir (1411 روز پیش)

100% اوتلندر ، ژاپنی ، پرقدرت ، کم استهلاک ، مناسب برای سفر . اما کولیوس شبیه به شاسی بلنده ، قدرتش با نیسان جوک برابره ، خیلی هم کار امد نیست

Mahdiyar (1396 روز پیش)

کولییوس فرانسوی از اتلندر ژاپنی بسیار نرمتر به صرفه تره. اما ایکس تریل هم از کولیس بهتره و آپشن های بیشتری مثل دوربین دید در شب و تشخیص اشیا ی متحرک داره

دست فرمون (1333 روز پیش)

به نظر من نیسان ایکس تریل از راوفور هم بهتره . اوتلندر و کولیوس که دیگه هیچ . چون اشکالات بزرگی دارن مثل شارژ و تکون تکون اتاق و . . . که اصلا با ایکس تریل و نرمی راحتی و بی دردسری اون قابل مقایسه نیستن

Homayon (1306 روز پیش)

درود - اوتلندر بخر عزيزم ماشينهاي ژاپني مرگ نداره - موتورش مخصوص شاسي بلند ساخته شده - و غيره و غيره - ولي رنو كوليوس همون تاليسمان رو شاسي بلندش كردن اصلا براي مناطق سخت ساخته نشده و يك نكته مهم اينه كه رنو كلا كارنامه خوبي توي ماشين سازي نداره.

Amur (1303 روز پیش)

معلومه کولئوس گزینه ی بهتریه

Amur (1303 روز پیش)

دوست عزیز کولئوس یه موتور ۲۵۰۰داره با گیربکس ایکس ترونیک ۷سرعته و صفر تا صد۹.۸کیلومتر و مصرف۸.۳

Ali57 (1300 روز پیش)

اوتلندر

Gladiator (1299 روز پیش)

آقای دست فرمون ..معلومه که تا حالا اوتلندرو از نزدیک ندیدی اخه اوتلندر تکون تکون میده مرد مومن اونی که تکون تکون میده راوفوره نه اوتلندر به این موضوع فکرکن ...ولی ایکس تریل ماشین خیلی خوبیه

دست فرمون (1274 روز پیش)

آقای "Gladiator‏" عزیز حق با شماست ولی احتمالا نظرم رو واضح ننوشتم که اشتباه برداشت شد . به نظر من راوفور بسیار تکان تکان داره اما اوتلندر و نیسان ایکس تریل بسیار نرم هستند ولی منظور من از اشکالی که به اوتلندر وارد کردم شارژ کردن و دشارژ شدن و تکنولوژی تعمیر نگهداری اوتلندر در کشور ایران بود . به هر حال به نظر من نیسان ایکس تریل خیلی منطقی تر و بهتره.

آکسور (1262 روز پیش)

دوست عزیز،زمانی که سامورایی های ژاپنی با شمشیر به جون هم می افتادند و دعوا های قبیله ای راه می انداختند،برادران رنو فکر این بودند که لوگوی شرکتشون چه رنگی باشه... قدمت و اصالت نکات بسیار مهمی در انتخاب خودرو می باشند.

Alirezako (769 روز پیش)

سلام من این رو در جواب آکسور عزیز میگم که درسته اصالت مهمه ولی الان در حال حاظر خود رو های ژاپنی از خود رو های فرانسوی از اکثر جوانب بهتر اند و برای ابطال مثالی که زدید همین کافیه ک گفت دقیقا رنو کولیوس موتور و گیریبکسشو که مهمترین بخش خودرو هست برای بدست اوردن اعتبار و مشتری بیشتر تکنولوژی ژاپن(نیسان) رو نسبت به فناوری خودشون تر جیح دادند!!

Show More