بررسی مشخصات ام وی ام 315هاچ بک
بررسی مشخصات ام وی ام 315هاچ بک
بررسی مشخصات ام وی ام 315هاچ بک
بررسی مشخصات ام وی ام 315هاچ بک
بررسی مشخصات ام وی ام 315هاچ بک
بررسی مشخصات ام وی ام 315هاچ بک
بررسی مشخصات ام وی ام 315هاچ بک

ام وی ام 315 پلاس، در واقع سومین فیس لیفت این هاچبک چینی است که مدیران خودرو، عرضه آنرا در تابستان 99 شروع کرد. در ام وی ام 315 پلاس، چهره خودرو، بیشتر از هر قسمت دیگری از آن، دستخوش تغییر شده اما طراحی قسمت عقبی خودرو، بدون تغییر خاصی، باقی مانده و تنها سپرش تغییر کرده و محل نصب مه‌شکن‌هایش، جابجا شده است.اگر بخواهیم همه تغییرات ظاهری در ام وی ام 315 پلاس را نام ببریم، باید به این موارد اشاره کنیم: تغییر جلوپنجره، تغییر سپر جلو و عقب، اضافه شدن دیفیوزر عقب، گرافیک جدید چراغ های جلو و رینگ آلومینیومی جدید. در کابین 315 پلاس نیز اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که به چشم می‌خورد، داشبورد و فرمان جدید خودروست. دومین نکته در نمای داخلی 315 پلاس، رنگ‌بندی جدید کابینش است که حالا به رنگ نارنجی و مشکی درآمده؛ این نوع رنگ‌بندی هم روی صندلی‌های جلو و عقب دیده می‌شود و هم در قسمت‌هایی از داشبورد، کنسول وسط و حتی رودری‌ها نیز خودنمایی می‌کند. مدیران خودرو همچنین برای اولین بار، از گیربکس اتومات 4 سرعته برای خانواده 315 استفاده کرده؛ ضمن اینکه 10 آپشن کاملا جدید نیز به 315 پلاس اضافه کرده است. این آپشن‌ها عبارتند از: دی لایت و اتولایت، سیستم کنترل پایداری (ESP)، مانیتور 8 اینچی جدید، 2 حالت رانندگی (اکو و اسپرت)، کروز کنترل، سنسور فشار باد تایر (TMPS)، فرمان برقی، سانروف برقی و گرمکن آینه بغل.

ادامه...
  • رانندگی و عملکرد فنی
  • طراحی ظاهری
  • کابین و امکانات
  • ارزش در مقابل قیمت
  • کیفیت
  • مزایای ام وی ام 315هاچ بک

    • کابینی جادارتر از پژو 206
    • دید وسیع آینه‌های جانبی
    • اضافه شدن گیربکس اتومات
    • اضافه‌شدن 10 آپشن جدید
    • اضافه‌شدن 2 حالت رانندگی
  • معایب ام وی ام 315هاچ بک

    • کیفیت ساخت
قیمت

وضعیت در بازار ایران

  • مدل‌های موجود 1399 تا 1400

مشخصات فنی

  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 4 دنده اتومات
  • پیشرانه 4 سیلندر
  • حجم موتور 1.5 لیتر

عملکرد فنی

  • قدرت 107 اسب‌بخار
  • گشتاور 140 نیوتن‌متر
  • شتاب 12.5 ثانیه
  • سرعت 170 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 7.3 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

  • نوع بدنه هاچ‌بک جمع و جور
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول - فیس لیفت دوم (A13)
  • طول 4213 میلی‌متر
  • عرض 1693 میلی‌متر
  • ارتفاع 1497 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2527 میلی‌متر
  • وزن 1285 کیلوگرم
  • حجم باک 50 لیتر
  • چرخ جلو 185/60R15
  • چرخ عقب 185/60R15
  • سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی 2 حالته (اکو - اسپرت)
  • سایر ویژگی‌ها
39 دیدگاه

Amir916(83 روز پیش)

مشکل این خودرو هرچی هست کیفیت ساختش نیست که درج کردین ، چون نه درز و کنترل کیفی ضعیف که بگی مانند تخم مرغ شانسی باشه رو نداره مزایا: موتور قوی تر از تی یو۵ - تعلیق نرم تر از ۲۰۶- لاستیک ۱۵ با رینگ اسپورت کارخانه ای شکیل- فاصله سنج از عقب- صندوق ، جای پای عقب و فضای سر برای سرنشینان عقب خوب و بهتر از خانواده ۲۰۶ و ۴۰۵- ورقی که به مرور زمان ازش ندزدیدن و نازک نکردن-مصرف کم سوخت-کلاچ بسیار نرم که از همه داخلی ها نرم تره- تزیینات داخلی شکیل و زیبا-رودری ها و پلاستیک که خیلی باکیفیت نیست ولی از داخلی ها بهتره - دید گسترده آیینه های جانبی- کولر قدرتمند-نمایشگر مصرف سوخت آنی نکات منفی: استهلاک بالاتر سیستم ترمز شامل خرابی بیشتر سیلندر ترمز ها و مصرف بالاتر لنت به دلیل وزن بالاتر- نقطه کور ستون راننده و شاگرد داره- استهلاک صفحه کلاچ کمی بالاتر از داخلی ها- شتاب اولیه کمی کند ولی شتاب ثانویه جبران می کنه- دید عقب به دلیل رودری درب صندوق کمتر از ۲۰۶(با نمایشگر و‌دوربین حله)- کیفیت رنگ چندان مناسب نیست و زودتر آفتاب سوخته می شه- قیمت مناسب تر که از ۲۰۷ اتومات ارزان تر است- تریم داخلی چشم نواز ، جپان پسند و اسپورت و نمایشگر با عکس العمل مناسب در مدل پلاس مشکل ۲۰۶ که جای کم هست رو نداره و قیمت مناسب ارزش خرید بالاتری داره و ایمنی خوب ۴ ستاره از انکپ چین

parsa007(472 روز پیش)

من این خودرو رو ( mvm 315 plus )نزدیک ۸ ماهه که دارم و میخوام اطلاعاتی رو درباره ی این ماشین بدم. معایب این ماشین به نظر من اینها هستند : ۱) دنده ‌ماشین به راحتی عوض نمی‌شود و گیربکس کمی سفت هست ۲)ماشین قدرت و توان خوبی ندارد ، شتاب ضعیفی دارد ، البته برای شهر قابل قبول هست ولی برای جاده آنچنان جالب نخواهد بود . ۳) داشبور بیش از اندازه کوچک است ۴)دید عقب به دلیل کراس اور بودن ماشین و برآمدگی پشت ماشین محدود است البته به لطف مانیتور این عیب تا حدودی برطرف شده است ۵)ترمز قدرتمندی ندارد و ضعیف است، بنابراین باید در هنگام رانندگی مراعات کنید ، از نظر بنده ترمزش بسیار ضعیف تر از ۲۰۶ است . و ۲۰۶ رو از این نظر ( قدرت ترمز ) به این ماشین ترجیح میدهم ۶) چراغ داخل کابین ماشین بسیار کم نور هست و در هنگام شب حتی با روشن کردن چراغ داخل کابین ، داخل آنچنان پیدا نیست ۷) قیمت این خودرو به نظرم کمی گران است ولی با اینحال ارزش خرید دارد و اما مزایای این ماشین به نظر من اینها هست : ۱) ظاهر زیبایی دارد و همچنین اپشن های متنوع مثل درجه ی باد تایر و مانیتور ، داشتن سانروف و …. ۲) فرمان برقی دارد و این موضوع کنترل ماشین را راحت کرده است ۳)کابین جاداری دارد و فضای راننده و سرنشینان بسیار بیشتر از ۲۰۶ است و کاملا مناسب هست۴) از نظر من سواری نسبتا نرم و هندلینگ قابل قبولی ( نسبت به قیمت ماشین ) دارد - این ماشین به نظر من از ۲۰۶ یک سرو گردن بالاتر است ( البته اگر از شتاب پایین این خودرو صرف نظر کنیم ) ، به نظر من نسبت به قیمتش ( ۴۲۰ میلیون ) ارزش خرید دارد ولیکن اگر کسی بتواند مقداری هزینه ی بیشتری کند و سراتو کارکرده بخرد به نظرم بهتر هست . البته ارزش خرید این ماشین ، به صورت قسطی ( که حدودا ۷۰۰ ،۸۰۰ میلیون می‌شود از نظر بنده بسیار پایین هست ( مگر اینکه مجبور باشید ) ، با این پول گزینه های خیلی بهتری مثل سراتو یا مزدا تری کارکرده و …. هست ۶) نفوذ صدای بسیار کم به داخل ماشین و اتاق ۷)کسب ۴ ستاره ایمنی از موسسه تست تصادف چین ۸)ماشین کم مصرفی هست و بنزین کم مصرف می‌کند و به نظرم برای شهر گزینه ی بسیار مناسبیست ۹) دید وسیع آینه‌های جانبی - بنده در کل از خرید این ماشین راضی هستم .

ALI0069 (418 روز پیش)

معایبی که گفتی براحتی قابل رفعه : 1. شتاب خوب میخوای ریمپ کن ماشین پرواز میکنه و تاثیری رو مصرف سوخت یا فشار به موتور نداره. چون بنزین ایران با اینا تنظیم نیست. 2. ترمز رو هر 4 تا لنت رو عوض کن با برند معتبر عالی میشه و این رو در نظر بگیر این ماشین سنگینه و ترمزش مث ماشینای سبک تو شهر تیز نیست ولی اطمینانش خیلی بیشتره و تضمینی نگه میداره... ولی ماشینای ایرانی تو جاده و سرعت نمیتونن نگه دارن ولی اینا براحتی تو سرعت و سرپایینی نگه میدارن... فرقشون اینه 3. چراغ داخل کابین که عوض کردنش با نمونه ال ای دی کاری نداره... از این سیم دارها بگیر و جاساز کن نورش چشمتو در میاره دیگه بیرون رو هم نمیبینی 4. قیمتشم عالیه ماشین با این وزن و این تست ایمنی تو ماشینای امریکایی باید دنبالش بگردی... بازار فروش ام وی ام هم عالیه

parsa007 (411 روز پیش)

سلام و تشکر بابت راهنمایی هایی که کردید . نمیدانم با این ماشین رانندگی کرده اید یا خیر ، به نظر بنده سیستم ترمز این ماشین بسیار عجیب غریب هست و نقص جدی دارد و همانطور که اشاره کردید باید لنت ها تعویض شود ( شاید چاره کرد و ترمز بهتر شد ) ، به نظر من بزرگ‌ترین ضعف این ماشین ترمز هست که بسیار دیر ماشین رو نگه میدارد ،حتی در سرعت های پایین مثلا ۳۰ ،۴۰ عملکرد ضعیفی رو از خودش نشون میده .بار ها نزدیک بوده که به خاطر همین موضوع به عابر پیاده برخورد کنم . حتما باید پدال ترمز ماشین را زیاد فشار بدم تا سرعت رو مثلا ۲۰ کیلومتر کاهش بده . ماشین ۴۲۰ میلیونی نباید ترمزش به این ضعیفی باشد .

ALI0069 (408 روز پیش)

بعیده ترمز تا این حد ضعیف باشه... احتمالا خودرو شما مشکل خاصی داره... ماشین ایرانی سوار شدم مثل پارس صفر کیلومتر ترمزش خیلی سیخه و لمسی نگه میداره ولی تو سرعت مثل چینیا نیست... برخی ماشینای چینی ترمزشون سفتتره ولی تو سرعت عالی نگه میدارن... حالا مشکل ماشین شما باید بررسی بشه ... یه جای کار میلنگه... اینکه چقدر مجبورید فشار بدید مهم نیست پا عادت میکنه ولی تا لحظه رسیدن به حالت ABS فشار بدید و نتونه درجا نگه داره مشکل داره

parsa007 (404 روز پیش)

تشکر بابت راهنمایی . آره شاید ترمز ماشین من مشکل دارد باید بررسی کنم روغن ترمز مشکلی نداشت شاید از لنت باشد نمیدانم ….، ولی یه موضوعی هست . اینکه من از چند نفر که نسل قبلی این خودرو رو داشتن شنیدم که اونها هم از ترمز این ماشین اظهار ناراحتی کرده بودند به خاطر همین پیش فرض من این بوده که ترمز کلا ضعیف هست و خودرو نقص ندارد . متاسفانه دقیقا همون ترمز به این نسل جدید منتقل شده بدون هیچ تغییری ! . این ماشین ترمز عقبش کاسه ای هست و صرفا abs دارد . پراید هم abs دارد . نمیدانم شاید عملکرد ضعیف ترمز به خاطر وزن بالای خودرو باشد . در سرعت های بالا عملکرد ترمز قابل قبول هست خوب هست ولی در سرعت های پایین نمیدونم چرا به خوبیه سرعت های بالا نیست و سریع خودرو رو نگه نمیداره ( مگر اینکه تا ته پداال ترمز رو فشار بدیم ) …..

Amir1400 (399 روز پیش)

اول اینکه اصل کارایی ترمز لنت هست. موتور هوندا هم لنت گرون بندازید ترمزش لمسی میشه. برید به لنت فروشی های با تجربه و گرونترین بهترین لنت رو بخرید. گرونترین لنت چینی 4 عددش رو خریدم 600. برندش مهمتر از قیمتشه. میتونید کره ای یا زاپنی بندازید. ترمزتون لمسی میشه. ولی خب ماشینای سبک مثل پراید یا پرشیای صفر تو سرعت پایین چون سبک هستند خیلی سیخ نگه میدارن ولی ماشینای سنگین تو سرعت پایین خیلی سیخ نیستند ولی تو سرعت عالی هستند... البته لنت درست بندازید. در عوض تو سرعت بالا یا سرازیری پراید بالای سرعت 80 برسه نگه نمیداره تو سرازیری. ولی این ماشینا عین جاده صاف راحت نگه میداره. البته ام وی ام 4 دیسکیش رو تست کردم... در کل ترمز ها قابل قبوله هیچ مشکلی ندیدم... ماشین های ایرانی چون سبک هستند ترمز های صفرشون عالیه (ماشین صفر حتی پراید 131)

AliRamezani(700 روز پیش)

آقا خواهش می کنم کسایی که دارن یا پشتش نشستن یا واقعا میفهمند نظر بدن. من تا چند روز دیگه میرم مدیران خودرو. ۳۱۵ پلاس بگیرم یا x22 دنده ای اسپرت اکسلنت؟ ممنون

Alireza1999 (673 روز پیش)

این ماشین با ۲۰۷ مقایسه میشه که نسبت به اون کابین بهتری داره جادار و نسبتا امن هست همین طور آپشن های بیشتری داره مصرف سوخت مناسب برای شهر داره و برای مصرف شهری عالیه.

Nirvana (650 روز پیش)

کلا با این قدرت موتور دنده دستی بهتره.اگر تو جاده سبقت نمیگیری و یا اعضای خانوادت زیاد نیستن و زیاد سفر نمیری اتومات بگیر.هندلینگ و سواری ۳۱۵ بهتر از ایکس ۲۲ هست و رولینگ بدنه بهتره به دلیل ارتفاع کمتر.کلا هردو ماشین خوشدستی نیستن و مثلا مثل ۲۰۷ و یا ماشین برند قلقش دستت تمیاد.

maniwow (578 روز پیش)

داداش مدل 92 این ماشین رو داشتم البته گیربکس دنده ای بود هر 5 هزار کیلومتر دیسک و صفحه میسوزوند نمیدونم جدیداش چطوری شده ولی فقط اینو بهت بگم که مدیران خودرو افتضاحه حداقل اگر خواستی ماشین چینی بخری یک ماشینی بخر که تولید سایپا و ایرانخودرو باشه نه اینکه ماشینهای ایرانخودرو و سایپا خیلی بهتر باشن حداقل لوازمشون بیشتره روزی هم که میخوای بفروشی کمتر بخاطر چینی بودن تو سر مالت میزنن،پیشنهاد میکنم برو سمت اچ سی کراس یا برلیانس کراس موتور 1650 فقط از مدیران چیزی نخر خیلی بی مسئولیت هستن امیدوارم هر چی میخری چرخش برات بچرخه و حال کنی

ALI0069 (418 روز پیش)

آقای maniwow‏ این حرفات ظاهرا فریب هست... دیسک و صفحه اینا 70 تا 100 نیاز به تعویض میخواد... مال شما ایراد داشته باید کامل کیت کلاج عوض میکردی نه بدی بکوبند احتمالا

Alirezach49(532 روز پیش)

دوستان سلام ، من مدل ۹۶ گرفتم ، کوار روشن میکنم توی یه روز قمقمه خالی میشه و یه زمزمی آب میخواد طبیعیه؟!

ALI0069 (418 روز پیش)

رادیات رو چک کن احتمالا نشتی داره باد کولر بخارش میکنه... بهترین کار اینه یه رادیات نو بندازی با یه مخزن اب

Mahdi013(495 روز پیش)

درود امسال این خودرو رو خریدم و بر مبنای تجربه شخصی و حقیقی نقاط قوت و ضعف خودرو رو براتون میذارم . در درجه اول صفر این خودرو ۴۲۶ تومنه و توضیحات من برای این قیمته نه یه خودرو کره ای و ژاپنی یکی دو میلیاردی . قبل از خرید خودرو تمام خودرو های صفر هم قیمت رو نشستم روندم و نظر مالکین رو پرسیدم در نهایت این خودرو رو گرفتم . اهل رشت هستم نود درصد نظراتی که اینجا خوندم رو میتونم بگم فیک بودن و تجربه ای پشت نظرات نبوده پوزش بابت رک بودن . نقاط قوت : شتاب کشش ماکس سرعت هندلینگ عملکرد گیربکس هماهنگی گیربکس و موتور و سلامتشون در قیمتش کاملا رضایت بخشه برای منی که قبل این ال ۹۰ داشتم معکوس کشی ها عالی پر قدرت با توجه به قیمت خودرو . از نظر زیبایی اپشن ها و هماهنگی قابل قبول داره البته نسبت به قیمت . شیشه و سفیدی چراغ عقبو دودی کنید رخ نسبت به قیمت قابل قبول میشه . آینه ها بزرگ راهنمای جلو عقب دار کنترل شیشه ها با ریموت واقعا اگر اینه ها تاشو برقی بود تمام اپشن هارو داشت . توی اپشن ها اتوهولد اعلام نشده اما خودرو در سراشیبی ها عملکرد مشابه اتوهولد داره . اپشنی واقعا نسبت به قیمت عالی . ساپورت نمایندگی توی این شهر عالیه شهر شما رو نمیدونم . اما نقاط ضعف : سانروف کوچک بیش از حد کیپ که موقع باز شدن ممکنه با گیر کردن مواجه بشه . سیستم فنر بندی قابل قبول نیست اما در کل نرمه زیاد اذیت نمیکنه . نور پایین روشن کنی مه شکن جلو به کلی قط میشه . رینگ ها کوچک لاستیک ها کوچک هم رخ ماشین رو کم میکنه هم هندلینگ رو با تعویض لاستیک فاق بلند بهبود پیدا میکنه ولی در کل ضعفه . گیربکس روی دنده اول عملکرد خوبی داره اما وقتی میره دنده دو یهو اوج میگیره و لرزش زیر پا ایجاد میکنه و بعد درست میشه مابین سرعت ۱۶ کیلیومتر بر ساعت تا ۴۶ البته خبر خوب قلقش اگه دستتون بیاد هیچ لرزشی نخواهید داشت . ترمز در کل خوبه ولی داغ کنه بیش از حد سر و صدا داری و رو مخه . کیفیت کابین در کل خوب نیست و حس خودرو ۴۳۰ میلیونی رو نداره . از قربیلک فرمان و جلوبندی سر و صدا میاد با اچار کشی حل میشه . کلا گارانتی ماشین واقعا جونتون رو میخره . سوکت ورودی یو اس بی از اول شله و در میره باید نمایندگی درست کنی . دقت کنید اگه مدل ۹۹ میخرید زه لاستیکی شیشه ها و چراغ ها افتاب سوختگی نداشته باشه در غیر این صورت اوکیه . ماشین هیچ مساله دیگه ای نداره این مساله ها هم تقریبا همشون با نمایندگی خوب توی شهرتون حل میشن . جز یکی دو تا مثل مساله گیربکس و سانروف . کلام اخر . داری ایکس ۲۲ با اتاق اسپرت و مدرن شده ۳۱۵ سوار میشی . حس رانندگی نسبت به قیمت پرداختی عالی . رقبای هم قیمت تا ۵ سال اول حرفی برای گفتن ندارن مگر بعد پنج سال که بحث میشه بحث کیفیت کار . در خرید خودرو مردد نباشید مگر اینکه اون چیزایی که گفتم بره روی مختون . در کل ماشین قابل قبول نسبت به قیمتش . سوالی بود در خدمتم .

ALI0069 (418 روز پیش)

مشکل رخ ماشین رنگ سفیده... ماشینای متالیک مثل سرمه ای محشرن... یا ابی روشن یا قرمز...

BARDIYA123(625 روز پیش)

سلام میخوام به دوستان محترم اطلاعات کلی درباره ماشینم بگم بنده MVM315 مدل95 دارم که از صفر دست خودم بوده واقعا ازش راضی هستم مصرف سوخت پایین تا حالا 155/000 تا راه رفته خرج مصرفی فقط روغن فیلتر و تسمه و لنت هر 3ماه عوض میکنم و لاستیک های فابریک هم عوض کردم بدون ضربه وتمام بیرنگ فقط آخر هفته میرم شمال مبدا تهران فرمانیه مقصد صعومه سرا گیلان تا حالا منو اذیت نکرده و تا حالا روغن ایرانی نریختم ولی روغن خارجی هر 3000 تا عوض میکنم تا حالا چراغ بنزین روشن نشده قبل از اینکه روشن بشه پر میکنم متور پلمپ حتی تا حالا یک قطره روغن کم نکرده گیربکس نرم چون روغن گیربکس هر30/000تا میریزم زیاد فشار نیاوردم حتی از خودروهای ایرانی هم بهتره امکانات خوبی هم فراهم شده نسبت به خودروهای ایرانی اگر میخوای سالم بمونه باید بهش برسی و درست رانندگی کنی ژاپاس فابریک است گارنتی رو هر 40/000 تمدید کردم قیمت خوب و بازار دست دوم خوب هرکسی میخواد MVM315 بخره بره کارکرده بخره ارزش داره خواستم بگم توی رنج قیمت خودش خیلی خوبه اگر خودروی ایرانی باشه با این قیمت تولید بشه هم به درد نخور هستند و هم قیمت بالایی هم دارند خدایش 207 صفر از چند ماه پیش برای همسرم ثبت نام کردم که بعد از5 ماه تحویل گرفتم از اینکه تحویل گرفتم پشیمانم کولرش به قدر صدا میده سرم رو درد میاره بردم نمایندگی میگن مشکلی نیست بعدش کارمندان نمایندگی میگن باید5000 تا کار کنه بعد به نمایندگی مراجعه کنید بعدش گارانتی باطل شد گفتند باید قانون و شرایط پیش فروش اینترنتی رو میخوندی یعنی الان دارم به کسانی که اطلاعات ندارند توضیح بدم از سایپا و ایران خودرو نگیرید فقط از مدیران خودرو توی هر شرایط پیش فروش خوبی داره و هر زمان شرایط فروش میزاره به عنوان برادرانه خواستم بگم مملکت هیچ چیزی قابل حساب شدن نیست باتشکر از تمامی دوستان و سایت باما

Vahidi (489 روز پیش)

توی ۵ سال ۱۵۵ تا کارکرد (البته تا ۵ ماه پیش) کمی زیاد نیست؟

KAKAPELS (484 روز پیش)

درود و عرض ادب به دوستان و تمامی کارکنان سایت باما در جواب به وحیدی باهات موافق هستم خاله خودم چری صندوقدار مدل 91 دارم خیلی بهتر از خودروهای داخلی هست ولی یک نکته توی این 9 سال از اول صفر خریده تک برگ سند هنوز50 هزارتا هم راه نرفته چطور بردیا توی این5 سال البته جای سوال منم هست 155هزارتا ؟ منم همین مثل جواب وحیدی رو دارم آیا فشار نمیاد بهش یعنی چطوری 155 هزارتا راه رفتی خیلی عجیبه تا کنون مشکلی نداشتی باهاش از یک طرف میگی زیاد فشار نیاوردم اگر مدل پایین بود حق میدادم ولی توی این 5 سال یعنی اسمش فشار نیاوردم واقعا خنده داره برو کل ایران بگرد مدل95 با این کارکرد پیدا نمیکنی دمت گرم پس بخوای خودروی خودت رو بفروشی ارزش خریدن نداره باتشکر از سایت باما در ضمن کاربرد مرتضی هستم از سایت باما نظر شما چیه؟ تجربه رانندگی با MVM315 داری یا با این کارکرد شنیدی و چه فشار میتوانه وارد کنه توضیح بدید خودوریی که مدل بالا باشه و کارکردش هم بالا باشه اونوقت چی میشه؟ یعنی دیگه آخرت عجیب غریبه و بدبختیه

ALI0069 (418 روز پیش)

آقای وحید تو جاده زیاد نیست ولی تو شهر 155 خیلی زیاده... مشکل اینه پراید رو عموما تو شهر میدونند و 155 اوراق میشه ولی تو جاده 155 عین صفر میمونه

fsh(472 روز پیش)

با سلام...بنده حدود يکماه هست که مدل پلاس اتوماتيک 315رو خريدم...تا حالا خودروهاى مختلفى داشتم ..به طور خلاصه تجربيات خودم رو ميگم.. نقاط قوت:کابين و صندوق عقب جادار و بزرگتر از 206...داشبورد و طراحى داخلى جديد..مانيتور،سانروف،Esp,ستسور باد,سنسور نور و... کشش خوب موتور در مقايسه با 207و ساندرو..فنربندى نرمتر از 207و ساندرو.. نقاط ضعف:ورود صداى موتور در دورهاى بالا ....صداى کوبش فنربندى در دست اندازهاى بزرگ...انتخاب سريع دنده سبک توسط گيربکس... در مجموع با توجه به شرايط فروش مديران خودرو و اينکه تنها خودروى اتومات در اين رده قيمتى با فروش فورى هست خودروى قابل قبولى مى باشد...

mohammadrezab(529 روز پیش)

من چند ماه است که این ماشین را دارم قبل از آن پژو ۲۰۷ رانا بسترن داشتم و تجربه رانندگی با چند ماشین چینی دیگر رونیز دارم. این ماشین نسبت به خودرو های هم رده خودش از کیفیت نسبتاً خوبی برخوردار است. سواری این ماشین قابل قبول اما سیستم تعلیق ضعیف است بخصوص فنر بندی های عقب بسیار ضعیف است برای سواری بهتر حتماً باید لاستیک کره‌ای استفاده کنید. کیفیت سواری به مراتب بهتر از ۲۰۷ ت اما ضعیف تر از بسترن است. شتاب و کشش خوبی دارد و فرمان پذیری آن با توجه به فرمان برقی و esp قابل قبول است. کروز کنترل و دکمه های روی فرمان کیفیت و عملکرد خوبی دارد. از لحاظ کابین این و امکانات ت نسبت به خودروهای هم رده خودش واقعاً چیزی کم ندارد از معایب آن سانروف کوچک و نداشتن ایربگ جانبی و فضای کم ردیف عقب نسبت به اچ۳۰ کراس است. من بعد از تحقیق فراوان بین ساندرو کارکرده ۲۰۷ صفر اتومات و اچ سی کراس و جک جی فور نهایتاً این ماشین را انتخاب کردم و تا الان به نظرم به غیر از یه کم کوچیک بودن فضای ردیف عقب و فنربندی ضعیف عقب هیچ مشکل خاصی نداره و خریدش توی این رنج قیمت کاملا منطقیه

Ijfyhv (529 روز پیش)

این بهتره یا سورن پلاس

mohammadrezab (524 روز پیش)

سورن پلاس رو نمیدونم، ولی دوستم سورن داره میخواد بفروشه ام وی ام بخره، البته فضای سورن خیلی بزرگتر و ماشین جادارتریه

735 (523 روز پیش)

چرا جک j4 رو نگرفتین؟

mohammadrezab (509 روز پیش)

جک j4 هم توی این رنج ماشین خیلی خوبیه، کیفیت ساختش بهتره، اما فضاش اندازه همینه، صندوقش بزرگتره، تعلیقش نرمتره، اما مانیتور و سانروف و ESP نداره. من خودم بین 315پلاس و جک J4 مردد بودم.

Ehsanlashkari1358(756 روز پیش)

چرا ام وی ام ۳۱۵ دنده ای جدید نداره!!🤔🤔

Parsi (754 روز پیش)

دیگه تولید نمیشه

Ramin mn (514 روز پیش)

دیگه جدیدا تولید نمی کنن

HASANBT(552 روز پیش)

فقط یک نوع حالت رانندگی داره نه دو نوع

Matinaghajan (542 روز پیش)

دو حالت داره

Show More