مشخصات فنی ام وی ام X33 دنده ای سال 1389 - 1392
سال
X33 نخستین کراساور مونتاژی مدیران خودروست که اواخر دهه 80 شمسی پایش به ایران رسید. این خودرو، که متولد سال 2005 است، اولین محصول چری بود که با نام تیگو فروخته میشد و به همین دلیل نیز تا چندین سال با همین نام تیگو (بدون پسوند عددی!) در بازار حضور داشت. مهمترین نکته X33 طراحی بحثبرانگیز اما متناسب آن است
0%
0%
0%
0%
0%
نقاط قوت
دید وسیع آینهها
ضرایب دنده سنگینتر از لیفان X60
نقاط ضعف
کیفیت ساخت
عایقبندی کابین
صدای جعبهدنده در تعویضها
فضای کابین محدودتر از لیفان X60
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
1389 تا 1392مشخصات فنی
محور محرک
دیفرانسیل جلوگیربکس
5 دنده دستیپیشرانه
4 سیلندرحجم موتور
2 لیترعملکرد فنی
قدرت
139 اسببخارگشتاور
180 نیوتنمترشتاب
12 ثانیهسرعت
175 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
6.9 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
شاسی بلند جمع و جورنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل اول (T11)طول
4285 میلیمترعرض
1765 میلیمترارتفاع
1705 میلیمترفاصله محوری
2510 میلیمتروزن
1375 کیلوگرمحجم باک
57 لیترچرخ جلو
215/65R16چرخ عقب
215/65R16سایر ویژگیها
سیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند (ACC)
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
کنترل سرعت در سرازیری (HDA)
کنترل کشش (TCS)
کنترل پایداری (ESC)
ضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
حالت رانندگی
سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور (BSD)
رادار تغییرلاین (LDW)
رادار تصادف جلو (FCW)
رادار تصادف عقب (RCTA)
رادار تابلوخوان (TSR)
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سایر ویژگی ترمز
سیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
هالوژنسایر ویژگی روشنایی
فرمان
نیروی کمکی
هیدرولیکیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
مالتی مدیا
سیستم صوتی
4 اسپیکرمانیتور
سفارشینویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
سفارشیدوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
USB - MP3سایر ویژگی مالتی مدیا
ایمنی کابین
مجموع ایربگها
2ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
دستیکول باکس
صندلی راننده
6 حالته دستیصندلی سرنشین جلو
4 حالته دستیویژگی صندلی عقب
گرمکن صندلی
سردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
چرم کرمایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
تریم کرمآینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
razinmehr4112 1403/9/10
سلام الان 14 ساله که این ماشین رو دارم به معنای واقعی خوبه کم خرجه شتاب عالیه بخصوص در سربالایی بسیار کم خرجه من 220000 کیلومتر همه جا باهاش رانندگی کردم تا حالا فقط یک بار لنت عقب عوض کردم و 3 بار لنت جلو و 2 بار دیسک و صفحه و 1 بار تسمه تایم و همه قطعات خودش فابریک و دست نخورده و استهلاکش بشدت کمه که حتی باعث تعجب میشه .سعی کنید لاستیک
16 70 225 بندازید که خیلی نرم تر و هندلینگش بهتر میشه و سعی کنید بعد از پر شدن کاتالیزور
بهش کتالیزور جدید استفاده نکنید و از لوله رابط بگید داخلش براتون کار کنن که خیلی ماشین تون پرشتاب تر میشه و مصرفش هم کم میشه در مسافتها طولانی راحته و بسیار جادار از لحاظ فضای بار کلا اگه داشته باشید دیگه دوست ندارید بفروشید . در پناه خدا شادمان باشید .
پاسخ
0
0
0
Aradkdm 1402/5/8
سلام ما از سال 1390 کارخانه تا 1402 داشتیم بسیار ماشین عالی کم مصرف پر قدرت هنوز طرفداری خودش رو داره از ماشین های ایرانی خیلی بهتره هم از موتور و ظاهر جادار کشش عالی در سربالایی تو چالوس آموزش تو ترافیک نمیشوند بالا کششم عالی اگه بوجتون با ماشین ایرانی برابره این ماشین رو بخرین فقط متریالش یکم مشکل داره و آپشن خویش که از. 89 تولیدش گرمکن صندلی داره
پاسخ
0
0
4
abd 1399/9/22
سلام
برای نرم تر شدن این ماشین دوستان راهکاری دارن؟
ممنون
پاسخ
1
0
0
Bshsh 1400/11/13
بفروشش
2
0
abd 1399/8/4
ماشین خوبیه، شتابش خوبه،جاداره،مصرفش نسبت به حجم کابین عالیه،فقط جنس متریال داخلیش جالب نیست
پاسخ
0
0
5
Mashinbaz 1399/7/30
بسیار ماسین عالی و کم خرج و سوخت در مدلهای ۹۰ تا ۹۳ که من تجربه کردم عالی
پاسخ
0
0
7