مشخصات فنی ام وی ام X33 کراس اتوماتیک سال 1402 - 1404
سال
ام وی ام X22 در بازار چین با نام Tiggo 3x و در بازار آمریکای جنوبی با نام Tiggo 2 شناخته میشود. شرکت چری در سال 2020 میلادی، نسل جدید این خودرو را معرفی کرد و سپس شرکت مدیران خودرو نیز در سال 1400 خورشیدی، عرضه این نسل جدید را با نام X22 PRO آغاز نمود. شرکت چری سپس در
0%
0%
0%
0%
0%
نقاط قوت
مصرف سوخت
پیشرانه مشترک با X22 پرو
بهبود امکانات نسبت به X22 پرو
نقاط ضعف
فضای محدود کابین
فنربندی خشک (بهویژه در عقب)
کیفیت ساخت مشابه با X22 پرو
حذف برخی آپشنها در مدل دنده ای
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
1402 تا 1404مشخصات فنی
محور محرک
دیفرانسیل جلوگیربکس
CVT با 9 دنده مصنوعیپیشرانه
3 سیلندر توربوشارژحجم موتور
1.0 لیترعملکرد فنی
قدرت
112 اسببخارگشتاور
150 نیوتنمترمصرف ترکیبی
6.1 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
کراساور کوچکنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل اول - فیس لیفتطول
4200 میلیمترعرض
1760 میلیمترارتفاع
1570 میلیمترفاصله محوری
2555 میلیمتروزن
1314 کیلوگرمحجم باک
50 لیترچرخ جلو
R17چرخ عقب
R17سایر ویژگیها
رینگ آلومینیومیسیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند (ACC)
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
کنترل سرعت در سرازیری (HDA)
کنترل کشش (TCS)
کنترل پایداری (ESC)
ضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
حالت رانندگی
سایر ویژگیها
هشدار دهنده سرعتسیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور (BSD)
رادار تغییرلاین (LDW)
رادار تصادف جلو (FCW)
رادار تصادف عقب (RCTA)
رادار تابلوخوان (TSR)
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سایر ویژگی ترمز
اتوهلدسیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
LEDسایر ویژگی روشنایی
نورپردازی داخلی 64 رنگ - تنظیم برقی ارتفاع نور چراغ جلوفرمان
نیروی کمکی
برقیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
فرمان دیکاتمالتی مدیا
سیستم صوتی
4 اسپیکرمانیتور
10.25 اینچی لمسینویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
Bluetooth - USB - Android MirrorLinkسایر ویژگی مالتی مدیا
صفحه کیلومتر دیجیتالی با نمایشگر 7 اینچی - نمایش خطوط کمکی پارک با حرکت فرمانایمنی کابین
مجموع ایربگها
4ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
دیجیتالکول باکس
صندلی راننده
6 حالته دستیصندلی سرنشین جلو
4 حالته دستیویژگی صندلی عقب
گرمکن صندلی
جلوسردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
چرمایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
شارژر وایرلس - ریموت استارترآینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
نوید7070 5 روز پیش
تازه به اسمم درومده و 3 ماه دیگه به دستم میرسه ولی با این بودجه و با توجه به اینکه ماشین قبلی خودم 207 بوده و برای تبدیلش تقریبا باید 40 درصد پول اونو میذاشتم روش وسواس زیادی به خرج دادم. گزینه ها تارا v4 یا 207 اتومات یا شاهین g+ یا این بودن، اگر تاب تحمل فشار داشتم حتما آریزو 5 اسپرت انتخابم بود ولی هر چی بیشتر تحقیق کردم این ماشین حتی با توان پایین موتور برای استفاده من و نحوه نگاهم حتی از آریزو هم جذاب تر شد در کل برای رفت و آمد درون شهری یا مسافرت های کم مسافت گزینه خوبیه، با توجه به تعدد آپشن های بروز و طراحی ظاهری خوب گزینه جذابیه.
پاسخ
0
2
0
ناشناس 1403/10/11
حیف پول بدی این ماشین واقعا صد حیف
پاسخ
2
0
2
ناشناس 5 روز پیش
بخاطر موتور خیلی ضعیف ،طراحی زشت،کیفیت هم که هیچ،بد مشتری بازار دست دوم داغون
0
3
firuzlotfi@yahoo,com 1403/10/16
چرا ؟لطفا راهنمایی بفرمایید.
0
0
نسرینی 1403/9/24
بین x33 , و تارا اتومات v4 کدوم خوش فروش تره . میگن این ماشین بد فروشه و قطعاتش تو ایران راحت پیدا نمیشه و تعویض قطعاتش گرون و هزینه بره
چشمم این ماشینو گرفته اما از نظر فنی و فروش راحت تر میگن تارا. دوستان نظرتونو بگین لطفا
پاسخ
1
0
0
alisalamati 1403/9/25
اگر به فکر فروش( بازار دست دوم ) و پیدا کردن لوازم یدکی و مصرفی ارزون تر و سریع تر هستید تارا هم از لحاظ لوازم و سواری ماشین بهتری هست فقط کمی مشکلات برقی تو تارا دیده میشه که جالب نیست
0
3
M0261F 1403/9/16
سلام علیکم
به تازگی ماشین x33کراس دنده ای رو سوار شدم یکی از دوستام داشت
خودم 206 هاچبک تیپ 3 دارم
ماشین زیبایی هستش هم رخش و هم داخلش
اپشنهاشم خوبه
جاداریش نسبت به ۲۰۶ بهتره
دنده هاشم باید آروم جا بزنی کلا ماشین سرعتی نیست
به ماشین فشار نیاری و مُدارا کنی از نظر فنی مشکل پیش نمی یاد
فقط بعضی وقتها مانیتورش از کار میوفته که باید دکمه خاموش روشنش رو بزنی و یا سرباطری رو چند دقیقه بکشی و بعدش بزنی
سرمایش و گرمایش ماشینم خوبه راضی کنندن هستش
ترمز دستیش برقی
وقتی که با ماشین در حال حرکت هستی تعلیقهاش متوسطه
جلو رو با قد خودم178 تنظیم کردم
نشستم عقب از ۲۰۶ خیلی بهتر بود ولی بازم پاهام زیاد جا نداشت
باد لاستیکهارو هر یک ماه یکبار باید چک کنید
دید آینها خوبه آینه ها تاشوبرقی داره
گرم کن صندلی برا شاگرد و راننده داره
صندلیهاش دستی
صندوق عقبش خوبه
سه نفر پشت بشینن برا مسافرت اذیت میشن ولی برا سفرهای بین شهری مناسبه
ترمز گیری ماشین خوبه
نور و لمس کیفیت صفحه مانتور خوب
اوایلش اگر بخواهین بنزین بزنید کمی اذیت میشید بخاطر کوتاه بودن شلنگ بنزین هوا میگیره فکر میکنید ماشین پرشده میبرید ماشین رو نمایندگی براتون شلنگ بنزین ماشین رو درست میکنن
سانروفشم برا اینکه هوایی ردوبدل بشه
یک بار بزنی رو دکمش میره بالا یک باره دیگه بزنی کلا باز میشه به حالت اتوماتیک ولی اگر نگه داری روش هر مقداری که بخواهی باز میشه
پاسخ
0
0
6
نادر 1403/8/22
من مدتیه که x33 کراس اتومات خریدم اما قبل از خرید درباره موتورش تحقیق کردم . موتور هزار سی سی واقعا باور نمیکردم که اینقدر قدرت داشته باشه اما از کسی که هر دو نوع موتور هزار و هزار و پانصد رو داشت پرس و جو کردم که گفت موتور هزار سی سی به مراتب بهتر کار می کنه . شتاب ماشین واقعا زیاده و به راحتی سرعت میگیره از نطر آپشن هم واقعا کم نذاشتن و از نظر زیبایی به نظر من زیباترین داشبورد رو بین تمام خودروها داره. ماشین فعلا بدون صدا و ایراد کار می کنه و من نقطه ضعفی ندیدم. اما چیزی که مشخصه ظرافت قطعات و سنسورهاس که خیلی با ملایت باید باهاش رفتار بشه نکته آخر اینکه اگه باهاش با نرمی رفتار کنید می تونه چندسال بدون مشکل براتون کار کنه
پاسخ
0
3
5