ام وی ام X22 در بازار چین با نام Tiggo 3x و در بازار آمریکای جنوبی با نام Tiggo 2 شناخته میشود. شرکت چری در سال 2020 میلادی، نسل جدید این خودرو را معرفی کرد و سپس شرکت مدیران خودرو نیز در سال 1400 خورشیدی، عرضه این نسل جدید را با نام X22 PRO آغاز نمود. شرکت چری سپس در
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 5.9
امتیازهای پنجگانه
نقاط قوت
مصرف سوخت
پیشرانه مشترک با X22 پرو
بهبود امکانات نسبت به X22 پرو
نقاط ضعف
فضای محدود کابین
فنربندی خشک (بهویژه در عقب)
کیفیت ساخت مشابه با X22 پرو
حذف برخی آپشنها در مدل دنده ای
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
1402 تا 1404مشخصات فنی
محور محرک
دیفرانسیل جلوگیربکس
CVT با 9 دنده مصنوعیپیشرانه
3 سیلندر توربوشارژحجم موتور
1.0 لیترعملکرد فنی
قدرت
102 اسببخارگشتاور
150 نیوتنمترمصرف ترکیبی
6.1 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
کراس اور کوچکنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل اول - فیس لیفتطول
4200 میلیمترعرض
1760 میلیمترارتفاع
1570 میلیمترفاصله محوری
2555 میلیمتروزن
1314 کیلوگرمحجم باک
50 لیترچرخ جلو
R17چرخ عقب
R17سایر ویژگیها
رینگ آلومینیومیسیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند (ACC)
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
کنترل سرعت در سرازیری (HDA)
کنترل کشش (TCS)
کنترل پایداری (ESC)
ضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
حالت رانندگی
سایر ویژگیها
هشدار دهنده سرعترانندگی هوشمند
سنسور پارک جلو
سنسور پارک عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور پایش راننده
رادار نقطه کور (BSD)
رادار تغییرلاین (LDW)
رادار ماندن در لاین (LKA)
رادار تصادف جلو (FCW)
رادار تصادف عقب (RCTA)
رادار تابلوخوان (TSR)
رادار حرکت در ترافیک (TJA)
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سایر ویژگی ترمز
اتوهلدسیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
LEDسایر ویژگی روشنایی
نورپردازی داخلی 64 رنگ - تنظیم برقی ارتفاع نور چراغ جلوفرمان
نیروی کمکی
برقیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
فرمان دیکاتمالتی مدیا
سیستم صوتی
4 اسپیکرمانیتور
10.25 اینچی لمسینویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
Bluetooth - USB - Android MirrorLinkسایر ویژگی مالتی مدیا
صفحه کیلومتر دیجیتالی با نمایشگر 7 اینچی - نمایش خطوط کمکی پارک با حرکت فرمانایمنی کابین
مجموع ایربگها
4ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
دیجیتالکول باکس
صندلی راننده
6 حالته دستیصندلی سرنشین جلو
4 حالته دستیویژگی صندلی عقب
گرمکن صندلی
جلوسردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
چرمایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران اتومات
سایر ویژگی کابین
شارژر وایرلس - ریموت استارترآینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
Realmohamad99 دیروز
سلام.من این ماشین رو مدل MT دنده ای از ۱۴۰۲ دارم از همون اوایل که اومد زیر پام بوده و همینطور یه پرایدم دارم.قبلش جک s5 و ۲۰۷ هم داشتم.واقعا میگم دوستان پول پای این ماشین ندید.به جرات میتونم بگم بدترین تجربه رانندگی رو بهتون میده.اولین و بزرگترین مشکلش که عاصیتون میکنه مشکل دریچه گاز و تاخیر و کم اوردن در شروع به حرکتش در سربالایی هست.این مشکلش به حدی زیاده که آبروتون تو خیابون و...میره و هرکی ندونه فکر میکنه راننده نیستید.کافیه یه شیب نسبتا تند مثل رمپ پارکینگ پاساژها قرار بگیرید دیگه شروع به حرکتش با خداست.هرچقدر نیم کلاچ میکنی گاز میدی که بره به موقع گاز نمیخوره و خاموش میکنه و انقدر این موضوع بده که با هزاران بار خاموش شدن ماشین با روشن کردن Auto hold و خاموش کردن esp فقط میتونید راهش بندازید که کلی وقت میگیره و همه پشت سرتون بوق میزنن...و همینطور سواری و فنر بندی خشک به خصوص در ردیف عقب بگیر که واقعا تو سفرها آزار دهندست و شتاب پایین که من موندم ماشین این قیمتی چرا باید اینطور باشه.انقدری که اذیت میکنه هردفعه پشت پراید میشینم نفس راحت میکشم شاید خیلیا فکر کنن دارم اشتباه میگم ولی کافیه یه X33 cross دستی بگیرید و نه با یه ماشین هم قیمتش بلکه با یه پراید ۵۰۰ تومنی مقایسش کنید ببینید چقدر از نظر فنی و شتاب و مشکل دریچه گاز و رانندگی مصنوعی که داره اذیتتون میکنه.به من خیلیا میگن به خاطر دریچه گاز برقیشه ولی ببخشید چرا ۲۰۷ که اونم دریچه برقیه اینطور نیست؟اون چرا مثل فرفره راه میره؟اصلا این مشکلات رو نداره.
تازه اینم بگم من بعد چند ماه ماشینم رو ریمپ هم کردم بهتر شد ولی اصلا به گرد یه ماشین عادی نمیرسه بازم و تو یه سراشیبی تند هنوزم باهاش مشکل دارم.در کل نخرید من پیشنهاد میکنم پولتون رو بدید یه ماشین بهتر سوار شید.
پاسخ
0
0
1
bandad 1405/3/22
من این ماشینو به مدت ۲ هفته سوار شدم و ماشین خودم فردا موتور ۵۱۱ هست. واقعا صد رحمت به ۵۱۱ تو سر بالایی کم نمیاره اما ایکس ۳۳ کراس تو سربالایی جون نداره از رو اتومات گذاشتم رو دنده ای فایده نداره
پاسخ
1
0
2
Hamed5890 1405/3/24
حالا حرکت رو به جلو نقطه قوتش ..فعلا تو یه سربالایی دنده عقب نرفتی کلا حرکت نمیکنه باید کل سرنشین ها رو پیاده کنی فوق العاده دنده عقب ضعیفی داره
0
1
Shahaniiiiii 1405/3/13
سلام من ۲۰ هزار تا باهاش رفتم ماشین خوبیه لطفاً کسی که پراید سواره نظر نده کسی هم که ماشین بهتر داره دلیلی نداره این ماشین چینی رو بخره
پاسخ
1
1
2
Realmohamad99 دیروز
اتفاقا هرجفتش رو دارم.یعنی به جرات میتونم بگم پراید در برابر این ماشین سالاره.اصلا مقایسه پراید با اون دریچه سیمی عالی که داره با این ماشین دریچه برقی با هزاران ایرادی که داره اشتباه محضه.من یه روزایی کم مونده بزنم زیر گریه از مشکل تاخیر دریچه گازش و مشکل شروع به حرکتش در سربالایی که حتی با ریمپ هم حل نشد.سخته باورش واست ولی انقدر این ماشین کم شتاب و بی جون و ضعیفه هر دفعه پشت پرایده میشینم آخیش میشیم.تازه مال من مدل دستی ۱۵۰۰ هست.
0
0
MabuS 1405/2/29
با احترام ، مگه میوه میخوای بخری !؟ دیر تر خراب بشه یعنی چی ، بستگی به استفاده و رسیدگی شما به خودرو داره .
پاسخ
0
0
3
آقاجون 1405/2/26
خودروهای زیر ۱۲۰۰ سیسی و سه سیلندر:
میتسوبیشی میراژ ، سیتروئن c3xr ، نیسان سیلفی ، رنو کپچر ، بیامو آی۸ ، بیامو سری۲ اکتیو ، بیامو ایکس۲ ، سوزوکی سوییفت ، اوپل موکا ، اوپل کورسا ، تویوتا لوین ، دیاس۳ ، مینی کوپر ، کیا پیکانتو ، هیوندای i10
که بعضا گشتاور و اسب بخار کمتری از ایکس ۳۳ کراس سه سیلندر رو ارائه میدن.
پاسخ
0
5
2















