• مشخصات فنی x33crossat
  • مشخصات فنی x33crossat
  • مشخصات فنی x33crossat
  • مشخصات فنی x33crossat
  • مشخصات فنی x33crossat
  • مشخصات فنی x33crossat
  • مشخصات فنی x33crossat
  • مشخصات فنی x33crossat
  • مشخصات فنی x33crossat
  • مشخصات فنی x33crossat
  • مشخصات فنی x33crossat
  • مشخصات فنی x33crossat
  • مشخصات فنی x33crossat
  • مشخصات فنی x33crossat
  • مشخصات فنی x33crossat

مشخصات فنی ام وی ام X33 کراس اتوماتیک سال 1402 - 1403

76 دیدگاه
سال
ام وی ام X22 در بازار چین با نام Tiggo 3x و در بازار آمریکای جنوبی با نام Tiggo 2 شناخته می‌شود. شرکت چری در سال 2020 میلادی، نسل جدید این خودرو را معرفی کرد و سپس شرکت مدیران خودرو نیز در سال 1400 خورشیدی، عرضه این نسل جدید را با نام X22 PRO آغاز نمود. شرکت چری سپس در
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

مصرف سوخت
پیشرانه مشترک با X22 پرو
بهبود امکانات نسبت به X22 پرو

نقاط ضعف

فضای محدود کابین
فنربندی خشک (به‌ویژه در عقب)
کیفیت ساخت مشابه با X22 پرو
حذف برخی آپشن‌ها در مدل دنده ای

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1402 تا 1403

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

CVT با 9 دنده مصنوعی

پیشرانه

3 سیلندر توربوشارژ

حجم موتور

1.0 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

112 اسب‌بخار

گشتاور

150 نیوتن‌متر

مصرف ترکیبی

6.1 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

کراس‌اور کوچک

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول - فیس لیفت

طول

4200 میلی‌متر

عرض

1760 میلی‌متر

ارتفاع

1570 میلی‌متر

فاصله محوری

2555 میلی‌متر

وزن

1314 کیلوگرم

حجم باک

50 لیتر

چرخ جلو

R17

چرخ عقب

R17

سایر ویژگی‌ها

رینگ آلومینیومی

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

هشدار دهنده سرعت

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

اتوهلد

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

LED

سایر ویژگی‌ روشنایی

نورپردازی داخلی 64 رنگ - تنظیم برقی ارتفاع نور چراغ جلو

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

فرمان دی‌کات

مالتی مدیا

سیستم صوتی

4 اسپیکر

مانیتور

10.25 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - Android MirrorLink

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

صفحه کیلومتر دیجیتالی با نمایشگر 7 اینچی - نمایش خطوط کمکی پارک با حرکت فرمان

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

4

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

دیجیتال

کول باکس

صندلی‌ راننده

6 حالته دستی

صندلی سرنشین جلو

4 حالته دستی

ویژگی صندلی عقب

گرمکن صندلی

جلو

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

شارژر وایرلس - ریموت استارتر

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
M0261F 6 روز پیش
سلام علیکم به تازگی ماشین x33کراس دنده ای رو سوار شدم یکی از دوستام داشت خودم 206 هاچبک تیپ 3 دارم ماشین زیبایی هستش هم رخش و هم داخلش اپشنهاشم خوبه جاداریش نسبت به ۲۰۶ بهتره دنده هاشم باید آروم جا بزنی کلا ماشین سرعتی نیست به ماشین فشار نیاری و مُدارا کنی از نظر فنی مشکل پیش نمی یاد فقط بعضی وقتها مانیتورش از کار میوفته که باید دکمه خاموش روشنش رو بزنی و یا سرباطری رو چند دقیقه بکشی و بعدش بزنی سرمایش و گرمایش ماشینم خوبه راضی کنندن هستش ترمز دستیش برقی وقتی که با ماشین در حال حرکت هستی تعلیقهاش متوسطه جلو رو با قد خودم178 تنظیم کردم نشستم عقب از ۲۰۶ خیلی بهتر بود ولی بازم پاهام زیاد جا نداشت باد لاستیکهارو هر یک ماه یکبار باید چک کنید دید آینها خوبه آینه ها تاشوبرقی داره گرم کن صندلی برا شاگرد و راننده داره صندلیهاش دستی صندوق عقبش خوبه سه نفر پشت بشینن برا مسافرت اذیت میشن ولی برا سفرهای بین شهری مناسبه ترمز گیری ماشین خوبه نور و لمس کیفیت صفحه مانتور خوب اوایلش اگر بخواهین بنزین بزنید کمی اذیت میشید بخاطر کوتاه بودن شلنگ بنزین هوا میگیره فکر میکنید ماشین پرشده میبرید ماشین رو نمایندگی براتون شلنگ بنزین ماشین رو درست میکنن سانروفشم برا اینکه هوایی ردوبدل بشه یک بار بزنی رو دکمش میره بالا یک باره دیگه بزنی کلا باز میشه به حالت اتوماتیک ولی اگر نگه داری روش هر مقداری که بخواهی باز میشه
پاسخ
0
0
0
نادر 1403/8/22
من مدتیه که x33 کراس اتومات خریدم اما قبل از خرید درباره موتورش تحقیق کردم . موتور هزار سی سی واقعا باور نمیکردم که اینقدر قدرت داشته باشه اما از کسی که هر دو نوع موتور هزار و هزار و پانصد رو داشت پرس و جو کردم که گفت موتور هزار سی سی به مراتب بهتر کار می کنه . شتاب ماشین واقعا زیاده و به راحتی سرعت میگیره از نطر آپشن هم واقعا کم نذاشتن و از نظر زیبایی به نظر من زیباترین داشبورد رو بین تمام خودروها داره. ماشین فعلا بدون صدا و ایراد کار می کنه و من نقطه ضعفی ندیدم. اما چیزی که مشخصه ظرافت قطعات و سنسورهاس که خیلی با ملایت باید باهاش رفتار بشه نکته آخر اینکه اگه باهاش با نرمی رفتار کنید می تونه چندسال بدون مشکل براتون کار کنه
پاسخ
0
1
3
نادر 1403/8/22
من مدتیه که x33 کراس اتومات خریدم اما قبل از خرید درباره موتورش تحقیق کردم . موتور هزار سی سی واقعا باور نمیکردم که اینقدر قدرت داشته باشه اما از کسی که هر دو نوع موتور هزار و هزار و پانصد رو داشت پرس و جو کردم که گفت موتور هزار سی سی به مراتب بهتر کار می کنه . شتاب ماشین واقعا زیاده و به راحتی سرعت میگیره از نطر آپشن هم واقعا کم نذاشتن و از نظر زیبایی به نظر من زیباترین داشبورد رو بین تمام خودروها داره. ماشین فعلا بدون صدا و ایراد کار می کنه و من نقطه ضعفی ندیدم. اما چیزی که مشخصه ظرافت قطعات و سنسورهاس که باید خیلی با ملایت باید باهاش رفتار بشه نکته آخر اینکه اگه باهاش با نرمی رفتار کنید می تونه چندسال بدون مشکل براتون کار کنه
پاسخ
0
0
1
O0o 1403/8/20
سلام من بعد ۱۵۰۰ کیلومتر با نسخه اتومات نظرمو میگم، ماشین به نسبت کراس بودن خیلی نرم تر از ساندرو استپ وی هستش که قبل از این داشتم، رخ و امکانات و داشبورد و بازار دست دوم این ماشین نسبت به sx5 یا جک اس ۳ که حدود همین قیمتن خیلی بهتره قدرت موتورش خوبه سر گاز تو کفی راحت به ۱۰۰ تا میرسید. اما معایبش مصرف سوخت با توجه به ۳ سیلندر بودن ۱۰.۵ تا ۱۱ در شهره ، ماشین من با اینکه تحویل مهر ۱۴۰۳ هست مونتاژ خوبی نداره از کیلومتر ۲۰۰ از درهای جلو و عقب و داشبورد صدا میاد. خدماتش اصلا خوب نیست یک ماهه میخوام نوبت بگیرم برای صدا گیری نمایندگی مرکزی اصلا وقت نمیده فقط میتونی وقت سرویس اولیه بگیری که اونم پره! شرکت هم میگه از نمایندگی های دیگه وقت بگیرید اونا رو هم زنگ زدم همه میگن ما صدا گیری نمیکنیم ببر مرکزب واقعا نمیدونم چیکار کنم در کل خدماتش خیلی بده اصلا پاسخگو نیستند
پاسخ
0
0
1
ناشناس 1403/8/8
سلام.بنده بین خرید x33کراس وsx5موندم که کدوم رو بخرم! لطفا راهنمایی بفرمایید
پاسخ
1
0
0
ناشناس 1403/8/12
قبل از خرید حتما تشریف ببرید به این مراکز تست درایو رایگان با وقت قبلی بهتون میدن اول تست بفرماید ببینید با کدوم ماشین بیشتر ارتباط میگیرید و در جواب خودم 2-3 برتری ایکس 33 داره 2-3 تا فردا sx5 باید ببینید چی دوس دارید جادار بودن و زیبایی ظاهری براتون اهمیت داره و یا بازار دست دوم و یا خدمات پس از فروش
0
0