ام وی ام X22 در بازار چین با نام Tiggo 3x و در بازار آمریکای جنوبی با نام Tiggo 2 شناخته میشود. شرکت چری در سال 2020 میلادی، نسل جدید این خودرو را معرفی کرد و سپس شرکت مدیران خودرو نیز در سال 1400 خورشیدی، عرضه این نسل جدید را با نام X22 PRO آغاز نمود. شرکت چری سپس در
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 5
امتیازهای پنجگانه
نقاط قوت
مصرف سوخت
پیشرانه مشترک با X22 پرو
بهبود امکانات نسبت به X22 پرو
نقاط ضعف
فضای محدود کابین
فنربندی خشک (بهویژه در عقب)
کیفیت ساخت مشابه با X22 پرو
حذف برخی آپشنها در مدل دنده ای
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
1402 تا 1404مشخصات فنی
محور محرک
دیفرانسیل جلوگیربکس
CVT با 9 دنده مصنوعیپیشرانه
3 سیلندر توربوشارژحجم موتور
1.0 لیترعملکرد فنی
قدرت
112 اسببخارگشتاور
150 نیوتنمترمصرف ترکیبی
6.1 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
کراساور کوچکنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل اول - فیس لیفتطول
4200 میلیمترعرض
1760 میلیمترارتفاع
1570 میلیمترفاصله محوری
2555 میلیمتروزن
1314 کیلوگرمحجم باک
50 لیترچرخ جلو
R17چرخ عقب
R17سایر ویژگیها
رینگ آلومینیومیسیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند (ACC)
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
کنترل سرعت در سرازیری (HDA)
کنترل کشش (TCS)
کنترل پایداری (ESC)
ضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
حالت رانندگی
سایر ویژگیها
هشدار دهنده سرعتسیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور (BSD)
رادار تغییرلاین (LDW)
رادار تصادف جلو (FCW)
رادار تصادف عقب (RCTA)
رادار تابلوخوان (TSR)
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سایر ویژگی ترمز
اتوهلدسیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
LEDسایر ویژگی روشنایی
نورپردازی داخلی 64 رنگ - تنظیم برقی ارتفاع نور چراغ جلوفرمان
نیروی کمکی
برقیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
فرمان دیکاتمالتی مدیا
سیستم صوتی
4 اسپیکرمانیتور
10.25 اینچی لمسینویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
Bluetooth - USB - Android MirrorLinkسایر ویژگی مالتی مدیا
صفحه کیلومتر دیجیتالی با نمایشگر 7 اینچی - نمایش خطوط کمکی پارک با حرکت فرمانایمنی کابین
مجموع ایربگها
4ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
دیجیتالکول باکس
صندلی راننده
6 حالته دستیصندلی سرنشین جلو
4 حالته دستیویژگی صندلی عقب
گرمکن صندلی
جلوسردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
چرمایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
شارژر وایرلس - ریموت استارترآینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
YASIN5577 3 روز پیش
سلام من یک ساله مدله اتوماتش رو دارم.
واقعا شتابش عالیه. اولش که گاز میدی یکم مکث داره ولی بعدش با سرعت از زمین میکنه.
درباره اینکه میگن موتورش ضعیفه و قدرت نداره همش چرت و پرته.
با پژو پارس tu5 کورس انداختیم از همون ابتدا افتاد جلو و پارش بهش نرسید.
ماشین از همه لحاظ عالیه.
تنها ایرادی که داره یه مقدار ردیف عقب خشگه ولی میشه با لاستیک کره ای حلش کرد.
پاسخ
0
1
4
Shaadi 3 روز پیش
سلام وقت بخیر x33 cross اتومات بهتره یا jac s3 ؟
پاسخ
1
0
0
alisalamati دیروز
هر دو در یه سطح هستند فقط جک جا دار تر ولی خنک کننده گیربکسش باید هر 50 تا 60 هزار تا عوض بشه
1
0
محمد44 1404/1/18
نگیرید آقا کلا 3مدل ماشین مدیران خودرو اشغاله پر زرق و برقی
X22 pro
X33 cross
X55
اریزو سوار نشدم
ولی این 3تا ماشین بالا بشدت آشغالها
از همدان تا تهران اومدیم همه سرنشینان
کمردرد و گردن درد وحشتناک
تعلیق بشدت داغون
یعنی فرغون نرم تر از ایناس
مصرف سوختشونم الکی زده 6
کفش 8ونیم تو جاده 10تو شهر
باک ب باک حساب کردم نه با کامپیوتر خودش
ولی خداوکیلی فونیکس اف ایکس با موتور 198اسبی
فوق العاده بود
هم نرم وهم لذت بخش هم اپنش ها درست کار میکرد
هم شتاب وحشتناک
فونیکسش واقعا تو رده قیمتی خودش بی رقیب ولی سه تا ماشین بالا که نام بردم بااینکه شتاب و سرعت قابل قبولی داشت از ماشین ایرانی بهتر بود ولی سواریشون واقعا مثل فرغون بود
پدر ادمو در میارن از نظر خشکی کمجا بودن و باک کوچیک
همش پمپ بنزین بودیم
یعنی من با هر 3تا مسافرت رفتم
پدرم درومد
ولی از فونیکس اف ایکسش واقعا حس ماشین کره ای گرفتم
پاسخ
1
2
3
ناشناس 6 روز پیش
دوست عزیز به نظرم شما غلو می کنید و سیاه نمایی بیش از حد الکی دارید .به چند دلیل اول اینکه تمامی ماشین های توربو که فونیکس هم جزوشون هست نیاز به بنزین با کیفیت اکتان بالای 91 دارند پس چند بار رفتید بنزین زدید برای 3 تا ماشینی که گفتیدحتما بنزین معمولی زدید و مصرف سوخت ماشین را بالا بردید. باید مکمل سوخت هم به ماشین می زدید. اگر شتاب ماشین بالا بوده که گفتیدیعنی مکمل سوخت یا بنزین با کیفیت زدید پس مصرف سوختش 6 و چه بسا کمتر. مطلب بعد به نظر شما مغرضانه نظر دادید اول اینکه باک ماشین 50 لیتر ظرفیت داره مثل تمام ماشین ها چطور در تمام سفر پمپ بنزین رفتی با مصرف زیر 6 !!!! و مطلب بعد اینکه فونیکس بالای 2 میلیارد رو با این ماشین ها مقایسه می کنی فکر کنم اولین بارت باشه توی این ماشین های رنج اقتصادی نشستی. یا دارای این ماشین ها را تخریب می کنی. جا دار نبودنش بخاطر سبک طراحی و کلاس خودرو است مثل 206 و اینکه ردیف عقب نرم نیست 4 تا لاستیک خوب کره ای بنداز فاق 55 دیگه دردسر نداری . پس بیا مغرضانه نظر نده
1
2
Simasdi 1403/12/19
سلام ما یه ماشین جلو دستی میخوایم
الان شاهین داریم
میخوایم بفروشیم
اینو بگیریم
بین این و ۲۰۷کدومو پیشنهاد میدید؟
پاسخ
1
0
0
wwwwwwwwww 1404/1/15
صد در صد این
0
3
محمد حسن 1403/12/10
سلام من ۵ سال x33s داشتم خداییش تنها ایرادی که داشت ضعف گیربکس بود ..فقط کافی بود در سربالایی بمونی. دیگه بالا نمی رفت ..ی بار در سرازیری پارک کردم نتونستم بیام عقب تا ماشین جلویی رو رد کنم ..گیربکس cvt به گیربکس خنگ معروفه....دیگه مشکلی ندیدم ...اگر ایراد گیربکس حل بشه از ایرانیخا بسیار بهتره ....
پاسخ
0
0
0