• مشخصات فنی x33crossat
  • مشخصات فنی x33crossat
  • مشخصات فنی x33crossat
  • مشخصات فنی x33crossat
  • مشخصات فنی x33crossat
  • مشخصات فنی x33crossat
  • مشخصات فنی x33crossat
  • مشخصات فنی x33crossat
  • مشخصات فنی x33crossat
  • مشخصات فنی x33crossat
  • مشخصات فنی x33crossat
  • مشخصات فنی x33crossat
  • مشخصات فنی x33crossat
  • مشخصات فنی x33crossat
  • مشخصات فنی x33crossat

مشخصات فنی ام وی ام X33 کراس اتوماتیک سال 1402 - 1404

290 دیدگاه
سال
مقایسه کنید
ام وی ام X22 در بازار چین با نام Tiggo 3x و در بازار آمریکای جنوبی با نام Tiggo 2 شناخته می‌شود. شرکت چری در سال 2020 میلادی، نسل جدید این خودرو را معرفی کرد و سپس شرکت مدیران خودرو نیز در سال 1400 خورشیدی، عرضه این نسل جدید را با نام X22 PRO آغاز نمود. شرکت چری سپس در
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 5.9
امتیازهای پنج‌گانه
5/10 رانندگی و فنی
6/10 طراحی ظاهری
6/10 کابین و امکانات
6.5/10 ارزش در مقابل قیمت
6/10 کیفیت

نقاط قوت

مصرف سوخت
پیشرانه مشترک با X22 پرو
بهبود امکانات نسبت به X22 پرو

نقاط ضعف

فضای محدود کابین
فنربندی خشک (به‌ویژه در عقب)
کیفیت ساخت مشابه با X22 پرو
حذف برخی آپشن‌ها در مدل دنده ای

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1402 تا 1404

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

CVT با 9 دنده مصنوعی

پیشرانه

3 سیلندر توربوشارژ

حجم موتور

1.0 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

102 اسب‌بخار

گشتاور

150 نیوتن‌متر

مصرف ترکیبی

6.1 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

کراس‌ اور کوچک

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول - فیس لیفت

طول

4200 میلی‌متر

عرض

1760 میلی‌متر

ارتفاع

1570 میلی‌متر

فاصله محوری

2555 میلی‌متر

وزن

1314 کیلوگرم

حجم باک

50 لیتر

چرخ جلو

R17

چرخ عقب

R17

سایر ویژگی‌ها

رینگ آلومینیومی

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

هشدار دهنده سرعت

رانندگی هوشمند

سنسور پارک جلو

سنسور پارک عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور پایش راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار ماندن در لاین (LKA)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

رادار حرکت در ترافیک (TJA)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

اتوهلد

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

LED

سایر ویژگی‌ روشنایی

نورپردازی داخلی 64 رنگ - تنظیم برقی ارتفاع نور چراغ جلو

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

فرمان دی‌کات

مالتی مدیا

سیستم صوتی

4 اسپیکر

مانیتور

10.25 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - Android MirrorLink

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

صفحه کیلومتر دیجیتالی با نمایشگر 7 اینچی - نمایش خطوط کمکی پارک با حرکت فرمان

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

4

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

دیجیتال

کول باکس

صندلی‌ راننده

6 حالته دستی

صندلی سرنشین جلو

4 حالته دستی

ویژگی صندلی عقب

گرمکن صندلی

جلو

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران اتومات

سایر ویژگی‌ کابین

شارژر وایرلس - ریموت استارتر

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.

رقبای ام وی ام X33 کراس اتوماتیک در بازار

ام وی ام X55 PRO IE

ام وی ام X55 PRO IE

مقایسه
ام وی ام X22 PRO اتوماتیک IE

ام وی ام X22 PRO اتوماتیک IE

مقایسه
دیدگاه کاربران
Realmohamad99 دیروز
سلام.من این ماشین رو مدل MT دنده ای از ۱۴۰۲ دارم از همون اوایل که اومد زیر پام بوده و همینطور یه پرایدم دارم.قبلش جک s5 و ۲۰۷ هم داشتم.واقعا میگم دوستان پول پای این ماشین ندید.به جرات میتونم بگم بدترین تجربه رانندگی رو بهتون میده.اولین و بزرگترین مشکلش که عاصیتون میکنه مشکل دریچه گاز و تاخیر و کم اوردن در شروع به حرکتش در سربالایی هست.این مشکلش به حدی زیاده که آبروتون تو خیابون و...میره و هرکی ندونه فکر میکنه راننده نیستید.کافیه یه شیب نسبتا تند مثل رمپ پارکینگ پاساژها قرار بگیرید دیگه شروع به حرکتش با خداست.هرچقدر نیم کلاچ میکنی گاز میدی که بره به موقع گاز نمیخوره و خاموش میکنه و انقدر این موضوع بده که با هزاران بار خاموش شدن ماشین با روشن کردن Auto hold و خاموش کردن esp فقط میتونید راهش بندازید که کلی وقت میگیره و همه پشت سرتون بوق میزنن...و همینطور سواری و فنر بندی خشک به خصوص در ردیف عقب بگیر که واقعا تو سفرها آزار دهندست و شتاب پایین که من موندم ماشین این قیمتی چرا باید اینطور باشه.انقدری که اذیت میکنه هردفعه پشت پراید میشینم نفس راحت میکشم شاید خیلیا فکر کنن دارم اشتباه میگم ولی کافیه یه X33 cross دستی بگیرید و نه با یه ماشین هم قیمتش بلکه با یه پراید ۵۰۰ تومنی مقایسش کنید ببینید چقدر از نظر فنی و شتاب و مشکل دریچه گاز و رانندگی مصنوعی که داره اذیتتون میکنه.به من خیلیا میگن به خاطر دریچه گاز برقیشه ولی ببخشید چرا ۲۰۷ که اونم دریچه برقیه اینطور نیست؟اون چرا مثل فرفره راه میره؟اصلا این مشکلات رو نداره. تازه اینم بگم من بعد چند ماه ماشینم رو ریمپ هم کردم بهتر شد ولی اصلا به گرد یه ماشین عادی نمیرسه بازم و تو یه سراشیبی تند هنوزم باهاش مشکل دارم.در کل نخرید من پیشنهاد میکنم پولتون رو بدید یه ماشین بهتر سوار شید.
پاسخ
0
0
1
bandad 1405/3/22
من این ماشینو به مدت ۲ هفته سوار شدم و ماشین خودم فردا موتور ۵۱۱ هست. واقعا صد رحمت به ۵۱۱ تو سر بالایی کم نمیاره اما ایکس ۳۳ کراس تو سربالایی جون نداره از رو اتومات گذاشتم رو دنده ای فایده نداره
پاسخ
1
0
2
Hamed5890 1405/3/24
حالا حرکت رو به جلو نقطه قوتش ..فعلا تو یه سربالایی دنده عقب نرفتی کلا حرکت نمیکنه باید کل سرنشین ها رو پیاده کنی فوق العاده دنده عقب ضعیفی داره
0
1
Shahaniiiiii 1405/3/13
سلام من ۲۰ هزار تا باهاش رفتم ماشین خوبیه لطفاً کسی که پراید سواره نظر نده کسی هم که ماشین بهتر داره دلیلی نداره این ماشین چینی رو بخره
پاسخ
1
1
2
Realmohamad99 دیروز
اتفاقا هرجفتش رو دارم.یعنی به جرات میتونم بگم پراید در برابر این ماشین سالاره.اصلا مقایسه پراید با اون دریچه سیمی عالی که داره با این ماشین دریچه برقی با هزاران ایرادی که داره اشتباه محضه.من یه روزایی کم مونده بزنم زیر گریه از مشکل تاخیر دریچه گازش و مشکل شروع به حرکتش در سربالایی که حتی با ریمپ هم حل نشد.سخته باورش واست ولی انقدر این ماشین کم شتاب و بی جون و ضعیفه هر دفعه پشت پرایده میشینم آخیش میشیم.تازه مال من مدل دستی ۱۵۰۰ هست.
0
0
MabuS 1405/2/29
با احترام ، مگه میوه میخوای بخری !؟ دیر تر خراب بشه یعنی چی ، بستگی به استفاده و رسیدگی شما به خودرو داره .
پاسخ
0
0
3
آقاجون 1405/2/26
خودروهای زیر ۱۲۰۰ سی‌سی و سه سیلندر: میتسوبیشی میراژ ، سیتروئن c3xr ، نیسان سیلفی ، رنو کپچر ، بی‌ام‌و آی۸ ، بی‌ام‌و سری۲ اکتیو ، بی‌ام‌و ایکس۲ ، سوزوکی سوییفت ، اوپل موکا ، اوپل کورسا ، تویوتا لوین ، دی‌اس۳ ، مینی کوپر ، کیا پیکانتو ، هیوندای i10 که بعضا گشتاور و اسب بخار کمتری از ایکس ۳۳ کراس سه سیلندر رو ارائه میدن.
پاسخ
0
5
2