• مشخصات فنی x33crossat
  • مشخصات فنی x33crossat
  • مشخصات فنی x33crossat
  • مشخصات فنی x33crossat
  • مشخصات فنی x33crossat
  • مشخصات فنی x33crossat
  • مشخصات فنی x33crossat
  • مشخصات فنی x33crossat
  • مشخصات فنی x33crossat
  • مشخصات فنی x33crossat
  • مشخصات فنی x33crossat
  • مشخصات فنی x33crossat
  • مشخصات فنی x33crossat
  • مشخصات فنی x33crossat
  • مشخصات فنی x33crossat

مشخصات فنی ام وی ام X33 کراس اتوماتیک سال 1402 - 1404

207 دیدگاه
سال
مقایسه کنید
ام وی ام X22 در بازار چین با نام Tiggo 3x و در بازار آمریکای جنوبی با نام Tiggo 2 شناخته می‌شود. شرکت چری در سال 2020 میلادی، نسل جدید این خودرو را معرفی کرد و سپس شرکت مدیران خودرو نیز در سال 1400 خورشیدی، عرضه این نسل جدید را با نام X22 PRO آغاز نمود. شرکت چری سپس در
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 5.8
امتیازهای پنج‌گانه
5/10 رانندگی و فنی
6/10 طراحی ظاهری
6/10 کابین و امکانات
6/10 ارزش در مقابل قیمت
6/10 کیفیت

نقاط قوت

مصرف سوخت
پیشرانه مشترک با X22 پرو
بهبود امکانات نسبت به X22 پرو

نقاط ضعف

فضای محدود کابین
فنربندی خشک (به‌ویژه در عقب)
کیفیت ساخت مشابه با X22 پرو
حذف برخی آپشن‌ها در مدل دنده ای

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1402 تا 1404

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

CVT با 9 دنده مصنوعی

پیشرانه

3 سیلندر توربوشارژ

حجم موتور

1.0 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

102 اسب‌بخار

گشتاور

150 نیوتن‌متر

مصرف ترکیبی

6.1 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

کراس‌اور کوچک

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول - فیس لیفت

طول

4200 میلی‌متر

عرض

1760 میلی‌متر

ارتفاع

1570 میلی‌متر

فاصله محوری

2555 میلی‌متر

وزن

1314 کیلوگرم

حجم باک

50 لیتر

چرخ جلو

R17

چرخ عقب

R17

سایر ویژگی‌ها

رینگ آلومینیومی

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

هشدار دهنده سرعت

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور پارک جلو

سنسور پارک عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار ماندن در لاین (LKA)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

رادار حرکت در ترافیک (TJA)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

اتوهلد

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

LED

سایر ویژگی‌ روشنایی

نورپردازی داخلی 64 رنگ - تنظیم برقی ارتفاع نور چراغ جلو

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

فرمان دی‌کات

مالتی مدیا

سیستم صوتی

4 اسپیکر

مانیتور

10.25 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - Android MirrorLink

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

صفحه کیلومتر دیجیتالی با نمایشگر 7 اینچی - نمایش خطوط کمکی پارک با حرکت فرمان

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

4

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

دیجیتال

کول باکس

صندلی‌ راننده

6 حالته دستی

صندلی سرنشین جلو

4 حالته دستی

ویژگی صندلی عقب

گرمکن صندلی

جلو

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

شارژر وایرلس - ریموت استارتر

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.

رقبای ام وی ام X33 کراس اتوماتیک در بازار

ام وی ام X55 PRO IE

ام وی ام X55 PRO IE

مقایسه
ام وی ام X22 PRO اتوماتیک IE

ام وی ام X22 PRO اتوماتیک IE

مقایسه
دیدگاه کاربران
HosseinShams67 1404/9/6
سلام. من ایکس ۳۳ کراس اتومات حدود ۱۰ روزه خریدم، آخر ماه اگه شد می‌خوام باهاش برم از اصفهان تا مشهد و دوباره میام نظر میدم. توی این چند روز که سوار شدم مشکل خاصی نداشت و شتاب و قدرتش خوب بوده، و آپشن و ظاهر خیلی خوبیم داره نسبت به قیمت و ماشین های داخلی،فقط زیربند خشکی داره و توی جاده های ناهموار میکوبه، یچیزیم قابل توجه دوستان ایران‌خودرو و سایپا که میرن همجا می‌نویسن ما این ماشین ثبت نام کردیم و الان یکساله که تحویل ندادن، این ماشین ۲ماه زودتر از موعد تحویل دادن . من یه پارس سال ۱۴۰۲ سفارشی هم دارم. اولا چندماه دیرتر تحویل دادن ، دوماه ماشینی که هیچ آپشنی نداره هفته اول یک صفحه آ۴ عیب و ایراد نوشتم و رفتم نمایندگی، تا الان که گارانتیش تموم شده ۹۰ درصد مواردش حل نشد. و واقعا ماشین داخلی بی کیفیت و بدرد نخوری هست. حالا درباره ایکس ۳۳ هم بعد مسافرت میام نظر میدم. فقط یچیزی بگم وقتی چراغهای جلوی پارس روشن میکنم نورش همجا پخش میشه و معلوم نیس دقیقا نورش کجا میوفته که نشون از بی کیفیت بودن کاشه چراغ هست ولی ایکس ۳۳ چراغش که روشن میکنم انگار خط کش گذاشتن و یه خط نور صاف داره. بعد میام نظرم درباره ایکس ۳۳ هم نظر میدم ببینم چجوریه توی جاده.
پاسخ
0
0
2
HAMED588 1404/9/1
متاسفانه پس از مدتی کارکرد بره بالا تو سربالایی برای نقطه حرکت مجدد مشکل داره..برای دنده عقب که مجبور شدم نفرات پیاده کنم..و صندلی عقب و صندوق جا کم داری..برای رانندگی داخل شهر خیلی خوب و طراحی خوبی داره
پاسخ
0
1
2
Mohsencq 1404/8/22
سلام من الان ۱۰ ماهه این ماشین دنده ای دارم و ۱۰ هزارتا هم راه رفتم یه سری معایب داره یه سری مزایا مثلاً اینکه وقتی تو سر بالایی ایست میکنی برای حرکت مجدد یکم ضعیف حرکت می‌کنه و اینکه کلا انگار تاخیر در حرکت داره و سیستم تعلیق عقب هم واقعاً ضعیف هست.اما از نظر شتاب و قدرت موتور و گیربکس ماشین خوبی هست و طراحی داخلیشم به نسبت خوبه ولی برای آدم های درشت هیکل کابین جهت رانندگی یکم آدم اذیت میشه.
پاسخ
0
1
2
امیریانلو 1404/8/20
من هم شش ماه دارم و راضی ام نسبت به قیمتش عالیه
پاسخ
0
1
1
محمدحسینرامندی 1404/8/5
خیلی بده که این و نداره
پاسخ
0
0
0