بررسی مشخصات ام وی ام X33 S
بررسی مشخصات ام وی ام X33 S
بررسی مشخصات ام وی ام X33 S
بررسی مشخصات ام وی ام X33 S
بررسی مشخصات ام وی ام X33 S
بررسی مشخصات ام وی ام X33 S
بررسی مشخصات ام وی ام X33 S
بررسی مشخصات ام وی ام X33 S
بررسی مشخصات ام وی ام X33 S

سومین فیس لیفت چری تیگو 3 در سال 2020 به بازار چین عرضه شد و مدیران خودرو نیز خیلی زود، فروش آنرا با نام ام‌وی‌ام X33S جدید از تابستان 99 شروع کرد. X33S نیوفیس، به سبک و سیاق همان فیس لیفت‌های اول و دومش طراحی شده؛ به این معنی که چری، فقط چهره خودرو را تغییر داده و مابقی قسمت هایش را دست نخورده رها کرده است. چهره تازه X33s نیوفیس، به لطف جلوپنجره جدیدش، حالا جسورتر و جذاب تر به نظر میرسد. اگر یادتان باشد، این جلوپنجره ابتدا در تیگو 8 استفاده شده بود، سپس به ام‌وی‌ام X55 رسید و حالا هم نوبت X33S نیوفیس است تا از آن بهره ببرد. حذف مه شکن دایره ای سپر جلو و استفاده از رینگ های جدید، تنها ویژگی‌های جدید این فیس‌لیفت هستند. بنابراین در نمای جانبی یا نمای عقبی خودرو، دیگر نباید منتظر چیز جدیدی باشید! حتی کابین خودرو هم تغییر خاصی نکرده و به غیر از طرح جدید فرمان، اتفاق تازه دیگری در آن نمی‌بینیم. اما خوشبختانه مدیران خودرو، چندین آپشن جدید را به X33S نیوفیس اضافه کرده که عبارتند از: «کنترل پایداری»، «کنترل کشش»، «کنترل ایستایی در سربالایی»، «اتولایت»، «سنسور باد تایر»، «فرمان برقی» و «گرمکن صندلی جلو». موتور X33S نیوفیس تغییری نکرده ولی گیربکس این خودرو، با یک تغییر بزرگ همراه شده است؛ مدیران خودرو پس از حدود 6 سال استفاده مداوم از گیربکس CVT در خانواده X33 حالا آنرا کنار گذاشته و برای اولین‌بار از گیربکس اتومات برای این خودرو بهره گرفته است. مدیران خودرو از نیمه دوم سال 1400 نیز تیپ جدیدی برای X33S نیوفیس معرفی کرد و نامش را «اکسلنت اسپرت» گذاشت. در قسمت ظاهری و در نمای بیرونی این تیپ جدید، شاهد اضافه‌شدن کیت بدنه (شامل سپر جدید جلو، دیفیوزر جدید عقب به همراه اضافه‌شدن رکاب‌های جانبی) هستیم. همچنین در تیپ جدید اکسلنت اسپرت، سنسورهای عقب (که در تیپ اتوماتیک اسپرت حذف شده بود) مجددا به خودرو اضافه شده است. اما در نمای داخلی تیپ «اکسلنت اسپرت» اتفاقات بیشتری رخ داده‌اند. در کابین این تیپ جدید، از چرم قهوه‌ای استفاده شده در صورتیکه تا قبل از این، مدیران خودرو از چرم مشکی برای کابین X33S اسپرت استفاده می‌کرد. همچنین مدیران خودرو برای نشان دادن تمایز بیشتر این تیپ جدید با تیپ قدیمی‌اش، برخی از جزییات کابین (مانند قاب دور دریچه‌های تهویه، دستگیره‌ها و بخشی از رودری‌ها) را با رنگ طلایی، تزیین کرده است. علی‌رغم همه این تغییرات ظاهری، اما در قسمت فنی خودرو هیچ بهبودی رخ نداده و ویژگی‌های فنی تیپ اکسلنت اسپرت، دقیقا مشابه تیپ اتوماتیک اسپرت خواهد بود.

ادامه...
  • رانندگی و عملکرد فنی
  • طراحی ظاهری
  • کابین و امکانات
  • ارزش در مقابل قیمت
  • کیفیت
  • مزایای ام وی ام X33 S

    • تغییر گیربکس از CVT به AT
    • بهبود آپشن‌ها نسبت به X33S فیس قدیم
    • بهبود ظاهری در تیپ اکسلنت اسپرت
  • معایب ام وی ام X33 S

    • کیفیت ساخت
    • عرضه محدود در مدل توربوشارژ
    • حذف سنسور عقب در تیپ اسپرت
قیمت

وضعیت در بازار ایران

  • مدل‌های موجود 1399 تا 1401

مشخصات فنی

  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 5 دنده اتومات
  • پیشرانه 4 سیلندر
  • حجم موتور 2 لیتر

عملکرد فنی

  • قدرت 139 اسب‌بخار
  • گشتاور 180 نیوتن‌متر
  • شتاب 14 ثانیه
  • سرعت 170 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 8.4 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

  • نوع بدنه کراس‌اور جمع و جور
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول - فیس لیفت سوم (T11)
  • طول 4224 میلی‌متر
  • عرض 1765 میلی‌متر
  • ارتفاع 1652 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2510 میلی‌متر
  • وزن 1420 کیلوگرم
  • حجم باک 55 لیتر
  • چرخ جلو 215/60R17
  • چرخ عقب 215/60R17
  • سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی 2 حالته (اکو - اسپرت)
  • سایر ویژگی‌ها
143 دیدگاه

mohamad8564(528 روز پیش)

امروز رفتم نمایندگی این x33 at از نزدیگ دیدم ... خداییش عالی بود نگاهش میکردم لذت میبردم ولی ولی فضای داخل کابین اون چیزی نیست که گفتن من قدم ۱۷۵ صندلی جلو تنظیم کردم بعد رفتم صندلی عقب نشستم کاملا زانوم گیر میکرد به پشت صندلی برای اینکه راحتر باشم صندلی جلو رو دادم جلو تر که خوب شد ولی کسی که جلو بشینه زانوش میخوره به داشبورد و اینکه اگه کسی وسط بشینه باید پاهاشو باز کنه به طرفین و یا کج بشینه صندلیاش خشک و اصلا راحت نبود کلی زد تو ذوقم متاسفانه ولی خوب کابین جذابی داشت سانروفش بزرگ بود نسبت به x22و s3 صندوقش که عالی استایل پشت فرمون مسلط حالا کاری به مساعل فنی و... ندارم چون بحثی نیست با تحقیقات من، در این رنج عالی ترینه در کنارش یه x22 بود همینجوری گذری روش زوم کردم خیلی جالب بود بصورت کاملا اتفاقی و جالب فهمیدم کابین x22 از x33 at بزرگتر بود من صندلی هارو تنظیم کردم عقب نشستم خیلی فضایه خوبی داشت راحت بدونه اینکه پاهام به صندلی جلو برخوردی داشته باشه و در صندلی جلو هم خیلی راحت بدونه اینکه به داشبرد تماس داشته باشم نشستم اصلا باورم نمیشد که این ماشین(x22) از نظر دید هیکلی از x33at کوچیکتره ولی داخلش بشدت راحتر میشه نشست هم‌ من هم خوانوادم متعجب بودیم از کارمند نمایندگی پرسیدم گفتم شاید من اشتباه میکنم اصلا جوابی نداشت بده فقط گفت اینجوریه دیگه مضوع برد رو اینکه متور x33 قویتره و... درضمن رفتم جک s3 جای دیگه تست کردم اونم اتاقش بشدت راحت و جاداره برعکس چیزی که میگن من قصد تخریب چیزیو ندارم من تجربمو گفتم شاید این مواردی که گفتم سلیقه ای باشه و خیلیا این مضوع راحت نشستن براشون مهم نباشه ... بلخره خییییلا خریدن استفاده میکنن و راضی هستن حالا یکم مهربون هم نشستن که خوب نشستن و لذت هم میبرن مبارکشونم باشه در آخر من یه پیشنهادی میدم اینکه میخواهین تحقیق کنین فقط نشینین پیام ها و نظرات بخونین چون کاممممملا گمراه میشین پاشین برین چارتا نمایندگی خودرو مد نظرتون ببینین تو خیابونم از اونایی که دارن چنتاشون صحبت کنین ازشون کمک بگیرین اصلا به نظراتم بها ندید تو این نظرات خیلیا کارمند هستن که باید طرف داری کنن خیلیا هم دشمن هستن که باید بکوبن پس خودتون دست بکار بشین پاشین برید حضوری تحقیق کنید

reza2393 (526 روز پیش)

من چند روزی بود تو فکر خرید بودم و داشتم تو نت درموردش مطلب میخودنم هرکی یچیزی میگفت آخرسم رفتم نمایندگی ماشینو از نزدیک دیدم دقیقا حق باشما بود ظاهر خیلی خوبی داره نسبتا ولی داخل کابین خیلی تنگ بود مخصوصا عقب ماشین منم قدم ۱۷۳ هست کاملا زانو تا پاینه پام میخورد به پشت صندلی جلو و حتا پا که میره زیر صندلی اصلا فضا مناسبی نداره ارتفاع صندلی تا کف خیییلی کمه پام گیر میکرد. صندلیاشم دقیقا خشک بود مثل اتوبوسی بود جلو هم نشستم هم چون صندلی داده بودم جلو فضا مناصب نداشت درضمن با پیشنهاد شما بسختی تو خیابون یکیشو پیدا کردم با بدبختی با صاحبش صحبت کردم میگفت خوبه ولی فضا اتاقش خوب نمیگفت و گفت چاره ای نیست خریدم و باید استفاده کنم ولی درمورد فنیش کاملا رضایت داشت x22 هم شما گفتی دیدم حق باشماست فضای سر نشینا تا صندلی جلو خیلی باز تر از x33 هست ولی طول صندلی x33 یکم دراز تر از x22 هست

Mohammadrezai (487 روز پیش)

کاملا مشخصه که نه از نزدیک دیدی و نه سوارشون شدی که میگی فضای اتاق x22 بزرگترازx33هست.من با قد۱۸۹هم عقبx33نشستم هم پشت فرمون کاملا هم جای پای اضافی داره. حواسمون باشه تا خودمون از نردیک چیزی رو ندیدیم تایید یا ردش نکنیم.

Mohammadrezai (487 روز پیش)

سلام دوستان عزیز دقت کنید متوجه میشین که هدف توضیحات این آقا که چهارتا حرف خوبم توش هست واسه خراب کردن ذهنیت مخاطب نسبت به این محصول(x33) هست،نمی دونم چطور میشه که ماشین کراس اور x22 جادارتر از x33 شاسی بلند باشه!!؟ جالبتر اینکه چطور میشه x33 فضای پای کمتری داشته باشه!!!؟

Malekian (77 روز پیش)

با سلام، دوست عزیز، اینکه شما میفرمایید، ایکس۲۲ فضای بیشتری داره، شاید درست باشه ولی بحث راحتی که میاد قطعا ایکس۳۳ صندلی های راحت تری در ردیف عقب داره. من هر دو خودرو رو داشتم و طبق تجربه خودم می گم. ایکس۳۳ خودرویی نرم، کم صدا، جادار و نسبت به رقبا، با توجه به موتوری با تنفس طبیعی کم استحلاک تری هست. اگه بخواهید از فضای بیشتر صحبت کنید، ال نود در ردیف عقب فضای خوبی داره، و دلیل اون هم صندلی های بشدت ناراحت کننده و نیمکتی اون هست‌، پس لطفا واقع بینانه نظر بدید، شاید بدرد کسی خورد.

arnold(93 روز پیش)

سلام بین ایکس ۳۳ at و ایکس ۲۲ pro کدوم یک بهتره؟؟؟

fazeli (77 روز پیش)

ایکس 33 بهتره ایکس 22 پرو را یکی از همکاران داشت و از کیفیت گیرباکس و شتابش راضی نبود.

Mikaeil(86 روز پیش)

سلام دوستان، بین آریزو۵ توربو و x33s کدوم بهتره؟

fazeli (77 روز پیش)

سلام اگر شاسی برات مهم نیست برو آریزو 5 بخر من جفتشون را داشتم. شاسی های ارزون و چینی عموما کوبش دارن و لذت رانندگی را ازت می گیرن. از طرفی استهلاک شاسی ها نسبت به سدان ها بیشتره.

MAHDITEHRAN(107 روز پیش)

سلام. لطفا راهنمایی کنید بین آریزو5 جدید توربو و ایکس 33 گیربکس AT تنفس طبیعی کدوم برای استفاده چهار یا پنج ساله مناسبتره. آپشن ها برای من در درجه دوم اهمیت هست. ممنون

MAHDI87(240 روز پیش)

X33sبهتره یا تیگو 5 میخوام ماشین بخرم بین اینا موندم

po19999 (210 روز پیش)

ایکس 33 اسپرت قطعا بهتره. اونی که فرمونش برقی شده و گیربکسش at هست

firuzlotfi@yahoo,com (165 روز پیش)

سلام.دوست عزیز با بودجه یکسان میتوانید X33 با سه مدل جدید تر نسبت به تیگو 5 را بگیرید ولی با توجه به امکانات رفاهی بیشتر و کیفیت بهتر ، من تیگو 5 را انتخاب میکنم.شخصا هر دوتای این ماشین ها را داشته ام.

Aaaaaa1 (112 روز پیش)

قطعا x33s چون تیگو 5 توی سبقت کم‌میاره

Amir1122334455(140 روز پیش)

سلام مگه گیربکس این ماشین بهینه نشده پس چرا شتابش زیاد شده قبلی ۱۳.۴ این ۱۴!!!! میشه توضیح بدید بعد کسی ال نود قبل داشنه اگه داشته تحربه اش رو بیزحمت بگه سوم اینکه نرم سواریش یا نه؟

Aaaaaa1 (112 روز پیش)

درود شتاب بسیار بهبود یافته(به نسبت x33s cvt که من دارم مال من 14 هست) ولی x33s at دوستان تست کردن 12.9تا13 سواری نرم داری نسبت به ال نود بسیار رضایت شمارو بیشتر جلب میکنه اگر سرویس ها رو هم به موقعه انجام بدید خرابی نداره

Airbender(137 روز پیش)

با سلام . دوستان بین آریزو ۵ توربو جدید و ام وی ام x33 جدید کدوم رو پیشنهاد میکنید

Aaaaaa1 (112 روز پیش)

آریزو5جدید

Mm49(184 روز پیش)

ببخشید بین500تا600میلیون شاسی بلند خوب چی سراغ دارین

Hosain002 (130 روز پیش)

جک s 3

Aaaaaa1 (112 روز پیش)

X33s at

ASaleh(147 روز پیش)

در مقایسه با تیگو ۵ میزان صدای موتور داخل اتاق چقدره؟

Mediba(172 روز پیش)

لطفا در خصوص رانندگی در سراشیبی و سربالایی هم‌توصیح بدین عملکردش چطوریه ؟ منظورم در مدل ۱۴۰۱ هست..‌ممنون

Nima93 (162 روز پیش)

سلام هم توی سربالایی با کولر و هم سراشیبی تست کردم مشکلی نداره و کم نمیاره

Show More