• مشخصات فنی muranole
  • مشخصات فنی muranole
  • مشخصات فنی muranole

مشخصات فنی نیسان مورانو LE سال 2009 - 2012

76 دیدگاه
سال
بلافاصله بعد از اتمام تولید نسل اول (Z50) در نیسان و البته در خط تولید پارس‌خودرو، ژاپنی‌ها ویرایش جدید مورانو را در سال 2008 و در قالب نسل دوم به بازار جهانی فرستادند. از آنجایی که فروش این خودرو در کشورمان قابل قبول بود، هنوز یکسال از رونمایی نسل دومش نگذشته بود که طرف ایرانی، مونتاژ CKD آن را به‌عنوان
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

عملکرد فنی
فضای جادار کابین
محفظه بار بزرگ
شتابگیری ثانویه
کیفیت ساخت بالا

نقاط ضعف

واردات محدود
مصرف 17 لیتری در شهر

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

2009 تا 2012

مشخصات فنی

محور محرک

دو دیفرانسیل

گیربکس

CVT ایکس‌ترونیک

پیشرانه

6 سیلندر

حجم موتور

3.5 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

256 اسب‌بخار

گشتاور

334 نیوتن‌متر

شتاب

8 ثانیه

سرعت

210 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

10.9 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

شاسی بلند متوسط

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل دوم (Z51)

طول

4835 میلی‌متر

عرض

1885 میلی‌متر

ارتفاع

1730 میلی‌متر

فاصله محوری

2825 میلی‌متر

وزن

1858 کیلوگرم

حجم باک

82 لیتر

چرخ جلو

235/55R20

چرخ عقب

235/55R20

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند

کنترل ایستایی در سربالایی

کنترل سرعت در سرازیری

کنترل کشش

کنترل پایداری

ضد واژگونی

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور

رادار تغییرلاین

رادار تصادف جلو

رادار تصادف عقب

رادار تابلوخوان

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز

ترمز ضدقفل

ترمز با نیروی کمکی

ترمز پارک برقی

ترمز اضطراری هوشمند

سایر ویژگی‌ ترمز

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

بای زنون

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ خوش‌آمدگویی - نورپردازی داخلی

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مموری

مالتی مدیا

سیستم صوتی

9 اسپیکر - سیستم پخش BOSE - هندزفری - چنجر 6 تایی - هدست وایرلس (سفارشی)

مانیتور

7 اینچی - مانیتور 9 اینچی ردیف عقب (سفارشی)

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - CD/DVD - MP3 - iPod - AUX

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

قطب‌نما (سفارشی)

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

6

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات دوگانه - دریچه تهویه عقب

کول باکس

صندلی‌ راننده

8 حالته برقی - تنظیم برقی گودی کمر - مموری - ایزی سیت (عقب‌رفتن صندلی هنگام ورود/خروج)

صندلی سرنشین جلو

4 حالته برقی

ویژگی صندلی عقب

تنظیم برقی - تاشو دوتکه

گرمکن صندلی

جلو - عقب

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم مشکی یا کرم

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

تریم چوب - سوییچ هوشمند - تنظیم برقی پدال

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه دودی عقب - مموری آینه
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
arminharooni 1402/10/11
سلام دوستان خواستم بدونم اگر خراب شد قطعاتش پیدا میشه؟؟
پاسخ
0
0
2
MasoudNavy 1402/7/9
تفاوت ۲۰۰۹، ۲۰۱۰ و ۲۰۱۲ چی هست؟؟؟ ۲۰۰۹ تیپ ترونیک نداره؟؟ درسته؟؟؟ لطفا تعمیرکار حرفه ای و با انصاف مورانو معرفی کنید.
پاسخ
0
0
0
رضا 1402/7/8
تفاوت ۲۰۰۸ و ۲۰۰۹ غیر از ظاهر تو چی هست؟
پاسخ
1
0
0
سیاوشم 1402/7/9
یه سری امکانات توی مدل le دیده مشین که توی سری قبلی نبود، مثلا اتصال iPod ، تاچ اسکرین، سنسور نور و باران آداپتیو، و بهبودی هم توی سیستم awd داشته وگرنه موتور همون vq-35 با دوامه و گیربکس هم cvt
0
1
alireza7808 1402/5/8
با سلام به سروران گرامی و عاشقان مورانو.اینکه میبینید بعد ازچند ساعت رانندگی ماشین درست گاز نمیخوره و یا معکوس سنگین نمیده به این دلیله که دمای روغن گیربکس بالا رفته و سیستم هوشمند ایمنی گیربکس فعال شده و اجازه فشار بیشتر به اون رو نمیده تا از بروز خرابی و ایجاد خسارت جلوگیری کنه.در این شرایط اصلا نگران نشید و با رانندگی کم گاز و با خنک تر شدن روغن تا حد زیادی مشکل حل میشه.البته این مورد در فصول گرم سال و در مناطق گرمسیر بیشتر اتفاق میوفته و دلیل آن هم اینه که شرکت وارد کننده مورانو رو سفارش اروپا وارد کرده و چون اروپا آب و هوای نسبتا خنکی داره، خنک کن گیربکس برای ایران خوب عمل نمیکنه.بهترین راه حل که خودم هم انجام دادم اینه که با اضافه کردن یک رادیاتور روغن به اندازه حدود ده الی دوازده سانت در حدود چهل سانت که میتونید با دو متر لوله کشی فشار قوی پشت دیاق سپرجلو نصب کنید که یک کار بسیار ساده و کم هزینه و پیش پا افتاده هست به سیستم خنک کاری گیربکس کمک کنید.کل زمان نصب این پروژه و هواگیری سیستم جدید حدود دو و نیم ساعت زمان میبره.هزینه اون بستگی به قیمت رادیاتور داره.البته رادیاتور استوک به شرط سلامت هم جواب میده.امروز که هفتم مرداد چهارصد و دو هست حدود یک میلیون تومان دستمزد مکانیک و حدود پنج الی شش میلیون هزینه رادیاتور هست .فقط فراموش نکنید برای کمبود روغن گیربکستان فقط و فقط و فقط از روغن سی وی تی نیسان ان اس تو یا ان اس تری استفاده کنید.بعد از یکی دو روز رانندگی سبک روغن در سیستم جدید جامیوفته وبا چک کردن گیج مطمین بشید روغن کم یا زیاد نباشه.پس از اون سر به جاده های لایتناهی گذاشته و خواهید دید با این روش اژدهای خفته ای را بیدار کرده اید که با هر نیش گاز جاده را به آتش میکشد. موفق باشید
پاسخ
0
0
3
alireza12963 1402/4/25
سلام دوستان مورانو سوار لطفا راهنمایی کنید میخوام فبس جدید بخرم به نظرتون اوکیه خریدش؟ موقع خرید کجا کارشناسی کنم خودرو رو که معتبر باشه ؟!
پاسخ
0
0
1