مشخصات فنی نیسان مورانو LE سال 2009 - 2012
سال
بلافاصله بعد از اتمام تولید نسل اول (Z50) در نیسان و البته در خط تولید پارسخودرو، ژاپنیها ویرایش جدید مورانو را در سال 2008 و در قالب نسل دوم به بازار جهانی فرستادند. از آنجایی که فروش این خودرو در کشورمان قابل قبول بود، هنوز یکسال از رونمایی نسل دومش نگذشته بود که طرف ایرانی، مونتاژ CKD آن را بهعنوان
0%
0%
0%
0%
0%
نقاط قوت
عملکرد فنی
فضای جادار کابین
محفظه بار بزرگ
شتابگیری ثانویه
کیفیت ساخت بالا
نقاط ضعف
واردات محدود
مصرف 17 لیتری در شهر
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
2009 تا 2012مشخصات فنی
محور محرک
دو دیفرانسیلگیربکس
CVT ایکسترونیکپیشرانه
6 سیلندرحجم موتور
3.5 لیترعملکرد فنی
قدرت
256 اسببخارگشتاور
334 نیوتنمترشتاب
8 ثانیهسرعت
210 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
10.9 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
شاسی بلند متوسطنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل دوم (Z51)طول
4835 میلیمترعرض
1885 میلیمترارتفاع
1730 میلیمترفاصله محوری
2825 میلیمتروزن
1858 کیلوگرمحجم باک
82 لیترچرخ جلو
235/55R20چرخ عقب
235/55R20سایر ویژگیها
سیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند
کنترل ایستایی در سربالایی
کنترل سرعت در سرازیری
کنترل کشش
کنترل پایداری
ضد واژگونی
اتو پارک
حالت رانندگی
سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور
رادار تغییرلاین
رادار تصادف جلو
رادار تصادف عقب
رادار تابلوخوان
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز
ترمز ضدقفل
ترمز با نیروی کمکی
ترمز پارک برقی
ترمز اضطراری هوشمند
سایر ویژگی ترمز
سیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
بای زنونسایر ویژگی روشنایی
چراغ خوشآمدگویی - نورپردازی داخلیفرمان
نیروی کمکی
برقیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
مموریمالتی مدیا
سیستم صوتی
9 اسپیکر - سیستم پخش BOSE - هندزفری - چنجر 6 تایی - هدست وایرلس (سفارشی)مانیتور
7 اینچی - مانیتور 9 اینچی ردیف عقب (سفارشی)نویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
Bluetooth - USB - CD/DVD - MP3 - iPod - AUXسایر ویژگی مالتی مدیا
قطبنما (سفارشی)ایمنی کابین
مجموع ایربگها
6ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
اتومات دوگانه - دریچه تهویه عقبکول باکس
صندلی راننده
8 حالته برقی - تنظیم برقی گودی کمر - مموری - ایزی سیت (عقبرفتن صندلی هنگام ورود/خروج)صندلی سرنشین جلو
4 حالته برقیویژگی صندلی عقب
تنظیم برقی - تاشو دوتکهگرمکن صندلی
جلو - عقبسردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
چرم مشکی یا کرمایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
تریم چوب - سوییچ هوشمند - تنظیم برقی پدالآینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
شیشه دودی عقب - مموری آینه درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
Saeidkhan 1403/2/25
سلام به مورانو سواران
لطفا راهنمایی کنید آیا مورانو ۲۰۱۰ کم کار زیر ۱۰۰ هزار اگه پیدا بشه ارزش خرید حدود ۳ تومن داره
پاسخ
1
0
0
Hossini123 1403/3/5
صد درصد مورانو به شدت ماشین خوب و پرشتابیه فقط اگر سالم هم باشه خیلی ارزش داره نسبت به ماشین های چینی
0
2
arminharooni 1402/10/11
سلام دوستان خواستم بدونم اگر خراب شد قطعاتش پیدا میشه؟؟
پاسخ
0
0
4
MasoudNavy 1402/7/9
تفاوت ۲۰۰۹، ۲۰۱۰ و ۲۰۱۲ چی هست؟؟؟ ۲۰۰۹ تیپ ترونیک نداره؟؟ درسته؟؟؟ لطفا تعمیرکار حرفه ای و با انصاف مورانو معرفی کنید.
پاسخ
0
0
0
رضا 1402/7/8
تفاوت ۲۰۰۸ و ۲۰۰۹ غیر از ظاهر تو چی هست؟
پاسخ
1
0
0
سیاوشم 1402/7/9
یه سری امکانات توی مدل le دیده مشین که توی سری قبلی نبود، مثلا اتصال iPod ، تاچ اسکرین، سنسور نور و باران آداپتیو، و بهبودی هم توی سیستم awd داشته وگرنه موتور همون vq-35 با دوامه و گیربکس هم cvt
0
1
alireza7808 1402/5/8
با سلام به سروران گرامی و عاشقان مورانو.اینکه میبینید بعد ازچند ساعت رانندگی ماشین درست گاز نمیخوره و یا معکوس سنگین نمیده به این دلیله که دمای روغن گیربکس بالا رفته و سیستم هوشمند ایمنی گیربکس فعال شده و اجازه فشار بیشتر به اون رو نمیده تا از بروز خرابی و ایجاد خسارت جلوگیری کنه.در این شرایط اصلا نگران نشید و با رانندگی کم گاز و با خنک تر شدن روغن تا حد زیادی مشکل حل میشه.البته این مورد در فصول گرم سال و در مناطق گرمسیر بیشتر اتفاق میوفته و دلیل آن هم اینه که شرکت وارد کننده مورانو رو سفارش اروپا وارد کرده و چون اروپا آب و هوای نسبتا خنکی داره، خنک کن گیربکس برای ایران خوب عمل نمیکنه.بهترین راه حل که خودم هم انجام دادم اینه که با اضافه کردن یک رادیاتور روغن به اندازه حدود ده الی دوازده سانت در حدود چهل سانت که میتونید با دو متر لوله کشی فشار قوی پشت دیاق سپرجلو نصب کنید که یک کار بسیار ساده و کم هزینه و پیش پا افتاده هست به سیستم خنک کاری گیربکس کمک کنید.کل زمان نصب این پروژه و هواگیری سیستم جدید حدود دو و نیم ساعت زمان میبره.هزینه اون بستگی به قیمت رادیاتور داره.البته رادیاتور استوک به شرط سلامت هم جواب میده.امروز که هفتم مرداد چهارصد و دو هست حدود یک میلیون تومان دستمزد مکانیک و حدود پنج الی شش میلیون هزینه رادیاتور هست .فقط فراموش نکنید برای کمبود روغن گیربکستان فقط و فقط و فقط از روغن سی وی تی نیسان ان اس تو یا ان اس تری استفاده کنید.بعد از یکی دو روز رانندگی سبک روغن در سیستم جدید جامیوفته وبا چک کردن گیج مطمین بشید روغن کم یا زیاد نباشه.پس از اون سر به جاده های لایتناهی گذاشته و خواهید دید با این روش اژدهای خفته ای را بیدار کرده اید که با هر نیش گاز جاده را به آتش میکشد. موفق باشید
پاسخ
0
0
4